Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 144
  1. #26
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 14:16
    Berichten
    1.654
    Discussies
    22
    Thanks
    3.236
    Thanked
    3.690 in 1.173 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Player Bekijk bericht
    Zelf vind ik een ramenbuurt overdag niet de juiste sfeer hebben. Moet donker zijn om het neonlicht goed te zien waarin die meiden dan schitteren. In de Aarschotstraat kwam ik vroeger ook al eens over de middag toen ik in Brussel werkte, maar was voor mij persoonlijk niet de juiste setting en tijd om binnen te wippen. Ik ging liever na de werkuren bij valavond.
    Bij mij is dat precies het tegenovergestelde, ik ben meer een daglichtneuker.

  2. #27
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Bij mij is dat precies het tegenovergestelde, ik ben meer een daglichtneuker.
    Dan gaan we daar mekaar niet tegenkomen

  3. #28
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.795 in 6.410 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Bij mij is dat precies het tegenovergestelde, ik ben meer een daglichtneuker.
    Dan zul je in SS zeker alleen de kamers boven nemen?

  4. #29
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Dan zul je in SS zeker alleen de kamers boven nemen?
    Dat zijn nog de beste kamers ook, ik wachtte er soms opzettelijk voor op het bankje met mijn dame als het druk was. Tot frustratie van wie daar zat om de naam van de DVP te noteren. Als ze te snel was om haar naam al te noteren, moest ze die terug schrappen als het geen kamer boven was, want die moest ik niet.

  5. Onderstaande leden hebben Player bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (10 juni 2020)

  6. #30
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    brengt te weinig op Eddy, ik spreek nu wel voor mezelf,HL1 zal wel heel gemotiveerd zijn
    dat sluitingsuur van 1h waar ik het al ergens in een ander topic over schreef zal praktische problemen geven omdat de meiden er altijd in dag-en nachtschiften hebben gewerkt,hoe gaat men dat oplossen betreffende de huur?
    zal je een ;wist je dat je meegeven,;weet je waarom het Antwerps nachtleven vol met Nederlanders zit? uiteraard voor lekker bier en eten maar vooral omdat de kroegen in Nederland om 1h dicht moeten en bij ons de hele nacht openblijven
    zal wel met een strenge Calvinistische geschiedenis te maken hebben,elke weekend die invasie naar het bourgondische Vlaanderen

  7. #31
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.795 in 6.410 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    brengt te weinig op Eddy, ik spreek nu wel voor mezelf,HL1 zal wel heel gemotiveerd zijn
    dat sluitingsuur van 1h waar ik het al ergens in een ander topic over schreef zal praktische problemen geven omdat de meiden er altijd in dag-en nachtschiften hebben gewerkt,hoe gaat men dat oplossen betreffende de huur?
    Gezien voorgaande posts blijven die shifts bestaan, maar zijn de time slots nu 8 uur per shift en gesloten in de nacht. Blijkbaar verwachten ook de dames genoeg animo, want iemand met 50 plekken heeft alles al verhuurd en nog staat z'n telefoon rood gloeiend. En nu België voorlopig de enige in de buurt is volgens mij, kan ik me voorstellen dat het best druk kan worden.

  8. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Tonio (11 juni 2020)

  9. #32
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Binnen de EU wou men overleg wanneer de grenzen binnen de Schengenzone terug open gaan. Had men dat voor prostitutie ook niet beter gedaan? Duitsland wil blijkbaar dat alle deelstaten tegelijkertijd open gaan voor prostitutie. In België besefte men terecht dat langer wachten alleen maar de illegaliteit aanmoedigt. Maar dat er een volksverhuizing van DVP's richting België op gang komt, is nu onvermijdelijk. Om nog niet te spreken van sextoeristen.

  10. #33
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    laat maar komen,indien ze niet voor teveel overlast zorgen
    brengt geld in het laadje
    maar veel Nederlanders vinden het hier zo goed dat ze ook willen blijven wonen

  11. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Meme Moo (12 juni 2020)

  12. #34
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Player Bekijk bericht
    Binnen de EU wou men overleg wanneer de grenzen binnen de Schengenzone terug open gaan. Had men dat voor prostitutie ook niet beter gedaan? Duitsland wil blijkbaar dat alle deelstaten tegelijkertijd open gaan voor prostitutie. In België besefte men terecht dat langer wachten alleen maar de illegaliteit aanmoedigt. Maar dat er een volksverhuizing van DVP's richting België op gang komt, is nu onvermijdelijk. Om nog niet te spreken van sextoeristen.
    Schengenbreed zou pas kunnen pas we overal dezelfde regeltjes zouden hebben. Duitse aanpak is zeker wat voro te zeggen maar nu zou één deelstaat het, juist vanwege niet geljkluidende regeltjes, de hele boel tegen kunnen houden.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    laat maar komen,indien ze niet voor teveel overlast zorgen
    brengt geld in het laadje
    maar veel Nederlanders vinden het hier zo goed dat ze ook willen blijven wonen
    Wat je zag dat zodra de grens weer op ging de halve grensstreek massaal (en niet de Nederlandse helft maar Belgen kwamen speciaal de grens over naar onze Albert Hein en Jumbo) in Nederland boodschappen ging doen.
    De sluiting had niks van doen met Corona maar was gewoon Belgisch Protectionisme.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  13. #35
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 14:16
    Berichten
    1.654
    Discussies
    22
    Thanks
    3.236
    Thanked
    3.690 in 1.173 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Player Bekijk bericht
    Binnen de EU wou men overleg wanneer de grenzen binnen de Schengenzone terug open gaan. Had men dat voor prostitutie ook niet beter gedaan? Duitsland wil blijkbaar dat alle deelstaten tegelijkertijd open gaan voor prostitutie. In België besefte men terecht dat langer wachten alleen maar de illegaliteit aanmoedigt. Maar dat er een volksverhuizing van DVP's richting België op gang komt, is nu onvermijdelijk. Om nog niet te spreken van sextoeristen.
    Het is niet zo'n goed idee om het gezamelijk aan te pakken. De EU is onze hobby trouwens niet genegen. Als je de lidstaten, of deelstaten onderling kan laten beslissen dan kunnen er barsten onstaan tegen het anti-prostitutiefront. Dat Duitsland alles tegelijkertijd wil openen is een lepe truk om de heropening zo lang mogelijk voor zich uit te schuiven. Die klik is er deze week bij me gekomen: vergeet de gestage opening maar, het zal minstens nog tot september duren, en mogelijk nog veel langer.

    Van sekstoeristen hoeven we niet de vrezen, de besmettingsgraad in de omringende landen is nog steeds veel kleiner dan in België. Men moet eerder terugkerende sekstoeristen vrezen.

  14. #36
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Dat Duitsland alles tegelijkertijd wil openen is een lepe truk om de heropening zo lang mogelijk voor zich uit te schuiven. Die klik is er deze week bij me gekomen: vergeet de gestage opening maar, het zal minstens nog tot september duren, en mogelijk nog veel langer.
    Alles hangt af van de evolutie in besmettingen. Als die een dalende trend behoudt en lang genoeg beneden een bepaalde ondergrens blijft, kan men social distancing en contactverbod loslaten. Daarna moet men brandhaarden locaal inperken. En kan prostitutie ook losgelaten worden qua beperkingen.

    Zoals de,statistieken nu evolueren, kunnen we daar binnen 1 à 2 maanden zijn. Dus zomermaanden zijn haalbaar.

    Vind wel dat België net zoals de Alpenlanden een goede beslissing hebben genomen door prostitutie niet blijven tegen te houden. Bovengronds zijn de zaken toch nog beter beheersbaar dan ondergronds.

  15. #37
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Player Bekijk bericht
    Bovengronds zijn de zaken toch nog beter beheersbaar dan ondergronds.
    Eeuuh ja, maar dan moet je wel iets hebben om te controleren.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  16. #38
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Het sluitingsuur zou normaal zelfs middernacht geweest zijn. Waalse politici wilden één uur 's nachts omdat ze in het zuiden niet voor die tijd uit het restaurant geraken, en dus heeft Vlaanderen maar toegegeven om ook 1 uur langer open te blijven.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  17. Onderstaande leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Goedemorgenallemaal (12 juni 2020)

  18. #39
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Eeuuh ja, maar dan moet je wel iets hebben om te controleren.
    Echte controle is niet meer aan de orde sinds fase 3 van het exitplan. De facto laat men hier de greep los en vertrouwd men op het gezond verstand van mensen. Zelfde voor prostitutie. Gaan er vliegende brigades of undercovers controleren? Weinig waarschijnlijk. Maar als de statistieken de verkeerde kant uit gaan, worden de versoepelingen teruggeschroefd.

    De boel blijven verbieden is zinloos en zeker niet te controleren. We zien de evolutie wel in een week of 2. Blijft alles goed evolueren, zullen andere landen wel hun conclusies trekken.

  19. #40
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    In maart was er geen bordeel of saunaclub te vinden waar een uitbraak was....? Dat zal ook nu niet gebeuren, waarom mensen gaan vaak met twee of individueel daarheen, dames zijn jong, onder de dertig en enkeling onder de veertig, weinig of geen klachten, soms een persoon, de klanten blijven er hoogstens een hele dag om vervolgens weer te verdwijnen.... alleen het vaste personeel, theke schoonmakers, beveiligers koks die moeten heel goed opletten... en ja die hebben ook geen bezoek gehad vd god zoals een vleesfabriek onlangs, wel mensen die allemaal ine en carnavalsverein zaten 4 dagen lang..... dus ik verwacht nauwelijks of geen besmettingen....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Player Bekijk bericht
    Echte controle is niet meer aan de orde sinds fase 3 van het exitplan. De facto laat men hier de greep los en vertrouwd men op het gezond verstand van mensen. Zelfde voor prostitutie. Gaan er vliegende brigades of undercovers controleren? Weinig waarschijnlijk. Maar als de statistieken de verkeerde kant uit gaan, worden de versoepelingen teruggeschroefd.

    De boel blijven verbieden is zinloos en zeker niet te controleren. We zien de evolutie wel in een week of 2. Blijft alles goed evolueren, zullen andere landen wel hun conclusies trekken.

  20. #41
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    In maart was er geen bordeel of saunaclub te vinden waar een uitbraak was....? Dat zal ook nu niet gebeuren, waarom mensen gaan vaak met twee of individueel daarheen, dames zijn jong, onder de dertig en enkeling onder de veertig, weinig of geen klachten, soms een persoon, de klanten blijven er hoogstens een hele dag om vervolgens weer te verdwijnen.... alleen het vaste personeel, theke schoonmakers, beveiligers koks die moeten heel goed opletten... en ja die hebben ook geen bezoek gehad vd god zoals een vleesfabriek onlangs, wel mensen die allemaal ine en carnavalsverein zaten 4 dagen lang..... dus ik verwacht nauwelijks of geen besmettingen....
    je heb er ook dames van boven de 40 phea

  21. #42
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.795 in 6.410 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    In maart was er geen bordeel of saunaclub te vinden waar een uitbraak was....? Dat zal ook nu niet gebeuren, waarom mensen gaan vaak met twee of individueel daarheen, dames zijn jong, onder de dertig en enkeling onder de veertig, weinig of geen klachten.
    Vraag ik me af. Misschien niet zo groot als in een carnavalsbar, waar iedereen luidkeels loopt de zingen en polonaises maken, maar er zullen toch vast wel besmettingen zijn geweest? Ben benieuwd of er door de contactformulier straks wel uitbraakjes blijken te ontstaan. Destijds zal men bij een besmetting mogelijk niet verteld hebben naar de P6 te zijn geweest.
    Het scheelt inderdaad wel dat de meeste mannen alleen komen, soms per 2 en geregeld op zichzelf zijn. Maar ik zie genoeg ijsberen die gebroederlijk aan de bar of met een fles drank schouder aan schouder bij elkaar zitten. Maar denk ook dat door afstand die de meesten van elkaar houdt in zo een gelegenheid het niet op uitbraken zal komen met tientallen mensen. Vooral het publiek wat overdag komt is mijn ervaring. Kweenie hoe dat zit met de late uurtjes en in de weekenden.

    Betreft de dames, ze zijn inderdaad vaak jong, maar roken wel als een schoorsteen. Bovendien zitten een hoop dames in kliekjes bij elkaar. Misschien krijgen we taferelen zoals in Aca waar de dames volgens mij behalve animeren ook niet mogen samen klieken.

  22. #43
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    klopt duisburg ...maar je snapt wat ik bedoel toch? er is niet zoveel aan de hand, het is meer angst en vooral de solidariteit bij mij die me heeft thuis gehouden bij de handkar... ik heb ondanks astma niet zoveel angst bij mij... leef vrij gezond, drink bijna niet, neukte tot voor kort regelmatig en roken heb ik nooit gedaan, stil zitten is mijn grootste ongezondheid geweest vooral de laatste drie maanden.....ik wacht ook echt tot de bordelen/saunaclubs weer open zijn.....eerder heb ik weinig met privatbesuch .... zelden echt tevreden geweest.... nou zijn er eind juni wel weer latina's inde zusterclub van sky dus dat zal wel weer als vanouds zijn ...

    Ik ben alleen wel blij dat de sauna's weer open gaan, dat is toch wel ene hele grote hobby van me...en vooral aan de grens heb je hele goeie sauna's in emmerich, goch en bruggen...

  23. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (13 juni 2020)

  24. #44
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.795 in 6.410 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    Ik ben alleen wel blij dat de sauna's weer open gaan, dat is toch wel ene hele grote hobby van me...en vooral aan de grens heb je hele goeie sauna's in emmerich, goch en bruggen...
    #metoo

    Heb je toevallig namen van de resorts? Ik zit ook te overwegen om alvast de grens over te steken, zo lang ze in Nederland nog gesloten blijven. Hoewel, maar je officieel als toerist alweer de Duitse grens over?

  25. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    phoenix (13 juni 2020)

  26. #45
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:13
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.133
    Discussies
    233
    Thanks
    21.443
    Thanked
    6.262 in 2.987 posts

    Standaard

    Zou je Google gebruikt hebben in plaats van IJBF om de vragen in te typen, dan had je het antwoord al gehad. En aangezien iedereen dat zou kunnen die het wil weten is er geen noodzaak de antwoorden hier te delen als je dat alsnog doet...
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  27. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Das (13 juni 2020)

  28. #46
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    vooralsnog zijn de sauna's op hun websites nog niet zover.. ik heb sauna's in gochness in Goch en return in Bruggen geraadpleegd.. beide welnesscomplexen met zwembad zijn echter nog niet zover.. rustig afwachten ... ook zij willen natuurlijk weer beginnen.. maar ja wat voor regels.. mondkapje in de sauna lijkt me eerder gevaarlijk dan dat het beschermd.

  29. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (13 juni 2020)

  30. #47
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 april 2024 @ 19:09
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    https://www.hln.be/nieuws/binnenland...elen~a7b51793/

    Volgens HLN (en die kunnen het weten) staat de telefoon roodgloeiend.

  31. Onderstaande 3 leden hebben Bredero bedankt voor deze bijdrage:

    lustman (14 juni 2020),mentholbear (13 juni 2020),pietpotent44 (13 juni 2020)

  32. #48
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Gisteren @ 19:50
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.109
    Discussies
    112
    Thanks
    14.143
    Thanked
    5.792 in 2.934 posts

    Standaard

    En niet alleen de telefoon staat roodgloeiend...….

    Groet, schoolmeester.

  33. Onderstaande 4 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    kees1000 (14 juni 2020),lustman (14 juni 2020),mentholbear (13 juni 2020),pietpotent44 (13 juni 2020)

  34. #49
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.795 in 6.410 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Zou je Google gebruikt hebben in plaats van IJBF om de vragen in te typen, dan had je het antwoord al gehad. En aangezien iedereen dat zou kunnen die het wil weten is er geen noodzaak de antwoorden hier te delen als je dat alsnog doet...
    Ik heb daar nogal een trauma aan overgehouden

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...club-Wuppertal

    Maar de ene sauna is de andere niet. Althans, dat is mijn ervaring. Dus als iemand 'goeie' tips heeft, zijn ze wat mij betreft welkom. Maar misschien beter in het draadje over sauna resorts in plaats van hier. Overigens hou ik van resort die behalve sauna's ook jacuzzi's/whirlpools hebben en van die luie ligbaden, zoals in Elysium (Bleijswijk) en Neptunbad (Keulen).

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...sort-weer-open

  35. Onderstaande 5 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (13 juni 2020),fg22 (15 juni 2020),schoolmeester (13 juni 2020),wooley (14 juni 2020),Zeus1 (14 juni 2020)

  36. #50
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Cool Schipperstraat en de hoek van de Verversrui met Vingerlingstraat

    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  37. Onderstaande 8 leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    JPtoo (14 juni 2020),keesboz (14 juni 2020),mentholbear (14 juni 2020),phoenix (14 juni 2020),Player (14 juni 2020),schoolmeester (14 juni 2020),sofaking (14 juni 2020),WANDELAAR5 (14 juni 2020)

 

 
Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:25.

Freude 468*60   Diamond 468*60