Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 144
  1. #1
    Geregistreerd
    26 juli 2010
    Last Online
    26 september 2023 @ 10:28
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    282
    Discussies
    5
    Thanks
    352
    Thanked
    416 in 113 posts

    Standaard Bordelen in Belgie weer open vanaf 15 Juni

    Zoals vanochtend in de krant te lezen was, zijn de Belgische ramen straks weer open;

    Vanaf 15 juni mogen de sekswerkers in Antwerpen terug aan de slag. Burgemeester Bart De Wever legt wel extra voorzorgsmaatregelen op, zoals het verplicht dragen van mondmaskers. Er komt voor het eerst ook een sluitingsuur in het Schipperskwartier

    Ben erg benieuwd hoe dit gaat werken met mondmaskers of nog erger, gloryholes

  2. #2
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.011
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door papi Bekijk bericht
    Zoals vanochtend in de krant te lezen was, zijn de Belgische ramen straks weer open;

    Vanaf 15 juni mogen de sekswerkers in Antwerpen terug aan de slag. Burgemeester Bart De Wever legt wel extra voorzorgsmaatregelen op, zoals het verplicht dragen van mondmaskers. Er komt voor het eerst ook een sluitingsuur in het Schipperskwartier

    Ben erg benieuwd hoe dit gaat werken met mondmaskers of nog erger, gloryholes
    Ik wacht eerst de 1e recensies af, voordat ik ga staan juichen voor de wandelaars. Voor de ijsberen juichten we te vroeg, waarvan enkelen hun hotel kunnen annuleren...

    En geen kwaad woord over m'n Sexy Plexi Glory Holes©. Die maken mede de versoepelingen mogelijk

  3. #3
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:27
    Berichten
    5.065
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.588 in 2.512 posts

    Standaard

    Aangezien na het Saarland en RLP nu ook in Hessen en Thüringen de clubs voorlopig gesloten blijven (misschien wel tot 1 september net als in NL), zal deze zomer Belgie toch het beloofde land zijn voor de wandelaars/ijsberen uit vooral de zuidelijke provincies (en onze Belgische vrienden natuurlijk). Zwitserland en Oostenrijk vallen voor de meesten toch af, of je moet er al voor werk of vakantie heen gaan.

    Mijn enige ervaringen in Belgie wat betreft P6 zijn 5 bezoekjes aan HOP in Ophoven (2015) en 2 thuisontvangsters in Hasselt (2014), dus al enige tijd geleden.
    De enige club die een beetje lijkt op een saunaclub en voor mij redelijk dicht in de buurt is, is denk ik El Patio in Bekkevoort bij Diest. Ik ben er nog nooit geweest, je hoorde er ook bijna niks over (behalve dat het meer een champagnebar en dus duur is) en aangezien de website under construction is wordt je nu ook niet veel wijzer. Misschien dat iemand wat meer weet of ze überhaupt nog bestaan, binnenkort willen openen en of ze vóór de sluiting een ander concept (lees: goedkoper) hadden.

    Andere clubs/privehuizen die me te binnen schieten zijn Club Malibu in Kiewit, Lovely's Place in Kerniel, Bellissima in Hasselt, Extase bij Peer, Moissage in Bolderberg, nog wat massagesalons langs de weg tussen Genk en Hasselt (bij Bokrijk) en wat obscure uitzuipbars langs de weg van Bekkevoort naar Leuven. In theorie dus genoeg mogelijkheden om van bil te gaan, maar ja na een dik uur sta je weer buiten. Je kunt dan natuurlijk naar een ander adresje rijden, maar toch.

    Dus toch hopelijk een snelle opening van de clubs in Duitsland per 1 juli, maar ik zie het niet zo positief in eerlijk gezegd.
    Het zal me verder worst zijn...

  4. Onderstaande 4 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    keesboz (13 juni 2020),mentholbear ( 9 juni 2020),schoolmeester ( 9 juni 2020),The Pussyhunter (10 juni 2020)

  5. #4
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Het kan verkeren zei Brederode.
    Zodra één deelstaat besluit de verboden in te trekken zal er beweging in komen.
    Het lijkt wel of de beleidmakers er niet van doordrongen zijn hoe belangrijk een gezond en uitgebreid seksleven voor ons ijsberen is.
    Ik vertoon al tekenen van ontwenning. Hoe was het ook weer, wat is er in de gemeenschappelijke ruimte toegestaan, beetje tongen, vingeren, pijpen, de daad?
    Ben bang dat ik echt op herhaling moet, niet dat ik daar bezwaar tegen heb maar toch.

  6. Onderstaande leden hebben Kwibus2 bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester ( 9 juni 2020)

  7. #5
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Hot Marijke in Ter Zake... En ze heeft geen zin om te beginnen werken tenzij er een vaccin is. Gaat De Backer nog aanzetten om de boel op slot te gooien. Maar de ramen dat kan wel, want dat is "erop en erover".

    Kan België nu echt enkel vertegenwoordigd worden door bejaarden of zo'n wicht als het over prostitutie gaat?

    Vraag me af wie die 2 uur wilt betalen voor een GFE? Ben zeker dat ik volgende week geblinddoekt in het SKW beter tref dan dat.

    Het goede nieuws is dat de bevoegde minister ondertussen het protocol heeft goedgekeurd. We 're back in business! Nu de Clubs in NRW nog.

  8. #6
    Geregistreerd
    1 september 2018
    Last Online
    Gisteren @ 21:33
    Berichten
    589
    Discussies
    15
    Thanks
    4.773
    Thanked
    2.103 in 459 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Player Bekijk bericht
    Hot Marijke in Ter Zake... En ze heeft geen zin om te beginnen werken tenzij er een vaccin is. Gaat De Backer nog aanzetten om de boel op slot te gooien. Maar de ramen dat kan wel, want dat is "erop en erover".

    Kan België nu echt enkel vertegenwoordigd worden door bejaarden of zo'n wicht als het over prostitutie gaat?

    Vraag me af wie die 2 uur wilt betalen voor een GFE? Ben zeker dat ik volgende week geblinddoekt in het SKW beter tref dan dat.

    Het goede nieuws is dat de bevoegde minister ondertussen het protocol heeft goedgekeurd. We 're back in business! Nu de Clubs in NRW nog.
    Ik heb die opblaaspopvariant van een Teletubbie ook gezien. Je kunt eerder spreken van Not Marijke. Ik begrijp goed dat ze wil dat het verboden wordt tot er een vaccin is. Het schijnt dat ze €4800 per maand kreeg toen ze haar benen dicht hield. Meer dan ze waarschijnlijk op jaarbasis verdient als zij ze opent. Een Lockdown is opeens aantrekkelijker dan de gedachte om daar sex mee te hebben.

  9. Onderstaande 4 leden hebben Giodude bedankt voor deze bijdrage:

    Meme Moo ( 9 juni 2020),Patjax (11 juni 2020),schoolmeester (10 juni 2020),Wentelt Eefje ( 9 juni 2020)

  10. #7
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Beitrag

    SKW wordt de komende maand the place to be. Vandaag even polshoogte gaan nemen. De komende weken gaan alle ramen bezet zijn. Er is een enorme vraag van buitenlandse dames die tot 30% meer willen betalen voor de huur. Een groot deel van Amsterdam / Den Haag gaat hier aan de slag gaan. Een invasie van het Oostblok dat via Luxemburg naar Belgenland komt is al aan de gang. Ik sprak een ramen verhuurder dat 50 ramen in bezit heeft : alles vol en telefoon staat rood ! Via telefonisch contact vernomen dat 7 sauna-club dames aan de slag zullen gaan in het SKW. Bevriende taxi chauffeur draait overuren op dit ogenblik om dames op te halen. Maatregelen in verband met Corona : handen ontsmetten , mondmasker dragen en lakens worden vervangen. Al de rest is jou verantwoordelijkheid !
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  11. Onderstaande 11 leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 9 juni 2020),Big30 ( 9 juni 2020),Jovibeer ( 9 juni 2020),Kwibus2 (10 juni 2020),mentholbear (10 juni 2020),phoenix ( 9 juni 2020),pret (10 juni 2020),schoolmeester (10 juni 2020),Shakir ( 9 juni 2020),Sjeufke ( 9 juni 2020),Wentelt Eefje ( 9 juni 2020)

  12. #8
    Geregistreerd
    16 juli 2010
    Last Online
    17 mei 2023 @ 21:54
    Berichten
    230
    Discussies
    5
    Thanks
    88
    Thanked
    196 in 75 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door papi Bekijk bericht
    Zoals vanochtend in de krant te lezen was, zijn de Belgische ramen straks weer open;

    Vanaf 15 juni mogen de sekswerkers in Antwerpen terug aan de slag. Burgemeester Bart De Wever legt wel extra voorzorgsmaatregelen op, zoals het verplicht dragen van mondmaskers. Er komt voor het eerst ook een sluitingsuur in het Schipperskwartier
    Hopelijk is dat sluitingsuur maar tijdelijk ivm corona maatregelen en gaat hun dat niet op gedachten brengen om dit definitief toe te passen zoals in Den Haag en Eindhoven.

  13. Onderstaande leden hebben awakey bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (10 juni 2020)

  14. #9
    Geregistreerd
    16 juli 2010
    Last Online
    17 mei 2023 @ 21:54
    Berichten
    230
    Discussies
    5
    Thanks
    88
    Thanked
    196 in 75 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lustman Bekijk bericht
    SKW wordt de komende maand the place to be. Vandaag even polshoogte gaan nemen. De komende weken gaan alle ramen bezet zijn. Er is een enorme vraag van buitenlandse dames die tot 30% meer willen betalen voor de huur. Een groot deel van Amsterdam / Den Haag gaat hier aan de slag gaan. Een invasie van het Oostblok dat via Luxemburg naar Belgenland komt is al aan de gang. Ik sprak een ramen verhuurder dat 50 ramen in bezit heeft : alles vol en telefoon staat rood !
    Dan gaan alle ramen in Antwerpen eindelijk nog eens terug bezet geraken ipv die vele lege ramen de laatste jaren.

  15. Onderstaande 2 leden hebben awakey bedankt voor deze bijdrage:

    Kwibus2 (10 juni 2020),mentholbear (10 juni 2020)

  16. #10
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    België als bordeel van West-Europa, als dat maar goed komt. Straks moeten de grenzen weer dicht voor de stroom aan sextoeristen tegen te houden.

  17. #11
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.011
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door awakey Bekijk bericht
    Dan gaan alle ramen in Antwerpen eindelijk nog eens terug bezet geraken ipv die vele lege ramen de laatste jaren.
    Is al bekend wat het sluitingsuur wordt? Er waren dacht ik een dag en nacht shift. Dacht van 8 tot 20, en van 20 tot 8. Misschien ergens een gaatje voor de schoonmaak crew. Maar komt er dan nog maar 1 shift, worden de shifts ingekort? In het 1e geval zorgt dat ook voor vollere ramen. De nachtshift probeert dan waarschijnlijk naar de dagshift te verhuizen.

  18. #12
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Openingsuren zijn belangrijk maar belangrijker is da de ramen en de heren kosten weer open zijn.
    De meiden hebben er weer zin in!!

  19. #13
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Is al bekend wat het sluitingsuur wordt? Er waren dacht ik een dag en nacht shift. Dacht van 8 tot 20, en van 20 tot 8. Misschien ergens een gaatje voor de schoonmaak crew. Maar komt er dan nog maar 1 shift, worden de shifts ingekort? In het 1e geval zorgt dat ook voor vollere ramen. De nachtshift probeert dan waarschijnlijk naar de dagshift te verhuizen.
    Sluitingsuur
    De belangrijkste nieuwigheid is het instellen van een sluitingsuur in het Schipperskwartier. In normale tijden kunnen klanten 24u/24u rondhangen voor de ramen, iets drinken in de nachtkroegen of een stevige pitta in de snackbars verorberen.

    Nu cafés en restaurants elders in de stad om 1 uur moeten sluiten vreest het stadsbestuur dat klanten naderhand afzakken naar de prostitutiebuurt. Een grote toestroom van klanten kan daar een onveilige toestand teweegbrengen. Daarom moet het Schipperskwartier dicht om 1 uur en mogen de activiteiten pas om 7 uur ’s morgens worden hervat
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  20. Onderstaande 2 leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (10 juni 2020),mentholbear (10 juni 2020)

  21. #14
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Begrijpelijke maatregel, kunnen de meisjes ook een keer op tijd naar bed, om te slapen natuurlijk.
    Belangrijk is dat er een barst in het front zit met het vrijgeven van de prostitutie.
    Dat zal andere landen ook onder druk zetten de sluiting te heroverwegen.

  22. Onderstaande leden hebben Kwibus2 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (10 juni 2020)

  23. #15
    Geregistreerd
    9 juni 2007
    Last Online
    11 februari 2024 @ 10:02
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    20
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    32 in 10 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door papi Bekijk bericht
    Zoals vanochtend in de krant te lezen was, zijn de Belgische ramen straks weer open;

    Vanaf 15 juni mogen de sekswerkers in Antwerpen terug aan de slag. Burgemeester Bart De Wever legt wel extra voorzorgsmaatregelen op, zoals het verplicht dragen van mondmaskers. Er komt voor het eerst ook een sluitingsuur in het Schipperskwartier

    Ben erg benieuwd hoe dit gaat werken met mondmaskers of nog erger, gloryholes
    Sluitingsuur? Waar ergens staat dat?

  24. #16
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 02:56
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.140
    Discussies
    233
    Thanks
    21.479
    Thanked
    6.264 in 2.988 posts

    Standaard

    In het eerste bericht van dit topic...
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  25. #17
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:40
    Berichten
    41.731
    Discussies
    4594
    Thanks
    46
    Thanked
    14.464 in 8.529 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Player Bekijk bericht
    België als bordeel van West-Europa, als dat maar goed komt. Straks moeten de grenzen weer dicht voor de stroom aan sextoeristen tegen te houden.
    Volgens mij had België beter tot 1 juli kunnen wachten.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  26. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    phoenix (10 juni 2020)

  27. #18
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:48
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.677
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.392 in 6.028 posts

    Standaard

    HL1 en deket als poortwachters met een thermometer om te checken of de gemoederen niet te hoog oplopen
    En Garde

  28. #19
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:40
    Berichten
    41.731
    Discussies
    4594
    Thanks
    46
    Thanked
    14.464 in 8.529 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    HL1 en deket als poortwachters met een thermometer om te checken of de gemoederen niet te hoog oplopen
    Vrij naar D´Artagnan, Eddy_V en zijn anaalridders , het heeft namelijk geen zin om de temperatuur op de kop te meten, want daar is geen bloed meer in
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  29. #20
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:48
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.677
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.392 in 6.028 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Vrij naar D´Artagnan, Eddy_V en zijn anaalridders , het heeft namelijk geen zin om de temperatuur op de kop te meten, want daar is geen bloed meer in
    Waar onze Vlaamse vrienden meten laat ik volledig aan hun voorkeur over, mij zal je daar niet snel in de buurt vinden
    Alleen al de rit heen en weer naar Antwerpen, dat is afzien in m’n scootmobiel over al die kasseien !!
    En Garde

  30. Onderstaande 4 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke (10 juni 2020),Kwibus2 (11 juni 2020),mentholbear (10 juni 2020),WANDELAAR5 (10 juni 2020)

  31. #21
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 09:25
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.924
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Is al bekend wat het sluitingsuur wordt? Er waren dacht ik een dag en nacht shift. Dacht van 8 tot 20, en van 20 tot 8. Misschien ergens een gaatje voor de schoonmaak crew. Maar komt er dan nog maar 1 shift, worden de shifts ingekort? In het 1e geval zorgt dat ook voor vollere ramen. De nachtshift probeert dan waarschijnlijk naar de dagshift te verhuizen.
    Dagshift zou tot 1600 uur gaan, dat is bijna geen dag voor de dames om naartoe te gaan, ik denk eerder dat dagdames nu de nacht op willen zoeken
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  32. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (10 juni 2020)

  33. #22
    Geregistreerd
    16 juli 2010
    Last Online
    17 mei 2023 @ 21:54
    Berichten
    230
    Discussies
    5
    Thanks
    88
    Thanked
    196 in 75 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Is al bekend wat het sluitingsuur wordt? Er waren dacht ik een dag en nacht shift. Dacht van 8 tot 20, en van 20 tot 8. Misschien ergens een gaatje voor de schoonmaak crew. Maar komt er dan nog maar 1 shift, worden de shifts ingekort? In het 1e geval zorgt dat ook voor vollere ramen. De nachtshift probeert dan waarschijnlijk naar de dagshift te verhuizen.
    De 2 ploegentijden worden(voorlopig): dagdienst van 8u tot 16u en avonddienst van 17u tot 01u. Tussen 01u en 08u zijn alle kamers GESLOTEN.
    Deze info zouden de kamerverhuurders de meiden toegestuurd hebben. Ook aan de meiden, die nu elders (thuis in Roemenie) verbleven.
    Een schoonmaakuur er tussen dus dagshift van 8 uur en avondshift van 8 uur en nacht gesloten.

  34. Onderstaande leden hebben awakey bedankt voor deze bijdrage:

    lustman (10 juni 2020)

  35. #23
    Geregistreerd
    16 juli 2010
    Last Online
    17 mei 2023 @ 21:54
    Berichten
    230
    Discussies
    5
    Thanks
    88
    Thanked
    196 in 75 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door papi Bekijk bericht
    Zoals vanochtend in de krant te lezen was, zijn de Belgische ramen straks weer open;

    Vanaf 15 juni mogen de sekswerkers in Antwerpen terug aan de slag. Burgemeester Bart De Wever legt wel extra voorzorgsmaatregelen op, zoals het verplicht dragen van mondmaskers. Er komt voor het eerst ook een sluitingsuur in het Schipperskwartier

    Ben erg benieuwd hoe dit gaat werken met mondmaskers of nog erger, gloryholes
    sweet love.jpg

  36. Onderstaande 7 leden hebben awakey bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (10 juni 2020),Kwibus2 (11 juni 2020),lustman (10 juni 2020),mentholbear (10 juni 2020),papi (21 juni 2020),schoolmeester (10 juni 2020),Sjeufke (10 juni 2020)

  37. #24
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.011
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwibus2 Bekijk bericht
    Begrijpelijke maatregel, kunnen de meisjes ook een keer op tijd naar bed, om te slapen natuurlijk.
    Belangrijk is dat er een barst in het front zit met het vrijgeven van de prostitutie.
    Dat zal andere landen ook onder druk zetten de sluiting te heroverwegen.

    Maar dat konden de meiden sowieso door de shifts. Sommigen deden wel es dubbele shifts, maar dat was vaak tijdelijk.
    En inderdaad, hopelijk volgt de rest, en dan natuurlijk met name de SC, snel.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Dagshift zou tot 1600 uur gaan, dat is bijna geen dag voor de dames om naartoe te gaan, ik denk eerder dat dagdames nu de nacht op willen zoeken
    Kweenie, zullen ook wel brave huisvaders zijn die op werk even een lange lunchpauze nemen
    Maar denk inderdaad ook dat de avondploeg het drukker gaat krijgen. Voorheen had je met de dagshift zowel de lui die lunchpauzes buiten kantoor houden én zij die 'net' klaar zijn met werk.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door awakey Bekijk bericht
    dus dagshift van 8 uur en avondshift van 8 uur.
    Het lijkt zowat een kantoorbaan geworden, zo die 8 uurtjes werken

  38. #25
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Kweenie, zullen ook wel brave huisvaders zijn die op werk even een lange lunchpauze nemen
    Maar denk inderdaad ook dat de avondploeg het drukker gaat krijgen.
    Heb eens gelezen dat het in het SKW het drukst is op het middaguur. Niet in de straten, maar binnen.

    Zelf vind ik een ramenbuurt overdag niet de juiste sfeer hebben. Moet donker zijn om het neonlicht goed te zien waarin die meiden dan schitteren. In de Aarschotstraat kwam ik vroeger ook al eens over de middag toen ik in Brussel werkte, maar was voor mij persoonlijk niet de juiste setting en tijd om binnen te wippen. Ik ging liever na de werkuren bij valavond.

  39. Onderstaande 2 leden hebben Player bedankt voor deze bijdrage:

    Kwibus2 (11 juni 2020),mentholbear (10 juni 2020)

 

 
Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20.

  Freude 468*60