Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 134
  1. #76
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Dus nee, vroeger was het niet beter maar specifiek die periode wel. Helder zo, of moet het uitgetekend worden?
    Ja graag uittekenen

    Mag ik nog even opmerken dat het niets te maken heeft met leeftijd van dames dan wel ijsberen. Die opmerkingen die daarover worden gedaan zijn behoorlijk rare leeftijdsdiscriminerende opmerkingen die in de praktijk weinig hout snijden.
    Voor de rest zie mijn eerdere post.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #77
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    niet mee eens,en ook niet met onze Spaanse vriend
    P1 zal de laatste jaren wat minderen ervaringen hebben gehad met een Roemeense en in die periode rond 2006, zeer goede met bv,Russische
    maar ik blijf erbij dat dit momentopnames zijn(,geluk en ongeluk horen bij het leven),slechte ervaringen,toevaltreffers,klik hebben,etc
    net voor de lockdown had ik een van de beste ervaringen ooit,en dat met een Poolse,(niet in een saunaclub)en zonder arrogant te willen kilinken, ga ik toch ook al een hele tijd mee en kan baseren op een ruim referentiekader
    En W2,ook jij weet dat mijn voorkeur ligt bij jonge deketmeiden,zeker zij die opkijken naar oudere mannen. Niets mis mee,zolang ze meerderjarig zijn

  3. #78
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    niet mee eens,en ook niet met onze Spaanse vriend
    P1 zal de laatste jaren wat minderen ervaringen hebben gehad met een Roemeense en in die periode rond 2006, zeer goede met bv,Russische
    maar ik blijf erbij dat dit momentopnames zijn(,geluk en ongeluk horen bij het leven),slechte ervaringen,toevaltreffers,klik hebben,etc
    net voor de lockdown had ik een van de beste ervaringen ooit,en dat met een Poolse,(niet in een saunaclub)en zonder arrogant te willen kilinken, ga ik toch ook al een hele tijd mee en kan baseren op een ruim referentiekader
    Je begrijpt mijn post niet. Jij hebt het nu over jouw persoonlijke beleving. Die kan ik moeilijk betwisten op basis van mijn persoonlijke beleving. Over smaak valt immers niet te twisten!
    Ik heb het over de domme onzinnige reacties van "vroeger was alles beter" verwijt aan andermans adres terwijl iemand heel nadrukkelijk een specifieke periode met een begin en een eindmoment aanwijst als erg goed.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Ja graag uittekenen

    Mag ik nog even opmerken dat het niets te maken heeft met leeftijd van dames dan wel ijsberen. Die opmerkingen die daarover worden gedaan zijn behoorlijk rare leeftijdsdiscriminerende opmerkingen die in de praktijk weinig hout snijden.
    Voor de rest zie mijn eerdere post.
    Wanneer iemand graag naar een bepaalde club gaat en het prima naar zijn zin heeft en plotseling berichten leest van anderen dat die het in die club weinig bijzonder vonden, dan zie je regelmatig dat zo'n stamklant ijsbeer het zich persoonlijk aantrekt en afkeurend op andermans kritische berichten reageert. Hoe kan iemand immers zijn topclubje door de slijk halen en beweren dat het elders beter is.....

    Iets soortgelijks doet zich voor bij vergelijken van jaren/periodes. Iemand die het de laatste paar jaar erg goed naar zijn zin heeft en plotseling kritische berichten leest dat de huidige tijd weinig voorstelt in vergelijking met een eerdere periode (die de betreffende persoon mogelijk ook niet eens heeft meegemaakt), kan zich door dat soort berichten persoonlijk in zijn kloten gegrepen voelen en afkeurend reageren op dat soort kritiek want het gaat notabene over zijn toptijd wat door de mangel wordt gehaald.

    Is er een nieuw ijsbeer woord te introduceren voor beren die zich persoonlijk aangevallen en bij hun kloten gegrepen voelen wanneer anderen niets anders doen dan een eigen beleving van een situatie weergeven? Het woord 'pannekoek" is al bezet....

  4. Onderstaande 5 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 4 juni 2020),Kwibus2 ( 4 juni 2020),Meme Moo ( 4 juni 2020),pietpotent44 ( 4 juni 2020),Wentelt Eefje ( 4 juni 2020)

  5. #79
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    En dan reageren een aantal bekende en verschillende onbekende accounts met de standaard reactie van daar komt weer eentje met "vroeger was alles beter". Gaaaap.....nee dus, niet standaard "vroeger" maar specifiek die periode.
    Om het af te leren, toch nog even reageren. De periode 2003-2009 behoort tot het verleden. Elke referentie ernaar behoort tot wat "vroeger" was... Het is tenslotte al tussen 11 en 17 jaar geleden.

    Menigeen beseft dat men zich baseert op nostalgie die enkel maar meer de goede ervaringen romantiseren en de slechte laat vervagen naarmate ze verder in het verleden liggen. Pure menselijke psyche die niemand vreemd is. Alles wat anders is in het heden (nationaliteiten, management, Clubs, prijzen, DJ's,...) kan aangegrepen worden om aan te tonen waarom het zogenaamd beter was vroeger of gedurende een bepaalde periode in het verleden. Niet objectief waarneembaar echter.

    Dat alles maakt dat voor sommigen het beter was vroeger en bijgevolg daar blijven steken in het leven. Anderen evolueren mee met de tijd en veranderingen van dames, Clubs, prijzen,... Deze laatste zullen zowel het heden als verleden objectief ervaren, niet noodzakelijk beter of slechter. Want in wezen gaat het om de beleving die je hebt met een dame en die maak je voor het grootste deel nog altijd zelf. Daar heeft tijd weinig mee te maken.

    Als je blijft volhouden dat vroeger of tijdens een bepaalde periode in het verleden alles beter was of de beste tijd ooit, degradeer je jezelf tot verzuurde oude ventenpraat.

  6. #80
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Lees het bericht maar dat ik 2 minuten voor die van jou plaatste. Verdere toelichting aan je lijkt me, gezien jouw reactie, van weinig nut.

  7. #81
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Lees het bericht maar dat ik 2 minuten voor die van jou plaatste. Verdere toelichting aan je lijkt me, gezien jouw reactie, van weinig nut.
    Om het helemaal af te leren, lees alle voorgaande berichten: "neem het niet persoonlijk" en " het is een oneindige discussie want subjectief" komt bij heel wat reacties terug.

  8. #82
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    ik begrijp je post maar al te goed beste P1
    maar ik blijf erbij dat het minder met periodes(en ik heb nog de periode meegemaakt dat er van Aids nog geen sprake was en nzc standaard bleek)dan wel met momentopnames en persoonlijke beleving te maken heeft
    tijdens de jaren waar jij met nostalgie op terugkijkt kan het ook voorvallen dat het een mindere ervaring was,door allerlei redenen,dvp heeft haar periode en werkt met een sponsje,de klant of de dvp voelen zich door allerlei privéredenen niet goed in hun vel, etc
    net zo gemakkelijk kan je in de zogenaamde mindere jaren,dus volgens velen waaronder jij de laatste jaren,ook op een ontzettende geile meid botsen,die bovendien nog knap is ook en waar je een sterke klik mee hebt
    mijn punt is,dat ook hier je moeilijk kan veralgemenen;zowel nationaliteiten als tijdsperiode
    en nu ga ik eindelijk slapen,moet er morgenochtend alweer zeer vroeg op,mijn dokter moest het eens weten,,,

  9. #83
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Is er een nieuw ijsbeer woord te introduceren voor beren die zich persoonlijk aangevallen en bij hun kloten gegrepen voelen wanneer anderen niets anders doen dan een eigen beleving van een situatie weergeven? Het woord 'pannekoek" is al bezet....
    Bewijsbeer.
    Ze blijven, bijvoorbeeld de stammies van B&W, komen met "bewijzen" dat jij alles fout ziet en alles verzint of nu niet goed (meer) oplet omdat jouw huidige clubbeleving niet gelijk is aan die van hullie...
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  10. Onderstaande 2 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Kwibus2 ( 4 juni 2020),Picasso 1 ( 4 juni 2020)

  11. #84
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    ik begrijp je post maar al te goed beste P1
    maar ik blijf erbij dat het minder met periodes(en ik heb nog de periode meegemaakt dat er van Aids nog geen sprake was en nzc standaard bleek)dan wel met momentopnames en persoonlijke beleving te maken heeft
    tijdens de jaren waar jij met nostalgie op terugkijkt kan het ook voorvallen dat het een mindere ervaring was,door allerlei redenen,dvp heeft haar periode en werkt met een sponsje,de klant of de dvp voelen zich door allerlei privéredenen niet goed in hun vel, etc
    net zo gemakkelijk kan je in de zogenaamde mindere jaren,dus volgens velen waaronder jij de laatste jaren,ook op een ontzettende geile meid botsen,die bovendien nog knap is ook en waar je een sterke klik mee hebt
    mijn punt is,dat ook hier je moeilijk kan veralgemenen;zowel nationaliteiten als tijdsperiode
    en nu ga ik eindelijk slapen,moet er morgenochtend alweer zeer vroeg op,mijn dokter moest het eens weten,,,
    Klopt helemaal, Anderlecht speelt ook hedendaags soms prachtige wedstrijden en vroeger hadden ze ook weleens een mindere wedstrijd. Laten we dus vooral een bepaalde periode niet veralgemeniseren.

  12. Onderstaande 3 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 4 juni 2020),pietpotent44 ( 4 juni 2020),pret ( 4 juni 2020)

  13. #85
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    In het bericht van pp44 wordt periode 2005-2010 benadrukt. Er wordt nergens geschreven dat vroeger tot 2010 het allemaal beter was maar er wordt ook een beginmoment benadrukt. En dan reageren een aantal bekende en verschillende onbekende accounts met de standaard reactie van daar komt weer eentje met "vroeger was alles beter". Gaaaap.....nee dus, niet standaard "vroeger" maar specifiek die periode. Dat is tenminste deels ook mijn ervaring, saunaclubperiode 2003-2009 ervaarde ik als een gouden tijd die qua sexbeleving zowel de periode na 2009 ruim overtrof alsook stukken beter was dan de periode van vóór 2003
    Het benadrukken van een beginmoment verandert niet veel aan het feit dat de pietpotent44, en U dus ook, zijn blijven hangen in vroeger tijden. Ik heb in mijn wandelcarriere goede en minder goede tijden gehad. Periodes dat ik niet tijde genoeg kon vrijmaken om weer eens te gaan, maar ook periodes dat ik me afvroeg waarom ik eigenlijk nog de moeite nam. Ik kan die periodes gaan benoemen en gaan benadrukken dat toen alles beter was, en dus ook gaan vertellen dat het zo weer zou moeten zijn. Maar dat heeft helemaal geen nut.
    Je perceptie van gebeurtenissen wordt door heel veel dingen beïnvloed. In deze hobby hoort daar het vinden van de juiste dames zeer zeker bij. Maar is het daarom minder als op een gegeven moment dat even niet zo goed lukt? Enerzijds omdat een aantal dames gestopt zijn, anderzijds omdat je op andere dames bent uitgekeken. Alles heeft zijn houdbaarheid. En in deze hobby is dat voor velen de tijd die ze met een dame willen doorbrengen. Als dan in korte tijd er net wat veel tussen uitknijpen, dan valt het daarna tegen.

    In mijn gewone leven heb ik een gouden tijd gehad tussen mijn 21e en 30e, misschien nog wel een beetje langer. Leuk werk, goede verdiensten, genoeg vrienden, helaas te weinig tijd om het allemaal maximaal te kunnen beleven. Dat het daarna wat minder werd had meerdere oorzaken, waarvan ik er ook zelf in gang heb gezet. Bewust, omdat ik wist dat die tijd niet kon blijven duren. Ik kan nu wel zeggen dat het weer allemaal zo moet worden als in mijn twintiger jaren, maar dat gaat niet lukken.
    Het probleem met pietpotent44 is dat hij te vaak die tijd benadrukt en een beetje boos wordt als daar dan wat van wordt gezegd. En vooral de volgende opmerking is dan zo jammer.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Ik vond het al zo vreemd dat 006,5 zich hier niet mee ging bemoeien. Maar daar is ie dan toch. Met het voorspelbare zuigende commentaar uiteraard.
    Dat maakt een fatsoenlijk gesprek onmogelijk. Ik heb helemaal niks tegen hem, er zitten hier veelschrijvers op dit forum waar ik veel meer moeite mee heb, alleen dat verheerlijken van die paar jaren, dat heeft zo weinig nut. Denk eraan met een glimlach en probeer het weer te vinden. Of iets anders, ja dat kan ook in dezelfde hobby, wat je een fijn gevoel geeft. Maar als je blijft hangen in het verleden, dan mis je zoveel leuke dingen. En ja, ik heb ook wel eens die fout gemaakt.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  14. #86
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:52
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.199 in 2.427 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Player Bekijk bericht
    Als je blijft volhouden dat vroeger of tijdens een bepaalde periode in het verleden alles beter was of de beste tijd ooit, degradeer je jezelf tot verzuurde oude ventenpraat.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Het probleem met pietpotent44 is dat hij te vaak die tijd benadrukt en een beetje boos wordt als daar dan wat van wordt gezegd. Ik heb helemaal niks tegen hem, er zitten hier veelschrijvers op dit forum waar ik veel meer moeite mee heb, alleen dat verheerlijken van die paar jaren, dat heeft zo weinig nut. Maar als je blijft hangen in het verleden, dan mis je zoveel leuke dingen. En ja, ik heb ook wel eens die fout gemaakt.
    Het enige wat mij stoort is dat werkelijk alles wordt afgedaan als nostalgie (of volgens sommige zelfs 'ouwe ventenpraat'). Of wordt afgedaan met algemene ontkennende bagatalisaties als 'je hebt nou eenmaal afwisselend goede en slechte periodes', of 'er is niks ten nadele veranderd, dat denk je alleen maar', tot 'het ligt allemaal aan jezelf'. Met altijd de bijbehorende onnozele opmerking 'dat je dan bent blijven hangen in het verleden', en 'dat dat toch geen nut heeft'.

    Dat is wel een beetje dom.
    Ten eerste: waarom zou je niet gewoon mogen zeggen in retrospectief dat een bepaalde periode de mooiste bleek te zijn. Waarom zou je daarover moeten zwijgen. En waarom zou dat ook niet gewoon zo kunnen zijn. En waarom ben je dan zogenaamd iemand die alleen maar blijft hangen in het verleden. Ik ben namelijk al die jaren tm heden saunaclub bezoeker gebleven en heb me gewoon aangepast aan elke tijd. Ik ben ook nog steeds heel fit en fysiek sterk, en zo oog ik ook. Bepaald geen oude opa. Ik ben niet klagend, passief en eenzaam thuis in een hoekje gaan zitten.

    Maar we gaan toch ook niet ontkennen dat de championsleague periode van Ajax (1994-1997) met winst in 1995 een van de mooiste uit de geschiedenis was. Waarom zou je meteen een zure oude nostalgische lul moeten zijn om dat te vinden. Laten we eerlijk zijn: we zouden graag willen dat Ajax nog steeds Europa zo domineerde. Het Ajax van toen was nou eenmaal beter dan het huidige Ajax.

    Ik heb zowel in die periode als recent mijn club recensies hier gepost. Dus volgens mij ben ik gewoon met mijn tijd meegegaan (zowel zakelijk als prive als in saunaclubland), en probeer ik uiteraard net als elke andere beer het nu zo leuk mogelijk voor mezelf te maken als ik in een saunaclub ben. En blijf ik het gewoon doen. Maar blijkbaar ligt het voor sommige beren inderdaad erg gevoelig als je beweert dat die saunaclub periode beter was dan nu.
    Dan ligt dat maar aan jezelf, is maar gedacht, ben je een oude zeur, etc. etc. etc.

    Het enige wat ik steeds zeg is dat die periode (van pakweg 2005-2010) waarschijnlijk achteraf bekeken, de mooiste saunaclubperiode is geweest. En ben bepaald niet de enige die dat zo ziet.

    Daar kan je het mee oneens zijn (om daar uberhaupt iets zinnigs over te zeggen moet je er dan uiteraard wel zelf bij geweest zijn), maar het is allemaal een stuk minder gevoelsmatig / nostalgisch dan gedacht.
    Het is ook gewoon voor een groot deel logisch en feitelijk te verklaren:

    - prostitutie sector in zn geheel is ruim gehalveerd sinds de legalisatie in 2000
    - wetgeving is veranderd sindsdien ten nadele van prostitutie
    en veel politici (zowel lokaal als landelijk) proberen prostitutie kapot te maken
    - we leven tegenwoordig steeds meer in een feministische tijd (denk aan metoo)
    - de periode 2000-2005 was de periode dat een grote golf Oostblokvrouwen naar Nederland en elders in Europa kwam om in clubs te werken. Na een periode van pakweg 10 jaar zijn een aantal economieen (zoals Polen) sterk gegroeid, waardoor het voor minder vrouwen daar nog aantrekkelijk genoeg is om hier te komen werken
    - In die periode waren er veel startende sauna clubs, die zich nog moesten bewijzen, en dus erg fanatiek aan de weg timmerden
    - doordat alles toen nog zo kleinschalig was in Nederland saunaclubland (er waren tot toen alleen nog maar klassieke bordelen), was er ook nog geen gedoe met drugs, wietplantages, belasting, banken, rechtszaken, criminaliteit, etc. het was allemaal wat gemoedelijker
    - In 2005 begon hier in Nederland het saunaclubwereldje met Badda Bing. In 2006 volgde yinyang als 2e club. In de periode 2006-2008 kwamen er een aantal kleine clubjes bij
    - Ook net over de grens in Duitsland startten een aantal voor ons beren bekende clubs (gt ergens tussen 2004 en 2006), living room 2007, villa vertigo ook rond die tijd
    - de grote stormloop van Roemeense (en Bulgaarse) vrouwen was er toen nog niet. Is pas rond 2013 begonnen)
    Nou kan je natuurlijk wel weer roepen dat Roemeense vrouwen de top zijn, maar over het algemeen hebben die toch een wat mindere reputatie. Maar buiten dat: 80% vd clubs is nu gevuld met Roemeense vrouwen. Dat komt de diversiteit in elk geval niet ten goede
    - er zijn nog steeds vrouwen uit die beginperiode, die nu nog steeds in de clubs werken. Die zijn dus inmiddels een stuk ouder geworden: geen 25 of 30 meer, maar 40 of 45, of nog ouder. Die moeten het dus voornamelijk van service hebben, want fysiek wordt het nou eenmaal minder. Die vrouwen zijn nog steeds ongekend populair, en doen meestal betere zaken dan de nieuwe lichting vrouwen die nu 25-30 zijn. Daar kun je ook weer over discussieren, maar vind ik toch veelzeggend


    Maar ja, ik kan hier nog zoveel argumenten en feiten opnoemen dat het zeker niet alleen iets nostalgisch / gevoelsmatigs is, het is waarschijnlijk toch aan dovemansoren besteed.
    Laatst gewijzigd door pietpotent44; 4 juni 2020 om 06:29

  15. Onderstaande 4 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    Herr Fick ( 6 juni 2020),Partycrasher ( 4 juni 2020),Picasso 1 ( 4 juni 2020),The Joker ( 4 juni 2020)

  16. #87
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 05:58
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.710 in 2.900 posts

    Standaard

    De opmerkingen van mij in post 64 zijn cynisch bedoeld, zowiezo de hele setting.

    Groet, schoolmeester.

  17. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    Kwibus2 ( 4 juni 2020)

  18. #88
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Player Bekijk bericht
    Begrijp deze reactie noch de leeftijdsobsessie of focus op SC-dienstjaren niet. Zal zijn dat de realiteit confronterend is voor jou. Gelukkig voor elk wat wils. PSR voor de derde leeftijd. Andere Clubs met gewaardeerde service van de huidige generatie DVP’s voor de jongste generatie ijsberen.
    Dat begrijp ik van jou ook niet.
    Met wat geluk wordt jij ook zonder een vleugje corona gezond ouder. Dan kun je hopelijk nog steeds genieten van al dat moois in SC's.

  19. #89
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:52
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.199 in 2.427 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Wanneer iemand graag naar een bepaalde club gaat en het prima naar zijn zin heeft en plotseling berichten leest van anderen dat die het in die club weinig bijzonder vonden, dan zie je regelmatig dat zo'n stamklant ijsbeer het zich persoonlijk aantrekt en afkeurend op andermans kritische berichten reageert. Hoe kan iemand immers zijn topclubje door de slijk halen en beweren dat het elders beter is.....

    Iets soortgelijks doet zich voor bij vergelijken van jaren/periodes. Iemand die het de laatste paar jaar erg goed naar zijn zin heeft en plotseling kritische berichten leest dat de huidige tijd weinig voorstelt in vergelijking met een eerdere periode (die de betreffende persoon mogelijk ook niet eens heeft meegemaakt), kan zich door dat soort berichten persoonlijk in zijn kloten gegrepen voelen en afkeurend reageren op dat soort kritiek want het gaat notabene over zijn toptijd wat door de mangel wordt gehaald.

    Is er een nieuw ijsbeer woord te introduceren voor beren die zich persoonlijk aangevallen en bij hun kloten gegrepen voelen wanneer anderen niets anders doen dan een eigen beleving van een situatie weergeven? Het woord 'pannekoek" is al bezet....
    Precies dat.

  20. Onderstaande 2 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 ( 4 juni 2020),schoolmeester ( 4 juni 2020)

  21. #90
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwibus2 Bekijk bericht
    Dat begrijp ik van jou ook niet.
    Met wat geluk wordt jij ook zonder een vleugje corona gezond ouder. Dan kun je hopelijk nog steeds genieten van al dat moois in SC's.
    Van mij mag iedereen doen wat hij wil, zolang hij een ander daarbij niet schaadt of hindert. Dus wie tot op hoge leeftijd naar de SC kan en wil gaan, moet dat zeker doen. Is de muziek te luid, is de service van de dames niet wat het 15 jaar geleden was, is de Club niet gerund zoals het hoorde te zijn,... Zoek dan een Club die je daarbij tegemoet komt. Of zoek een andere hobby.

    En ik herhaal tot in den treuren, maar wat baten kaars en bril als de uil niet lezen wil, neem de zaken niet persoonlijk. Het is een discussie gebaseerd op sentiment, volledig subjectief. Ik ga al een tijdje mee in dit wereldje en heb in al die tijd goede DVP's kunnen treffen. Ongeacht Club, land, nationaliteit,... Want voor een goede ervaring moet je vooral zelf zorgen en niet alleen overlaten aan de Club of dame. Ik ken haast niemand op dit forum persoonlijk laat staan dat ik hun leeftijd ken. Wat maakt het uit, maar blijkbaar vinden sommigen zich dan aangetast in hun fysieke paraatheid of afgeschilderd als een oude vent. Er is een verschil tussen een oude vent zijn en zich zo gedragen. Gelukkig zijn er soms oude venten die perfect mentaal mee kunnen met de jongste generatie. Ik hoop er ooit ook zo ééntje te worden. Misschien kom ik dan nog in een SC, maar zal dan niet tegen de jonge garde beginnen lullen dat vroeger alles beter was.

    Shakir stak een amusante Romeinse conversatie in mekaar over prostitutie, enige satire kan verlichting brengen voor een aantal heetgebakerde ijsberen. Zo sakkerden de Romeinen ook al over de jeugd: niets mee aan te vangen, met die jeugd van tegenwoordig. Misschien helpt die gedachte om het één en ander in perspectief te zetten.

  22. #91
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    Anno 2020 was vroeger alles beter.

  23. Onderstaande 2 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Kwibus2 ( 4 juni 2020),WANDELAAR5 ( 4 juni 2020)

  24. #92
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    En meer precies, sinds,16 maart 2020 was vroeger alles beter. Maar laten we ervan uitgaan dat het beste nog moet komen (hopelijk vanaf september).

  25. #93
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Het enige wat mij stoort is dat werkelijk alles wordt afgedaan als nostalgie (of volgens sommige zelfs 'ouwe ventenpraat'). Of wordt afgedaan met algemene ontkennende bagatalisaties als 'je hebt nou eenmaal afwisselend goede en slechte periodes', of 'er is niks ten nadele veranderd, dat denk je alleen maar', tot 'het ligt allemaal aan jezelf'.

    Maar ja, ik kan hier nog zoveel argumenten en feiten opnoemen dat het zeker niet alleen iets nostalgisch / gevoelsmatigs is, het is waarschijnlijk toch aan dovemansoren besteed.
    Het komt kennelijk niet zo goed over, maar ik heb er geen enkele moeite mee dat je die periode geweldig vond. Toen YY in, jij zegt 2006, en volgens mij zelfs per 1 juni, veranderde in een saunaclub, heb ik bewust de keuze gemaakt om daar niet meer naar toe te gaan. Ik kwam er toen al een paar jaar. Misschien is dat wel fout geweest van mij. Maar toen paste het niet in mijn leven om daar een hele dag, 6 tot 8 uur, te verblijven. Toch heb ik daarna hele leuke ontmoetingen gehad. Toen ik ruim 5 jaar geleden er toch ben binnen gestapt, na 1 maal voorbij rijden en 1 maal omdraaien op de parkeerplaats, was er een aantal dingen in mijn leven veranderd. Soms denk ik wel eens dat ik er wat eerder naar toe had moeten gaan.
    Wat mij stoort is je toon daarin. Je vindt wat en iedereen moet het ermee eens zijn. Zo niet, dan is de ander een zeurpiet. Zo ook met het filmpje van YY van voor de verbouwing. Toen het nog echt gezellig was. Ik herinner me nog wel iets van de inrichting van toen. Naar mijn mening, leuk voor een klassiek bordeel, maar niet helemaal geschikt voor een moderne saunaclub.

    Leuk dat je het toen geweldig vond. Leuk dat je je hebt aangepast en nog steeds kans ziet om je ding te vinden. Maar probeer op een positieve manier over die gouden tijd te praten. Dat doe je nu niet.

    Ik hoop dat dat niet aan dovemansoren is gericht.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Precies dat.
    Ik lees hier ook wel eens verhalen over clubs of dames waar ik het leuk vind of een gezellige tijd mee heb gehad, die alleen maar op afbreken zijn gericht. Ik heb daar wel eens op gereageerd, maar dat is zinloos.


    Ik acht U hoger als U denkt dat ik doe. U bent een van de weinigen van dit forum waar ik het niet erg van zou vinden als ik er eens mee in aanraking kwam, coronaproof natuurlijk. Maar schrijf in blije zinnen over die gouden periode.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  26. #94
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 05:38
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.753
    Discussies
    86
    Thanks
    14.354
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    Wat een mooie uitdrukking van Player. Nieuw voor mij: Wat baten kaars en bril als de uil niet zien en lezen wil.

  27. #95
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Alles was vroeger beter kun je wellicht ook anders invullen door alles wat niet (meer) te krijgen is is beter.

    Als voorbeeld, een DVP die van voor de bar naar achter de bar verhuist dan zijn er ijsberen die opeens oprecht geïnteresseerd zijn in haar terwijl ze haar niet eens zagen staan toen ze voor de bar werkte.
    Zo dus ook met de Poolse en Russische dames en de dames die vroeger in de clubs werkten die zijn nu niet meer te krijgen en dus beter?

    Het aanbod is heel veel groter van zowel clubs, dames en ijsberen dan 15 jaar geleden logisch toch dat er dan ook opmerkingen komen van ijsberen dat alles vroeger beter was.

    De vele clubs an sich die in de afgelopen 15 jaar er bij zijn gekomen die zijn alleen maar verbeterd tov 15 jaar geleden met tegenwoordig bijv. (bijna?) overal eten en goede faciliteiten.
    Wie herrinert zich het eten nog in GT van pakweg 10 - 12 jaar geleden?

  28. #96
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.410 in 6.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack42 Bekijk bericht
    Als voorbeeld, een DVP die van voor de bar naar achter de bar verhuist dan zijn er ijsberen die opeens oprecht geïnteresseerd zijn in haar terwijl ze haar niet eens zagen staan toen ze voor de bar werkte.
    Uitzonderingen bevestigen de regel. Die kleine rooie was zowel voor als nu achter de bar te appriciëren ;o))

  29. #97
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:52
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.199 in 2.427 posts

    Standaard

    Inderdaad pret. Ik moet zeggen dat ie er wel wat smerig en troebel uit zag, veel wit erop, en veel Roemeense vingertjes erop ook. Geen wonder dat ie het een tijdje niet meer zo goed deed.
    Maar hij is nu weer kraakhelder, en doet het weer als nooit tevoren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Heb je soms kristallen bol van BC geleend?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Ik heb gezegd 15 juni (voor nagenoeg 0 nieuwe doden per dag) Voor alle Europese landen, behalve de UK en Zweden (eind juni). En daar sta ik nog steeds achter.
    En de VS, Brazilie en Rusland rond half juli.

    En ik verwacht daarnaast ook wel dat overheden het leven per 1 juli weer enigszins normaal laten worden.

    Maar onze seks saunas zullen pas als laatste open gaan van alle sectoren. Waarschijnlijk pas per 1 sept. Heel misschien ergens in Duitsland wat eerder.

  30. #98
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Player Bekijk bericht
    En meer precies, sinds,16 maart 2020 was vroeger alles beter. Maar laten we ervan uitgaan dat het beste nog moet komen (hopelijk vanaf september).
    Mag best wat eerder hoor

  31. #99
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Zo ook met het filmpje van YY van voor de verbouwing. Toen het nog echt gezellig was. Ik herinner me nog wel iets van de inrichting van toen. Naar mijn mening, leuk voor een klassiek bordeel, maar niet helemaal geschikt voor een moderne saunaclub.
    Daar zijn we het dan allemaal gelukkig wel over eens! Mijn hemel wat zag YY er voor de verbouwing outdated uit, totaal sfeerloos, goedkoop zonder smaak ingericht alsof je in een goedkope buurtkroeg zat vooral bevolkt door hooligans, bejaarden en kampvolk. Had het toen maar een wat ranzige kitscherige uitstraling van een echte RTC zoals we die uit Duitsland kenden, maar helaas.

    Wat waren we blij met de frisse moderne uitstraling van YY na de verbouwing, top! Wat treuren we trouwens nog steeds dat deze mooie tent gesloten moest worden op uiterst dubieuze gronden ... .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  32. #100
    Geregistreerd
    29 december 2015
    Last Online
    25 maart 2024 @ 13:32
    Berichten
    1.833
    Discussies
    26
    Thanks
    2.755
    Thanked
    2.139 in 820 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack42 Bekijk bericht
    Wie herrinert zich het eten nog in GT van pakweg 10 - 12 jaar geleden?
    16 jaar geleden kreeg iedereen na een tijdje honger bij PHG en GT, maar dat maakte niemand wat uit. Want de honger naar al het lekkers dat er rondliep of gewoon ergens zat was nooit gestild. Je vergat gewoon 'die andere honger'.

  33. Onderstaande leden hebben Partycrasher bedankt voor deze bijdrage:

    pietpotent44 ( 5 juni 2020)

 

 
Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:59.

FKK Artemis 468*60