Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 205
  1. #101
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat:
    Origineel gepost door witchmaster
    Sub,

    Op gebied van keuze van dames ben ik je tweelingsbroer
    Dus je weet verdomd goed wat ik graag heb en niet
    Om het in uw woorden te zeggen: als ge Da(a)* maar weet

    witchmaster - *die dus spoedig een rec van Da verwacht van de Sub, ze staat namelijk ook op mijn lijstje

    Bij mij staat ze er inderdaad ook op maar niet zo hoog. Ze staat niet zo hoog als Nina van Schippersstraat 5, deze staat ongeveer twee keer zo hoog als begrijpt wat ik bedoel.

    Grz Sub


    Sub,
    Nina, de 2m+?
    of toch daaromtrent, met hoge hakken???
    Dat is wel heel erg groot hoor voor een dame, de meeste doen hoge hakken aan om 1m60 te halen, zit trouwens Nina niet in het raampje van Tania.
    Zij heeft me trouwens verteld deze week (T dus) dat ze terug gaat verhuizen, ze blijft wel op hetzelfde nummer zitten, maar in een ander raam.

    witchmaster


    witchmaster

  2. #102
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witchmaster
    Citaat:
    Sub,
    Nina, de 2m+?
    of toch daaromtrent, met hoge hakken???
    Dat is wel heel erg groot hoor voor een dame, de meeste doen hoge hakken aan om 1m60 te halen, zit trouwens Nina niet in het raampje van Tania.
    Zij heeft me trouwens verteld deze week (T dus) dat ze terug gaat verhuizen, ze blijft wel op hetzelfde nummer zitten, maar in een ander raam.
    witchmaster
    Wat die "grootte" van ongeveer 2 meter (met hoge hakken) betreft, zal de Sub er niet ver naast zijn, Nina valt werkelijk op door haar grote gestalte.Wanneer je haar in het raam ziet staan, komt zij praktisch helemaal tot de bovenkant. Haar grote gestalte wordt nog eens extra benadrukt door het feit dat zij heel slank is.

    En wat de plaats betreft, Nina zit (afin eigenlik is het STAAT, want ik heb haar nog nooit zien zitten) in het raam NAAST Tania, dus op SS 5/3, daar waar Tania SS 5/4 is.

    Anvers :wink:

  3. #103
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Nina

    Amai, ja, groot hoor.
    Dan hebben jullie ook eens iemand om naar OP te kijken he Anvers.
    Je was er alweer zo vroeg bij vanmorgen, zwaar aan het werken geslagen, zo vroeg je beddeke uit?
    En naar ik vernomen heb (van je persoonlijk ) staan er nog heel wat dames op je 'shortlist', dat belooft alvast voor de nabije toekomst :D

    witchmaster

  4. #104
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witchmaster
    Je was er alweer zo vroeg bij vanmorgen, zwaar aan het werken geslagen, zo vroeg je beddeke uit?
    witchmaster
    Tja witchmaster, ik weet niet wat U "vroeg" noemt nietwaar?:p

    En het gaat hier werkelijk om "effectief werken" (ARBEITEN in het duits), want om onze hobby uit te oefenen moeten ook de nodige financiën binnenkomen, hé kameraad!:smile:

    Anvers :wink:

  5. #105
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard vroeg

    Kameraad Anvers,

    Voor mij is tot de middaguren ZEER VROEG
    We zullen vandaag nog samen gaan wandelen, zodoende kunnen we de site nog eens overbelasten met onze ervaringen :teuflisch :teuflisch :teuflisch
    Om 14 uur in je stamkroeg ... see you there

    witchmaster

  6. #106
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witchmaster
    Kameraad Anvers,
    Voor mij is tot de middaguren ZEER VROEG
    We zullen vandaag nog samen gaan wandelen, zodoende kunnen we de site nog eens overbelasten met onze ervaringen :teuflisch :teuflisch :teuflisch
    Om 14 uur in je stamkroeg ... see you there
    witchmaster
    Zie maar dat ge op tijd zijt, want U kennende zijt ge toch steeds te laat!:p

    Anvers :wink:

  7. #107
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard tja

    Echt? :D :D :D :D :D
    Ik zal deze keer mijn best doen, ik wil uw Antoinette ook een keertje van dichtbij zien vandaag. Dat is natuurlijk op 30 cm, haar lekkere bumpers beletten het van dichter te komen :p :p

    witchmaster

  8. #108
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witchmaster
    Kameraad Anvers,
    We zullen vandaag nog samen gaan wandelen, zodoende kunnen we de site nog eens overbelasten met onze ervaringen :teuflisch :teuflisch :teuflisch
    Om 14 uur in je stamkroeg ... see you there
    witchmaster
    Tja, onze witchmaster was maar 10 minuten te laat; volgens zijn maatstaven is dat eigenlijk toch redelijk op tijd.

    Als "opwarmertje" allebei 2 x thee citron gedronken in ons stamcafé ; was wel nodig met het koude weer; wist niet dat het zo koud was vandaag, doch heb dit wel ondervonden tijdens onze wandeltocht.:o

    Eventjes klein babbeltje degaan met Daisy, want had nog een "eitje" te pellen met haar omdat zij vorige zondag niet aanwezig was, ondanks het feit dat ik met haar een afspraak geregeld had met iemand van het andere forum.
    Onze vriend witchmaster wou vooral Tania zien, maar die scheen er niet te zijn.

    We hebben dan maar enkele wandelingen gemaakt, doch het aanbod der dames was niet zo denderend deze namiddag, nog minder eigenlijk dan op een gewone zaterdagnamiddag! Zelfs mijn blonde vamp Sandra, die mij steeds van ver toewuift wanneer zij mij ziet :wink: , was er niet, doch dit werd ruimschoots gecompenseerd door de aanwezigheid van mijn "superbabe" Antoinette!

    In VT 4 had witchmaster wel zin een lief dametje, doch het zal voor een andere keer zijn. Ik heb deze al dikwijls op verschillende plaatsen zien staan, en eigenlijk is zij wel bevallig. Ik weet haar naam niet, doch ik herinner mij dat er op een ander forum al over haar geschreven is; dus kameraad witchmaster ik zal het wel uitzoeken en U kortelings hierover informeren.:p

    Wel 2 dames gespot die ik nog niet eerder gezien had op VT 28 Alice en op VT 30 Conny. Carmen van VT die mij vorige week aansprak met de vraag waarom ik steeds een papiertje bij mij heb om bepaalde zaken te noteren, is ondertussen gerustgesteld dat ik "geen geheime zaken" van haar noteer, en zegt mij sindsdien steeds vriendelijk goedendag.

    Nadat witchmaster vertrokken was, ben ik natuurlijk naar Antoinette getrokken voor een heerlijke beurt!

    Anvers :wink:

  9. #109
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln VT4

    Te laat? heb je er dan nog nooit gehoord dat belangrijke personen altijd te laat komen, kameraad? :D :D

    Op VT4? Moet dat niet Kanaal2 zijn, Anvers?
    Inderdaad, een schoon kind, zoek maar eens uit wie dat ze is voor mij, want ze lijkt me meer dan de moeite om eens met een bezoekje te vereren.
    Haar lach, een licht getinte huid, lief snoetje, krullend haar, niet te groot, niet te klein, en zo te zien alles erop en eraan, jaja, dat kan me wel bekoren
    En geef toe Anvers, haar lach was echt mooi, en breed... .

    Uw 'tettenmadam' (in de goede bedoeling van het woord ) zag er niet slecht uit, ik kan zo stilletjesaan begrijpen dat het voor u een verslaving is, voor wie het niet moest weten, Antoinette dus.

    Wel vergeten te vermelden dat ons Chantal, tegen haar gewoonte in, in haar Queendom stond te pronken. Nog niet veel geweten dat ze aanwezig is op een zaterdag, op haar bordje staat het trouwens ook niet vermeld, haar uren zijn normaal van 13-19 van maandag tot vrijdag.
    En het raadsel van de dag.... zou Chantal een zwarte pruik dragen??? ik dacht dat ik ze voorbij uw stamcafe heb zien stappen met lichter, geblondeerd haar. En doordat Chantal er was, moest Natasha wel noodgedwongen verhuizen naar een pand in de VR.

    Er stonden vandaag wel opvallend veel transen te pronken, enkelen in de VT, maar ook in de SS, meer dan een doordeweekse dag in ieder geval..

    En tja, Tania was er niet vandaag, het lief kind zal een welverdiende 'day-off' hebben genomen waarschijnlijk.

    Anvers, zoek ook eens uit wie de dame was (Thaise) in het middelste raam links van de ingang van de VT, leek me ook wel de moeite.

    En tot slot, Daa, SS 40, zag er niet echt slecht uit, ze speelt wel degelijk haar klein gestalte en fragiel lichaam uit, nu had ze 2 paardestaartjes in haar zwarte haren, en ze had er veel succes mee, heb haar maar 1 keertje voor haar raam zien staan. En mmm, echt wel een schatje.

    witchmaster

  10. #110
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard gene vette

    Deze namiddag rond half drie een korte wandeling gemaakt in het SKW.
    Was echt triestig vandaag aldaar.
    Misschien haden enkele dames een extra lang weekend genomen, maar in elk geval gene 'vette', zoals we wel eens durven zeggen.
    Het kan ook zijn dat alle dames bezet waren, heb er maar een goed halfuurtje rondgelopen.
    Daa was er wel, maar niet voor haar venstertje, net zoals Chantal, Laura en nog enkele anderen.
    Stella zat er wel, maar in haar gewone outfit, niet echt mijn ding dus.
    Wie er zeker was, heb trouwens een praatje met haar gemaakt, was Tania SS5.
    Mmm, ze zag er niet slecht uit vandaag hoor, wat zeg ik, YesMadam, ze zag er verdomd goed uit :D
    Maar het was niet mijn bedoeling ergens binnen te stappen, de financiën moeten het ook toelaten natuurlijk.
    Verder zat er nog een dame die me al een redelijke tijd intrigeert, en waar Anvers en ik al menig woordenwisseling over gehad hebben.
    Het is een Tsjechische schoonheid naast Laura, SS4/3, maar ik kan me toch haar naam niet meer herinneren zeker. Anvers, help me eens :p :p :p
    Ze staat zeker op mijn lijstje, deze mooie dame, steeds pronkend in een blauw corsetje en met laarzen aan, mmm. Lekker ding hoor.

    Ik heb ook besloten vanavond maar eens terug te gaan, anders moet onze Anvers alleen wandelen he

    Dus vannacht een update van de aanwezige dames.

    witchmaster

  11. #111
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witchmaster
    Verder zat er nog een dame die me al een redelijke tijd intrigeert, en waar Anvers en ik al menig woordenwisseling over gehad hebben.
    Het is een Tsjechische schoonheid naast Laura, SS4/3, maar ik kan me toch haar naam niet meer herinneren zeker. Anvers, help me eens :p :p :p
    Ze staat zeker op mijn lijstje, deze mooie dame, steeds pronkend in een blauw corsetje en met laarzen aan, mmm. Lekker ding hoor.
    witchmaster
    Alez vooruit witchmaster, zal eens mijn beste kant voor U laten zien.

    Deze bevallige jongedame is de blonde Tsjechische Veronique : leeftijd ca. 25 jaar; zij spreekt vrij goed Nederlands, en woont ca. 6 jaar in België. Zij is ongeveer 1m65 en heeft siliconenborsten, cup C. Zij is heel goed in pijpen.

    Zij vangt haar werk aan meestal rond het middaguur, rijdt in een grijze Mini en gaat meestal voor zij haar taak aanvangt rond het middaguur broodjes halen in een bekende zaak in de buurt.

    Volstaat deze eerste informatie van de dame voor U?

    Anvers
    Laatst gewijzigd door Anvers; 13 maart 2006 om 20:07

  12. #112
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden amai

    Amai, Anvers, dat verdient een bloemetje :D :D
    Weet je wat, ik zal je een zelfgebakken brood meebrengen vanavond, dan kan jij je centen sparen voor nog meer bezoeken, nog meer wandelen, en ons nog meer nuttige informatie door te spelen
    Van die mini van veronique, daar zijn we het echter nog steeds niet eens over hoor.
    Moeten we samen nog eens uitvissen bij een ontbijt

    Zou mijn nieuwe vlam vanavond in de VT zitten? En zo ja, waar? :D :D

    witchmaster

  13. #113
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witchmaster
    Van die mini van veronique, daar zijn we het echter nog steeds niet eens over hoor.
    Moeten we samen nog eens uitvissen bij een ontbijt
    witchmaster
    Tja, over eens of niet, ik ben er 100% ZEKER van, heb haar ondertussen al minstens 10 x zien arriveren, wanneer ik in mijn stamcafé de krant zat te lezen.

    En wat die "nieuwe" vlam betreft, wie BEDOEL je daar eigenlijk, mee spreken we dan over de Gentse Ann?

    Anvers:wink:

  14. #114
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers

    En wat die "nieuwe" vlam betreft, wie BEDOEL je daar eigenlijk, mee spreken we dan over de Gentse Ann?

    Anvers:wink:
    Ik denk het, ben er echter niet zo zeker van dat ze van Gent is hoor.
    Ziet me er eeder een zuiders typetje uit.
    We zullen het straks wel uitvissen, zeker?

    witchmaster

  15. #115
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    4 februari 2017 @ 20:41
    Locatie
    Zeeland (NL)
    Berichten
    195
    Discussies
    11
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witchmaster
    Wie er zeker was, heb trouwens een praatje met haar gemaakt, was Tania SS5.
    Mmm, ze zag er niet slecht uit vandaag hoor, wat zeg ik, YesMadam, ze zag er verdomd goed uit :D
    witchmaster
    Ja witchmaster,

    Het is al weer vele maanden geleden dat ik deze schone gezien heb, maar als ik mijn ogen sluit, 'zie' ik haar, dat lieve gezicht, die stralende lach, die mooie ogen.
    De rest van haar lichaam interesseert me natuurlijk ook heel erg.... maar bovenaan staat voor mij dat ze een verd.. lieve vrouw is. De sig die ik momenteel heb, is aan haar gericht.

    Pour toujours.

    Tania, Я люблю вас
    J'aime deux choses:
    Toi et la rose.
    La rose pour un jour,
    mais toi pour toujours.
    ---------------------
    Omnia vincit amor

  16. #116
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden wandeling maandagavond

    Gisterenavond nog eens een wandeling gemaakt met Anvers :D
    En het was weer gene vette. Heel weinig dames waren aanwezig, en we waren nochthans op een mooi tijdstip daar, ik schat rond een uur op elf.
    Eerst enkele warme dranken genuttigd in Anvers' stamkroeg (begint ook stilletjesaan mijn stamkroeg te worden ), en daarna vol goede moed op stap.
    Erg veel dames waren er niet. Enkele dames zijn er bijna altijd, zoals Jennifer SS27, er recht tegenover haar Stella SS24, in de VT de Griekse Anna (VT28), die toch zo een mooie lach heeft.
    Verder nog één dame die me wel kon bekoren, en die ik zeker in de toekomst zal bezoeken, namelijk Melissa VL5/3, aldaar waar Anvers zijn 'vlam' overdag zit.
    En ik denk dat deze dame binnenkort ook Anvers op 'visite' zal krijgen, aan de schiitering in zijn ogen te zien.
    Verder weinig soeps in het SKW gisteren, zowel overdag als 's avonds. Het zal ook wel met de koude te maken hebben, met enkele dames die nog een extra dagje vrij hebben genomen, ... .
    Dus ook geen An te zien in de VT4, de Gentse (???) dame waar ik mijn oog op laten vallen heb
    We zijn ons dan maar terug gaan opwarmen met enkele warme drankjes, jaja, in dezelfde kroeg. En eerlijk gezegd, het was er lekker warm, en er waren ook een drietal Afrikaanse dames aanwezig. Die naar onze bescheiden mening ook op zoek waren naar vertier.
    Nu is witchmaster heel verlegen (en Anvers oud en lelijk :teuflisch :teuflisch :teuflisch (grapje hoor kameraad)), dus een echt contact is er niet geweest met de dames.
    Toch niet voor Anvers rond kwart over twee nachts vertrokken is
    Ik heb het nog een anderhalf uurtje langer uitgehouden, en ben dan ook maar huiswaarts gekeerd.

    witchmaster
    Laatst gewijzigd door rplover; 14 maart 2006 om 14:58

  17. #117
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2
    En het was "WEER" gene vette...........Nochtans moeten we "ALTIJD" positief blijven over het SKW
    Kritiek mag altijd, zolang die maar opbouwend is, en met een vleugje humor
    Dus positief blijven moet van mij niet. Desalniettemin stel ik me de vraag waarom sommige mensen er maar blijven rondlopen op zoek naar 'vertier', terwijl ze toch alleen maar kritiek uiten
    Er zijn toch betere buurten volgens U, graag lezen we dan ook Uw positieve ervaringen daar.

    witchmaster - (zoek de twee fouten) nogtans - nochtans - nochthans

  18. #118
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    4 februari 2017 @ 20:41
    Locatie
    Zeeland (NL)
    Berichten
    195
    Discussies
    11
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witchmaster
    witchmaster - (zoek de twee fouten) nogtans - nochtans - nochthans
    no thanks :D
    J'aime deux choses:
    Toi et la rose.
    La rose pour un jour,
    mais toi pour toujours.
    ---------------------
    Omnia vincit amor

  19. #119
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Heren ga weer eens lekker neuken of masturberen

    @ Coco2 je hebt mail

    Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  20. #120
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    @
    Locatie
    België
    Berichten
    651
    Discussies
    112
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Ausrufezeichen

    Aan Coco2:

    Het is precies een hobby van je om ruzie te stoken. Iedereen heeft zijn mening dat klopt, maar probeer ook een keer respect te hebben voor de anderen hun mening en niet enkel de jouwe te willen verkondigen! Dit doe je telkens door in een onderwerp te zeggen dat het ergens anders beter is, dit noemt men provocatie!

    Dit is nu de derde keer dat dit voorvalt!
    Volgende keer wis ik gewoon.

    Zero

  21. #121
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln wandeling

    Deze namiddag gaan we nog eens stappen in ons SKW.
    Op zaterdag ziten er meestal andere vrouwen dan doordeweeks, en ook heel wat transjes.
    Het zonnetje schijnt heerlijk, dan zijn de dames ook meestal goedgehumeurd.
    Of zoals een Dame (met een zeer grote D) me net zei: de lente is in 't land (je bent een geweldige meid, RA )

    Later op de dag, ik schat rond een uur of 8 vanavond, een verslag van deze wandeltocht.
    Zero, het is dus je kans, je weet wel wat ik bedoel :teuflisch :teuflisch :teuflisch
    En YesMadam, ik zal je liefde overmaken hoor, je mag gerust zijn, en intussen kan ik haar ook nog eens kussen, mmm :D , je schattige T.

    witchmaster - die ook de lente voelt...

  22. #122
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard wandeling zaterdagnamiddag

    Deze namiddag nog een keertje gaan wandelen op een zaterdag.
    Enkele prettige vaststellingen gedaan.

    Er zaten vandaag op zijn minst 15 transkes (maar 2 rondjes gewandeld, en 15 transkes dus niet bezet, het kunnen er dus wel meer zijn geweest).
    Witchmaster gaat dus wat meer 's zaterdags wandelen, want er zaten er enkelen bij waar hij wel zin in heeft

    Verder zat Tania ( zoals meestal) op post, SS5. En twee van mijn persoonlijke favorietjes zijn ook terug, eentje na een kort verlof, en eentje na een iets langere afwezigheid.
    Maria ( voorheen Jennifer) VR20 is terug na een viertal weken verlof.
    En ze stak weer zo lief haar tongetje uit, en die o zo vriendelijke lach, ja, ik krijg het steeds moeilijker haar raampje voorbij te gaan.
    De meest aangename vaststelling was echter dat Stefanie (SS22/1) terug is na een lange afwezigheid.
    Ze zat wel niet voor haar raam, maar haar naambordje hing er wel.
    Dus mijn nymfomane is terug in 't land, dat gaat dus moeilijk worden de komende avonden niet langs te gaan. Het is telkens een feest bij deze Columbiaans/Nederlandse meid. Het kriebelt alweer.
    Verder was er nog een dame in de VR die ZEER vriendelijk lachte naar Anvers, en zo aan zijn fonkelende oogjes te zien, gaat het niet lang duren vooraleer we van zijn ervaringen daar kunnen meegenieten, nietwaar Anvers

    witchmaster

  23. #123
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    nietwaar Anvers?

  24. #124
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witchmaster
    nietwaar Anvers?
    Ja, 100% gelijk witchmaster! :smile:

    Ik schrijf misschien een beetje minder de laatste dagen, aangezien ik beroepshalve momenteel zeer druk bezet ben, doch dit wil niet zeggen dat ik ijsberen vergeet!

    Het wordt trouwens tijd dat andere leden eens wat meer actief worden op het Antwerps gedeelte van het Ijsberenforum, en hier is het toch de taak van onze Zero om dit trachten te bewerkstelligen.

    Wat de "quote" van hierna betreft, weet ik niet meer over welke dame het gaat; ik veronderstel dat het die dame van Verversrui 9/3 betreft die me (en niet alleen mij, doch ook andere voorbijgangers) steeds vriendelijk toelacht.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witchmaster
    Verder was er nog een dame in de VR die ZEER vriendelijk lachte naar Anvers, en zo aan zijn fonkelende oogjes te zien, gaat het niet lang duren vooraleer we van zijn ervaringen daar kunnen meegenieten, nietwaar Anvers
    witchmaster
    Afin, we gaan dit morgennamiddag eens bespreken.:smile:

    Anvers :wink:

  25. #125
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Amai witchmaster,

    Mooie nieuwe avatar en ook nieuwe handtekening, zie ik!:smile:

    En je hebt het nu voor de dames met rode haren.

    Anvers :wink:

 

 
Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57.

Babylon 468*60   Freude 468*60