Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13
  1. #1
    Geregistreerd
    3 oktober 2018
    Last Online
    17 februari 2024 @ 16:13
    Berichten
    233
    Discussies
    13
    Thanks
    210
    Thanked
    218 in 91 posts

    Standaard Wandelen tussen penoze en paradijsvogels

    In deze, op pay6 gebied, rustige periode betrap ik mijzelf erop dat ik mijn gedachten regelmatig laat gaan in het verleden.
    Terugkerend onderwerp blijft het feit dat je je voor een bepaalde periode begeeft aan de rand van de samenleving. Deze rand trekt zoals bekend bepaalde schimmige figuren aan maar ook kleurrijke wezens.

    Wellicht leuk om "dat ging maar net goed" anekdotes te delen met elkaar of bijzondere ontmoetingen met paradijsvogels te delen.

    Persoonlijk staat mij een zomeravond in de Antoniestrasse te Duisburg nog helder voor de geest. Met enkele vrienden twee uur op de Vulkan vertoefd, aangezien we wat hongerig waren en de imbiss aldaar niet bij iedereen in de smaak viel opzoek naar een alternatief. Vrij snel belanden we op de Antoniestraat maar door een aantal wegafzettingen reden we drie keer langs dezelfde straathoek die vol stond met opgeschoten jongeren. Een vrij luxe Britse bolide met vier mannen uit Nederland wekt in Hochfeld blijkbaar wat argwaan op.
    Voordat we het door hadden stonden er drie potige Südlanders voor de auto en werden we zodoende gedwongen te stoppen. Een naar onderbuikgevoel springt meteen op.
    Mijn maat achter het stuur geeft het raam een klein kiertje en we horen één van de jongens ons meerdere vragen stellen als: wat wij hier komen doen, voor wie we komen en waar we vandaan komen. Ons antwoord dat we opzoek waren naar een imbiss maakt ons voor mijn gevoel alleen maar verdachter.

    Het groepje van drie mannen werd pijlsnel groter en ik merkte toch dat er wat angst ontstond bij alle inzittenden van de auto. Blijkbaar is het reageren met lef in dit soort situaties het beste medicijn. Bijrijder en tevens de grootste van ons stel, stapte uit en vroeg wat nou eigenlijk het probleem was. Daarna volgde nog wat vragen en uitleg van zijn kant, het hielp. De Südlanders dimden wat in en we konden verder. We hebben het er nog weleens over en ons vermoeden bestaat dat er wellicht een Nederlandse auto verwacht werd rond hetzelfde moment, wellicht een criminele afspraak o.i.d. gezien de grootte van de groep en heetgebakerde jongens....

  2. Onderstaande 6 leden hebben drieganger bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (25 mei 2020),fr_loper (24 mei 2020),Meme Moo (25 mei 2020),mentholbear (24 mei 2020),schoolmeester (24 mei 2020),stimpy3 (25 mei 2020)

  3. #2
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Kalmte kan je redden.

    Na een of ander gewonnen voetbalkampioenschap met Duitsland als opponent naderde ik een grote groep feestvierders op straat voor een kroeg.
    Duitse auto met Duitse nummerborden in no time omringd door een uitgelaten meute.
    Raampje open en snel in het Duits gefeliciteerd met de overwinning. Er werd ruimte gemaakt ik mocht doorrijden. Ik kneep hem wel 32 jaar geleden.

  4. Onderstaande leden hebben Kwibus2 bedankt voor deze bijdrage:

    drieganger (25 mei 2020)

  5. #3
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:25
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.753
    Discussies
    86
    Thanks
    14.354
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    Oh ja die halve finale in Hamburg. Met die onterechte penalty voor Duitsland (0-1). En van Tiggelen die Matthäus zo lekker plat legde. En toen kregen wij een goedmakertje (Koeman hard 1-1). En die goal van van Basten vlak voor het einde. En toen Koeman die zijn reet afveegde met een Duits shirt. Sweet memories!!

  6. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (16 juni 2020)

  7. #4
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Doet me goed dat het bij W5 zulke warme herinneringen oproept.
    Op de een of andere manier wordt de rivaliteit tussen D en NL bij voetbal na al die jaren niet minder.

  8. #5
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 20:19
    Berichten
    2.131
    Discussies
    18
    Thanks
    5.513
    Thanked
    2.582 in 1.206 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwibus2 Bekijk bericht
    Doet me goed dat het bij W5 zulke warme herinneringen oproept.
    Op de een of andere manier wordt de rivaliteit tussen D en NL bij voetbal na al die jaren niet minder.
    Maar dat heeft allemaal niets te maken met het onderwerp van dit draadje Kwibus.
    Je hoort jezelf iets té graag!

  9. Onderstaande 3 leden hebben Meme Moo bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier (25 mei 2020),schoolmeester (25 mei 2020),Zeus1 (25 mei 2020)

  10. #6
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Ik zie gestapo ook als gespuis. Zodoende mijn onfortuinlijk treffen in 2017 tijdens m'n SC vakantie.

    Voor een afspraak moest ik kortstondig terug naar Nederland. Aangezien de oorlogskas bijgespekt moest worden, ook even bij de bank wat gepint. Want hoe praktisch ook, maar in een hoerenkeet ga ik niet pinnen

    Niets vermoedend en onbezorgd weer richting PHG aan het rijden. Totaal niet door dat ik klemgereden werd. Totdat ineens een bordje volgen in de Duitse Audi aan ging. Verdorrie, wat nu weer. Kapot achterlicht ofzo?
    Ik braafjes de afrit volgen (net die van PHG), en stopt die wagen langs de vluchtstrook. Zie ik ineens dat de Mercedes die achter me reed ook achter me is gestopt.

    Stappen er voor 2 mannen uit, waarvan er 1 zich legitimiteerde als agent en om papieren vroeg. Die kon hij krijgen. Of ik drug of wapentuig bij me had. Nou, alleen Weapons of Mass Pleasure, maar zo bijdehand ben ik niet, dus antwoorde ontkennend. Oh ja, ik heb een zakmesje. Aangezien het geen steekwapen was en het formaat zelfs een bejaarde oma me om zou uitlachen als ik daar mee zou gaan dreigen, hadden ze daar weinig ook voor. Wel wilde ze m'n auto doorzoeken. Damm, daar gaat m'n SC tijd. Maar bovenal, maakte ik me zorgen om de contanten die ik mee had. En bepaalde inhoud in mijn tassen...

    Tegenstribbelen zou waarschijnlijk alleen maar averechts werken dus meewerken dan maar. De bijrijder van de Audi ging met m'n papieren waarschijnlijk navraag doen of ik gesignaleerd stond ofzo.
    Ik moest uitstappen om bij de motorkap gefouilleerd te worden, waarna achter me uit de Benz nog een agent en een agente uitstapten om de doorzoeking te doen. Nu ik er aan terug denk, die bleven waarschijnlijk zitten wachten, voor het geval ik van plan was geweest weg te scheuren.

    Bij het fouilleren kwam al snel de vraag waar ik aan zoveel cash kwam. Godzijdank had ik dus net gepind, anders had ik dat bonnetje al lang weggegooid. Dus dat kwam netjes van de rekening. En waarom ik met zoveel contant de grens over ging. Nou uhm, kut, staat die agente er op gehoorafstand naast... Nou weet je, (allemaal in het Engels, want mijn Duits was toen helemaal knudde). Ik heb sinds kort jullie saunaclubs ontdekt en ben nu een saunaclub vakantie aan het houden. En dat gaat er allemaal contant aan toe, vandaar dus
    Ik zie de bedenkelijke blik van die agent nog voor me...

    Enfin, kofferbak moest open (en motorkap ook ) met al reistassen die ik mee had Oh shit, die moeten natuurlijk ook doorzocht worden en moesten eruit. Ik had in 1 of 2 m'n kleding, scheerapparaat enzo mee, maar in de andere tassen zaten knuffels, snoepgoed, en allerlei andere goodies die ik uitdeelde aan de DVP's.
    1 van de agenten vroeg of ik verkoper/handelaar ofzo was. Want ik had echt veel mee.
    Nee nee, dat zijn allemaal cadeautjes voor de dames. Ik kreeg het warm van al die vragen. Ik had iets van 6 of 7 weekend tassen mee. Dus ze waren van alles aan het doorspitten. Ook netjes ingepakte Victoria's Secret pakjes en kado verpakking van geurtjes moesten het ontgelden. Toegegeven, ze deden het redelijk voorzichtig, maar dat krijg ik nooit meer zo netjes terug

    Maar oh holy mother of shitload!! 2 weekend tassen zaten vol met gebruikte sexspeeltjes en die moesten ook open
    1 van die mannen stond die tassen helemaal door te spitten en deelde zijn vondsten met zijn vrouwelijke collega. De andere agenten er ook bij. Wat ik met al die dingen moest. Nou ja, voor in die saunaclubs dus. Okay, dat klonk ze wel geloofwaardig

    Ik zag ze al denken, kut, we hebben hier niet een drugskoerier aan de haak geslagen, maar een ordinaire viespeuk

    Al met al duurde het eeuwigheid en had ik kou gevat, aangezien ik van die stomme agent m'n jas niet mocht pakken. Van de agente kreeg ik nog wel m'n bodywarmer aangereikt, maar dat bleek niet voldoende.
    Het liep allemaal met een sisser af. Ik hoefde niet mee naar het bureau. Ik kreeg geen hand in m'n reet. Hoefde zelfs geeneens een blaastest te doen. Maar ze lieten me daar wel op de vluchtstrook staan met alle open tassen op de grond en een overhoop gehaalde kofferbak. Dat mocht ik allemaal zelf weer opruimen.
    Ze worden bedankt

  11. Onderstaande 16 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (15 juni 2020),drieganger (26 mei 2020),Elmo3108 (26 mei 2020),fg22 (16 juni 2020),fr_loper (26 mei 2020),Getrouwd (31 mei 2020),Goedemorgenallemaal ( 5 juni 2020),jansenroy (26 mei 2020),lustman ( 5 juni 2020),Meme Moo (26 mei 2020),Partycrasher (26 mei 2020),schoolmeester (26 mei 2020),snaal88 (26 mei 2020),stimpy3 ( 5 juni 2020),Wijze grijze (26 mei 2020),yylover (27 mei 2020)

  12. #7
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Voor ik de Duitse paradijzen leerde kennen ging ik wel eens naar privéhuizen, naar clubs als Diana, naar Grobbendonk Herentals.

    Zo kwam ik een keer in de Pegasus, was daar wel eerder geweest, donker gribustentje wat ook wel eens spannend is om te doen. Aan de bar zaten twee kerels heel erg opvallend te zijn. Irritant opvallend. Opscheppen "hey als je wat wilt wij kunnen alles regelen", "hey as je problemen hebt moet je ons hebben we ware bij de paras en hebben nog vriendjes wij lossen alles op" (Het aantal para tattoos deed vermoeden dat ik hier met wannabes te maken had maar soit). Of ik ook een biertje wilde "nee ik moet nog rijden", een lijntje. En al snel werd ik van hunne beste maat een slappe lul... Ik wou al gaan maar werd tegen gehouden. Goeie dame achter de bar kwam tegen me opvrijen en vroeg me om een kamergang (en fluisterde in mijn oor "zo kom je tenminste weg uit deze bar"). Toen werden ze weer joviaal en betaalden mijn kamergang.. ïk vroeg haar nog "en jij dan valt dat niet op? " .. Ik ga even buiten een peuk roken en als ze me vragen waarom ik weer zo snel terug ben zeg ik dat je hem niet omhoog kreeg en dus snel weg wilde vluchten". En bedankt voor het compliment ....

    Ik snel weg...
    Volgende dag lees ik iets van een ongeval op de weg daar maar let er verder niet op.
    En paar weken later ben ik in een andere inmiddels ook verdwenen club aan die baan en verrek, daar staat zij.. We praten wat en wat blijkt, dat ongeval, dat waren die twee gasten , op slag dood, veel alcohol in lijf en in de achterbak dozen met pillen.
    Dat is de enige keer dat ik voor een dame daar een "hele fles champagne" gekocht heb, die had ze wel verdiend.

    Oja en geen Paras, maar dat wisten jullie al.
    Laatst gewijzigd door Goedemorgenallemaal; 5 juni 2020 om 11:59
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  13. Onderstaande 6 leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    drieganger ( 5 juni 2020),Elmo3108 ( 5 juni 2020),fg22 (16 juni 2020),hasta la pasta (21 juni 2020),mentholbear ( 5 juni 2020),stimpy3 ( 5 juni 2020)

  14. #8
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Kom op mensen, er zijn toch meer leuke herinneringen?
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  15. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    drieganger (16 juni 2020)

  16. #9
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meme Moo Bekijk bericht
    Maar dat heeft allemaal niets te maken met het onderwerp van dit draadje Kwibus.
    Je hoort jezelf iets té graag!
    Goed, dan zal ik het maar weer uitleggen:

    De relatie ligt bij het ontsnappen aan een overmacht die niet te beinvloeden is met argumenten.
    Soms werkt lef, soms niet. Ik koos voor eenvoudig zeggen wat de meute wilde horen. Dat werkte.

  17. #10
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 20:19
    Berichten
    2.131
    Discussies
    18
    Thanks
    5.513
    Thanked
    2.582 in 1.206 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwibus2 Bekijk bericht
    Goed, dan zal ik het maar weer uitleggen:

    De relatie ligt bij het ontsnappen aan een overmacht die niet te beinvloeden is met argumenten.
    Soms werkt lef, soms niet. Ik koos voor eenvoudig zeggen wat de meute wilde horen. Dat werkte.
    En heeft dus nog steeds niets te maken met het topic van dit draadje.
    Dat hoef ik je toch niet nog een keer uit te leggen?

  18. Onderstaande leden hebben Meme Moo bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (21 juni 2020)

  19. #11
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Je hebt helemaal gelijk MeMe Moo.
    Dom van mij dat je het twee keer moet uitleggen.
    Ik schaam me diep.
    Weet je wat? Ik leg mezelf een ban op. Zal een week lang niets meer schrijven.
    Is dat voldoende als penetentie denk je?

  20. #12
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 20:19
    Berichten
    2.131
    Discussies
    18
    Thanks
    5.513
    Thanked
    2.582 in 1.206 posts

    Standaard

    Zolang je jezelf een beetje on-topic weet te houden schrijf je maar lekker weg!

  21. #13
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meme Moo Bekijk bericht
    Zolang je jezelf een beetje on-topic weet te houden
    Je begint erg als iemand anders te klinken

    Voordat ik em op m'n dak krijg dan nog maar een penoze. Niet zo sappig als m'n enige aparte ontmoeting met de Gestapo. Maar al die posts de laatste tijd over het SKW en Brussel brengen herinneringen boven.

    Tijdens mijn 2 weken SKW vakantie liep ik dus er dus ook in de nachtelijke uurtjes. Ik dacht even een ander rondje te maken dan telkens via die afhaal Chinees of Tinto m'n rondje te maken en besloot de Vingerlingstraat uit te lopen. De straat was best slecht verlicht en Ik zag daardoor pas laat dat er een ongure type halverwege de verder doodstille straat stond te hangen. Wat er toen gebeurde? Ik liep de straat terug en leefde nog lang en gelukkig
    Maar serieus, in het SKW was het voor mijn gevoel redelijk veilig. Redelijk veel licht. Alles best open en overzichtelijk. Politie die er rond rijdt. Maar er omheen zitten er best donkere straatjes omheen. Overdag prima, om die straathoek zit een dag winkel en een slager als ik me niet vergis. Maar 's nachts vind ik het er maar niks om alleen doorheen te dwalen.
    Dat gevoel kreeg ik ook in de Aarschotstraat in Brussel en de red light straten in die wijk. Ik was er overdag en dat vond ik prima te te doen. Maar 's nachts lijken me sommige van die nauwe straatjes maar niks.

  22. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Meme Moo (22 juni 2020)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42.

Diamond 468*60