Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Thuistrio

  1. #1
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard Thuistrio

    Gisteravond was het dan toch zo ver, na wat avontuurtjes in de avonduurtjes zou het dan gebeuren....
    Ik ging naar de kamer, kleedde me uit en ging op bed liggen.... Ik keek naar het lustobject rechts, ik keek naar het lustobject links...
    Ik sloot mijn ogen en dacht aan dames, aan heel veel Dames: Alice uit Elsdorf, Tanja met haar rare gedrag en mooie pijpmondje, Kathi uit Moers met de niet te noemen dienstverlening, Josefa en Anna uit het SKW, voor mijn beeld dansten opeens ook oude getrouwen, Mara en Anna uit Lichtenberg, Laura uit Babylon, kijk, daar is zelfs Romy van sauna Diana (de enige DVP waarop ik echt verliefd geworden ben), Melanie uit Badda en daarvoor PHG..... En dan nog beelden van alle dames waar ik de naam van vergeten ben of waar ik even niet op de naam kon komen, maar niet hun lichaam, hoe ze neukten, hoe heet ze ook alweer die van Bernds naar Rheinbach is gegaan en toen verdween? Wat een avontuur was die dame....

    Mijn paal richtte zich fier op bij al die gedachten die herinneringen en ik fluisterde zacht tegen mijn handen "Doe uw ding"en daar gingen ze.. Wow.... Woorden schieten eigenlijk te kort en ik weet niet meer of het na een eeuwiigheid of na een tel was, maar grommend kwam ik klaar... Forumregels vereisen eigenlijk dat ik zeg dat ik klodders tot op het plafond had maar ik ben niet zo van het overdrijven.

    Het kwam wel in de buurt...


    Ziezo, hierbij mijn recensie van mijn eerste thuistrio in deze rare tijden.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  2. Onderstaande 14 leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (27 maart 2020),fervent (27 maart 2020),fg22 (28 juni 2020),Getrouwd (29 maart 2020),hvdk52 (27 maart 2020),jansenroy (27 maart 2020),lekkersfan (27 maart 2020),le_belge (27 maart 2020),lustman (27 maart 2020),mechelen (27 maart 2020),phoenix (27 maart 2020),schoolmeester (28 maart 2020),Shakir (27 maart 2020),Sjeufke (27 maart 2020)

  3. #2
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    17 april 2024 @ 17:43
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Iedere regelmatige LR ganger heeft de lokale “schreeuwerd” wel eens gehoord. “ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja jáááááááá” Nieuwelingen in de club kijken verschrikt op, alle anderen denken alleen “ik hoop dat ze oordoppen in heeft”
    Ik denk dak van de week eens door zijn woonplaats rijd, misschien maakt ie net zoveel herrie als ie de hand aan zichzelf slaat.

    Als het om mezelf gaat ben ikzelf eigenlijk onverslaanbaar als het gaat om het opwekken van een intense orgasme . Gaat het om de weg er naar toe, dan bewandel ik deze toch liever met een mooie bevallige jonge dame en neem daar een iets minder intens slot akkoord op toe. Het is toch de reis er naar toe die het ‘m doet.

  4. Onderstaande leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (28 juni 2020)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60