Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 179
  1. #126
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    Mijn oprecht medeleven aan de Utrechtse ijsberen. Stel je voor dat ze in Antwerpen het SKW sluiten. Hoewel of het binnen 20 jaar nog bestaat? Nee, voor de immosector veel te interessant gebied.

  2. #127
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    nou felrops, dat zandpad had ik al jaren geleden opzij gezet voor duitse clubs....en half uurtje rijden en ik zit bij le baron in heerewaarden...., de heren vd politiek willen gewoon hun zin doordrijven en dat doen ze met alle middelen die ze hebben, en het is leuk om te zien dat er dvp's zijn die het niet meer pikken van die pikken politici....jammer dat er geen pvda of vvd lid al is gesignaleerd bij een vd clubs....door ene journalist....ik heb er een paar ontmoet in mijn loopcarriere.....niet niet op straat maar gewoon inde buurt vd dames van de lichte zeden...

  3. #128
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:01
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard 'Vier Utrechtse Zandpad-prostituees vinden nieuwe werkplek in Eindhoven'

    Vier prostituees die tot voor kort actief waren op boten aan het Zandpad in Utrecht, zitten inmiddels in Eindhoven achter de ramen. Dit meldt dagblad Trouw woensdag.

    Het gaat om prostituees die zonder werk kwamen te zitten na de sluiting van de prostitutieboten daar. Door de sluiting vorige week hebben tweehonderd vrouwen geen klanten meer.

    Overlast valt mee
    Vier van hen hebben volgens de krant hun toevlucht gezocht in Eindhoven. Volgens een woordvoerder van de gemeente is hierdoor geen overlast ontstaan, zo zegt hij in Trouw. HIj verklaart wel dat vier Zandpad-prostituees sinds deze week actief zijn op het Baekelandplein, de prostitutieboulevard in Eindhoven.

    De toeloop noemt hij 'beperkt' en 'niet verontrustend'. Ook laat de woordvoerder aan de krant weten dat er 'geen signalen [zijn] dat met de dames pooiers zijn meegekomen.'
    http://www.omroepbrabant.nl/?news/19...Eindhoven.aspx
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. #129
    Geregistreerd
    3 juli 2010
    Last Online
    24 september 2013 @ 00:10
    Berichten
    348
    Discussies
    45
    Thanks
    69
    Thanked
    501 in 150 posts

    Standaard

    Holy SHIT!!!!!
    Reed ik bij thuiskomst op 28 Juli langs het Zandpad: nix, nada, noppes!!!!
    Ik heb hier niks van meegekregen.
    Erg jammer.

    Heb meteen even alle recente mediaberichten zitten lezen/bekijken en erg!!!! stoer hoe een van mijn favorietjes uit 2008 nu zo pittig op enkele TV kanalen en in de kranten haar en haar matties hun zaken behartigt!!! That's my girl!! Peperonni-power!!!! Waar is ze gebleven

    http://www.gemistvoornmt.nl/a.aspx/1374768002/1

    http://www.duic.nl/nieuws/47284/live...-stadhuisplein

    http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1045163/
    http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1045333/#Carousel

    Impressie uit de media van "our" galpals:

















    Die captain-save-a ho's ook op die foto's. My God. Die hopen wat tail te krijgen door stoer voor de camera te doen of wat te denken van dat stelletje fat-asses i die scootmobielen die effe naar de hookas komen kijken lol.

    Hm, ik zie nu net ook dat ik een van mijn mail boxen op 25 Juli een bericht heb gekregen dat dat kleintjuh Federica (Frederica in de media) een mini interview van 5 minuten aan RTL Nieuws heeft gegeven op de Ganzenmarkt met haar cute Italiaanse accent. Volgens mijn kameraad zat er wederom behoorlijk veel pit in ons kleine peperroni wijfje! Dat filmpie is helaas niet meer online omdat RTL slechts een paar dagen items online houdt?! Jammer. Ah, heb veel goede herinneringen aan haar en hoe ik op broeierige tropische dagen een natte beejay heb gekregen zonder pik-kous en altijd wel een blikje cola van der meekreeg. Cute. Als iemand weet waar ze nu heen gaat, laat effe weten! Weliswaar zal ik haar denk ik niet snel meer bezoeken om de goede herinneringen in stand te houden, maar het is gewoon fijn te weten waar ze nu verblijft.


    12:55: Enkele prostituees zijn al aangekomen met hun tenten. Er is een grote aanwezigheid van de pers. Een van de vrouwen, Frederica, is de afgelopen tijd uitgegroeid tot de stem van de nu werkloze prostituees: ”Wij blijven hier zitten, alles om Wolfsen te irriteren. Hij moet zien hoe het er werkelijk voor staat.”

    Wolfsen waarschuwde gisteren tijdens een uitzending van Knevel en de Brink dat het ”niet toegestaan is om voor het gemeentehuis te kamperen”. Maar de menigte op de Ganzenmarkt bestaat vooralsnog vooral uit pers, bijstanders en enkele vrouwen; er is nog geen politie aanwezig.

    Gevraagd hoeveel vrouwen hebben afgesproken op te komen dagen, zegt Frederica: ”Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar er zouden ongeveer 50 vrouwen komen. Maar je weet hoe dat gaat, sommige hebben kinderen en kunnen niet komen.” Ze lijkt nog wat nerveus over de kleine opkomst.

    Gaan de vrouwen hun diensten aanbieden? ”Ja, als we hier toch zijn kunnen we net zo goed werken,” vertelt Frederica.

    Hoewel er een nieuwe exploitant komt en er op het moment een coöperatie opgezet wordt van vrouwen, hebben de prostituees op het moment geen veilige werkplek. Ze zijn bang de illegaliteit in te zakken.

    Juridisch adviseur Will Post zegt dat er nu ”genoeg geld” verzameld is en dat ze bezig zijn de opties te onderzoeken met betrekking tot huur van de boten en organisatie. Ze gaan samenwerken met de door Wolfsen ingezette de Ondernemingscoöperatie.

    Over de coöperatie zegt Frederica: ”Daar zijn we inderdaad mee bezig maar blijven altijd afhankelijk van die man”, ze wijst naar het gemeentehuis. ”Kijk op Wikipedia bij Wolfsen, wat hij allemaal heeft uitgevoerd…” Frederica wordt er niet gelukkig van.
    2008. Wat een fijn jaar was dat toch op het Zandpad!
    Ook met dat andere Italiaanse snoepje op 136 met dubbel D bobbies (Maria).

    Lions And Tigers All Run When I Roar, But They Are Not The Species That I'm Looking For. Ready For Sin, Eager To Dominate.

  5. Onderstaande leden hebben Cuties bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob ( 2 augustus 2013)

  6. #130
    Geregistreerd
    4 december 2011
    Last Online
    19 januari 2014 @ 20:02
    Berichten
    11
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 3 posts

    Standaard

    Is er al meer bekend over de heropening van het Zandpad in Utrecht ?,een nieuwe exploitant laat wel lang op zich wachten, met alle respect maar op de verlopen heroine hoertjes aan het Europaplein zit ik niet te wachten, wat een triestheid. nu moet je noodgedwongen uitwijken naar Den Haag of Amsterdam, om nog een beetje aan je trekken te komen, bovendien kost dit de gewone man weer extra benzine geld, het wordt er allemaal niet leuker op,en dat geldt voor beide partijen de meisjes en de bezoekers

  7. #131
    Geregistreerd
    4 december 2011
    Last Online
    19 januari 2014 @ 20:02
    Berichten
    11
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 3 posts

    Standaard

    Bedankt voor alle mooie foto's, wordt ik toch nog een beetje vrolijk van

  8. #132
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:21
    Berichten
    6.937
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Coöperatie Utrechtse prostituees een feit

    Een groep Utrechtse prostituees heeft donderdag een eigen coöperatie opgericht, die werkplekken gaat beheren voor vrouwen die zelfstandig als prostituee werken. De coöperatie, die Macha's is genoemd, vraagt donderdagmiddag een exploitatie- en een ligplaatsvergunning voor de boten aan bij de gemeente Utrecht, zo hebben de vrouwen donderdagochtend gezegd....................http://www.ad.nl/ad/nl/1039/Utrecht/...een-feit.dhtml

  9. #133
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht
    Coöperatie Utrechtse prostituees een feit

    Een groep Utrechtse prostituees heeft donderdag een eigen coöperatie opgericht, die werkplekken gaat beheren voor vrouwen die zelfstandig als prostituee werken. De coöperatie, die Macha's is genoemd, vraagt donderdagmiddag een exploitatie- en een ligplaatsvergunning voor de boten aan bij de gemeente Utrecht, zo hebben de vrouwen donderdagochtend gezegd....................http://www.ad.nl/ad/nl/1039/Utrecht/...een-feit.dhtml
    Leuk berichtje maar het laatste zinnetje van dit artikel roept bij mijn grote vraagtekens op.

    "En er is een mogelijkheid dat Macha's gaat huren van voormalig exploitant Wegra, die eigenaar is van een reeks boten aan het Zandpad."

    Dus de eigenaar die zijn vergunning kwijt is geraakt mag wel zijn bootjes verhuren en op deze manier blijft hij nog steeds verbonden met de prostitutie.
    Wegra kan dus nog steeds dezelfde handelwijze toepassen en kan nog steeds bepalen wie daar mag gaan werken.
    Die coöperatie heeft op "papier" alles te vertellen maar de praktijk zou wel anders worden, althans in mijn ogen.
    Als de gemeente echt schoonschip wil maken dan moeten ze Wegra onteigenen van zijn boten of de ligplaatsen van Wegra afpakken.
    Maar linksom of rechtsom Wegra verdiend altijd geld, dus criminaliteit wordt weer goed beloond in Nederland.

    Let wel op, dit is mijn eigen kort zinnige mening/conclusie.
    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  10. #134
    Geregistreerd
    23 januari 2013
    Last Online
    28 februari 2017 @ 20:55
    Berichten
    5
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    @Johnny Bravo: je mag toch aannemen dat de gemeente daar op let, of ben ik nu naief?

    overigens lijkt me 1 bootje in vergelijking met wat er was nogal treurig, je bent snel uitgewandeld op die manier. Ik ben pas blij als het zandpad weer echt bruist met tientallen bootjes. Ik was van de week in Den Haag - Geleenstraat, maar daar werd ik niet vrolijk van. Veel lege ramen, en weinig echt leuke vrouwen. Waar zijn die zandpadmeisjes gebleven???

  11. #135
    Geregistreerd
    4 december 2011
    Last Online
    19 januari 2014 @ 20:02
    Berichten
    11
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 3 posts

    Standaard

    Wegra=weg ramen, inderdaad onteigenen, ik dacht dat al gedaan was. Gewoon doen, onteigenen , en de meisjes zelf de boten laten huren,zo hebben ze hun eigen bedrijfje
    zie het als een plezierjacht constructie, en nu een beetje opschieten want dit drama duurt gewoon te lang. Nog even en dan hoeft het allemaal niet meer, zou toch jammer zijn
    Laatst gewijzigd door Willem2; 16 augustus 2013 om 21:37

  12. #136
    Geregistreerd
    6 juni 2006
    Last Online
    Vandaag @ 08:30
    Berichten
    676
    Discussies
    5
    Thanks
    728
    Thanked
    759 in 280 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benrood Bekijk bericht
    Wegra=weg ramen, inderdaad onteigenen, ik dacht dat al gedaan was. Gewoon doen, onteigenen , en de meisjes zelf de boten laten huren,zo hebben ze hun eigen bedrijfje
    We zitten niet in Centraal-Afrika ofzo maar gewoon in Nederland dus dit duurt en kost
    A. heeeel erg lang en
    B. Heeeel veel centjes, centjes die de gemeente niet heeft.

    Verder verbaas ik me over het feit dat er nog mensen zijn die denken dat oude tijden weer terug zullen keren op het Zandpad. Als er al iets terugkomt dan zijn het 2 of 3 bootjes, max.

  13. Onderstaande leden hebben broodpoot bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (19 augustus 2013)

  14. #137
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 16:11
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  15. Onderstaande 2 leden hebben Ricardo Banana bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 7 oktober 2013),Megaboob ( 7 oktober 2013)

  16. #138
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 18:43
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Banana Bekijk bericht
    gelukkig dan kan ik door de week toch ergens mijn zaad laten schieten

  17. #139
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    nou in de zomer waren ze ook al aan het schilderen en aan het repareren, dat zegt helemaal maar dan helemaal niks...de raamprostitutie in utrecht is voor heel lang verleden tijd...bij mij is het echt eerst zien dan geloven....wat het beleid in a'dam was is exact hetzelfde beleid in utrecht, sluiten die hap...

  18. #140
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

  19. #141
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:01
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Laat de wens, droom, hoop vd utrechtenaren dan maar realiteit worden nl. Henk Westbroek als burgemeester. Dan zal het zandpad zeker heropenen.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  20. #142
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    zoals henk dat gisteravond bij pauw en witteman al aangaf is de kans klein en hebbende heren politici van de verschillende partijen de baantjes alweer verdeeld, rara hoe kan het toch dat er zoveel op wilders wordt gestemd..

  21. #143
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    Zoals ik al eerder heb betoogd is het voor Wolfsen geen probleem meer, hij vertrekt en laat achter wat geen probleem meer is voor zijn opvolger een gesloten zandpad. Tenzij deze opvolger daar anders over denkt. Nee Big30 Henk Westbroek is al weer afgeserveerd...wat hij zelf overigens voorspelde...regenten en steeds meer regentessen heersen over ons land! Maar het werkelijke probleem van het sluiten van ramen in nederland is dat de meerderheid van de nederlandse bevolking er helemaal niet zo mee zit dat alle ramen in Nederland dichtgaan. Het kost ze alleen maar geld is een belangrijke afweging. Maar een nog veel grotere oorzaak is de onderbuik die wordt getoond door de nederlandse overheid , zij is een reflectie van wat de gemiddelde burger ervan vindt. Wat ik al vele malen heb geschreven is het werkelijke probleem niet de prostitutie maar het beeld dat de gemiddelde burger in Nederland heeft over een h.oer of slet. Zie de uitzending van Pauw en Witteman dat o.a. gaat over 'slettenvrees' met Sunny Bergman en Midas Dekkers in de hoofdrol. Midas houdt een biologische mechanisch mensbeeld voor waarbij de man zijn zaad moet verspreiden en dus in het rondneukt en een vrouw haar ene eicelletje moet koesteren waardoor het gepast is om zorgvuldig haar partner te kiezen. So far so good, maar we hebben met behulp van de techniek genoeg hulpmiddelen om vrouwen ook te laten genieten, condoom en pil zijn er niet voor niets. Bovendien kan je je afvragen of het plausibel is om te denken dat omdat je een eicelletje hebt je ook gerust met verschillende mannen seks kunt hebben. Door evolutie ( we volgen Midas zijn waarheidsbeeld) veranderen mensen voortdurend dus waarom zou een vrouw daarin dan niet mogen veranderen. Juist ja de pil en techniek zorgen er bovendien voor dat een vrouw niet tien keer meer in haar leven hoeft te werpen....dus wat blijft over ?????? Het beeld dat een dame door 35 kerels word genaaid en dan ook nog als ze pech heeft wordt onderdrukt door een kerel die standaard een pooier is of hij nu een lieve kerel is die zijn liefste haar de vrijheid gunt om zich lekker te laten pakken of een stereotype loverboy die dreigt, marchandeert slaat en haar geld afpakt. Vrouwen die in Nederland de media halen zijn allemaal slettenhaters dus ja dan kan je wachten op het sluiten van de gehele prostitutie. Daarnaast is de psychologenmaffia ervan overtuigd dat zij de waarheid hebben uitgevonden samen met het DSM boek in de psychiatrie kunnen zij al die sletten prima plaatsen in een bepaald ziektebeeld. Het is toch niet normaal dat je zoveel mannen op een dag afwerkt ' zelfs de jongens die werden gefilmd door Sunny Berman vertelden dat het vies was' Nee als je normaal definieert als dat wat de meerderheid doet dan is dat niet normaal. Maar mag daaruit volgen dat het moreel niet goed is en ook niet gezond is?????
    In dit land bestaat geen open dialoog over de verlangens van mannen en vrouwen en hun seksuele behoeften. Men is al blij als er een programma bestaat waar dat verbodene eindelijk eens wordt verteld of liever als vrouw anoniem 50 tinten grijs lezen en je fantasie over dominantie koesteren dan dat je tegen je man zegt heerlijk vanavond weer een flink van bil met een paar kerels. Aangezien de invloed van vrouwen in deze maatschappij toeneemt is het niet gek dat mannen straks op een houtje kunnen gaan zitten bijten als ze geen auto en geen geld voor de trein hebben naar Duitsland. Want in Duitsland lopen ze jaren vooruit, Alice Schwarzer als Duitse Feministe mag dan behoorlijk wat aanhang hebben in Duitsland er is ruimte genoeg voor de Duitse sekswerkers vakbond om rechten op te eisen voor de verlangens van Duitse schlampen wat wij sletten noemen.

  22. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Peppino ( 4 november 2013)

  23. #144
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard Utrechtse hoerenbootjes nieuw (seks-)leven ingeblazen door ervaren prostituee


  24. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (10 november 2013)

  25. #145
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

  26. #146
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...tieplan__.html

    Nimby, ook bij prostitutie-aanpak

  27. #147
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard

    Mods,

    We kunnen het gehele zandpad wel verhuizen naar de "oude doos"!

    Met dank aan de Nederlandse overheid hebben ze deze mooie raambuurt ook de nek omgedraaid.
    Natuurlijk moest er iets gedaan worden tegen gedwongen prostitutie en daar ben ik ook voorstander van om gedwongen prostitutie de nek om te draaien.
    De burgermeester heeft dit samen met de provincie mooi voor elkaar gekregen om de boel definitief gesloten te krijgen het Zandpad, voor opgezet plannetje is gelukt.

    Als de gemeente nou kloten gehad hadden dan hadden ze lekker die boten van Wegra weggehaald en zelf boten neergelegd en deze zelf uit te baten maar nee dat doen ze niet. Ja wat ze nu aan het doen zijn is kijken naar een alternatief plek voor raamprostitutie. Met nadruk op kijken maar werkelijk een plek zoeken doen ze niet.

    Jammer dat het gesloten is en blijft.
    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  28. Onderstaande leden hebben Johnny Bravo bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (23 december 2013)

  29. #148
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Bravo Bekijk bericht
    Mods,

    We kunnen het gehele zandpad wel verhuizen naar de "oude doos"!

    Met dank aan de Nederlandse overheid hebben ze deze mooie raambuurt ook de nek omgedraaid.
    Natuurlijk moest er iets gedaan worden tegen gedwongen prostitutie en daar ben ik ook voorstander van om gedwongen prostitutie de nek om te draaien.
    De burgermeester heeft dit samen met de provincie mooi voor elkaar gekregen om de boel definitief gesloten te krijgen het Zandpad, voor opgezet plannetje is gelukt.

    Als de gemeente nou kloten gehad hadden dan hadden ze lekker die boten van Wegra weggehaald en zelf boten neergelegd en deze zelf uit te baten maar nee dat doen ze niet. Ja wat ze nu aan het doen zijn is kijken naar een alternatief plek voor raamprostitutie. Met nadruk op kijken maar werkelijk een plek zoeken doen ze niet.

    Jammer dat het gesloten is en blijft.
    Overheidsterrorisme !
    In plaats van misstanden bestrijden.
    Iets wat legaal is de nek omdraaien met machts misbruik en misleiding.

    Dat zal waarschijnlijk het lot zijn van alle raambuurten in NL.

  30. #149
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard

    Prostituees Utrecht krijgen nieuwe werkplek in Utrecht

    Met grote twijfel gaan we het zien of de gemeente Utrecht dit waar gaat maken.
    We krijgen zometeen in maart verkiezingen voor de gemeenteraad dus afwachten wat dat opgaat leveren.

    Wordt ongetwijfeld vervolgd.

    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  31. #150
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Tijdelijke prostitutie in Utrecht

    Van onze Utrechtse redactie
    AMSTERDAM -
    De gemeente Utrecht wil zo snel mogelijk 32 tijdelijke prostitutieruimten bij het Utrechtse Zandpad realiseren. Dat meldde de Utrechtse burgemeester Jan van Zanen zojuist op een persconferentie. Ook is de verdere ontwikkeling van een nieuwe prostitutiezone in de Domstad een stap dichterbij.

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...Utrecht__.html

 

 
Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:48.

Babylon 468*60   Living Room 468*60