Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 179
  1. #1
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Het Zandpad in Utrecht

    terug....terug, op naar Utrecht
    UTRECHT

    Amsterdam, Amsterdam, de stad waar alles kan.
    Tja, ik zit met liedjes in mijn hoofd, Roxanne spookt al dagen door mijn kop, met dank aan de polies :D, en sinds vannacht hebben de Dixie Midnight Runners me ook weer in hun ban. Comon Eileen, you know what I mean.
    En of die dat weet :teuflisch
    Maar oops, ik loop vooruit op de feiten, terugspoelen die band.
    Waar was ik.
    Ah, ja, net op tijd terug in den otto van Anvers om de gele klemmen te vermijden.
    Kostprijs: 8.80 euro
    Wij naar de bootjes.
    Den eerste Nederlander; oops, ik ga weer beginnen, maar ja, neen, ja ,neen.
    Jawel, ik doe het wel.
    Den eerste Nederlander die de weg komt vragen naar het skw, die stuur ik naar de Oudaan verdomme.
    Anvers had een plan afgedrukt van Den Haag naar de bootjes, en was het detailplan van Utrecht thuis vergeten, en we zaten in A'dam.
    Tot in Utrecht, geen probleem, maar dan.
    Pffffff, drie keer de weg gevraagd, drie keer verkeerd gestuurd. En Anvers, die schaamt zich voor niks, ik vroeg heel voorzichtig naar de Marnixlaan, neen, hij altijd de bootjes, de bootjes, zelfs al was het een jonge vrouw. En ik, da's bewezen, ben een zeer verlegen jongen :teuflisch
    Intussen was onze reporter in België al meermaals in contact geweest, ja ja, coco, zo schuldig als wat.
    Hij was te spreken over Utrecht, en 't zou maar beter goed zijn ook, want amai, tot nog toe, gene vette zenne.
    Omstreeks half elf aangekomen, en coco had ons gezegd den otto te parkeren, en te voet te gaan. Dat waren we wel van plan, als we gaan, dan gaan we ook. Goed voor ons beider conditie, dan val ik wat af :D
    Dus Ottoke geparkeerd, en naar de middelste bootjes.
    Wat me direct opviel, was de kwaliteit van de Dames. Kwaliteit skw, uitzicht dan toch, dus ook kwaliteit FKK.
    Mooi mooi mooi, en wat een volk, maar bijna allemaal met de 'machina', de wagen dus. Wij niet, je bent een die-nerd of je bent het niet.
    Wat een bootjes, mooi, omgeving zeer 'roestig' (lees rustig), en prachtig.
    Spijtig dat het zo koud geworden was, of we liepen er nu nog rond

    Eerst een verkenningsronde, en ik zag dat het gezicht van Anvers opklaren, bij elke nieuwe Meid die hij spotte achter haar bootraampje. Wow, schoon volk.
    Er zaten ook heel wat SM Meiden, effe vertaald in 't Anvers 'Er zitten er heel veel die pieten achter hun raam staan hebben':wink:
    Wat ons ook opviel, was de bezettingsgraad, zeker 65 percent, daar kunnen ze in Antwerpen nog wat van leren. Is ook normaal, na wat ik in Den Haag had gezien.
    We hadden besloten onze keuze in ons hoofd te prenten (lees: op Anvers zijn velletje papier dat hij bijhad te schrijven). Zo gezegd, zo gedaan.
    De ene zijde vermelde hij Frits, de andere George. Vlug verbeterd in coca en xtc, en hup met de geit.
    Op de kortste keren stond dat bladje dus vol he Heren.
    Zalig dus, heel veel mooie Dames, te veel om op te noemen.
    Ik wil jullie alvast enkele Meiden NIET onthouden, maar dat vernemen jullie dadelijk wel.
    De 16, zo noem ik die boot, eigenlijk 116 raam 3, haha, zwijg, George, ze is mijn ontdekking. De echte Toni. Wat een Dame. Kopie kopie Toni, alleen natuurlijker (ja, zelfs George is hiermede akkoord). Dat gaat dus niet lang duren vooraleer de echte gaat bedrogen worden Volgende week Anvers? En ge gaat rap moeten zijn, of ik ben u voor. Vooral dat poepeke, en die uitstraling. Als ik effe me mag laten gaan?
    Perfect voor op haar buikje te leggen, de billetjes tegen mekaar te houden, beentjes gesloten, en dan kan ik me zelfs geen vijf minuten inhouden.
    Coco zal wel chronometreren, daar ben ik van overtuigd :thefinger
    Alle, want ik word al warm.
    Op een bepaald moment Monica, die vroeger in de VT 22 zat gespot.
    Geen lelijke Meid, maar ze is hier (lees:in Utrecht) geen kaf dat van het koren gescheiden wordt. Of zoals een vriend me eens zei over een vriendinnetje van me: modale kwaliteit.
    OOOOO, voor ik teruggefloten word, mooie Meid, maar er zaten er veel schoner.
    Op een gegeven ogenblik, ronde 3 of 4 denk ik, zie ik me daar toch een look alike Sarah.
    Echte fanatieke skw fans kennen haar nog wel, stond naast Eva en Angela tot eind vorig jaar in de VR4. Neen, toch niet, toch wel. Overlegd, en we kunnen nu niet van topoverleg praten, daarvoor waren we met twee tekort, besloten dat ze het toch niet was. Verder naar links gewandeld. Ineens stopt de George. Ik dacht, lap, ik kan alleen naar huis, die mens heeft het niet overleefd, al dat moois, mijnen tikker sloeg ook al op hol. Maar niets was minder waar.
    Eva, stamelt hij.
    Wie is Eva? Lees enkele zinnen terug. Eva stond destijds naast Angela en (juist) Sarah, in de VR4.
    En toen, ja, toen begonnen we terug te twijfelen aan Sarah. Maar neen, ik had haar Nederlands tegen een potentiële (nou ja, potent was hij niet) klant horen praten, puur Hollands accent, en onze Sarah, die sprak toch Frans.
    Effe voor de insiders (remember Cassia). De die-hards kennen de uitkomst dus al.
    Allee, wij nog eens verder naar de lage nummers, naar links dus.
    116 in gedachten, den Anvers bleef staan, zoals ne koppige ezel, gene stap meer vooruit of achteruit te krijgen. Toni in gedachten zeker.
    En tussen haakjes, hij gaat niet vreemd, maar enkel in het skw, heeft hij me toegefluisterd.Dat belooft
    Hem toch meegekregen, anders stonden we er nog, en terug naar de brug.
    Ik bleef maar twijfelen, ga naar look-alike Sarah, en vraag haar.... niks, want ze zegt me, in het Nederlands. "Natuurlijk ben ik Sarah, en natuurlijk ken ik je van Antwerpen, en ja, Eva werkt hier een beetje verderop".
    Lap, ik was daar dus niet goed van, ik dacht dat ze enkel Frans/Italiaans praatte, dag Jan, vlot Nederland, even goed dan mijn plat Vlaamsch dus.

    Enfin, wij blij, en nog heel wat attractieve Dames gezien. Tijd om naar huis te gaan, maar nooit zonder een laatste rondje.
    Zie ik me daar toch een Meid staan. 162/1? Ja, ik denk het wel. Schoon, schoon schoon, niet de magerste, wel de verleidelijkste van de bende. Voor mij dan.
    En zoals allemaal, want dat moet ik ze allen aangeven (er zijn altijd uitzonderingen op de regel) heel erg vriendelijk. 't Zal door Anvers komen, want als ik alleen wandel, kijken ze meestal viezekes
    Allee, nog een ronde erbij, neen, nog eens tot Sarah, want ik had nu de kans. En vroeger kon ik niet, met Angela in de buurt.
    Wat dachten jullie?
    ALLEN IN KOOR: SARAH BEZET
    Right. Klopt. Dus maar naar huis. Neen, en daar respecteer ik Anvers al jaren voor, zelfs al gaat hij nog zo graag naar huis, hij ziet me even graag nog ergens binnengaan, ook al moet hij wachten in de koude
    Dus ikke met hem nog eens vlug (is wel ver zenne) van den 132 naar den 162. Daar wat info gaan vragen. Duitse Eileen. Neen dus. Nog effe naar de laatste bootjes en naar huis.
    Of toch niet.
    Ja, ik kan het niet verhelpen, maar die aantrekkingskracht he.
    Of is het mijn zwak karakter.
    Ikke dus toch maar eens naar George gekeken, en een begrijpende knik, en een kort: 'ik wacht wel in mijn voiture (machina, wagen, otto)'.
    Merci vriend, want anders had ik vandaag al spijt dat ik NIET geweest was.
    Het verhaal van Turkse-Duitse Eileen lezen jullie later wel, onder haar te maken topic.
    Maar 't was heel erg goed, zonder meer, neen, veel beter, het was mmmmmmmm. Weer een totaal andere dan al die andere, maar wel een specialleke.
    Vergelijking met Roxanne? Zachter, en Eileen is bi (niet verder vertellen), en ze vindt me maar een gekke man. Vind ik trouwens zelf ook. Heerlijk gelachen, mooie tandjes trouwens, een jong veuleke, dartel in de weide (een jonge vis in zijn nopjes in helder water is ook goed) en ze weet van wanten. Profi? Neen, GFE, een lachebekje, een echt snoepje (waar heb ik dat nog gehoord trouwens?)
    Kortom, na wat mindere buurten (zie deel 1) waren we beiden in de wolken van de 'bootjes'
    TESTRAPPORT BOOTJES
    Meiden: een 10
    Veiligheid: die liepen er ond, in fluo vestjes, heel erg goed gevoel
    Danger: nihil denk ik
    Buurt: zo gezellig dat we zeker teruggaan, ik denk zelf aan een tweewekelijkse vaste uitstap naar daar, als ' t niet meer gaat worden
    Herhalingsgevaar: VERSLAVEND, zelfs na 1 keer

    rplover is dus ook 4 hoog in de wolken, maar dan wel over de bootjes in het algemeen, en over Eileen in het bijzonder.

    Nadien zijn we moe maar voldaan huiswaarts gekeerd, maar niet zonder een tussenstop te maken bij onze enige echt coco. Cola en koffie geserveerd, wat bijgetetterd, en dan onze wegen gescheiden.

    En nu nog beginnen aan al die recensies van de afgelopen dagen. Wens me succes, aub

    groetjes,

    rplover

  2. #2
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch Zandpad in Utrecht is de moeite waard!

    Het tweede bezoek van mijzelf en rplover woensdagavond ll. op het Zandpad in Utrecht , tezamen met Willem2, die ons komen vervoegen is na de voetbal, was m.i. wel een succes. :p

    Onze Mascotte was er bij, en Willem hield er zelfs aan geruime tijd met Mascotte te wandelen.

    Toen ik met Melanie van Zandpad 156-1 het praten was, deed zij aan rplover teken om met Mascotte tot bij haar te komen. Toen zij het beestje op zulkdanige manier liefkoosde, kon ik het niet laten om bij "onze koeienbottendame" binnen te gaan.
    Recensie hierover volgt weldra.

    Alhoewel er buiten de dames zelf niet veel te beleven valt op het Zandpad, is er 1 positieve zaak : Het benzinestation vlakbij, waar je ook iets kan drinken, is DAG en NACHT geopend; dus DORST moet je er niet lijden! :p

    Rplover heeft beloofd een verslag van deze avond te brengen, dus we wachten af.

    Anvers :wink:

  3. #3
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Onze Mascotte heeft echt ...

    ... een goede smaak.
    Hij heeft zich enkel bekommerd om 2 Dames alhier in Utrecht, Eileen en Melanie, en om Willem2. Je hebt Willem goed aan de leiband gehouden, Mascotte, terwijl ik op spreekuurtje was :D

    En nu, het moeilijkste. Aan Anvers zijn notities uit geraken, je geeft me wel een opdracht hoor, ik begrijp er de ballen van, maar ik zal mijn best maar doen.

    Vertrokken omstreeks half negen in Antwerpen, ja, ik ben altijd op tijd op de afspraak .
    Roestig gereden, geen haast bij, richting Utrecht dus. Ik had me voorgenomen, relaxen rplover, en vooral luisteren naar hoe Willem het heeft uitgelegd. Oog en Al, dan rechts, en dan.... dat was ik al vergeten, beginnende vorm van Alzhie?
    Dan zouden we het wel zien. Echter geen Oog te zien, dus maar verder gebold, tot we beseften dat we in Hilversum zaten, daar dan maar teruggekeerd, en hups naar Utrecht.
    Deze keer wou Anvers het niet meer weten, hij wou niet meer luisteren, en ging zelf de weg vragen.
    Dat heerschap aan het benzinestation had ook nog nooit van Oog en Al gehoord Willem :D, de bootjes daarentegen, die kende hij wel. Heteerstvolgend rond punt naar links, en dan rechtdoor, en voor de brug rechts. Zo gezegd, zo gedaan. En ja hoor, daar zagen we de lichtjes van de Schelde, en ons hartje ging sneller slaan
    Mascotte recht, want die ruikt ze van op grote afstand, hij zal denken dat 't schaapjes zijn
    Ik wou eruit, uit den 'otto', maar Anvers, privéchauffeur EN reisgids, die ging enkele rondjes met de wagen maken. Ik had weinig andere keuze.
    Het viel ons meteen op dat de bezetting minder was dan vorige vrijdag, maar de bezetting van de Dames (lees: het aantal dichtgetrokken verlichte gordijntjes) blijft hoog tot zeer hoog. Bezige bijtjes, de Dames van Utrecht.
    Na drie 'toerkes' met de wagen, die vakkundig aan de kant gezet, en gaan wandelen.
    Willem effe opgefoond, maar die was nog volop aan 't supporteren voor één of andere lokaal voetbalpoegske, en hij was nog blij met een gelijkspel ook :teuflisch
    Maar hij zou er wel zijn binnen een zeer korte tijdspanne.
    Intussen, met ons drietjes verdergewandeld.
    Ja, waarom deze lange inleiding? ik ben nog altijd aan 't uitzoeken hoe ik de notities van Anvers moet gaan verwoorden, pfff, ge maakt het me verdorie ook niet makkelijk hoor.
    Ik citeer een klein stukje van zijn IM:
    "Frits,
    hierbij en samenvatting van mijn notities, ik weet niet wat ge ermee kunt doen, en of deze gegevens je veel zeggen;

    op 142/4 zat een Dame die niet van een hond hield
    op 152/3 Thaise Marisol in volledige playboy set
    150/1 mooie Dame in het wit, steekt uitdagend haar tong uit
    op 150/2 schoon kind
    156/1, Melanie met de koebotten, riep op Mascotte, ben daarna binnen geweest
    160/5 juist voor Eileen, knappe Dame, stond zowat uitdagend te dansen
    116/3 Toni lookalike hebben we niet gezien, alhoewel er licht brandde
    128/3 zuster van Jennifer SS 27/3
    136/3 ook een beetje Toni alike, maar niet zo blond
    162/1 Eileen, Frits natuurlijk alweer naar binnen, achteraf nog eens met haar gaan spreken, wou nog eens naar binnen
    .....

    ......
    Groetjes,

    George"

    Begin daar maar een keertje aan, ik volop met mijn neus in de archieven nu dus, en kijken wat ik kan vinden.
    In ieder geval kreeg ik een oproep. Waar zijn jullie? Haha, voor Eileen haar deurtje natuurlijk Willem, 162/1. Goed, ik aan de 150, was het antwoord. Maar wel met de wagen. Hij heeft dus ook eerst een ronde gemaakt, en daarna zijn we eigenlijk echt aan onze ronde begonnen.

    Twee Dames dus die aandacht hadden voor Mascotte, Melanie en Eileen, en die waren wij nu ook van plan te bezoeken. Makkelijke keuze dus.
    Heel veel 'pietmadammen' (lees: SM Dames) aanwezig, ja, als je dat allemaal moet te verwerken krijgen, sommige exemplaren rijzen echt wel 'de pan' uit :D, dan vrees ik dat er een nieuw rekkertje moet gestoken worden.

    Wij dus maar wandelen, met ons vieren, ik mocht de afspraak van 23.50 u tot 00.25 u met Eileen niet mislopen, heb ik dus ook niet gedaan.
    Kreeg ik daar toch een telefoontje, tijdens de sessie, een 7 minuten durend telefoontje van coco2. Even rekenen, das dan 7 euro coco :D
    Ik heb hem de psychologe maar doorgegeven, hij heeft het even erg nodig dan ik hoor
    Ikke dus terug de kade op, en ik zag Willem gedwee aan de leiband, in de ban van de Meesteressen misschien?
    Het duurde echt niet lang vooraleer Melanie, ons koemadam eraan moest geloven, bij gebrek aan schaapjes had Mascotte groot wild geroken, en Anvers, tja, als die een Madame ziet die goed is voor den hond, gaat hij gedwee binnen.
    Stilletjesaan begonnen Willem en ik ons toch zorgen te maken, want we hoorden nogal hevige kreten en rare geluiden uit die richting komen, maar geen zorg, 't waren de eendjes
    Wat later (een halfuurtje) zagen we mijn privéchauffeur eraan komen met een smile tot achter zijn oren.
    Nog wat verder geslenterd langs de kade, iets gaan drinken, klaar voor het laatste rondje,.
    Ik had nog zin in sex ook, maar intussen was het al 2 uur 's nachts, dus wijselijk huiswaarts gereden.
    Ik ga die paspoorten van Anvers zijn papiertje opzoeken, en zo vlug mogelijk aanmaken.
    Al bij al een zeer geslaagde avond meegemaakt, Willem heeft eindelijk eens de eer gehad Anvers te mogen ontmoeten, en naar alle verwachting wordt er snel een vervolg aan gebreid.
    Wordt vervolgd....

    rplover

  4. #4
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Frage WAAR blijft het VERVOLG van het verslag van rplover?

    Zeg rploverke,

    Waar blijft het vervolg van Uw verslag aangaande ons bezoek aan het Zandpad van vorige woensdag ? :p

    Geen inspiratie meer ?

    Ik zou dit zelf wel kunnen doen, maar JIJ kan het ZOVEEL beter.

    Het volgende vesrlag is aan mij natuurlijk. :p

    Anvers :wink:

  5. #5
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard jawel, maar....

    @Anvers

    ....ik kan nog altijd maar niet aan uw notities uit.
    Zoals er stond... op 104/4 eentje voor de 099 :D
    Dus ben aan het puzzelen, en dat komt wel hoor.
    Daar hou ik je aan, het volgende verslag is voor u.
    Jij kan dat evengoed hoor, daar twijfel ik niet aan.
    Jij een rec over de koebottenmadame, ik er eentje over mijn psychologe, waar ik bijna bloemen voor had gekocht, al goed dat Willem me op tijd deed inzien dat ik beter iets anders kocht

    groetjes,

    rplover
    Laatst gewijzigd door Befke; 19 maart 2007 om 16:56

  6. #6
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln doen, frankkinky, gewoon...

    ...doen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frankkinky
    Als ik al mijn recensies die daar staan hier neer zou zetten, zouden jullie een hoop extra input hebben, maar ja dat is een hoop knip en plakwerk en weet niet of het wenselijk is.
    Frankkinky,
    dat doen wij ook onder het Antwerpse en we kunnen best nog wat hulp gebruiken in het Utrechtse.
    Als dat dan door een kenner zoals U gebeurt, kunnen we alleen maar toejuichen.
    Ik zou zeggen, knippen, plakken en posten die handel van jou
    Het is niet alleen wenselijk, we zouden er je dankbaar voor zijn :D

    groetjes,

    rplover

  7. #7
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frankkinky
    Als ik al mijn recensies die daar staan hier neer zou zetten, zouden jullie een hoop extra input hebben, maar ja dat is een hoop knip en plakwerk en weet niet of het wenselijk is.
    Hi frankkinky,

    Thxs voor je input op dit mooie forum enuhm veel schrijf, knip en plak plezier toegewenst .
    Het zandpad is ook onder sommige IJsbeertjes een geliefde bestemming :D.

    Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. #8
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard Controleacties bij prostitutiebedrijven Zandpad

    Utrecht, 30-03-2007 • De Politie Utrecht, de Gemeente Utrecht, de Douane en de Belastingdienst hebben gezamenlijk met ongeveer 45 medewerkers op donderdagavond 29 maart en in de nacht daaropvolgend twee grootschalige controleacties gehouden bij de prostitutiebedrijven op het Zandpad. Daarbij kwamen verschillende overtredingen aan het licht, waarvoor proces-verbaal is opgemaakt.

    Lees verder de bron : http://www.politie.nl/Utrecht/Nieuws/070330zandpad.asp
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  9. #9
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Afgelopen Vrijdag een dagje uit geweest in Utrecht samen met Anvers.

    We kwamen zo tegen 16.00u aan op het Zandpad. Het was erg rustig, en er viel dan ook erg weinig te zien. De vakantieperiode zal er echter ook wel geen goed aan doen. De Dame (Scarlet) die vanaf mijn vorige bezoek nog door mijn hoofd spookt, en in de dag zou werken was spoorloos, en de kamer waar ze werkt was donker, dus dat was de eerste tegenvaller.

    Slechts een paar Dames gezien die mij enigsinds deden twijfelen, waaronder Anouska van 144/3. Dit mede door de positieve berichten die ik de laatste tijd over haar gelezen heb, maar ze was voor mij toch niet dat speciale dat mij direkt overstag zou laten gaan. Dus maar gehoopt op betere tijden in de avond.

    Eerst maar richting centrum om wat te gaan eten en drinken. Onderweg daar naar toe gekozen voor de toeristische route via de Europalaan, maar daar was het zoals we al verwachtten erg rustig, want dat zal pas in de avond beginnen natuurlijk. Ook nog even langs de Hardebollenstraat, hier was ook niets te zien, in die twee minuten dat we er waren alleen big mama`s gezien. Deze twee lokatie`s hoeft voor mij dus niet, maar ik kan nu wel zeggen dat ik er eens geweest ben.

    In het centrum aangekomen zijn we op advies richting Oudegracht getrokken. Hier geparkeerd en een plekje gezocht om op ons gemak wat te eten en te drinken. Dit hebben we gevonden bij "Graaf Floris" aan de Vismarkt, hier hebben we op het terras een paar belgische pinten gedronken en wat gegeten, wat voortreffelijk smaakte trouwens. Een echte aanrader. www.graaffloris.nl

    Toen terug naar het Zandpad. Dit moest op de ouderwetse manier, vertrouwend op mijn oriëtatievermogen, want mijn navigatiesysteem liet ons in de steek, het was spontaan een bestand kwijt geraakt waardoor het niet meer functioneerde. We zijn er toch vrij gemakkelijk en snel geraakt.

    We hebben ons zelf moeten behelpen, want er was geen tourguide die ons aan de vaste waarden van het Zandpad voor kon stellen, maar het zou al snel blijken dat ze daardoor zelf ook een kans gemist hebben, omdat wij hen anders aan enkele nieuwelingen (voor het Zandpad tenminste) konden voorstellen.

    Terug aangekomen op het Zandpad zag ik meteen al een bekende wagen staan van een Dame die jaren in skw gewerkt heeft, en die ik daar ook al enkele keren bezocht had. Dus op zoek naar haar en ander vrouwelijk schoon. Bij de tweede passage zagen we haar staan op 134-2, haar naam is Nina. Zij herkende ons ook nog direkt, en we zijn dus even een babbeltje gaan slaan. Ze vroeg nog aan ons waar Rplover was, maar wij moesten haar het antwoord schuldig blijven, want skw lijkt al te ver voor hem op dit moment. Wat gepraat over van alles en nog wat, over skw, en wat we in Utrecht kwamen doen. Na een tijdje afscheid genomen en verder gewandeld, het bleek echter dat we nog steeds vrij vroeg waren en dat het rond 21.30 a 22.00u pas goed op gang komt. We hebben dus nog wat verder gewandeld, en toen zagen we op 140-4 nog een bekend gezichtje, en wel Nathalia, die tot een week of twee, drie geleden ook nog in skw werkzaam was, en haar geluk nu in Utrecht probeerde. Beide Dames waren goed te spreken over het Zandpad en waren niet van plan om terug naar skw te gaan. Dus nu hebben we nog een extra reden om wat vaker naar Utrecht te komen.

    Ik had bij het zien van Nathalia mijn keuze eigenlijk direkt gemaakt. In skw was het er nooit van gekomen om haar te bezoeken, en liet ik mij altijd door anderen over de streep trekken. Deze keer zou ik me dat niet opnieuw laten gebeuren, en door mijn bezoek aan Nathalia had ik toch nog even een beetje een skw-gevoel. Mijn recensie is inmidels gepost en zal binnen afzienbare tijd wel samen met haar topic naar Utrecht verhuisd worden.

    Het was inmiddels al 23.00u en het kruit was verschoten, dus de schoonheden die ik na het buitenkomen bij Nathalia nog gezien heb zullen op de volgende keer moeten wachten. We zijn toen voldaan terug richting belgische grens gereden, en onderweg meteen al plannen gemaakt om binnen enkele weken terug te keren, maar dan pas later te komen, zodat we nog iets meer van de avondploeg kunnen genieten. Het was "a day wel spend"

    Grz Sub

  10. #10
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch Een dagje zandpad !

    Dat was dus vorige vrijdag.

    Sub kon het niet laten en bij onze allerliefste Nathalia (ex Schippersstraat 39/2), nu op Zandpad 140/4, binnen te gaan.

    En Anvers, tja, WAAR moest die gaan?

    Ik had wel al een knappe dame op het oog, ik denk dat het "Brenda" was van Zandpad 154/6.

    Voor mij zowat de ideale vrouw, een mengeling van mijn 4 favoriete dames in Antwerpen: de slanke benen van Sandra, het profiel van Antoinette, de tatoeages en lieftalligheid van mijn Brenda, de borsten van Daisy, maar deze Brenda bleef steeds maar bezet.
    Nog een knappe blondine gezien op Zandpad 168, ik denk dat het Zandpad 168/4 of Zandpad 168/5 was; deze ook steeds bezet. :teuflisch

    Uiteindelijk dan maar bij Melanie op Zandpad 158/1 binnengegaan, de blonde schoonheid die ik ken van mijn bezoek de vorige maal op het zandpad. recensie volgt.

    Anvers :wink:

  11. #11
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch En nog maar eens naar het Zandpad !

    Met Sub woensdagavond nogmaals naar het Zandpad getrokken.
    Kwamen er om ca 21 uur toe, maar meeste ramen waren nog donker. Aangezien we achteraf nog heel wat dames zien toekomen hebben, schenen we dus toch nog wat te vroeg te zijn. Dus volgende maal komen we na 22 uur!

    Er zijn ons wel een aantal dames opgevallen, doch, aangezien we nog maar enkele keren op het Zandpad geweest zijn, is het moeilijk voor ons er een naam op te plakken

    104-3 mooie dame met witte laarzen.
    Op 120-1 een al iets oudere Thaise dame, en op 120-4 een mooie dame die iets verleidelijks in zich had. Dit bleken dus later respectievelijk Cindy en Annabelle te zijn.
    De blonde vamp van 122/2 deed herhaaldelijk uitdagend teken om bij haar binnen te komen, en het scheelde niet veel of de Sub was er op ingegaan. Afgaand op de recensies op dit forum, zouden we kunnen veronderstellen dat het om de Tsjechische Simone gaat.
    Op 132/1 een zwartharige schoonheid met soort witte body/panty’s. Zou dit Isabel kunnen zijn?
    Op 134-2 babbeltje gemaakt met de de Bulgaarse Nina die we nog kennen van het SKW in Antwerpen.
    Op 134-4 een mooie zwartharige dame die steeds maar teken deed om binnen te komen. Heb eigenlijk spijt dat ik er niet op ingegaan ben. Naam???
    Sub wou eigenlijk om een bepaalde reden Russische Nathalia van 140-4 terug zien, maar spijtig genoeg was zij er niet vandaag.
    Lucia van 148/2 stelde voor dat wij samen bij haar zouden binnenkomen, maar tja zoiets zegt ons helemaal niets. Een trio met 2 vrouwen zou natuurlijk wat anders zijn!
    Melanie van 156-1 herkende mij nog van de vorige malen. Zij zei ons “als je nieuwe meisjes wil zien, kom je best op een donderdag, want dan dienen de meisjes huur te betalen, diegenen die niet betalen gaan er uit en worden vervangen door anderen”. Weeral iets dat we weten.
    Op 158/4 kwam een mooie zwartharige dame toe.
    Op 162/1 en 162/2 ook 2 schoonheden. Toen de dame van 162/1 op de loopbrug kwam en we haar de opmerking maakten dat het te koud was voor haar buiten, kregen we als repliek : “but I am hot”.
    Op 168/3 was de mooie blonde Poolse Sandra toegekomen, die trouwens nog altijd op mijn “to do”lijstje voor de toekomst staat.

    Na wat over en weer geloop ben ik uiteindelijk op 120-1 binnengegaan.
    Sub werd gecharmeerd door een dame op hetzelfde bootje, doch op 120-4, ik geloof dat zij Annabelle noemt.

    Volgende maal wanneer we naar Utrecht komen, doch een beetje meer huiswerk op voorhand maken.

    wico

  12. #12
    Geregistreerd
    30 april 2007
    Last Online
    7 februari 2008 @ 08:17
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    hahaha horneymike altjid in voor een pleziertje :D

    Ik was er ook nog, met een jongedame van 29, blond, borstjes zo groot als erwtjes, meer weet ik er niet vanaf, heb alleen maar gelegen en haar het werk laten doen, was wel goed, in oedtrecht :D
    Laatst gewijzigd door Willem2; 13 december 2007 om 13:05

  13. #13
    Geregistreerd
    18 mei 2007
    Last Online
    26 november 2020 @ 13:40
    Berichten
    149
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Net terug na het uitgaan even een bezoekje bij het zandpad gebracht en aangezien ik vanmiddag al even pols hoogte heb genomen en aangezien dat blondje er stond waar ik 's middags al wou voor gaan, heb ik het uitgesteld tot na het uitgaan en met me zatte kop richting het zandpad en haar aan me stok geregen, aangezien dit geen PHG-fucks zijn qua kwaliteit, was ik toch zeer opgetogen van me zaad af te zijn en heb ik na velen malen gluren heb ik uiteindelijk toch deze blonde gehad haar naam was Luna of Lina , 21 jaar ze kwam helaas uit Duitsland (normaal vermijd ik die om 1 of andere reden, vraag me niet waarom) ik was al blij dat mijn jonkheer wou stijgen na zoveel alcohol, en ik heb er niet bij met de stopwatch bij gestaan maar ik ben blij als ik de 20 minuten gehaald heb haha, maar het konden er net zo goed 15 zijn geweest
    "I believe that sex is one of the most beautiful, natural, wholesome things that money can buy."
    Tom Clancy

  14. #14
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    1 april 2024 @ 19:12
    Berichten
    3.129
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.780 in 1.477 posts

    Daumen runter Zandpad of Kamelenpad?

    In het kader van een swingers-party was Jan ergens achter Utrecht beland in een regio die in plat Haags bekend staat als 'te dicht bè Dùitsland'. Toen het feestje eindelijk op gang kwam was het reeds 01:00, en bleek het net iets te bi-georiënteerd te zijn naar Jan's smaak. Met een smoes maakte Jan zich uit de voeten, en zat om 01:30 weer met een ongeleegde zak in de auto.

    Die volle zak begon Jan ter hoogte van Utrecht behoorlijk parten te spelen. Omdat het Zandpad 24/7 open is, besloot Jan daar eens polshoogte te gaan nemen. Voor het eerst in 4 jaar draaide Jan het Zandpad weer eens op.

    Het was ondertussen rond 02:00 's-nachts, en het Zandpad was overgenomen door het pet- en capuchonvolk dat ook in Den Haag het beeld in de Doubletstraat danig verpest. Jan waande zich in een criminele achterbuurt, een gevoel dan hij ook heeft wanneer hij zich in de Haagse Doublet begeeft.

    Naast dit unheimisch gevoel was er bij Jan ook constant de angst voor een aanrijding. Dat fokking klote-pad is slechts 1,5 rijbaan breed. Niet ideaal, zeker niet wanneer er zoveel aftandse VW-Golfjes en oude BMW 3-series, afgeladen met pet- en capuchonvolk, rondrijden. Jan schatte de rijvaardigheid van deze kamelendrijvers niet echt hoog in. Ook zat er absoluut geen tempo in. Een rondje Zandpad duurde maar liefst 40 minuten. Dit vanwege het feit dat grote hoeveelheden bi-culturele, pet of capuchon dragende kamelendrijvers het nodig vonden om bij ieder bootje dat nog bezet was ten minste een halve minuut stil te staan.

    Parkeren en gaan wandelen leek in eerste instantie ook geen optie. Aan de donkere kant van het zand/kamelenpad hing namelijk dermate veel pet- en capuchonvolk rond dat op het eerste gezicht weinig goeds voorspelde. Maar ja, die volle zak, he. Jan zocht dus toch maar een parkeerplaats, stelde het alarm in op de hoogste gevoeligheid, en begon aan z'n wandeling.

    Toen Jan de muziek hoorde die uit die aftandse Golfjes en 3-Series klonk, begreep hij opeens waarom al die kamelendrijvers alleen maar rondjes reden. Uit de songteksten maakte Jan op dat deze knaapjes het liever met hun moeder doen, en dan nog wel in een hoed of een kribbe. Dit schijnt 'Urban' te zijn, en is momenteel erg in de mode onder het pet- en capuchonvolk.

    Ondertussen was het 03:00, en het aanbod van dames minimaal. Na 2 rondjes 'genieten' van uitlaatgassen en moederneukende muziek vond Jan het welletjes. Hij stapte aan boord bij de dame die hem nog het meeste beviel. Dit was een Hongaarse van eind twintig. Het soort dame dat in de Haagse Doublet €25 rekend voor een standaard 2-gangen menu van 15 minuten. Maar goed: dit was het Zandpad, dus was Jan het dubbele kwijt. De ervaring met de dame was OK, waardoor Jan op een prettige manier van z'n volle zak af was.

    De Haagse Doublet, ook al zitten daar tegenwoordig best aardig wat fuckable dames, trekt Jan absoluut niet vanwege het veel te hoge achterbuurt-gehalte. Hetzelfde geldt voor het Zandpad, ten minste, na 02:00 's-nachts. Misschien maar goed dat de Haagse straten om 01:00 of 01:30 sluiten. Na die tijd zijn prostitutie-buurten slechts pet- en capuchonmagneten.

    Het Zandpad:
    Het achterbuurt-gehalte trekt Jan absoluut niet. Hier bovenop komt nog de angst voor een aanrijding of auto-inbraak. Deze minpunten worden absoluut niet goed gemaakt door het dames-aanbod. Ongetwijfeld dat het tussen 16:00 's-middags en 23:00 's-avonds een stuk beter is (mag ik hopen). Nee, Jan houd het wel bij de Haagsche straten. Zelfs al is hij geil en in de buurt van Utrecht dan denkt Jan wel 2x na voordat hij zich weer na 01:00 's-nachts op dat Zand/kamelenpad begeeft. €50 is veeels te duur voor een Doubletstraat ambiance en dito ervaring.

    Aldus,
    Jan Wandelaar
    Keep on Walking.....

  15. #15
    Geregistreerd
    12 maart 2007
    Last Online
    2 juli 2009 @ 18:49
    Berichten
    300
    Discussies
    59
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln

    dat volk is overal in Nederland en op het Zandpad in Utrecht zie ik geen stijging, aanrijding zelf nooit meegemaakt en inbraak ook niet, valt ook reuze mee. Zelfs buiten de auto lopen doe ik zonder problemen geen enkele last of angst voor die gastjes die alleen maar rondrijden of wat rondhangen, sfeer is ook niet grimmig of angstig, juist meestal wel gezellig met dit weer als er van dat echte Utrechtse volk elkaar voorzien van hun mening, lach me altijd dood om die Tinneke Schouten types

  16. #16
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stillelezer Bekijk bericht
    .... aanrijding zelf nooit meegemaakt en inbraak ook niet ....
    Zowel een aanrijding als een inbraak meegemaakt. En gezien het vele glaswerk vindt een auto-inbraak wel vaker plaats. Maar de liefhebbers van het zandpad komen dan met de volgende oplossing : ga met de fiets . Nou dat deed ik op 14 Juli ,maar ik zag ondanks dat het redelijk uitgestorven leek, meteen al types die mijn fiets wilde jatten. Nu ben ik op de 14de juli er twee keer overheen gefietst maar het was weer behoorlijk uitgestorven. En de dames die er zaten zagen er bij daglicht niet zo best uit. Ik ben dus maar doorgereden.........

    Begin Augustus ben ik ernog een keer overheen gereden. Ik erger mij iedere keer weer aan die verbouwing van het zandpad. Kon die draai aan het einde van de zandpad nou niet ietsje groter En kon het geheel niet 30cm breder. Ik heb dus de auto maar even geparkeerd en heb even over het fietspad gelopen. Dat is wel een hele verbetering want dat wasvoorheen een ramp met al die vieze bosjes die vol met ratten zaten.
    Ook begin Augustus was het weer erg rustig en ben "ungepoppt" weer naar huis gegaan.

    :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  17. #17
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Idee Cameratoezicht op Zandpad

    Utrecht gaat op het Zandpad cameratoezicht inzetten als middel tegen de groeiende vrouwenhandel. Burgemeester Wolfsen gaat dat donderdag bekendmaken, zo melden meerdere bronnen aan Allesoverutrecht.

    Dat er sprake is van wantoestanden rond prostitutie is duidelijk. Volgens La Strada, een internationaal netwerk tegen vrouwenhandel, is in Nederland keiharde maffia uit vooral het voormalige Oostblok actief in de vrouwenhandel.
    http://www.allesoverutrecht.nl/nieuw...008-10-29).php

    Utrecht gaat de raamprostitutie aan het Zandpad fors aanpakken. Aanleiding zijn steeds hardere aanwijzingen dat 50 tot mogelijk wel 80 à 90 procent van de vrouwen in meer of mindere mate gedwongen in de prostitutie zit.

    Volgens de politie wijst alles erop dat veel vrouwen in de raamprostitutie geëxploiteerd worden: ze worden afgeleverd op het Zandpad door louche figuren in veel te dure wagens en worden door diezelfde figuren in de gaten gehouden, ze zijn steeds jeugdiger, verdwijnen na een paar dagen alweer naar vermoedelijk een ander prostitutiegebied en komen uit Oost- of Zuid-Europa of Zuid-Amerika en zijn de Nederlandse taal niet machtig. De vrouwen hebben ook vaker dan vroeger uiterlijk zichtbare sporen van geweld, zoals blauwe plekken. Als ze er op aangesproken worden, zeggen ze dat gestruikeld zijn, aldus een vertegenwoordiger van de politie donderdag.
    http://www.allesoverutrecht.nl/nieuw...008-10-30).php

    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  18. #18
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    26 augustus 2016 @ 08:00
    Locatie
    im ausland
    Berichten
    326
    Discussies
    42
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 8 posts

    Standaard

    Tjeeee is hier geen profiel van Gina 148-4 of kijk ik erover heen, dit is net Porno ster Crystal Steal, blond-bruine ogen kleine ass, en nog een tongpiercing ook waar vindt je ze nog

  19. #19
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Standaard Ik kon er al nooit echt mijn draai vinden, nu letterlijk niet!

    :o
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    ...Ik erger mij iedere keer weer aan die verbouwing van het zandpad. Kon die draai aan het einde van de zandpad nou niet ietsje groter En kon het geheel niet 30cm breder.
    Vanmiddag had ik wat tijd over en -sinds heel lang geleden- eens over het pad gereden.

    Onder de brug raakte een zichtbaar haastige jonge enge gast met een brullende beamer mijn spiegel...
    Even later schampte mijn blingbling velg bij de draai de hoge stoeprand....

    Zandpad....? !!
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  20. #20
    Geregistreerd
    21 juli 2007
    Last Online
    8 augustus 2010 @ 18:43
    Berichten
    21
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Het duurt niet lang meer en dan kan iedereen zien welke ijsbeertjes over het zandpad wandelen. De gemeente is op dit moment de reeds aangekondigde camera's aan het plaatsen, en dat zijn er denk ik toch wel 5 a 6 stuks. Kunnen ze thuis lekker via internet meekijken. Weer een reden te meer om de auto verderop te parkeren en dan met een geleende fiets incognito naar al dat moois te kijken:green_smi

  21. #21
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Slachtoffers van loverboys vinden nauwelijks gehoor bij de politie. De Utrechtse jongerenafdeling van de SP ROOD meldde maandag in een rapport dat er veel schort aan het toezicht en de opsporing en vervolging van loverboys. In sommige gevallen worden meisjes weggestuurd als ze aangifte komen doen. Daders gaan te vaak vrijuit .................. http://www.spitsnieuws.nl/archives/b...ys_slecht.html
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  22. #22
    Geregistreerd
    19 juni 2009
    Last Online
    29 november 2009 @ 11:01
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik heb een vraagje ; ik zoek een dame die op het zandpad werkt/reeds heeft gewerkt, is er een aparte forum waar ik een topic kan openen, haar kan omschrijven, wellicht dat iemand het weet? hookers.nl heeft b.v een ''waar is deze dame nu'' sectie, ik vroeg me af of deze site hem ook had want heb t niet kunnen vinden

    groetjes

  23. #23
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pompaj Bekijk bericht
    Ik heb een vraagje ; ik zoek een dame die op het zandpad werkt/reeds heeft gewerkt, is er een aparte forum waar ik een topic kan openen, haar kan omschrijven, wellicht dat iemand het weet? hookers.nl heeft b.v een ''waar is deze dame nu'' sectie, ik vroeg me af of deze site hem ook had want heb t niet kunnen vinden

    groetjes
    Je kunt zonder problemen je vraag hier stellen! Gaat ook zonder een apart topic!

    Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  24. #24
    Geregistreerd
    19 juni 2009
    Last Online
    29 november 2009 @ 11:01
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik zoek een hongaarse dame rond de 1.73, zwart haar, groene ogen en een normaal postuur. Ze heeft een mooi koppie en wat ook opmerkelijk is haar tattoage op haar onderrug, een vrij groot tattoage van vleugels. Ik ben al een tijdje opzoek naar deze dame. Als iemand haar heeft gezien zou ik graag weten of ze er nog steeds werkt, pm of in deze topic het liefst.

    Met voorbaat dank!

  25. #25
    Geregistreerd
    19 juni 2009
    Last Online
    29 november 2009 @ 11:01
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik heb de dame gevonden!

    Nu heb ik een vraagje ; ik heb momenteel geen auto, ook waarschijnlijk niet in de komende 2 maanden dus wie weet hoe ik bij het zandpad kan komen met de openbaar vervoer?

 

 
Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:12.

Freude 468*60   Living Room 468*60