Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13

Discussie: Nlnu's memoires.

  1. #1
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard Nlnu's memoires.

    Nu ik tijdelijk uitgewandeld ben (wie had dat ooit kunnen denken), omdat er een ophokplicht voor ijsberen geldt, en de verveling toeslaat, is het wel een mooie gelegenheid om eens uit mijn memoires te gaan putten. Hoewel ik geen archief van elke wip bijgehouden heb, staan de meest memorabele momenten er wel in. Het begon eind jaren zeventig in Katendrecht, het Rotterdamse Red Light District. De meiden uit mijn sociale kring waren te welopgevoed en te preuts om veel mee te beginnen en ik had niet de skills om er verandering in te brengen. Daarbij wel een, op het laatst onbeheersbare, drang naar seks. Dus trok ik de stoute schoenen aan en begaf me voor de eerste keer naar De Kaap zoals de wijk bekend stond. Een klein woongebied, ingeklemd tussen twee havens, eigenlijk een ideaal terrein voor prostitutie, want uitwaaiering over de rest van de stad was vanwege de ligging vrijwel uitgesloten.

    De eerste keer was in 1978 met een Surinaamse en het was snel gebeurd. Heel erg erotisch was het niet, maar het smaakte naar meer. Vooral om het gemak waarmee je je lusten kon bevredigen. Geen eindeloos gelul tegen een meid waarvan het van tevoren al vaststond dat ze niet, dan wel met de grootste moeite om zou gaan. En ik had geen geduld om er veel energie in te steken. De hoeren op Katendrecht waren wat dat betreft een uitkomst. Die hoefde je maar aan te spreken en in no time lag je er mee in bed. De service was vrij standaard, pijpen, neuken, wegwezen. Soms werd er gevraagd of je met of zonder wilde; het was ver voor het aids tijdperk. Ik bleef maar aan de veilige kant, want soa's zijn zo oud als de mensheid. Er zaten hoofdzakelijk Latina's, waar ik toch al op viel vanwege het exotische uiterlijk. Het gaf zo'n Bounty eiland gevoel. Ik schafte speciaal voor hun een zelfstudie pakket Spaans aan, en merkte dat ze het leuk vonden dat je althans de moeite deed om in hun eigen taal met ze te kunnen communiceren. Nu veertig jaar later komt me dat Spaans nog wel eens van pas. De meeste meiden bezocht ik eenmalig, want er was enorm veel keus. Katendrecht en dan vooral de Atjehstraat, was gezellig en spannend met al die rood verlichte ramen en deuren. Altijd weggedoken in een capuchon, want je had geen zin om een bekende tegen te komen. Is ook nooit gebeurd. Soms kreeg ik een goede klik, zoals met Rosita uit Barcelona. Echt een superknappe meid en hartstikke aardig. Maar zij verdween op een zeker moment en ik experimenteerde weer met de een na de ander, over het algemeen aardige meiden, maar zonder een echt highlight te treffen.

    Tot ik begin 1987 in het pand op de hoek Atjehstraat - Lombokstraat een meisje uit de DomRep trof, Marisa. Eenmaal op de kamer sloeg ze haar armen om mijn hals en begon gretig te tongzoenen. Ik was er beduusd van, want geen enkele meid deed dat. De seks was zo geweldig dat ik haar drie jaar lang ben blijven bezoeken. Ik bleef altijd een uur bij haar en dat kostte toen honderd gulden, maar het was elke cent waard. Ze kwam altijd tegen me aanliggen en begon met haar eindeloze zoenpartijen, die alleen werden onderbroken om een condoom om mijn op barsten staande lid te doen. Eenmaal ingelogd klakte ze met haar tong ten teken dat ze verder wilde zoenen, en neukte ik mezelf en haar naar een knallend hoogtepunt. Na een poosje tegen elkaar te hebben liggen smoezen, kwam de onvermijdelijke tweede ronde. Maar aan alles komt een eind, en ditmaal door toedoen van een van de meest afschuwelijke regelneven ooit. Het was in de dagen dat Bram Peper burgemeester van Rotterdam was. En die had zich ten doel gesteld De Kaap hoerenvrij te maken. Overal in de straten hingen affiches: Peper is rood, waarom wil hij dan het rosse leven op Katendrecht dood? Hij heeft zijn zin gekregen, Marisa is uit mijn beeld verdwenen. Eind 1989 heb ik haar voor de laatste keer bezocht. Het was ver voor digitale tijdperk, dus contactgegevens uitwisselen daar dacht je niet aan, voorzover dat al mogelijk was. Kort daarna, ergens begin 1990, de juiste datum weet ik niet, was het gedaan met de prostitutie op Katendrecht. Het einde van een tijdperk. Er is later toch wel zoiets als recht gedaan aan Bram Peper. Want de voorzienigheid heeft hem de überdraak Neelie Kroes op zijn pad gebracht. En dat heeft ie geweten.

    Behalve in Rotterdam bezocht ik ook wel de RLD's in Amsterdam, Antwerpen, Frankfurt en Duisburg. Daar was het weinig anders, hoewel ik daar niet zulke goede herinneringen aan heb als aan Katendrecht. In de jaren negentig, na de sluiting van De Kaap, kwamen de privé huizen in beeld. Hoewel de service vaak een stuk beter was, had ik altijd wat moeite met de voorstelronde. In een minuut je keus bepalen uit een aantal meiden zonder een kennismakingsbabbel was een gok die beide kanten uit kon. Toch had ik in vooral Rotterdam een paar vaste meiden in sommige huizen, waar ik goed mee overweg kon. Aangezien ik voor mijn werk ook toen al veel onderweg was in Duitsland, breidde ook het damesbezoek steeds verder uit. Later kwam Azië erbij als vakantiegebied, en dat bleek echt een snoepwinkel voor een hoerenloper. Van de meest memorabele zaken begon ik een archief bij te houden. Daar valt wel een en ander uit te lichten. Wordt vervolgd.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  2. Onderstaande 28 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (24 maart 2020),Badslippers (25 maart 2020),Bredero (14 april 2020),Devante (25 maart 2020),fervent (24 maart 2020),Giodude (25 maart 2020),Herr Fick (24 maart 2020),hvdk52 (26 maart 2020),jansenroy (24 maart 2020),Klatergoud (27 maart 2020),lustman (25 maart 2020),mechelen (24 maart 2020),Meme Moo (24 maart 2020),mentholbear (26 maart 2020),Mistralwind (24 maart 2020),Patjax (27 maart 2020),Pierke69 (26 maart 2020),piranha (25 maart 2020),pret (24 maart 2020),Ricardo Banana (24 maart 2020),schoolmeester (24 maart 2020),Shakir (24 maart 2020),snaal88 (24 maart 2020),Tuc (25 maart 2020),WANDELAAR5 (24 maart 2020),waterrat (30 maart 2020),Wentelt Eefje (24 maart 2020),Wijze grijze (24 maart 2020)

  3. #2
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Lipstickvlekken, volle condooms, en blonde haren.

    In het begin van de jaren negentig stond de hoerenloperij op een laag pitje. Want er was ene mevrouw Uitgewandeld op het toneel verschenen. In het begin ging het goed tussen ons, ook op seksueel gebied. Maar na enkele jaren begonnen er barstjes te komen. Haar ware karakter kwam boven, en steeds meer veranderde ze in een anti sociale persoonlijkheid met tal van complexen. Ze reageerde zich af door krengerig gedrag en vraatzucht, waardoor ze zodanig in omvang toenam dat er geen affectie van mijn kant meer was. Ik kan het simpelweg niet met dikke vrouwen. En evenmin met dominante ruziezoeksters. Ik ga het liefst om met vrouwen die ik graag mag op basis van gelijkwaardigheid als mens. Onderdanig hoeven ze niet te zijn. Zolang ze maar doen wat ik zeg. De behoefte aan gezonde seks bleef wel wakkeren, dus kwam het vanzelf weer tot bezoekjes aan dames van plezier. Ik wist immers de weg. Wel met de nodige voorzorgen, want er moesten geen complicaties van komen. Alibi's waren makkelijk te vinden, en daarbij was het zo, dat naar de hoeren gaan in haar optiek zoiets onvoorstelbaars was, dat het simpelweg niet bij haar opkwam. Meestal ging het geruisloos, maar het is ook wel eens kantje boord geweest.

    In Dordrecht aan het begin van de Voorstraat zat ooit een seksshop. Daar waren meestal een paar Latina meiden aanwezig waarmee je even naar achteren kon. Voor een pijpbeurt op een stoeltje. Het was in de tijd dat er bij ons nog wel eens iets plaatsvond in de echtelijke sponde. Daarom beperkte ik mezelf in die periode meestal maar tot een pijpbeurt met condoom. Met condoom ben je toch wel gevrijwaard van soa's, alleen was er nog een kleine kans op platjes. Want de vrouwen liepen toen nog praktisch allemaal met een krop andijvie van heb ik jou daar tussen hun stelten. Nadat het de gewoonte werd om de schaamstreek te scheren was het snel gedaan met dat ongedierte, maar om te voorkomen dat mevrouw Uitgewandeld onbedoeld onder de neten kwam te zitten, hield ik het maar bij pijpen. In die Dordtsche seksshop trof ik dus een keer een lekker ding met van die ordinair gestifte lippen.Ze noemde zich Claudia en ze pijpte heerlijk, zelfs met condoom. En ze kwam af en toe even overeind voor een lekkere geile tongzoen. Nadat ik de kwak had afgeleverd reed ik naar huis.

    Mevrouw Uitgewandeld keek me onderzoekend aan en vroeg: Wat heb jij daar nou? Ik wierp een blik in de spiegel en voelde de grond onder mijn voeten wegzakken. Allemaal rode vlekken en vegen rond mijn mond. Ach ja, er was kermis in Dordt. Daar heb ik even rondgekeken en zo'n suikerspin genomen. Zei ik met een stalen gezicht. Ze weet dat ik van zoetigheid houd en stelde gelukkig geen verdere vragen. Maar het was een ongelooflijke slordigheid van me. Tot op de dag van vandaag, heb ik, vanwege dit akkefietje, nog altijd de gewoonte om zodra ik buiten de deur sta even mijn gezicht af te vegen. Dus als je op de stoep van een of ander privéhuis iemand met een zakdoek bezig ziet, roep dan maar eens: Hey, nlnu, was 't lekker?

    Ook reed ik 's avonds wel eens langs de tippelzone. Seks in de auto is niet erg comfortabel, dus hield ik het ook hierbij maar bij een pijpbeurt met condoom op de voorbank. Ook al om geen bezoek van de schaamluis te krijgen. Het had wel iets om vanachter het stuur een donker- of blondgelokt meisjeshoofd in je kruis op en neer te zien gaan. Na het eindschot werd de rommel opgeruimd in een tissue en ze namen het mee naar de afvalbak. Op één keer na, toen een jongedame met gevoel voor humor het gevulde condoom dichtknoopte en over de binnenspiegel hing. Ik liet hem daar hangen als trofee. En vond hem de volgende ochtend gelukkig zelf toen ik instapte. Schrok me kapot, want voor hetzelfde geld had zij de auto nodig gehad voor een van haar prutboodschapjes. Wel vond ze een keer een blonde haar, hield hem op en keek me vragend aan. Hee, ik had toch alle slipjes en lipsticks eruit gegooid, zei ik ad rem. Nee, haha hij is van ****(dochter) loste ze mijn dilemma zelf al op. Wederom was het met een sisser afgelopen.

    Langzaam aan scheidden onze wegen zich meer en meer. Zij bleef thuis en ik kreeg steeds meer werk in Duitsland. Daar kwam ik soms ook in aparte situaties terecht, waarover meer in deel drie.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  4. Onderstaande 26 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (24 maart 2020),Badslippers (25 maart 2020),Bredero (14 april 2020),Devante (25 maart 2020),drieganger (13 juli 2021),fervent (24 maart 2020),hasta la pasta (24 maart 2020),hvdk52 (26 maart 2020),jansenroy (24 maart 2020),Klatergoud (27 maart 2020),lustman (25 maart 2020),mechelen (24 maart 2020),Meme Moo (24 maart 2020),mentholbear ( 7 april 2020),Mistralwind (24 maart 2020),piranha (25 maart 2020),pret (24 maart 2020),Ricardo Banana (24 maart 2020),schoolmeester (24 maart 2020),Shakir (24 maart 2020),snaal88 (24 maart 2020),Tuc (25 maart 2020),WANDELAAR5 (24 maart 2020),waterrat (30 maart 2020),Wentelt Eefje (24 maart 2020),Wijze grijze (24 maart 2020)

  5. #3
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    De madam van het bordeel.


    Voor de komst van internetfora ging ik meer op mijn gevoel af. Meestal kwam het wel goed, maar soms kwam ik in ronduit zotte situaties terecht. Adresjes haalde ik in Duitsland vaak uit de Bild Zeitung. Die had een hele pagina met kleine advertenties. Van die dingen die om op de kosten te bezuinigen bijna met een vergrootglas gelezen moesten worden. Daar zat van alles tussen, van clubs tot thuisontvangst. Vooral die laatste waren een hele uitdaging. Tegenwoordig mag je er bij dames die op het web adverteren automatisch tien jaar en tien kilo bij optellen, dan zit je meestal aardig dicht bij de waarheid. Maar veel adjes in de Bild vermeldden helemaal niets en dan ging je puur op de gok. Zo had ik eens in de stad Neuss een aardig adresje gevonden. Dacht ik. Ik belde met een broek vol goesting aan bij een rijtjeshuis in een volksbuurt, waarvan aan de buitenkant niet te zien was dat er zich een bordeel achter de voorgevel zou bevinden.

    Een vrouw van in de zestig liet me binnen. Dichtgeplamuurd gezicht, sexy outfitje. We stonden zwijgend tegenover elkaar in wat overduidelijk een peeskamertje was. Ik had nog niets in de gaten, wist ik veel, ik dacht met de madam van het hoerenkot te maken te hebben. Dus vroeg ik maar eens waar de meisjes waren. Nee, ze was vandaag alleen. En hoe lang ik wilde blijven? Het duurde even voordat het kwartje viel. Toen drong langzaam de absurdistische werkelijkheid tot me door. Was, Sie meinen wirklich dass ich??? Mit Ihnen??? Als een pijl uit de boog vloog ik naar buiten. Het oude wijf werd behoorlijk pissig. Halverwege de straat kon ik haar nog te keer horen gaan. Een paar straten verderop haalde ik de krant weer uit de binnenzak en zocht een andere mogelijkheid, waar ik toch nog een redelijke wip maakte. Een 08/15 Nummer zoals de Duitsers zeggen.

    Middels de advertentie pagina in de Bild ontdekte ik later ook de FKK's en daarna was het snel afgelopen met de thuisontvangst.

    Het was werkelijk een verademing.

    De draak uit de bar.

    De stad Mannheim kent geen saunaclubs. Wel is er een raamstraatje, de Lupinenstrasse, en daarnaast een vrij uitgebreide barscene in het Jungbuschviertel aan de rand van de binnenstad. De binnenstad is heel apart. Geen straatnamen, op een paar na, maar in plaats daarvan een systeem van een cijfer met een letter. Van A1 tot T5 ongeveer. Een soort rond schaakbord met een diameter van een á twee kilometer. Op een druilerige zondagmiddag deed ik in de Daddy's Hobby Bar (what's in a name) een drankje met Jolanta, de barvrouw. Alledaags type, niet mooi of lelijk, niet dik of dun, eind twintiger. Toen ik liet merken dat ik wel interesse in haar had, hapte ze meteen toe. Voor € 100,- konden we wel even naar achteren. Voor barbegrippen een redelijk tarief. Ze ratelde een heel verhaal af in het Pools tegen de enige andere aanwezige, een schriel kereltje, en uit de woorden iscs do domu (ga naar huis) leidde ik af dat hij werd gesommeerd om te vertrekken. Ze sloot de deur achter hem af en nam me mee door de achterdeur, over een binnenplaats naar een klein kamertje in een appartementje. Een kale matras op de grond was het enige meubilair.

    Jolanta sloeg haar armen om mijn hals en begon volop te tongzoenen. Kijk, now we're talking. Ik proefde wel dat ik hier met een kettingrookster te doen had, maar op een of andere manier kick ik daar wel op. Een echte hoer rookt. Punt. We kleedden ons uit en op die versleten matras kwam het tot een wilde woeste paring. Ondanks haar kortademigheid, bleef Jolanta de hele tijd gretig door zoenen, totdat een heftig orgasme mijnerzijds een eind maakte aan our little love affair. Ze hijgde en steunde inmiddels als een stoomlocomotief. Het geheel had amper tien minuten geduurd. Weinig vrouwen krijgen dat zo snel bij mij voor elkaar, chapeau.

    Terug in de bar had Jolanta haar ademhaling nog niet onder controle, blosjes op de wangen, het haar in de war. Ze zag er echt uit als een vrouw die net een stevige beurt heeft gehad. Ze ontsloot de deur, keek de straat af of de kust veilig was en liet me uit. Ik had misschien tien stappen gezet, toen het op snerpende toon schalde: Hey du! Verwonderd keek ik om en zag een enorm dik slonzig wijf uit de bar op me af komen. Zo'n type dat door haar monstertieten vooruit te gooien en van het ene been op het andere te waggelen, een voorwaartse beweging weet te bewerkstelligen. Hast du ein Cocktail gegeben? Eh ja, bekende ik in mijn verbouwereerdheid. Und hast du gefickt? Eh ja, wieso? Het wijf had me inmiddels bereikt en begon ongegeneerd midden op straat in mijn kruis te wrijven. Kommt mit, wir ficken auch! Oh nein, auf gar kein Fall!, bracht ik uit. Ik heb ronduit de gloeiende schurft aan dominante vrouwen, ben in feite heel traditioneel: één recht het aanrecht. En bij zo'n slagschip krijg ik hem al helemaal niet overeind, al zou ik geld toe krijgen. Ik rukte me van haar los en maakte me uit de voeten. Toen ik omkeek, stond het serpent daar nog met de handen in de zij, als de godin der wrake. Toen realiseerde ik me pas, dat ik door toe te geven dat we geneukt hadden en een Cocktail gedronken, de arme Jolanta in een lastig parket had gebracht. Die had natuurlijk geprobeerd om door stiekem te neuken en de centen zelf op te strijken een paar snelle euro's voor zichzelf te maken. Jammer, want ik mocht haar wel. Jolanta, sorry meid, ik hoop dat die draak nog wat van je heel heeft gelaten.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  6. Onderstaande 26 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (24 maart 2020),Badslippers (25 maart 2020),Devante (25 maart 2020),hasta la pasta (24 maart 2020),HellaHolla (24 maart 2020),hvdk52 (26 maart 2020),jansenroy (24 maart 2020),Klatergoud (27 maart 2020),Kwant (24 maart 2020),lustman (25 maart 2020),mechelen (24 maart 2020),Meme Moo (24 maart 2020),mentholbear ( 7 april 2020),Mistralwind (24 maart 2020),piranha (25 maart 2020),pret (24 maart 2020),Ricardo Banana (25 maart 2020),schoolmeester (24 maart 2020),Shakir (24 maart 2020),snaal88 (24 maart 2020),sofaking (31 maart 2020),Tuc (25 maart 2020),WANDELAAR5 (24 maart 2020),waterrat (30 maart 2020),Wentelt Eefje (25 maart 2020),Wijze grijze (24 maart 2020)

  7. #4
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    De condoomklapper bij Miss Piercing.

    Ik kom gelukkig weinig in Frankrijk, en als, dan hooguit in de grensstreek. Het is gewoon een hopeloos land wat prostitutie betreft. Je gaat er beter helemaal maar niet naar op zoek. Dat geldt uiteraard ook voor Straatsburg. Daarvandaan pakte ik vaak even de trein naar Kehl, de Duitse grensplaats. Daar staat naast het station het Astoria hotel, met in het basement een bar met separées. Doorgaans waren er drie of vier dames aanwezig, waarmee je je terug kon trekken in zo’n hokje met een sofa, afgeschermd door een gordijn. Ik maakte meestal gebruik van de diensten van Nathalie, een aardige Française, die een goede service gaf met alles erop en eraan. Het was een beetje onhandig op een bankje, maar het lukte wel.

    Op een dag was ze er niet, en koos ik een andere dame, ook een Française. Zolang ze in de kleren was viel het niet op, maar tijdens het uitpellen, kwam de ene tattoo na de andere tevoorschijn. Ze zat er werkelijk helemaal vol mee. Okay, een versiering is leuk, maar je kunt het ook overdrijven. Maar het ergste, ze zat ook nog eens van onder tot boven vol piercings. Ik had wel iets in haar neus en lip zien zitten, maar ik schrok toch echt van de ijzerwinkel die er onder die jurk vandaan kwam. Ringen en spelden door de tepels, klit, schaamlippen, navel, enz. Ik dacht er meteen aan hoe ze het zou maken om op een luchthaven door het controlepoortje te komen. Eenmaal op haar en in haar had ik er geen zicht meer op en ze werkte best goed mee. Alleen toen ik iets op voelde komen borrelen, voelde ik heel even iets vervelends daar beneden, en vlak daarop werd het ineens heel erg warm en lekker. Ik spoot haar vol en besefte meteen dat het condoom gescheurd moest zijn. Ze was er duidelijk niet blij mee en begon te schelden dat ik hem eerder terug had moeten trekken. Maar het was in een paar seconden gebeurd en op zo’n moment denk je aan niets anders dan aan je orgasme. Ja, als jij je kut ook vol soldeert met ijzer, dan is het ook geen wonder. Zal je wel vaker gebeuren. Nu werd ze echt pissig en begon te tieren in het Frans. Normaliter versta ik dat wel als ze langzaam praten, maar van dit patois viel geen chocola te maken. Ik sprong asap in de kleren en ging er vandoor, buiten de deur mijn broeksriem nog dichtmakend, wat me een verbaasde blik van een passerend ouder echtpaar opleverde.

    Korte tijd later vond ik uit dat dat treintje uit Straatsburg doorreed naar Offenburg, waar FKK club Lancelot gevestigd is, en dat was een hele verademing vergeleken met de capriolen in de catacomben van het Astoria hotel in Kehl.


    De condoomklapper en de morning after pil.

    Een van de meest opmerkelijke wapenfeiten uit mijn carrière vond plaats in Casa Cherda, een jaar of wat geleden. Ik had wat zaakjes geregeld in Den Haag, en sloot de dag af in deze toko. Ik vermaakte me uitstekend tussen de benen van Luna, een lekker Zuid-Amerikaans meisje en deed mijn uiterste best om dat mollige achterwerk van haar door de matras heen te rammen. Ze liet zichzelf heerlijk gaan en zoende er zo lekker bij dat ik veel eerder dan de bedoeling was het condoom vol pafte. Dacht ik. Want toen ik uit haar gleed, zat er een grote natte vlek in de handdoek. Geschrokken voelde ze aan haar doos en sprak de historische woorden: 'Oh, het condoom is kapot'. Ik geloofde het eerst nog niet, dacht dat het haar eigen vocht was, ze was zo geil als boter. Maar ze had wel gelijk, er zat geen druppel zaad in het tuitje. Ter controle blies ik het ding even op, en jawel, het rubber flapperde als een windzak aan een vlaggenmast op een stormachtige dag. Shit happens. Ik stelde haar gerust dat ik clean was, ik neuk nooit zonder. Ja, dat geloofde ze wel, maar er was een ander probleem. Ze gebruikte geen pil....

    Langzaam drong het tot me door wat de gevolgen zouden kunnen zijn. Even kreeg ik een visioen op mijn netvlies van een halfbloedwandelaartje dat anno 2027 schichtig om zich heen kijkend de Haagse Doubletstraat in sluipt. Maar ach, zo'n vaart zou het toch niet lopen, een vrouw is toch maar een paar dagen per maand vruchtbaar voor zover ik weet. We fristen ons wat op, en liepen toch wel lichtelijk nerveus naar beneden. Ik zag dat ze met haar collegaatje Anita ging overleggen.

    Toen ik later mijn jas stond aan te trekken om weg te gaan, kwam ze bij me. Zou jij wat voor mij willen doen? Even langs de apotheek gaan om de morning afterpil? Het was een sympathiek meisje, ik mocht haar wel. En ze zat er behoorlijk mee in haar maag. Ik ben ook niet de beroerdste en had ook wel met haar te doen. Dus stond ik even later, als goede vijftiger, in een druk beklante apotheek om de morning afterpil. Midden tussen een stel van die verzuurde oude tangen, die gelukkig achter de rode streep moesten wachten. Toen ik aan de beurt was, hielden ze natuurlijk net allemaal tegelijk hun waffel, je kon een speld horen vallen. Ik leunde wat verder over de balie dan anders, en fluisterde tegen de apothekersvrouw: 'Ik eh, wou graag eh, de morning afterpil...'

    Ja hoor, dat kan. Ze grabbelde een doosje uit een van de laadjes, en ik mocht € 9,99 afrekenen. Mevrouw moest het wel binnen 72 uur innemen, werd er bij verteld. Ik wierp een blik op mijn horloge en flapte eruit dat ze dan mooi nog 71 uur de tijd had. De oude taart die het dichtst bij me stond moest het gehoord hebben, haar misprijzende gezicht sprak boekdelen. In het voorbijgaan kon ik het niet laten om haar een samenzweerderig knipoogje te geven. Met haar priemende varkensoogjes in mijn rug verliet ik het pand.

    Terug in Casa Cherda was meisje Luna enorm opgelucht. 'Oh, jij bent echt lief.' Met dikke zoenen viel ze me om de hals. Ik maakte van de gelegenheid gebruik om haar nog eens goed bij die lekkere billen te pakken en liet haar beloven om de volgende keer extra goed haar best te doen. Helaas is de volgende keer er nooit van gekomen, want ze is kort daarna vertrokken, hoorde ik bij een volgend bezoek, van Anita. Ik zal er maar van uit gaan dat de pil zijn werk gedaan heeft. Maar apart was het wel. Denk nooit dat je alles al meegemaakt hebt, het leven van een hoerenloper zit vol verassingen, zo bleek maar weer.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  8. Onderstaande 27 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (24 maart 2020),Badslippers (25 maart 2020),Bredero (14 april 2020),Devante (25 maart 2020),fervent (24 maart 2020),hvdk52 (26 maart 2020),jansenroy (24 maart 2020),JPtoo (24 maart 2020),Klatergoud (27 maart 2020),mechelen (24 maart 2020),Meme Moo (24 maart 2020),mentholbear ( 7 april 2020),Mistralwind (24 maart 2020),piranha (25 maart 2020),pret (24 maart 2020),Ricardo Banana (25 maart 2020),schoolmeester (25 maart 2020),Scrotum (24 maart 2020),Shakir (24 maart 2020),Sjeufke (24 maart 2020),snaal88 (24 maart 2020),sofaking (31 maart 2020),Tuc (25 maart 2020),WANDELAAR5 (24 maart 2020),waterrat (30 maart 2020),Wentelt Eefje (25 maart 2020),Wijze grijze (24 maart 2020)

  9. #5
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Kijk goed op de kalender.

    Toen ik de saunaclubs ontdekte, was het gauw gedaan met de meeste andere vormen van Paysex. In de begintijd was het vervoer wel eens het probleem, want ik had niet altijd een auto bij de hand. En veel clubs zijn met openbaar vervoer niet makkelijk te bereiken. Vaak kon het wel op de fiets als het niet te ver van de werkplek was. Zo kwam ik soms op plaatsen die ik uit mezelf niet gauw zou kiezen, maar die vanwege de bereikbaarheid de enige optie waren. Zoals die keer in Gelsenkirchen, toen ik niet goed op de kalender gekeken had.

    Partytreff Gelsenkirchen had themadagen. Die stonden op de homepage aangegeven. Dat hebben wel meer clubs en eigenlijk keek ik er nooit naar. Ik had een klus op een industrieterrein in die plaats, en er was geen gelegenheid om elders mijn vertier te zoeken. Dus ging ik erheen met de gedachte: we zien wel wat er van komt. Eenmaal binnen en de entree voldaan, merkte ik tot mijn ontsteltenis dat het die dag SM dag was. Wat ik aantrof: een dame met redelijk goede looks, een andere die me een acute penisverzakking zou bezorgen als ik er langer dan drie seconden naar zou kijken. Een travestiet met jurk, pruik, zware baard, en neptieten, waar ik bewust drie meter afstand van hield om een wekenlange impotentie te voorkomen. Een andere gast, een tamelijk onguur type. En een man en een vrouw die een stel bleken te zijn dat speciaal voor de sm sessie kwam. Verder nog een jonge meid met overgewicht achter de bar, die me wat te drinken inschonk.

    De eerstgenoemde dame met de goede looks, had gemerkt dat ik met nogal gemengde gevoelens de omgeving in me opnam, en kwam bij me zitten. Ze legde uit dat er op een dag als deze een ietwat apart publiek kwam (dat had ik zelf ook al geconstateerd), en dat het op andere dagen drukker en gezelliger was. Daarna vroeg ze me mee naar boven, waar ik toch nog verrassend goede sex met haar had.

    Terug beneden ging de SM sessie beginnen. Kijken mocht, meedoen was niet verplicht. Niet dat ik dat van plan was overigens. De man van het stel werd aan een kruis vastgebonden, en kreeg klemmen op zijn tepels en een strak bandje om zijn ballen. Het lelijkste wijf van de keet stak kaarsen aan en begoot hem met heet kaarsvet. De travestiet ranselde hem af met de zweep. Hij brulde het uit van de pijn. Mijn sexpartner van zonet ging voor hem staan en masturbeerde zichzelf. En zijn eigen partner trok hem af. Ik kan er met mijn simpele boerenverstand niet bij, maar op een of andere manier gaf de hele situatie hem een zodanige kick dat hij op een gegeven moment zijn hele zak leeg spoot. Hij zat inmiddels wel onder de bloedige striemen.

    Ik trok me maar terug in de bar want ik moest even bijkomen van wat ik gezien had. Langzaam druppelde de rest van het gezelschap ook weer binnen. De SM klant met een lijkbleek gezicht. De knappe dame kwam nog wat met me drinken, en het draaide er op uit dat we nog een keer naar boven gingen. Ze deed het voor de centen, maar snapte eigenlijk ook niet wat mensen bezielde om zich hier aan over te geven. In ieder geval was onze tweede wip niet minder lekker dan de eerste.

    Later ben ik er nog wel eens terug geweest, maar ik checkte altijd zorgvuldig de kalender. En het was inderdaad een stuk gemoedelijker zonder die sado toestanden. De mollige barmeid heeft me zelfs een keer op de barkruk en plein public klaar gepijpt. Ook was er dan een ander soort gasten binnen, meer van het normalere zeg maar. Alleen, de stad Gelsenkirchen associeer ik altijd nog met sadomasochisme.

    Het Fiat busje.

    Ik zat in Duisburg en had door omstandigheden weer eens geen auto bij de hand. En ik moest een paar plekken aandoen die met openbaar vervoer lastig te bereiken waren. Daarbij leek het me wel een strak plan om de dag af te sluiten in het Hennefse Schieferhof. Dus begaf ik me naar het dichtstbijzijnde verhuurbedrijf en vroeg om de goedkoopste mogelijkheid. Dat bleek een oud gammel Fiat busje te zijn. Ik had al spijt dat ik om het goedkoopste gevraagd had, maar wie A zegt moet ook B zeggen vind ik dan. Een beetje onwennig reed ik met die oude roestbak de Autobahn op, en beperkte me veiligheidshalve maar tot de rechterrijstrook, want ik vertrouwde het kreng voor geen meter. En ik had geen zin om ongepoppt voor Petrus te komen staan.

    Nadat ik de dingen gedaan had die ik doen moest, begaf ik me richting Lichtenberg. En ja hoor, voor de eerste keer van mijn leven langs de kant gezet door de Polizei. Het was dan ook wel een bijzonder opvallend onhandig vehikel. De papieren die ik in het handschoenenvakje vond bleken in orde. Maar de heren wilden nog controleren op drugs. Nu weet ik amper hoe die troep eruit ziet, mijn zwaarste drug is koffie, maar ga je gang. Het busje werd helemaal uitgekamd en bleek clean te zijn. Ik moest mijn zakken binnenste buiten keren, wat ook al niets opleverde. De dikste van het tweetal, wilde ook nog even fouilleren, en schroomde zelfs niet om onder de gordel te voelen. Wieso ist das da so ausgebeult, was ist denn da drin? Ja, was jeder Mann da drin hat. De idioot. De opmerking dat Hollanders daar nu eenmaal heel wat meer hebben dan Duitsers, en dat bij Duitsers de bolling vooral boven de gordel zit, hield ik maar voor me. Evenals het doel van de reis. Ging ze geen barst aan. Toen ze inzagen dat er niets te vangen viel, mocht ik mijn reis vervolgen, en draaide met een kwartiertje vertraging dan toch nog het Schieferhof in.

    Na een heet half uurtje met de lieve lekkere Dana, zoog ze me af tot kort voor het point of no return, en liet het eerste salvo van de dag tegen haar borsten spatten. Mein Gott, was ist das? Van kin tot kruis zat ze eronder. Nou, je bent gewoon de eerste, grijnsde ik, en bedacht me met duivels genoegen dat die smeris van daarnet dit had moeten zien. Die had ter plaatse een rolberoerte gekregen, de dienstklopper. Nadat er nog een drietal dames aan waren gegaan, sukkelde ik maar weer met dat rotbusje terug naar Duisburg, en leverde hem af bij die verhuurder. Maar als ik later nog eens een auto moest huren, dan vroeg ik altijd eerst maar wat ze hadden, zonder direct voor de goedkoopste te gaan.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  10. Onderstaande 24 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (25 maart 2020),Bredero (14 april 2020),Devante (25 maart 2020),fervent (24 maart 2020),hvdk52 (26 maart 2020),jansenroy (24 maart 2020),Klatergoud (27 maart 2020),mechelen (24 maart 2020),Meme Moo (24 maart 2020),mentholbear (10 april 2020),Mistralwind (24 maart 2020),piranha (25 maart 2020),pret (25 maart 2020),Ricardo Banana (25 maart 2020),schoolmeester (25 maart 2020),Shakir (24 maart 2020),Sjeufke (24 maart 2020),snaal88 (25 maart 2020),sofaking (31 maart 2020),Tuc (25 maart 2020),WANDELAAR5 (24 maart 2020),waterrat (30 maart 2020),Wentelt Eefje (25 maart 2020),Wijze grijze (24 maart 2020)

  11. #6
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Afgegleden condooms.

    Condooms kunnen niet alleen klappen, maar ook afglijden. Als je klaar bent gekomen, dan is het een goede gewoonte om bij het terugtrekken het condoom bij de rand vast te houden. Ik vergeet dat vaak, maar meestal gaat het wel goed. Komt ook wel omdat de meeste condooms me erg strak zitten, en ik niet te snel verslap. Maar het ging ook wel eens fout. Het was nog in die vorige eeuw. In een privéhuis in de Rotterdamse binnenstad. De meid in kwestie was bloedmooi, en luisterde naar de naam Daisy. Maar het was allesbehalve een madeliefje. In feite gewoon een ordinaire bitch van de bovenste richel. Ik hou wel van een beetje dirty talk, maar de grofheden zij eruit kraamde, met een sterk Rotterdams accent, waren me toch echt zwaar over de top. Onder het neuken lag ze met een weggedraaid hoofd naar de muur te kijken. Het is dat het een mooie meid was, en dat ik een kwart eeuw jonger was dan nu, dus lukte het nog wel om in haar af te schieten. Maar na de laatste druppel haalde ik hem er meteen uit, want haar gedrag stoorde me ontiegelijk. Het zal wel daardoor gekomen zijn, dat ik veel sneller verslapte dan anders. Hoe het ook zij, hij kwam ongerubberd terug in het daglicht. Als door een wesp in haar kut gestoken, greep Daisy tussen haar benen, trok het corpus delicti tussen duim en wijsvinger naar buiten, smeet het met een parabolische boog in de vullesbak, en stapte vloekend het bad in, waar ze met een handdouche een keer of twintig haar doos uitspoelde. Nooit geweten dat daar nog zo'n plons water in kon trouwens. Een beetje schaapachtig stapte ik in de kleren en blies de aftocht, achtervolgd door haar gefoeter. Er viel toch geen goed garen meer mee te spinnen. Okay, het was slordig, maar als ze zich wat sympathieker had opgesteld, dan was het waarschijnlijk niet gebeurd.

    Het tweede akkefietje met een afgegleden condoom was in 's werelds meest beruchte hoerenstraat, soi 6, Pattaya, Thailand. In een shorttime kamertje boven een bar. Dit meisje was eerder het omgekeerde van die Rotterdamse snol. Hartstikke lief en geil, alleen sprak ze geen woord buiten de Thaise grens. Maar die wip was zo allerverrukkelijkst lekker geweest, dat ik nog minutenlang op haar bleef liggen na sudderen. Toen ik eindelijk van haar af rolde, was inmiddels de zwans wat verslapt, en jawel, het condoom pleite. Ze zag het ook en begon de hele matras af te zoeken. Ik had wel een vermoeden, maar ik wist zo gauw even niet hoe je nou ook alweer in het Thais zegt: Ik denk dat ie nog in je kut zit. Na een vruchteloze zoektocht ging het meiske maar douchen en kwam even later triomfantelijk lachend met het gevulde rubber in haar hand terug. Ziezo, die was tenminste terecht. Sindsdien probeer ik er wel beter op te letten.

    Inmiddels zijn we dus in Thailand aangekomen en daar valt ook nog een en ander over te melden.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  12. Onderstaande 20 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (25 maart 2020),Devante (25 maart 2020),fervent (24 maart 2020),hvdk52 (26 maart 2020),jansenroy (24 maart 2020),Klatergoud (27 maart 2020),mechelen (24 maart 2020),Meme Moo (24 maart 2020),mentholbear (11 april 2020),piranha (25 maart 2020),Ricardo Banana (25 maart 2020),Shakir (24 maart 2020),Sjeufke (24 maart 2020),snaal88 (25 maart 2020),sofaking (31 maart 2020),Tuc (25 maart 2020),WANDELAAR5 (24 maart 2020),waterrat (30 maart 2020),Wentelt Eefje (25 maart 2020),Wijze grijze (24 maart 2020)

  13. #7
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Sinds 2009 breng ik jaarlijks een paar weken in Azië door. Bangkok is dan de uitvalbasis. Meestal blijf ik in Thailand, maar ben ook een paar keer doorgereisd naar de Filipijnen en Cambodja. Dat zijn wel de landen bij uitstek voor de wandelhobby. Natuurlijk geldt ook hier: 's lands wijs, 's lands eer. Maar dan kom je als westerling die niet zo bekend is met de plaatselijke gebruiken soms in zotte situaties terecht:

    De Thaise disco.

    Tijdens een van mijn eerste Thailandreizen, deed ik de stad Hua Hin aan. Nu was Hua Hin niet bepaald het Sodom en Gomorra van Thailand. De oude Koning woonde daar in zijn paleis, en uit respect voor Zijne Majesteit waren er geen Gogo's. Wel is er een vrij uitgebreide barscene. Verder wonen er veel expats from all over the World. Er is een gezellige Nightmarket, en een aardig strand. Al met al een leuk plaatsje voor een of twee dagen, maar dan heb je het ook wel gezien.

    Ik slofte wat rond door de straten met de barretjes, ondertussen links en rechts het vlees keurend. Weinig vrouwen die me spontaan de knopen van de gulp deden springen, maar op een gegeven moment merkte ik er een op met een voor Thaise begrippen goed gevulde blouse. Ik schatte een kleine D, en daarbij zag ze er ook nog best aardig uit. Ik deed een drankje of twee met Mem, zoals ze zich voorstelde. Een naam die haar letterlijk op het lijf geschreven was, want die memmen waren behoorlijk aanwezig en daar was geen dokter aan te pas gekomen. De gebruikelijke vraag: will you go with me longtime, werd met een enthousiast 'yes' beantwoord. Maar het was nog vroeg, en ze had zin om eerst ergens anders heen te gaan. Mij best. We gingen eerst even langs haar onderkomen, wat niet meer was dan een kleine garagebox met een matras op de grond. Wel twintig paar schoenen langs de muur, hoe vrouwelijk wil je het hebben. Vervolgens hield ze een tuktuk aan en kwamen we in een buitenwijk terecht, waar een partij knetterharde muziek uit een gebouw schalde. En dat bleek gvd nou net ons reisdoel te zijn.

    Er speelde een Thaise band die volgens mij als hoofddoel had de trommelvliezen van de toehoorders te doen springen.Ik vind zoiets afschuwelijk. En ik zat daar als enige Farang tussen de Thai. Mem bleek goed bevriend te zijn met zowat de helft van de aanwezigen. Ons tafeltje was al snel druk bezet. Het bier vloeide rijkelijk. Ze liet een schaal met versnaperingen aanrukken en deelde uit met gulle hand. Af en toe als het kabaal me teveel werd, bood ik de bandleden ook maar een drankje aan, dan kon mijn gehoororgaan tenminste even tot rust komen. Mem had het prima naar haar zin. Later begreep ik dat het een geval van 'gain face' geweest moest zijn. De show stelen bij haar vriendinnen, dat zij een Farang had gescoord die voor een avondje vrij zuipen garant stond. Tegen vier uur in de ochtend doofde het feest langzaam uit, ook wel omdat de een na de andere gast wankelend het pand verliet. Eindelijk had ik Mem dan ook zover dat we konden vertrekken. De rekening was zelfs voor Thaise begrippen aanzienlijk. Een geluk bij een ongeluk is dat ik zelf geen druppel alcohol drink, anders weet ik nog eens niet hoe het was afgelopen.

    Terug in het hotel schoof ik het bed in met een ladderzatte Mem, die iets mompelde over 'boom boom in the molning'. Ja, dat had je gedacht. De halve nacht in de klereherrie, en dan je echtelijke plichten verzaken. Ik gooide haar benen uit elkaar, spoot een straal olie op haar doos, en naaide haar terwijl ze haar roes lag uit te ronken. Toen ik er de volgende ochtend uit moest om de bus naar Pattaya te halen, lag Mem nog in coma. Ik kon schudden wat ik wilde, er kwam hooguit wat onsamenhangend gekreun uit. Dus legde ik de afgesproken bahtjes netjes op het nachtkastje, daar zou ze ze wel vinden. Met een gemene grijns hing ik het bordje 'please make up this room' aan de deurknop, en probeerde me het gezicht van de schoonmaakster voor te stellen.

    Sindsdien ben ik altijd bijzonder op mijn hoede als de longtime dame voorstelt om nog ergens anders heen te gaan. Als je met Thaise meiden op stap gaat dan ben je voorlopig nog niet thuis. In het beste geval kom je dan in een tent terecht waar ze vriendinnen heeft, en die allemaal verschrikkelijk veel dorst hebben. Maar dit zou me niet meer overkomen. One Thai disco was enough for a lifetime.



    Thaise chirurgen.

    De jaarlijkse Thailandtrip begint en eindigt meestal in Bangkok. De eerste nacht breng ik daar door omdat ik duf ben van de reis en geen zin heb om meteen verder te reizen. En de laatste nacht eveneens, omdat ik dat veiliger vind in verband met het halen van het vliegtuig. Nu had ik het voorgaande jaar op een Engelstalig forum een lijstje gevonden van Gogo's met een verhoogd Katoey gehalte. Dat had ik genoteerd, want ik heb geen interesse in zulke types. Dus stapte ik het volgende jaar met datzelfde lijstje in de hand Nanaplaza binnen en zocht een tent op waar ik een jaar eerder een leuke meid had gescoord, in de hoop dat ze er nog zou zijn. Maar de ontwikkelingen op Nanaplaza gaan snel, en het gilde der Ladyboys is in opmars.

    Ik bestelde een drankje en nam net de eerste slok toen er een persoon van twijfelachtige kunne naast me neer plofte, en om een ladydrink vroeg. Op zich al verdacht, want vrouwen zijn nooit zo direct. Huh, I'm not so sure if you're a lady. Hij/zij trok zijn/haar topje omhoog, onthulde een paar jopen waar menig huisvrouw jaloers op zou worden, en begon te oreren als een Nederlandse lijsttrekker die met zijn leugens wordt geconfronteerd. Hm, good surgeon, flapte ik eruit. Hij/zij raakte behoorlijk geïrriteerd, en hing een heel verhaal op in een Thainglish waar geen chocola van te maken viel. Aan het slot van het betoog liet hij/zij me een blik in zijn/haar slipje werpen, en ik constateerde geen afwijkingen met de talloze andere dozen die ik in de loop der jaren onder ogen heb gehad. Maar het correspondeerde voor geen meter met de lichaamsbouw, de handen, de adamsappel en de stem. Die waren simpelweg te mannelijk. Well, Thai surgeons are the best in the world, merkte ik op, bewondering veinzend voor des dokters snijkunsten. Hij/zij werd nu echt giftig, en de toon werd zo dreigend, dat ik me realiseerde dat dit het moment was waarop in westerns de barman zijn glaswerk in veiligheid brengt. Ik herinnerde me de wijze les dat je in Thailand nooit de confrontatie moet aangaan met de locals, en al helemaal niet met Ladyboys. Ik propte snel een paar bahtjes in de checkbin die ruim voldoende moesten zijn voor die ene consumptie, duwde het ding in de handen van een voorbijlopende serveerster en was in vijf stappen bij de uitgang, nagestaard door een Katoey die me wel kon schieten.

    Sindsdien neem ik eerst rustig de tijd als ik een Gogo binnenkom. Eerst kijken of het wel een hetero place is. Want het is aan de buitenkant vaak niet te zien, en voordat je het doorhebt zit je soms in een foute tent.


    Thaise curry.

    In Pattaya is Soi Honey de straat die opvalt door de vele massagesalons. De dames zitten gezellig bij elkaar voor de deur, en non stop klinkt het: Sir, welcome, massaasssj? Ik koos een leuk uitziende meid uit een groepje dat net klaar was met de maaltijd. Even later lag ik op een tafel, en begon Deng met een handje olie mijn rug te doen. Al na enkele minuten werd me gevraagd om me om te draaien. Ik had ook niet anders verwacht, want naar goed Pattayaans gebruik draait een massage altijd uit op een happy end of meer. Deng kwam tegen me aan liggen en begon gruwelijk lekker te tongzoenen. Wat me wel opviel, was de scherpe currysmaak. Ze hadden immers net zitten eten, en Thaise koks zijn niet bepaald zuinig met de peper. Zelf bestel ik altijd medium spicy, en krijg het dan nog vaak met moeite weggewerkt. Maar dit was echt gebakken zwavelzuur. Toch, in de heat of the moment, trok ik me er niks van aan, want ik had hier een zeldzaam getalenteerd zoenkanon te pakken. Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan.

    Alleen, toen ze naar beneden ging en de jongeheer naar binnen zoog, verplaatste de brandhaard zich naar een plaats waar je hem liever niet hebt. Met een getergde brul sprong ik overeind en wist niet hoe snel ik in de naastgelegen douche moest komen om het vuur te blussen. Deng stond er een beetje beteuterd bij te kijken, wist niet hoe ze het had. Toen ik het uitlegde was het: Oh solly! Ze spoelde haar mond met een flinke slok listerine, en we gingen weer verder waar we gebleven waren. Later ben ik nog verschillende keren bij haar langs geweest, en hebben we er nog vaak om gelachen.

    Dit soort geintjes maak je praktisch alleen mee met Thaisen. Naderhand was ik er altijd wel alert op, en als ik tijdens het zoenen mijn mond al in de fik voelde staan, dan liet ik ze eerst maar even spoelen. Geen zin in tweedegraads brandwonden aan de zwans.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  14. Onderstaande 21 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 maart 2020),Badslippers (25 maart 2020),Devante (25 maart 2020),hvdk52 (26 maart 2020),jansenroy (25 maart 2020),Klatergoud (27 maart 2020),lustman (26 maart 2020),mechelen (27 maart 2020),Meme Moo (25 maart 2020),mentholbear (12 april 2020),piranha (25 maart 2020),pret (25 maart 2020),Ricardo Banana (25 maart 2020),schoolmeester (26 maart 2020),Shakir (25 maart 2020),Sjeufke (25 maart 2020),sofaking (31 maart 2020),Tuc (25 maart 2020),WANDELAAR5 (25 maart 2020),waterrat (30 maart 2020),Wentelt Eefje (25 maart 2020),Wijze grijze (25 maart 2020)

  15. #8
    Geregistreerd
    11 november 2006
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:51
    Berichten
    429
    Discussies
    23
    Thanks
    685
    Thanked
    889 in 173 posts

    Standaard

    Echt prachtige verhalen!!

  16. #9
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.411 in 6.123 posts

    Standaard

    Zou NLNU dan toch de vader zijn van onze Poolse mijnwerkerszoon SFL? Beiden zijn gezegend met een groot schrijverstalent.
    Met plezier gelezen.

  17. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    noglangnietuitgewandeld (26 maart 2020)

  18. #10
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Zou NLNU dan toch de vader zijn van onze Poolse mijnwerkerszoon SFL?
    Verrek, nou je het zegt. Ik heb heel vroeger in de Borinage een condoomklapper gehad bij een Poolse toen ik een partij kolen kwam afhalen.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  19. Onderstaande leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (26 maart 2020)

  20. #11
    Geregistreerd
    8 november 2014
    Last Online
    15 augustus 2023 @ 12:29
    Berichten
    58
    Discussies
    1
    Thanks
    158
    Thanked
    38 in 21 posts

    Standaard

    Prachtige verhalen NLNU. Het roept bovendien veel herinneringen in me op
    Ze hebben me steeds weer tuc...

  21. #12
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Saunaclubs, Partytreffs en Gangbangs.

    Van de ramen via de privé huizen was de volgende stap de saunaclubs. Ik zat beroepsmatig toch veel in Duitsland, en er was bijna altijd wel een club op redelijke afstand. Het begon in The Palace in Frankfurt. Een dame leidde me rond en zorgde ervoor dat het eindpunt van de tour uitkwam in de Kino. Daar stonden we binnen de kortste keren te bekken als bezetenen. En een kwartiertje later kwam haar hoofd uit mijn kruis vandaan en toonde ze triomfantelijk een romig witte tong. Oei, dat ging eigenlijk te snel, maar wat was het lekker. De saunaclub trend was gezet. De privé huizen waren verleden tijd, behalve in Nederland, want daar bestonden zulke nuttige copulatie instituten niet, het Bourgondische Limburg uitgezonderd. Na verloop van amper twee jaar had ik een indrukwekkende lijst van clubs op mijn kerfstok. En groeide het aantal dames dat ik aan de zwans had gehad navenant.

    Trio's.

    Behalve de een op een sessies kwam er een ander fenomeen in beeld, de trio's. Twee meiden tegelijk. Tongen met de een en klaar gepijpt worden door de ander bleek het ultieme genot. De geilste Dreier had ik wel in het Hennefse Schieferhof. Daar zaten dames die goede vriendinnen van elkaar waren en zich erin gespecialiseerd hadden. En die niet vies van elkaar waren. De spanning was te snijden als ik er een aan het neuken was en vlak voor mijn ogen die rode meisjestongen over elkaar heen zag glijden. Ook in het Fawlty Towers onder de saunaclubs, de Latinahemel in Wuppertal, waar niets klopte en alles altijd goed kwam, kortweg Sky genaamd had ik vaak zulke sessies. Ik ontdekte ook dat ik via het Dreier systeem meiden kon leren kennen die het deden zoals ik het graag had. Een mij bekende dame de keus laten maken. Dat leidde bijna altijd tot een voltreffer.

    Er gebeurden ook wel van die aparte dingen die je maar een keer in je carrière meemaakt. Zoals in club B te E, waar de dame tijdens het sollicitatiegesprek een Dreier voorstelde. Met wie zou je willen. Hmm, die leuke meid die daar zit lijkt me wel wat. Ja dat was een vriendin van haar. Er was alleen een klein probleem, de dame in kwestie was wel aanwezig, maar had eigenlijk haar vrije dag en had dus geen entree betaald. En dan mocht ze niet op de kamer. Er volgde een overleggetje in het Roemeens en ze vertrok onopvallend naar beneden. Wij gingen er even later achteraan en zonder dat iemand het zag schoten we een kamertje in. Er volgde een supergeil trio naar volle tevredenheid. Maar onze clandestiene trio partner vond het te link om met ons mee naar boven te gaan. dus trok ze het raam open, keek of de kust veilig was, slingerde een lang been over de vensterbank en trok zich aan het raamkozijn omhoog. Weg was ze, en de andere rekende voor haar af.

    Met dezelfde meid had ik later nog een keer een hilarisch trio. Ik lag op mijn luie rug en keek belangstellend toe hoe de zwans door het ene na het andere pijpmondje verzwolgen werd. Ik lag me net eens te bedenken welke van de twee er het eerst aan zou gaan, toen ineens onze romance wreed werd verstoord. Hoog aan het plafond ging de rookmelder af. Een werkelijk door merg een been gaand geluid. Meteen zaten we alle drie met de vingers in de oren. Dit moest zo snel mogelijk ophouden, dus stond ik even later met een dampende lul, op mijn tenen de deuken in de matras trappend, aan weerskanten ondersteund door een blonde stoot, een krijsende rookmelder van het plafond te schroeven. De eenvoudigste oplossing was om de batterij eruit te halen. We keken elkaar verbouwereerd aan en schoten tegelijk in de lach. Zo heftig geblasen dat het alarm afging. Er kwam ook een niet mis te verstaan gekreun uit de kamer naast ons, dus het zou ook kunnen dat de buren een warmloper hadden.

    De invalkracht

    Tussendoor kreeg ik een enkele keer buiten het prosti gebeuren ook wel eens iets anders voor de zwans. De sociaal voelende vrouw van een collega van me, had vaak hulpkrachten lopen die ze van een of ander sociaal bureau haalde. Meestal van die tussen wal en schip gevalletjes. Op een gegeven moment troffen we elkaar en hadden ze eigenlijk iemand over, terwijl wij een paar handen te kort kwamen. Zou je haar niet eens een paar dagen kunnen overnemen. Het betrof een ondernemende jongedame waarvan ik in een oogopslag kon zien dat ze wel te doen was. Pas wel op, ze heeft een drugsverleden, zorg dat ze er niet aan kan komen, werd er bij vermeld. Dat komt wel goed, ik heb totaal niks met die troep. Amper alleen met haar kwam het gesprek al op sex en relaties. Ze gebruikte geen pil, liet ze zich ontvallen. En ze liet duidelijk blijken dat ze me wel zag zitten. Ik haar ook wel, maar niet voor een relatie natuurlijk. En ik had stom genoeg geen condooms en ook geen gelegenheid om ze te halen bij de drogist op de hoek. Wel had ik even later die lap tong van haar in mijn keel. We belandden natuurlijk in bed, waar de volgende opmerking was: maak een kind bij me. Ik naaide haar zo hard ik kon, met de bedoeling voor het zingen de kerk uit te gaan. Maar ze hield haar benen stijf om me heen geslagen. Het was duidelijk wat ze wilde. Op het moment supreme zag ik toch kans om hem eruit te trekken. Zo, daar ligt ons kind, op je buik. Ooh, het loopt eraf, was de reactie. Beter nu dan later, grijnsde ik. Het geheel heeft niet langer dan een dag of drie geduurd, toen werd ze door haar nietsvermoedende mentor opgehaald. Ik hoop dat het goed gekomen is met haar.

    Partytreffs

    Behalve in saunaclubs begaf ik me ook regelmatig in een destijds ander Duits fenomeen, de Partytreffs. Groepsseks met meerdere stellen op een grote matras, Spielwiese genaamd. Iets waar je even aan moet wennen, maar eenmaal binnen ben je snel over je schroom heen kan ik u melden. Meestal in Xanten of Dorsten, maar ook wel in plaatsen als Mettman, Gelsenkirchen, Kerpen. En in het Grossraum Frankfurt waren er ook meerdere. Dorsten vond ik indertijd de beste. Een ploegje Poolse meiden onder gezag van ene Roberto, een robuuste Bosniër. De gangbare vraag was : hast du Lust? Dan lag even later de hele matras vol met pijpende en neukende meiden en hun partners. Wie klaargekomen was vertrok en die meiden schoten dan hun collegaatjes te hulp, net zolang tot de laatste gast zijn zaad had gedoneerd. En no limit, want de slogan was: so lang du willst, so oft du kannst. De laatste rondes waren natuurlijk het zwaarst, maar door het systeem van de samenwerking, heb ik het wel eens tot een octet gebracht. Zeven meiden en ondergetekende.

    Gangbangs

    Eenmaal bekend met publieke sex in de Partytreffs, was de volgende stap: de Gangbangs. Een beetje onwennig stapt ik een jaar of tien geleden in Mülheim bij Duisburg binnen bij een organisatie die zich Schneesternchen noemde. Ik stelde vast dat het interieur weinig verschilde met de Partytreffs die ik kende, alleen viel me op dat de matrassen een dikke plastic hoes hadden. De chef hield een introductie speech en vertelde luid en duidelijk wat er van ons verwacht werd. Ihr sollt erst mal alle Mädel die Fresse gut vollspritzen. Een vijftal meiden, waarvan een knappe blondine niemand minder dan Laureen Pink bleek te zijn, ging op een rij op de knieën op de matras zitten en begonnen om de beurt de hun voorgehouden lullen te pijpen. De een na de ander kwam klaar in de mondjes, over de gezichtjes en over de tieten. Van wegvegen met een tissue, zoals in de keurig nette saunaclubs was geen sprake. Na de eerste ronde hadden ze de plassen sperma tussen hun benen staan. Nu was het me ook duidelijk waarom die matras een plastic hoes had. Ook een vorm van hygiëne in feite. Ik stelde vast dat Laureen Pink de beste pijpster was die ik in al die jaren ooit aan de zwans had gehad. Ze slokte hem naar binnen tot het schaambeen en liet haar hele mond vibreren, wat een ongekend sensationeel gevoel gaf. De volgende jaren hield ik haar agenda altijd bij, want zowel zij als ik waren beroepsmatig altijd in Duitsland onderweg. Als het even uitkwam dan greep ik mijn kans om mijn vuige lusten bij haar te bevredigen. Eenmaal zelfs een slikparty meegemaakt, waarbij er alleen maar gepijpt werd en je geen druppel terug zag. Het dna van alle mannelijke aanwezigen kwam in haar maag bij elkaar.

    Maar ook op de feestjes van MariskaX in België en Salma de Nora met Julia de Lucia kon je me regelmatig treffen. Evenals bij Saskia Farell, op loopafstand van Living Room. Die hielden ook wel filmparty's, waar je zonder dat je gezicht in beeld kwam kon meedoen. Niet heel comfortabel, want hier gelden natuurlijk regels als afstand houden zodat de cameraman zijn werk kan doen en zo. Kwam in de praktijk weinig van terecht, want de homo sapiens, en dan meer speciaal het mannelijk deel van de soort, is van nature geïnteresseerd in alles wat op de geslachtsdaad betrekking heeft. Lasst eure Schwänze zurück, ich bin am filmen, klonk het van tijd tot tijd. Maar wel apart om een keer mee te maken. Ergens op het web moet nog een anoniem schot van me te vinden zijn over de tieten van ene Mia Cum of zoiets. Je stond met zijn allen in de rij op je beurt te wachten, en het meisje dat fluffdienst had pijpte de lullen stijf en liet ze leegspuiten over de megalomane siliconen van de pornoster die op dat moment op de tafel lag.

    Daarnaast bestond er in Den Haag een Gangbang scene, die in die jaren sterk groeide. Organisaties als Gangbangfriends en later de Gangbangclub wisten ongelooflijk geile slettebakken in huis te halen. Een gangbangparty kun je zien als een middag of avond gezelligheid met vunzige sex als hoofdthema. In Duitsland heeft de fatsoenslobby dit fenomeen inmiddels grotendeels de nek omgedraaid. Maar in Nederland en Belgie zijn ze nog te vinden. Sinds vorig jaar is Ramontiek Producties een nieuwe ster aan het firmament. Doodgewone meisjes-van-de-kassa die een hoge sexdrive hebben en op deze manier wat bijklussen naast hun brave burgerjob. Doordeweeks een kneuterig kantoorbaantje, in het weekend of 's avonds twintig lullen per uur in de doos en eindigend met een druipend bekje na de bukkake. Inmiddels een paar keer bezocht en wat mij betreft een prima alternatief als je een keer ongegeneerd los wilt gaan.

    Tot zover vooreerst de samenvatting van veertig jaar hoerenloperij. Hopelijk wordt de ophokplicht snel weer opgeheven, want ik ben noglangnietuitgewandeld.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  22. Onderstaande 28 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 maart 2020),Badslippers (26 maart 2020),fervent (26 maart 2020),hasta la pasta (26 maart 2020),hvdk52 (26 maart 2020),jansenroy (26 maart 2020),Klatergoud (27 maart 2020),Knabbel (27 maart 2020),lekkersfan (26 maart 2020),Levitrus (26 maart 2020),lustman (26 maart 2020),mechelen (27 maart 2020),Meme Moo (26 maart 2020),mentholbear (13 april 2020),Mistralwind (16 april 2020),Patjax (27 maart 2020),piranha (26 maart 2020),pret (26 maart 2020),Ricardo Banana (26 maart 2020),schoolmeester (26 maart 2020),Shakir (28 maart 2020),Sjeufke (26 maart 2020),snaal88 (26 maart 2020),sofaking (31 maart 2020),Tuc (27 maart 2020),waterrat (30 maart 2020),Wentelt Eefje (27 maart 2020),Wijze grijze (26 maart 2020)

  23. #13
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Damm, een octet, ik ben jaloers. Ik ben nooit verder gekomen dan een kwintet en kon toen al amper m'n aandacht erbij houden

    Heb genoten van je schrijfsels. Het voelde aan als een boek met van die korte losse verhaaltjes. Ik heb ze, in deze periode van zeldzame verslagen, beheerst elke dag een hoofdstukje gelezen. Bedankt voor het delen

  24. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (14 april 2020)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44.

Diamond 468*60