Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Bunny

  1. #1
    Geregistreerd
    6 juli 2007
    Last Online
    22 februari 2024 @ 07:38
    Berichten
    172
    Discussies
    21
    Thanks
    366
    Thanked
    587 in 86 posts

    Standaard Bunny

    Ik was al twee jaar niet meer in happy geweest en wou weer eens wat anders als GT. Nu weet ik dat een paar GT toppertjes [aida en Amelia] sinds kort zijn aangekomen uit Happy dus dat is geen goed teken als er een leegloop aan de gang is. Maar toch verandering van spijs doet eten. Op zaterdag tegen 1h aangekomen en er waren toch al een 10 tal leuke meiden, veel zuid-oost europees met hemelse figuutjes.

    Zag in de `kuil` een leuk jong meisje op en neer dartelen met wat ontbijt en ze met haar rug tegenover me op de kruk aan de bar zitten, ze had een perfect kontje en met haar holle rug stak haar kontje/kutje lekker over de kruk naar achteren. Ze was nauwelijks opgemaakt en had een heel onschuldige uitstraling. Ze stond met stip op de to-do lijst. Ben haar helaas uit het oog verloren.

    Later op da dag zag ik in de bar een meisje staan met een bh van metalen puntjes, heel kinky, en ze was zwaar en sletterig opgemaakt, je weet wel van de zwaar aangezette ogen. Bleek het dat meisje van bij het ontbijt, maar nu getransformeerd als teeny-vamp. Met haar gekletst en ze wou wel `proberen`of het met me zou lukken. Tja, bij die miniatuutjes weet ik nooit of penetratie succesvol zal zijn, het heeft wel iets weg van een verdwijntruc. Haar naam bleek Bunny te zijn? Ik vroeg nog, you mean with the ears, yes she told me. Ze ging de sleutel halen en kwam even later terug. Had ze van de bunny oren op en een witte strik om haat nek, in combinatie met die metalen kiny bh barste ik bijna uit mijn badjas. Dit moet een ruimdenkend meisje zijn waarmee plezier te maken is, hoopte ik.

    Zo gezegt, zo geprobeerd. Ze had al geinformeerd naar mijn voorkeuren, en dat is heel simpel, DOGGY. Zonder aarzeling ging ze op haar hurken voor me zitten en daar deed ze de verdwijntruc. Wat een lekker kontje, heb haar plat op haar buik gedrukt en zij probeerde haar kontje zo hoog mogelijk te houden. Zalig hoe je haar sterretje dan ziet bewegen.

    Uiteindelijk sta ik naast het bed en zij komt naast me staan, met stomme verbazing zie ik hou klein ze is en ineens is ze veranderd van die geile vamp in een zelf voldane teeny.
    EEN RAPPORTAGE VAN UW BERINNENSCOUT TER PLAATSE

  2. Onderstaande 4 leden hebben rolo bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (13 mei 2013),Rezaes (13 mei 2013),terminator (13 mei 2013),Willi69 (14 mei 2013)

  3. #2
    Geregistreerd
    6 juli 2007
    Last Online
    22 februari 2024 @ 07:38
    Berichten
    172
    Discussies
    21
    Thanks
    366
    Thanked
    587 in 86 posts

    Standaard

    Na het typen van bovenstaande rapportage dacht ik toch dat ik wat had overdreven en ben enige due diligence gaan plegen bij vermelde dame en verdomd mijn verhaal klopt toch. Ze wist me te vertellen dat ze maar ietsje meer weegt als een zak cement van voor de Arbo-wetgeving en ze is zo flexibel als een tuinslang in de zon.

    Bunny is een heel leuk meisje, zeker niet dom, niet voor 1 gat te vangen en probeert je het echt naar je zin maken. Heb nog even geprobeert die kamer met dat bokje te krijgen. Dacht dat het nr 11 was, helaas niet dus. Geen nood, er stonden van de bruine stoelen en die kun je daar ook voor gebruiken wist Bunny me in het verbaasde oor te fluisteren.

    Eindelijk na 2 keer een uur met haar op de kamer geweest te zijn vertoonde zij ook tekenen van vermoeidheid, normaal ben alleen ik gesloopt maar nu lagen we allebei op apegapen, toch leuk; zo`n jeugdig kopje met zweetdruppeltjes en een verbaasde blik dat we alles heelhuids doorstaan hadden.

    Nu wil ik niet de plintenneukers onder ons haar kant op sturen want je moet alles wel rustig met haar opbouwen en je merkt wel aan haar wanneer je los kunt gaan, respect is het toverwoord.

    Herhaling; vandaag bewezen en als ze naast me in bed zat deden wed geen oog dicht vannacht, maar helaas.
    Laatst gewijzigd door rolo; 13 mei 2013 om 21:09
    EEN RAPPORTAGE VAN UW BERINNENSCOUT TER PLAATSE

  4. #3
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:07
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.635
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.265 in 5.180 posts

    Standaard

    @rolo,

    Zou je ook een paspoortje van deze dame aan willen maken?
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  5. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (14 mei 2013)

  6. #4
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 12:06
    Berichten
    3.187
    Discussies
    63
    Thanks
    278
    Thanked
    2.087 in 1.003 posts

    Standaard

    niet meer gespot deze week.

  7. #5
    Geregistreerd
    23 september 2014
    Last Online
    23 december 2022 @ 03:22
    Berichten
    16
    Discussies
    0
    Thanks
    15
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    I didn't get a chance to know this Bunny, but there is a new Hungarian named Boni(Short for Bonita) at Aca my last visit couple weeks ago. She may still be working there in the Hungarian corner by the money lockers. Please route this thread to the Aca section if it turns out to be her.
    Laatst gewijzigd door MongerWarrior; 4 juli 2015 om 09:46

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28.

FKK Artemis 468*60