Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Maya (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 06:49
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.825
    Discussies
    91
    Thanks
    14.669
    Thanked
    9.541 in 3.444 posts

    Standaard Maya (Roemeense)



    Maya (Roemeense)
    Leeftijd : 27 jaar Taal : Engels (matig)
    Haarkleur : Donkerbruin Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : C Siliconen : Ja
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen
    Extra info : Mooi gezichtje met dikke bos haar en grote ronde bambi ogen.





  2. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 7 maart 2020)

  3. #2
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 06:49
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.825
    Discussies
    91
    Thanks
    14.669
    Thanked
    9.541 in 3.444 posts

    Standaard

    Nieuwe ster aan het Babylon firmament. Ze houdt van zachtaardige sex, net als ik . Goed tongzoenen, prima pijpen, waarbij ook mijn ballen niet vergeten werden. Maya was totaal niet bang voor mijn bovengemiddelde jonge heer, wilde zelfs beginnen in missio (meestal gaan dames eerst heel voorzichtig in cowgirl over me heen zitten). Ik had Denisa om te vertalen, volgende keer zal het meer met gebaren gaan. Zelfs sixty nine verstond ze niet. Ik denk dat de dame ervaring heeft in het vak, maar niet in Duitsland. Maya begon me heerlijk te zoenen, terwijl Denisa mij supervaardig pijpte. Darna dames om laten draaien om Maya's pijpkwaliteiten te testen. Nou die zijn prima en ze begon ook spontaan mijn ballen te likken. Toen Denisa gaan beffen terwijl Maya mij pijpte en even later Denisa in 69 bovenop mij gelegd. Daarna Maya bovenop. Heerlijk kutje om te beffen en ik werd erg opgewonden, dus overgestapt op neuken. Maya als eerste en het plan was om het met Denisa af te maken. Maar het was zo lekker en dat prachtige gezichtje onder mij en volop kussen, dat dit plan volledig faalde. Bij Maya al mijn condoom volgeschoten en mijn excuses moeten maken aan Denisa dat zij niet aan de beurt was gekomen.

    Omdat Maya zo mooi is en zo'n lief gezichtje met mooie ronde donkere bambi ogen, mooie stevige B/C borsten en slank lijf, is het een genot om bij haar te zijn!

  4. Onderstaande 6 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 1 maart 2020),Eddy_V ( 1 maart 2020),Manureva ( 7 maart 2020),mentholbear (12 maart 2020),Schietgraagft ( 2 maart 2020),Sjeufke ( 1 maart 2020)

  5. #3
    Geregistreerd
    13 juli 2014
    Last Online
    14 april 2024 @ 11:09
    Berichten
    397
    Discussies
    3
    Thanks
    1.759
    Thanked
    1.407 in 286 posts

    Standaard

    Een dame die viel mij wel op. Maya bleek ze te heten. Een prachtig figuurtje, mooie tieten maar geprefabt door de dokter, ook zeer mooie Bambi ogen en een zeer vriendelijke uitstraling. Op enig moment zat Maya lekker te chillen in de jacuzzi en stelde ik voor om naast haar te komen zitten. En er volgde een kwartiertje van lekker friemelen, knuffelen en zelfs wat kletsen. Dat viel niet mee, want madam sprak enkel Roems en Italiaans. De lichaamstaal was belangrijker en we besloten te douchen en een kamertje op te zoeken. Maya had een favoriete kamer beneden en mij maakt het niet uit natuurlijk. Vervolgens een goed halfuur lekker met Maya liggen stoeien en ik dacht dat dit zeker voor herhaling vatbaar is. Alhoewel het maar zo kan zijn dat bij een volgend bezoek er weer ander lekker spul rondwandelt. Wel viel mij op dat ze de tijd in de jacuzzi automatisch meerekende in de kamertijd. Dat was best verrassend voor mij, want ondanks dat ik me dit best kan voorstellen, wist ik niet dat dit gebruikelijk is. Maya had echter haar loon hoe dan ook verdient en dus met een dikke knuffel afscheid genomen. Klasse wijffie

  6. Onderstaande 3 leden hebben Klatergoud bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (15 maart 2020),mentholbear (12 maart 2020),Sjeufke (12 maart 2020)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:00.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60