Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard Balen Eroxx,Hookers Games

    Vandaag vonden in het lommerijke Balen enkele sportieven evenementen van formaat plaats.Terwijl in de Climax de interland Belgie-Nederland werd gespeeld,vonden er in de Eroxx de Hookers Games plaats.Een belangrijke wedstrijd,immers de dame die de meeste ringen bij elkaar wist te sparen viel in de leuke prijzen.
    Gekozen voor de laatste en dat bleek een prima keuze.

    Iets na achten aangekomen was de parkeerplaats nog maar half gevuld,gelukkig nog niet te laat.Afgerekend en voorzien van 3 ere ringen om aan de dames te overhandigen.
    Snel omgekleed in mijn party dress en de zaak eens gaan verkennen,De DJ was net begonnen te draaien en de sfeer moest er nog wat inkomen.Was het bij mijn vorige bezoek maar matig,nu zag ik al vele interessante projecten op de dansvloer.
    Eerst maar even een drankje en een bezoekje aan het restaurant voor een prima hapje,goed buffet wat steeds word aangevuld.

    Een blik in de sexruimtes leverde niets op,alhier moest het nog gaan beginnen.
    Me op een tactisch plaatsje gepositioneerd en al snel zag ik een langbenige hinde in een netpakje met haar partner richting sexruimtes gaan.
    Met een medestrijder hen gevolgd en we mochten met hen het strijdveld betreden.Terwijl ze de loftrompet van de medestrijder aan het blazen was heb ik de vochtigheidsgraad van haar liefdesgrotje beproefd en die was prima.
    Hierna was het tijd om mijn loftrompet te laten blazen hetgeen ze zeer verdienstelijk deed.
    Het spreekwoord "ze luste er wel pap van"klopte precies,van mijn liefdespap heb ik niets meer teruggezien.

    Op de vlotte muziek van de dj was de party in volle gang,veel stellen komen schijnbaar hiervoor of hebben alleen seks met elkaar.
    Een prachtige dame met rood haar en een melkwit huidje had ik al diverse malen gezien,in gezelschap van een aanmerkelijk oudere partner,leek ze onbereikbaar.
    Inmiddels had ze op de dansvloer een andere dame ontmoet en gedrieën togen ze naar een sexkamer.Daar gingen beide dames heerlijk met elkaar aan de slag.
    Blijft toch super 2 dames die elkaar heerlijk verwennen.

    Alhoewel het pas tien uur was,was ik inmiddels door mijn ereringen heen en ik vervoegde me bij de balie.
    Hebben ze die van uw handen gestolen was de vraag?Nee ik heb vandaag gegeten als een konijn dus nu...
    Gelukkig zag de man de humor er van in en gaf me nog een paar ringen zodat de strijd verder kon gaan.

    In de bar had ik een Hollandse Meester ontmoet.Nee geen Karel Appel die wat verf rondspat,maar zo n man in het leer die klapjes uitdeeld.
    Hij bleek uit "zijn stal" 2 dames bij zich te hebben.De eerste dame was mij iets teveel vrouw,meer een badslippersproject,maar nummer 2 kon mij prima bekoren.
    Doe met haar wat je wil,nou ja da s niet tegen dovemansoren gezegd uiteraard.
    Haar op de rand van het bed gelegd voor een heerlijke keelneuksessie,zo een waar BBBert altijd lyrisch van werd.
    Zal morgen wel spierpijn hebben in de bovenbenen maar das zorg voor later.
    En terwijl de andere dame op het andere bed door 2 heren werd gespitroast doneerde ik mijn zaadjes, welke in opdracht van haar meester keurig werden geslikt.

    Inmiddels was het gekreun en gesteun uit alle ruimtes hoorbaar.Dames bezig met eigen partners,met heren,met meerdere heren,alles was nu gaande.
    Sommigen.zowel dames als heren waren onvermoeibaar.

    Nog even in de bar gekeken waar de sfeer ook prima was,en toen de thuisreis weer aanvaard.

    Leuke avond gehad en ga zeker nog eens kijken,let the games begin!
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  2. Onderstaande 20 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (29 februari 2020),brombeerzuid (29 februari 2020),Eddy_V ( 1 maart 2020),eikels (29 februari 2020),Giodude (29 februari 2020),GrandCru ( 2 maart 2020),Herr Fick (27 juni 2022),hvdk52 ( 1 maart 2020),Jack42 (29 februari 2020),JonnyFontane (29 februari 2020),Jooploop (29 februari 2020),lustman ( 1 maart 2020),mechelen ( 1 maart 2020),mentholbear ( 1 maart 2020),Mr Pussy ( 1 maart 2020),Ricardo Banana (29 februari 2020),Sjeufke (29 februari 2020),WANDELAAR5 ( 1 maart 2020),Wentelt Eefje (29 februari 2020),Wijze grijze (29 februari 2020)

  3. #2
    Geregistreerd
    10 augustus 2015
    Last Online
    19 februari 2022 @ 18:54
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Eroxx is weer open dusssss we kunnen weer. Was een goede keuze Climax is mij iets te rustig en niet zoveel actie als bij Eroxx. Mij zullen ze er weer regelmatig zien.

  4. #3
    Geregistreerd
    15 oktober 2017
    Last Online
    19 januari 2024 @ 14:25
    Locatie
    Geel
    Berichten
    100
    Discussies
    2
    Thanks
    93
    Thanked
    168 in 61 posts

    Standaard Hookers

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rock Bekijk bericht
    Eroxx is weer open dusssss we kunnen weer. Was een goede keuze Climax is mij iets te rustig en niet zoveel actie als bij Eroxx. Mij zullen ze er weer regelmatig zien.
    Komende vrijdag staat Hookers op de de agenda, vrijdag was Topless het thema
    Ervaringen hierover??

  5. #4
    Geregistreerd
    26 juli 2017
    Last Online
    9 april 2024 @ 21:25
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    22 in 7 posts

    Standaard

    Ben er afgelopen vrijdag geweest op de Hookers games. Parking overvol toen ik toekwam, voorspelde weinig goeds, ongezellig druk in de zaak. Slechts één vrouw kunnen neuken voor een bandje, de winnares had er uiteindelijk een stuk of 64, maar die heb ik pas gezien gehad toen ze op het podium geroepen werd, te laat dus.

  6. Onderstaande leden hebben dictus bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (27 juni 2022)

  7. #5
    Geregistreerd
    11 februari 2008
    Last Online
    10 november 2023 @ 18:05
    Berichten
    8
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Die winnares was trouwens wel een onverzadigbare Nederlandse dame van de buitencategorie, ben benieuwd of ze weer eens komt, wat een kanjer was dat..

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12.

Living Room 468*60