Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 09:23
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

    Standaard Tina, Club Andromeda Luikersteenweg 145 Heers

    Nog eens poepen op de Chaussée d 'Amour!

    Vooreerst dit : het werkwoord poepen heeft in Vlaanderen niet dezelfde betekenis als in Nederland. Nederlanders poepen hoofdzakelijk op 't toilet, terwijl de Vlamingen... Juist ja.

    Ik heb hier mijn eerste wandelprobeersels gemaakt, vele jaren terug. Ik woonde destijds niet zover daar vandaan.
    De Luikersteenweg is een rijksweg en daarlangs zijn er een behoorlijk aantal raambars. Een raambar is een combinatie van een champagnebar met ramen, en de bars liggen, verspreid over een aantal kilometers, hoofdzakelijk op het grondgebied van Sint-Truiden, Heers en Orèye. Dan zit je dus ook al in Wallonië; een beetje verder richting Luik zijn er nog een paar.
    In de volksmond heeft deze rijksweg de naam Chaussée d' Amour gekregen. Vroeger waren er wel meer van deze buurten in België maar ze zijn zowat helemaal uitgestorven.

    Dertig jaar geleden was het hier een beetje anders. Toen was de voertaal Frans, want zowat alle meisjes kwamen ofwel uit Wallonië ofwel uit Frankrijk. Heel uitzonderlijk zat er een Vlaams meisje tussen, meestal een amateurtje dat even snel weer verdween. De bars waren quasi allemaal eigendom van mensen uit de streek en dit werd allemaal gedoogd, in een toch wat conservatieve boerenstreek.

    Vele bars zijn ondertussen van eigenaar veranderd. De Turken zijn gekomen en hebben bijna alle bars overgenomen. En de meisjes komen ook hier hoofdzakelijk uit Roemenië.
    En als je effe geen zin hebt om naar Duitsland te karren, en het weer is te slecht om naar een echte wandelbuurt te gaan, dan trek je naar de Chaussée...

    Ik was al een paar keer heen en weer gereden, tussen het rondpunt in Sint-Truiden en dat van Orèye. Veel was er niet te zien behalve ter hoogte van Heers, in bar Andromeda. Daar zaten zowaar vier blondjes op een rij. Daar ben ik dan maar binnen gegaan en gevraagd wat de mogelijkheden waren.

    Tina was de dame die ik koos.

    Een half uur was 150 euro. Ik vroeg of tongzoenen kon : geen probleem. Pijpen zonder kon ook en zelfs CIM kon. Dat zijn dingen die vroeger absoluut niet mogelijk waren! Een half uur kostte 30 jaar geleden ook al 5000 frank (=125 euro) en zelfs TZ was not done destijds. Als je vroeg om zonder gepijpt te worden werd je stante pede buiten gegooid. Er heerste destijds wel een aids-angstpsychose, dat zeker.

    Dus naar de kamer. De panden op de Chaussée zijn oud maar de kamers zijn wel ok. Tina kleedde zich uit en ik zag wel wat zwangerschapsstriemen en wat hangborsten, maar voor de rest ziet zij er nog heel goed uit. Tongzoenen! Ja lekker. Dat heeft Mechelen graag. 10 minuten aan een stuk, geen probleem voor Tina.
    Dan toch maar het bed opgesukkeld en na een obligaat vochtige doekjes-intermezzo begon mejuffer te pijpen zoals ik het graag heb : niet te snel en niet te wild.
    Aangezien neuken ook inclusief was deden we dat dan ook maar: zij op mij en rrrrijden maar. Toen voelde ik iets komen en werd het rubber verwijderd voor een spetterende Frans-Totaal. Dat was dus z'n geld zeker waard.

    Tina werkt in Club Andromeda, Luikersteenweg 145 te Heers. Dit blijkt een van de weinige bars die nog niet zijn overgenomen. Nog dit : deze dame werkt 's avonds; overdag is er op de Chaussée echt niks te zien. Blij hier nog eens geweest te zijn.

    Naam : Tina
    Nationaliteit : Roemeens
    Leeftijd : 27
    Lengte : 1,70m-1,75m
    Haarkleur : helblond
    Borsten : b-cup natuur, lichtjes hangend
    Piercing of tattoo : neen
    Taal : Engels
    Laatst gewijzigd door mechelen; 27 februari 2020 om 00:06 Reden: taalfoutje

  2. Onderstaande 13 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 februari 2020),bruintje (11 februari 2023),Eddy_V (28 februari 2020),Giodude (27 februari 2020),Herr Fick (27 februari 2020),Jan Verplancke ( 6 december 2021),mentholbear (28 februari 2020),Mistralwind ( 4 maart 2020),Patjax (28 februari 2020),phoenix (27 februari 2020),schoolmeester (27 februari 2020),Wentelt Eefje (26 februari 2020),Wijze grijze (27 februari 2020)

  3. #2
    Geregistreerd
    10 februari 2023
    Last Online
    2 juli 2023 @ 12:02
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    ik heb verschillende "verhaaltjes" van jou gelezen... is 150 € voor een halfuur voor raam dvp ? Mijn bescheiden is dit wel licht te veel. je kan in een privéhuis voor deze prijs 45 min. rampetampen. Sorry hoor.....

  4. #3
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 01:27
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sjarlatanflikker Bekijk bericht
    ik heb verschillende "verhaaltjes" van jou gelezen... is 150 € voor een halfuur voor raam dvp ? Mijn bescheiden is dit wel licht te veel. je kan in een privéhuis voor deze prijs 45 min. rampetampen. Sorry hoor.....
    Das een bericht van 3 jaar terug......heb je onder een steen geleefd of zo?
    En meteen een ervaren beer als M afvallen......je hebt wel ballen voor een ijsbeertje.

  5. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (11 februari 2023)

  6. #4
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:52
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.489 in 6.299 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sjarlatanflikker Bekijk bericht
    je kan in een privéhuis voor deze prijs 45 min. rampetampen. Sorry hoor.....
    Maar is dat met alle service waar M van heeft genoten, of zou een deel daarvan extra zijn geweest?

  7. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Jan Verplancke (19 december 2023)

  8. #5
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Geinig, ben ik nog niet zolang geleden toevallig langsgereden. Vergane glorie die barretjes. Heel af en toe zie je een dame achter het raam, maar dat was wel op een zaterdagmiddag moet ik eerlijkheidshalve toegeven.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30.

Babylon 468*60