Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Anja (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 09:23
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

    Standaard Anja (Roemeense)



    Anja (Roemeense)
    Leeftijd : 26 jaar Taal : Duits (matig), Engels (matig)
    Haarkleur : Lichtblond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.70 m - 1.75 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Navel
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC, Deepthroat, Tongzoenen, GFE
    Extra info : Was vroeger in Oase, na een break van 6 jaar terug in de business





  2. Onderstaande leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester ( 8 februari 2020)

  3. #2
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 09:23
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

    Standaard

    Vrijdag was 't party ter ere van 16 jaar The Palace. Ik kom hier niet zo vaak maar als er een feestje is wil ik er bij zijn. Aan een schappelijk tarief dan nog : voor 17u slechts 50 euro.

    Palace is een club waar fors aan upsellen gedaan wordt en er lopen flink wat siliconenbommen rond. Maar hier en daar zit er toch een pareltje tussen, wie zoekt die vindt zeg maar. Een blondje, met flinke naturelle tieten. Aan de toog zat ze, en bij navraag bleek dat TZ gewoon in haar basispakket zat. Naar de kamer, nummer 5!

    Anja heeft tot voor zes jaar in Oase gewerkt zegt ze, en is dan een tijd owv privé-redenen gestopt. Nu wil ze weer wat geld verdienen... Misschien is zij nog niet op de hoogte van de praktijken van haar collega's. Afin. Tongzoenen ging dus geweldig : ze hield haar schoenen aan waardoor we even groot waren. Ook vingeren liet ze gewillig toe. Ze zakte door haar knietjes om een CD aan te brengen en begon te pijpen, als maar dieper...
    Het bed op : ze ging tussen mijn benen zitten om te pijpen en af en toe kwam ze op mij om te zoenen; ik moet mij echt inhouden of ik kwam zo al klaar. Dan maar gevraagd om te neuken.
    Ze gebruikte flink wat gel, want anders deed het pijn jammerde ze. Ja meisje... Ze kwam op mij en ging op en neer als een storckpomp…, na een vijftal minuutjes overgegaan op doggy en toen kon ik mij niet meer in houden. Een voltreffer!

    Nadien kreeg ik nog een uitstekende massage waarbij ze wat vertelde over haar leven thuis en in de clubs. 50 euro voor een geweldig half uur!

  4. Onderstaande 5 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude ( 9 februari 2020),mentholbear (11 februari 2020),Patjax ( 9 februari 2020),Sjeufke ( 8 februari 2020),Wentelt Eefje ( 8 februari 2020)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60