Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12
  1. #1
    Geregistreerd
    7 april 2013
    Last Online
    29 maart 2023 @ 12:53
    Berichten
    148
    Discussies
    7
    Thanks
    30
    Thanked
    73 in 44 posts

    Standaard Deborah / Debby (Portugese)

    haarkleur / lengte: zwart/ kort, krullend
    ogen: bruin
    lengte: 1.50
    postuur / cup: normaal, b-cup
    nationaliteit / taal: portugees (kaap-verdies) / engels, spaans, portugees
    leeftijd: 25
    tatoo: vlindertje tussen dep schouderbladen
    service: pzc met in mond afspuiten, maar geen slikken, nmc, beffen, vingeren, anaal

    opmerking: dit meisje is voor veel in en houdt zichtbaar van sex. Als de klik er is kan er met haar veel. Is bisex en maakt graag een trio met ander meisje waarbij ze graag beft en vingert. Verder is ze een vrolijke, communicatief sterke gesprekspartner. Hoog girlfriendgehalte.

  2. Onderstaande leden hebben Frank-de bedankt voor deze bijdrage:

    Ties85 ( 2 mei 2013)

  3. #2
    Geregistreerd
    7 april 2013
    Last Online
    29 maart 2023 @ 12:53
    Berichten
    148
    Discussies
    7
    Thanks
    30
    Thanked
    73 in 44 posts

    Standaard

    Oeps, het belangrijkste bij paspoort vergeten te melden. Deborah is een donker, Afrikaans meisje.

  4. #3
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Weer aanwezig...
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  5. #4
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Daumen hoch Deborah (Kaapverdische)

    Naam: Deborah
    Nationaliteit/Taal : Kaapverdië / Engels
    Leeftijd : moeilijk te schatten en heb er ook niet naar gevraagd, ik denk 24-28
    Haarkleur/-lengte : Zwart en lang opgestoken
    Lengte dame : 1m60
    Postuur/Kont/Cupmaat : Zandlopertje / Mooie dikke en vaste kont / B-cup (iets minder stevig)
    Tatoeages/Piercings : vlindertje achteraan haar nek
    Roken: ja (lekker geil, één van de weinige negerinnen in de saunaclubscene die rookt)
    Voordelen: Zie vorige vraag, natuurlijk ook de kont, mooie snoet en voor de rest hele goede sessie
    Nadelen: Zo’n strak lichaam, alleen de tieten waren niet heel stevig.
    Prijs : 50€/halfuur
    En de punten zijn: op uiterlijk 8/10 en op dienstverlening 8.6/10

    PSE, GFE, combinatie of neutraal? Combinatie PSE-GFE
    Service: TZ, PZC, NMC, rimmen, beffen, droogneuken, vingeren,…

    Presales:
    Ik zag haar met een drankje van de bar naar de sofa’s wandelen. Haar kont draaide als een sodemieter en toen stak ze nog een sigaret op. Hele mooie negerin met een fris snoetje… Ik kon mijn ogen niet van haar af houden. Zo kreeg zij mij ook in de gaten en ze wenkte mij. Ik strompelde tot bij de zetel en nam plaats naast haar. We stellen ons aan elkaar voor en meteen daarna begint ze me al te tongzoenen met zoveel passie dat mijn pik mijn de salontafel in twee sloeg. Zo hard had zij hem gemaakt in amper 2 minuten. Dit vroeg om een kamer!
    De betaalde tijd:
    We komen op de kamer, ik flikker meteen mijn badjas uit, mijn pik wijst recht vooruit… Helaas diende ik te wachten. Zij zette zich nog eerst op de bidet om haar kut te wassen. “Meid, dat is echt niet nodig… Ik weet heus wel dat je je na de vorige klant gewassen hebt”, kraam ik uit! Ik moet ook nog pipi doen zegt ze. Ik kijk over haar schouder (hoe onbeleefd dat ook is, maar het was sterker dan mezelf) en ik zie haar in dat ding zeiken. “Nu nog even weer schoonmaken,” zegt ze. Van het moment dat ze de kraan openzet, hou ik haar tegen en zeg dat het niet nodig is. Ze dept haar kut enkel nog af met de tissue’s en gaat dan op het bed liggen. Ik steel en tongzoen haar eerst nog wat, en daal dan als een ongeduldige af naar haar piskut. Dit is wat ik wou, geen afgelikte zeepkut, maar wel een geile piskut. Eerst nog lekker zout, daar haar oester nog naar de zee proefde… Nadat ik de pisresten helemaal had weggelikt, werd ze ook nog lekker nat. Lekker slijmerig nat. De zoetere smaak van kutgeil was mijn dessert. Ik had nog een uur kunnen likken, maar na 10min was ik zo geil dat mijn pik bonkte als een zwerende vinger. Ik wou neuken en wel meteen. Ik likte mezelf terug naar boven, zoende en likte haar half… Begon haar droog te neuken als een reu met hondsdolheid en met het TZ vingen we ook meteen weer aan. Het werd zo gevaarlijk dat ik smeekte om snel een condoom aan te doen. Ze deed deze aan en GFE-gewijs gingen we in misso nog eventjes kort en krachtig verder. Maar de geilheid maakte een verdomde duivel van mij en ik wou zo langzamerhand hard gaan neuken. Daarom opteerde ik voor doggy-style. En dat was meteen ook de manier hoe ik haar hebben wou. Als een echte heer vroeg ik of ik haar stevig mocht nemen… Ze maakte geen bezwaar, dus met die mega-geile kont in mijn klauwen ramde ik op haar in. Haar kreuntjes maakten me helemaal dol… Ik bonkte als een zot, zo hard dat mijn ballen tegen haar klit sloegen. En die kont draaide maar mee als de een of andere kermisattractie. Langer dan 10minuten kon ik het niet meer ophouden en ik liet mijn kwakje de vrije loop nemen. Dit werd meteen ook het meest intensieve orgasme van de dag. Ik rolde van haar af, ze verschoonde mijn lul bij het wegnemen van het condoom… En daarna knuffelden en zoenden we nog wat om de resterende tijd vol te maken.
    Aftersales:
    Populaire meid, want ze werkte de ene kamer na de andere af. Ook ik heb mijn best nog gedaan. Gevolg was dat we elkaar niet veel meer zagen, dus ik kan ook geen oordeel vellen over de aftersales.
    Verdere opmerkingen:

    Van nature een geil wijf… Uitermate knappe negerin en een sensatie op de kamer. Ik hoop uit de grond van mijn hart om in 2015 nog met haar te mogen herhalen. Natuurlijk een aanrader voor elke liefhebber van donkere dames, maar ik zeg meer: elke hoerenloper die liever bleekscheten neukt, zou bij wijze van afwisseling haar toch ook eens er moeten tussen nemen. Echt super!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  6. Onderstaande 12 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 8 december 2014),Bluebear ( 8 december 2014),De Shyman ( 8 december 2014),duif1 (12 december 2014),Flurkman (11 december 2014),goldstar ( 8 december 2014),Kwakje ( 8 december 2014),Mr Pussy ( 8 december 2014),pistoleeke ( 8 december 2014),rob45 ( 8 december 2014),Sjeng1960 ( 9 december 2014),Ties85 ( 9 december 2014)

  7. #5
    Geregistreerd
    7 april 2013
    Last Online
    29 maart 2023 @ 12:53
    Berichten
    148
    Discussies
    7
    Thanks
    30
    Thanked
    73 in 44 posts

    Standaard

    Van deze dame bestaat al een paspoortje en een draadje. Moderator aub samenvoegen

  8. #6
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Bestaat toeval ? Een van de Miss Belgie-winnaressen kwam oorspronkelijk toch ook uit Kaapverdië ???

  9. #7
    Geregistreerd
    31 mei 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 02:50
    Berichten
    75
    Discussies
    1
    Thanks
    241
    Thanked
    36 in 28 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flurkman Bekijk bericht
    Bestaat toeval ? Een van de Miss Belgie-winnaressen kwam oorspronkelijk toch ook uit Kaapverdië ???
    klopt als een bus

  10. #8
    Geregistreerd
    24 juli 2015
    Last Online
    23 maart 2024 @ 05:56
    Locatie
    het zonnige zuiden
    Berichten
    882
    Discussies
    6
    Thanks
    4.091
    Thanked
    1.463 in 477 posts

    Standaard Deborah / Debby (Portugese)

    Deborah / Debby (Portugese)
    Leeftijd : 26-29 jaar Taal : Engels (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Rug
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Beffen, Vingeren
    Extra info : Nieuwe dame in SS, naar eigen zeggen 2 dagen pas aanwezig. Van te voren werkzaam geweest in andere branche naar eigen zeggen. Maar haar skills doen anders vermoeden, wijst op de nodige ervaring. Trekt op met de latina's Sarah en Cindy, en is zelf ook donk





  11. Onderstaande 7 leden hebben jansenroy bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (31 januari 2020),Bachatero (31 januari 2020),Eddy_V (31 januari 2020),laplagne (31 januari 2020),Mr Bluenose (31 januari 2020),pret (31 januari 2020),Sjeufke (31 januari 2020)

  12. #9
    Geregistreerd
    7 april 2013
    Last Online
    29 maart 2023 @ 12:53
    Berichten
    148
    Discussies
    7
    Thanks
    30
    Thanked
    73 in 44 posts

    Standaard

    Is toch niet de Deborah die jaren geleden in Ss werkte? Was buitencategorie: een van de beste Dvp’s waarmee ik ooit de lakend deelde.

  13. #10
    Geregistreerd
    24 juli 2015
    Last Online
    23 maart 2024 @ 05:56
    Locatie
    het zonnige zuiden
    Berichten
    882
    Discussies
    6
    Thanks
    4.091
    Thanked
    1.463 in 477 posts

    Standaard

    Ja hoor, schijnt ze te zijn.

  14. #11
    Geregistreerd
    28 juli 2006
    Last Online
    26 maart 2024 @ 13:43
    Berichten
    569
    Discussies
    17
    Thanks
    4
    Thanked
    794 in 243 posts

    Standaard

    Ik heb met DEBORAH gekamerd afgelopen zondag en dat was echt goed: ze heeft een mooie figuurtje en is ook heel goed verzorgd. Bovendien goed verzorgd, dat vind ik ook belangrijk!! Al met al een positieve ervaring met deze tropische dame met een heel lekkere kont... Ze zoent ook een beetje, niet echt vol vind ik, maar waar vind je dat nog??

  15. Onderstaande 3 leden hebben Rino123 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 8 februari 2020),jansenroy ( 8 februari 2020),Sjeufke ( 8 februari 2020)

  16. #12
    Geregistreerd
    7 april 2013
    Last Online
    29 maart 2023 @ 12:53
    Berichten
    148
    Discussies
    7
    Thanks
    30
    Thanked
    73 in 44 posts

    Standaard

    Deze dame heeft nog een draadje uit 2015 op dit forum. Heet ze ook Deborah, maar dan niet als Portugese maar Kaap Verdische. Kan de moderator aan mekaar plakken.

  17. Onderstaande leden hebben Frank-de bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (24 februari 2020)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43.

  Living Room 468*60