Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 25
  1. #1
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard Nostalgie, wat hebben we het goed.

    Uit nostalgie en praktische overwegingen heb ik wat pogingen ondernomen middels speuren op Kinky een capabele topkracht te vinden die
    mij prettig zou willen verwennen.
    Het is een soort van horror show geworden van DVP die niets te maken hebben met de portretten die ik eerder op Kinky zag.
    Een herhaling van bekende klachten: op Kinky staan jeugd foto's waar de laatstelijk verworven extra 15 kg op ontbreken.
    Dat de dames moeite hebben met hun geboortejaar is al lang en breed bekend. Dat ze in een advertentie drie verschillende leeftijden opgeven is wel erg apart.

    Op één uitzondering na die al die andere vormen van bedrog weer goedmaakte. Dit schatje kwam ik na enig speurrwerk tegen.
    Is inmiddels niet meer op de site van die fabeltjeskrant te vinden.
    Verder is Kinky goed voor veel tijd verknoeien en flink wat nutteloze kms.


    Wat hebben we het goed in Duitse saunaclubs waar alleen nog wat te zeuren is over lauwe frieten en te zoute bratwurst.

  2. Onderstaande 12 leden hebben Kwibus2 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (28 januari 2020),firstme (29 januari 2020),hallodaarbenikweer ( 2 februari 2020),Meme Moo (27 januari 2020),mentholbear (28 januari 2020),Mr Pussy (28 januari 2020),phoenix (27 januari 2020),schoolmeester (28 januari 2020),Shakir (27 januari 2020),Sjeufke (27 januari 2020),stimpy3 (27 januari 2020),Viscamessi (28 januari 2020)

  3. #2
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 03:09
    Berichten
    2.032
    Discussies
    53
    Thanks
    3.893
    Thanked
    3.147 in 1.061 posts

    Standaard

    Owja. De foto's die niet kloppen. De dame die geen zin heeft in wat dan ook. De dame die je pik tussen d'r bankschroef zet en je in vijf minuten klaarrijdt. Eindeloos SMS'en/bellen en voor de deur staan omdat mevrouw het niet vertrouwt of eerst een ander klantje moet afwerken. Het uitkleden/je ding doen/aankleden en meteen weer weg.

    Inderdaad, saunaclubs zijn stukken beter. Rustig rondlopen, beetje poolshoogte nemen, kunnen zien hoe de dames d'r uitzien, en voor en na de daad nog wat kunnen happen en drinken ook.

  4. #3
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Stimpy is ook ervaringsdeskundige.
    Kinky is pure kommer en kwel.
    Prettige ramen buurten zijn ook weg.. De site sexwerk is goed, daar staan alleen aanbieders op met vergunning.
    Zoeke op sexwerk is lastig. Een rit naar Duitse clubhuizen is de verstandigste keus.

  5. Onderstaande leden hebben Kwibus2 bedankt voor deze bijdrage:

    phoenix (28 januari 2020)

  6. #4
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    25 maart 2024 @ 19:59
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.547
    Discussies
    57
    Thanks
    5.037
    Thanked
    3.581 in 978 posts

    Standaard

    Dit is complete onzin! Via Kinky zijn prima pay dates te scoren. Het spelletje werkt hier wat anders. Mijn ervaring is dat het hier van belang is om sowieso alleen op pad te gaan als er een fatsoenlijke recensie tegenover staat. De kunst is om te bepalen wat 'fatsoenlijk' inhoudt. In een club is het m.i. vele malen gemakkelijker. Je gaat zitten, geeft je ogen en oren de kost en komt er zo achter hoe de vork in de steel zit. Al met al neemt niet weg dat er meiden in het thuiscircuit actief zijn die de gemiddelde saunaclub meid figuurlijk compleet van de kaart veegt.
    Laatst gewijzigd door hasta la pasta; 28 januari 2020 om 18:14
    Pluk de dag of een bloemetje

  7. #5
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 06:12
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.710 in 2.900 posts

    Standaard

    Je moet geluk hebben, ik heb in het verleden(vele jaren terug) voornamelijk negatieve ervaringen opgedaan bij de dames van de thuis-
    ontvangst.
    Vaak veel ouder en dikker dan op de profielfoto, en het ergst wat ik heb meegemaakt was in Nijmegen, dame stonk gewoon !
    Nee, dan rijd ik liever naar Duitsland naar de saunaclubs, in NL geef ik geen eurocent meer uit aan de dames.

    Groet, schoolmeester.

  8. #6
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    25 maart 2024 @ 19:59
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.547
    Discussies
    57
    Thanks
    5.037
    Thanked
    3.581 in 978 posts

    Standaard

    Mijn ervaring is dat het niets met 'geluk' te maken heeft.
    Pluk de dag of een bloemetje

  9. #7
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 21:21
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Ik heb toen ik in de wereld van pay6 stapte een aantal dames ontmoet die aan thuisontvangst deden, ook in Belgie en Duitsland. Ondanks geen ervaring geen enkele keer een tegenvaller kwa optiek, gewoon goed selecteren en natuurlijk ook een beetje geluk. Wat de service betreft waren ze niet allemaal top, maar slechte ervaringen gelukkig ook niet beleefd. Wat betreft sommige locaties zou ik me nu wel twee keer bedenken om daar heen te gaan of binnen te stappen.

    In Nederland heb ik in 2014/2015 Roemeense Adelina in Roermond bezocht (mijn 2e sexdate), daarna Poolse Roksana in Posterholt (zij was absolute top, zou heel veel saunaclubdames wegvagen) en vervolgens Nederlandse Samantha in Arnhem (niet zo top, maar wat een figuur/tieten ). Alleen met Roksana nog 5 keer herhaald, daarna jammer genoeg gestopt. Over de buitenlandse thuisontvangsten staan me vooral Belgische Alex in Hasselt en Poolse Busenstar Patrizia in Köln bij, klasse dames op mooie locaties.

    Maar sinds voorjaar 2015 heb ik alleen maar saunaclubs en af en toe een priveclub bezocht.
    Op dit moment (eigenlijk al een aantal jaar) is het niet veel soeps hier in Limburg wat betreft thuisdames, heb ik ook geen behoefte meer aan eigenlijk.

  10. Onderstaande 4 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (28 januari 2020),mentholbear (29 januari 2020),schoolmeester (28 januari 2020),The Pussyhunter (28 januari 2020)

  11. #8
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Je mag het ook toeval noemen in plaats van geluk.

    BC heeft het over ervaringen van 5 jaar geleden.
    De wereld van kinky is inmiddels flink veranderd.

    Ik haal er nu twee ads uit waarvan de adverteerder foto's van een andere DVP heeft geplaatst.
    Van de bijgevoegde optie lijst zal ook wel weinig kloppen.
    Dit is geen kwestie van een beetje photoshoppen, dit is puur bedrog.

    Kinky vindt het allemaal prima zolang de advertentiegelden maar binnenstromen.

  12. #9
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwibus2 Bekijk bericht
    Ik haal er nu twee ads uit waarvan de adverteerder foto's van een andere DVP heeft geplaatst.
    Van de bijgevoegde optie lijst zal ook wel weinig kloppen.
    Dit is geen kwestie van een beetje photoshoppen, dit is puur bedrog.

    Kinky vindt het allemaal prima zolang de advertentiegelden maar binnenstromen.
    Je zou jouw ervaringen beter op Hookers kunnen plaatsen als de eigenaar van Kinky.
    Benieuwd hoe lang jouw bericht zou blijven staan..
    En Garde

  13. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    stimpy3 (28 januari 2020),Wentelt Eefje (29 januari 2020)

  14. #10
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 03:09
    Berichten
    2.032
    Discussies
    53
    Thanks
    3.893
    Thanked
    3.147 in 1.061 posts

    Standaard

    In 2014/2015 heb ik ook een aantal hele aardige ervaringen gehad via kinky, die vergelijkbaar waren met de betere saunaclubdates (of daar zelfs bovenuit gingen). Daar stond weer tegenover dat d'r minstens zoveel beroerde ervaringen tegenover stonden. Het kwam d'r min of meer op neer dat het 'hit or miss' was op kinky. Met hit/miss redelijk fifty-fifty. Soms had je geluk en had je een nymfomane waar je een klik mee had, of ik trof een jonge oosteuropese studente die me zo leuk vond dat ze helemaal los ging. Maar in 2017/2018 was het kwaliteitsverschil van kinky vs de duitse saunaclubs zo zwaar dat een kinky-bezoekje letterlijk geld weggooien was.

    Terwijl, als ik in duitsland ging stappen, ik me tenminste nog voor, tussen en na de sessies tegoed kon doen aan de sauna of aan 't buffet. Om een idee te geven: zelf in een upsell-tent als magnum was het serviceniveau vaak nog beter dan bij de laatste bezoekjes die ik via kinky deed. Geeft dat te denken?

  15. #11
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Tja, in een FKK is het what you see is what you get. Daarbij dat er bv in Babs veel dames een goeie service geven.

    En wat hasta la pasta al zei, dat ook in een SC met je ogen en oren een beetje de kost te geven, je al aardig wat indrukken van de dvps kunt opdoen. Soms duik ik na een kort kennismaking nog even op het forum om te zien of r en paspoorten van d'r is.

  16. #12
    Geregistreerd
    29 mei 2018
    Last Online
    30 juni 2020 @ 09:15
    Berichten
    86
    Discussies
    11
    Thanks
    34
    Thanked
    75 in 33 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Je zou jouw ervaringen beter op Hookers kunnen plaatsen als de eigenaar van Kinky.
    Benieuwd hoe lang jouw bericht zou blijven staan..
    Sowieso worden op hookers opvallend veel berichten gedelete. Terwijl prive informatie over sommige dames weken of maanden blijft staan (ik lees er alleen, schrijf niet mee). Dat zou gezien de censuur daar ook geen zin hebben. Soms worden zelfs tig bladzijdes in een topic zomaar verwijderd. Dus vele mannen deden hun best om anderen te informeren, met als dank dat alles voor niets is geweest. De eigenaar van hookers lijkt niet te snappen dat zonder mensen die gratis en voor niets alle content verzorgen er niks komma nul van die site over zou blijven

    Wat mij betreft mag Midhold wel failliet gaan

  17. Onderstaande leden hebben Westermient bedankt voor deze bijdrage:

    stimpy3 (29 januari 2020)

  18. #13
    Geregistreerd
    29 mei 2018
    Last Online
    30 juni 2020 @ 09:15
    Berichten
    86
    Discussies
    11
    Thanks
    34
    Thanked
    75 in 33 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwibus2 Bekijk bericht
    Stimpy is ook ervaringsdeskundige.
    Kinky is pure kommer en kwel.
    Prettige ramen buurten zijn ook weg.. De site sexwerk is goed, daar staan alleen aanbieders op met vergunning.
    Zoeke op sexwerk is lastig. Een rit naar Duitse clubhuizen is de verstandigste keus.

    Sexwerk kende ik niet, maar heeft zo te zien niks met midhold of tease media te maken:

    www.sidn.nl/whois/?q=sexwerk.nl

    (Al weet je het nooit zeker, wie er via een BV of stroman achter zo'n site zit denk ik)

  19. #14
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Je zou jouw ervaringen beter op Hookers kunnen plaatsen als de eigenaar van Kinky.
    Benieuwd hoe lang jouw bericht zou blijven staan..
    Eddy, het is precies andersom: Midhold is de eigenaar van Kinky waar Hookers aan gelieerd is.
    Die samenhang is niet bij iedereen bekend.

    Midhold beweert stellig dat fake advertenties bestreden worden.
    Mijn ervaring is dat er niets tegen gedaan wordt ook wanneer de bewijzen voorhanden zijn.

    Ik lees hier veel ervaringen van langer geleden, vijf jaar terug zijn nog de meest recente.
    Kritische posters worden bij Hookers gesperd. Kijk maar naar het flinke aantal posters dat een ban heeft.

  20. Onderstaande leden hebben Kwibus2 bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester (31 januari 2020)

  21. #15
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwibus2 Bekijk bericht
    Eddy, het is precies andersom: Midhold is de eigenaar van Kinky waar Hookers aan gelieerd is.
    Die samenhang is niet bij iedereen bekend.

    Ik lees hier veel ervaringen van langer geleden, vijf jaar terug zijn nog de meest recente.
    Kritische posters worden bij Hookers gesperd. Kijk maar naar het flinke aantal posters dat een ban heeft.
    Lood om oud ijzer, het gaat om het resultaat dat je zelf al toelicht.
    En Garde

  22. #16
    Geregistreerd
    29 mei 2018
    Last Online
    30 juni 2020 @ 09:15
    Berichten
    86
    Discussies
    11
    Thanks
    34
    Thanked
    75 in 33 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwibus2 Bekijk bericht
    Eddy, het is precies andersom: Midhold is de eigenaar van Kinky waar Hookers aan gelieerd is.
    Die samenhang is niet bij iedereen bekend.

    Midhold beweert stellig dat fake advertenties bestreden worden.
    Mijn ervaring is dat er niets tegen gedaan wordt ook wanneer de bewijzen voorhanden zijn.

    Ik lees hier veel ervaringen van langer geleden, vijf jaar terug zijn nog de meest recente.
    Kritische posters worden bij Hookers gesperd. Kijk maar naar het flinke aantal posters dat een ban heeft.
    Sexjobs.nl en sexmarkt.nl zijn van Tease Media B.V. Bij sexjobs wordt wel gereageerd als je melding maakt van een fake foto (iemand die van zo'n gratis kansloos pauper instagram profieltje een afbeelding heeft gehaald)
    Of ze zelf foto's checken...ik denk het niet
    Of Tease Media en Midhold (= kinky en hookers) banden met elkaar hebben weet ik niet

    Wel lijkt mij deze "concentratie" van seks sites bij slechts een paar B.V.'s voor gebruikers niet wenselijk

    Op hookers lees ik wel klachten dat er steeds minder wordt geschreven. Tja, hoe zou dat nu komen? Zowel hookers als sexjobs zijn gehackt. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat mensen daar een profiel maken met hun echte prive mail adres, maar zo te lezen gebeurt dat dus wel (En op die manier is ook hun social media te vinden)

  23. Onderstaande 2 leden hebben Westermient bedankt voor deze bijdrage:

    deket (31 januari 2020),mentholbear ( 1 februari 2020)

  24. #17
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Klopt.
    Btw, de grootste betaaldesexdatesite van België hun moderator heeft ook een afspraak met de zedenflikken om verdachte advertenties door te geven.

  25. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 1 februari 2020)

  26. #18
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Klopt.
    Btw, de grootste betaaldesexdatesite van België hun moderator heeft ook een afspraak met de zedenflikken om verdachte advertenties door te geven.
    Daarom ook liever SC en FKK waar je er van uit mag gaan dat je in een club komt waar de papieren van de dames gecheckt zijn en er geen minderjarige ofzo tussen zit.

  27. #19
    Geregistreerd
    29 mei 2018
    Last Online
    30 juni 2020 @ 09:15
    Berichten
    86
    Discussies
    11
    Thanks
    34
    Thanked
    75 in 33 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Klopt.
    Btw, de grootste betaaldesexdatesite van België hun moderator heeft ook een afspraak met de zedenflikken om verdachte advertenties door te geven.
    Lijkt mij op zich een goede zaak. al zal de eigenaar van zo'n site de bui al een beetje hebben zien hangen....het was dus of vrijwillig meewerken, of een veel groter risico lopen dat er wordt ingegrepen en zijn site op zwart gaat.
    Politie maakt ook veel screenshots van nieuwe advertenties op sexjobs en dergelijke. Zo bouwen ze dossiers op. (Voornamelijk gericht op of ter voorkoming van dwang / minderjarig / illegaal etc)

  28. #20
    Geregistreerd
    15 februari 2007
    Last Online
    17 augustus 2023 @ 22:32
    Berichten
    537
    Discussies
    6
    Thanks
    1.090
    Thanked
    638 in 257 posts

    Standaard

    Heb toch een aantal goede ervaringen op Kinky gehad,bij sommige dames kom ik al jaren.Maar er staan ook mindere ervaringen tegenover,en tegenwoordig veel advertenties waarvan ik vermoed dat het niet helemaal in de haak is(meerdere dames in een huis bv)
    Blijft de kunst om de goeie er tussen uit te pikken en die te behouden

  29. #21
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Gisteren @ 19:05
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.056
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Ik sluit me volledig aan bij topicstarter Kwibus2. Leve de Duitse clubs. De prijs/prestatie verhouding en leverbetrouwbaarheid in Nederland haalt het niet bij Duitsland. Heb de laatste maand het e.e.a. in Nederland geprobeerd en het was een drama. Heb ik het nog niet over de nieuwe trend dat men probeert je over te halen om vooruit te betalen.

  30. #22
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hallodaarbenikweer Bekijk bericht
    Ik sluit me volledig aan bij topicstarter Kwibus2. Leve de Duitse clubs. De prijs/prestatie verhouding en leverbetrouwbaarheid in Nederland haalt het niet bij Duitsland. Heb de laatste maand het e.e.a. in Nederland geprobeerd en het was een drama. Heb ik het nog niet over de nieuwe trend dat men probeert je over te halen om vooruit te betalen.
    Bedoel je met clubs de FKK en saunaclubs in Duitsland? Zo ja, heb je die mindere ervaring in Nederland bij SixSense in Lemiers of Villa Weizigt in Dordrecht gehad? Dat zijn de enige 2 Nederlandse saunaclubs die ik ken.

  31. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke ( 3 februari 2020)

  32. #23
    Geregistreerd
    29 mei 2018
    Last Online
    30 juni 2020 @ 09:15
    Berichten
    86
    Discussies
    11
    Thanks
    34
    Thanked
    75 in 33 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edoh Bekijk bericht
    Heb toch een aantal goede ervaringen op Kinky gehad,bij sommige dames kom ik al jaren.Maar er staan ook mindere ervaringen tegenover,en tegenwoordig veel advertenties waarvan ik vermoed dat het niet helemaal in de haak is(meerdere dames in een huis bv)
    Blijft de kunst om de goeie er tussen uit te pikken en die te behouden
    Selecteren en je goed informeren / voorbereiden plus gezond verstand gebruiken vergroot de kans op succesvolle dates denk ik
    Wel heb ik de indruk dat er (veel) minder vrouwen op Kinky adverteren? Wellicht verschilt dit per regio

    Maar als het klopt, en de vraag nog hetzelfde is, waar adverteren die dames dan nu? (Wellicht dat ze door aangescherpte privacy regels niet willen of durven te adverteren?)

  33. #24
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Moet toch even melden dat de advertentie van een dame waarbij werkelijk niets klopte nu van Kinky is verdwenen.
    Ik ga er van uit dat de herhaalde klacht bij Kinky nu effekt heeft gehad.
    De dame reisde rond, na Weert werd het Apeldoorn daarna Utrecht en tenslotte Den Haag.

    Kennelijk zit er meer achter deze soort advertenties die steeds quasi privé adressen opleveren.
    De dame sprak geen Nederlands, was in Nederland niet op de hoogte van de gang van zaken.
    Ze kan hier alleen maar gewerkt hebben met hulp van iemand in Nederland.

  34. #25
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 05:38
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.753
    Discussies
    86
    Thanks
    14.354
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    De verschillen per regio kan ik bevestigen. Voor mijn werk ben ik vorig jaar veel in het Noorden geweest. Daar is het naar mijn mening qua clubs en privé-ontvangst schraalhans troef. Je bent daar vooral aangewezen op de ramen in Leeuwarden en Groningen. Terwijl ik in Randstad, Utrecht en Noord Brabant volop toppers aanwezig, zeker ook op Kinky. Maar er zijn ook advertenties waar je vraagtekens bij kunt zetten. Als je zekerheid wilt hebben checken op Hookers en alleen die dames bezoeken die goede recensies hebben. Als je graag wat nieuws ontdekt kun je ook andere dames bezoeken, maar dan moet je incalculeren dat er soms een misser tussen zit.

    Je zult dan leren dat sommige adressen vaker slecht uitvallen. Je kunt met Google controleren of foto’s niet gejat zijn. Zelf heb ik ook altijd twijfel bij advertenties waar dames aangeven 7x24 aanwezig te zijn, maar dat is niet altijd garantie voor een misser.

  35. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (29 februari 2020)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:45.

Babylon 468*60   Living Room 468*60