Pagina 62 van 86 EersteEerste ... 125258596061626364656672 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.526 t/m 1.550 van 2139
    Last Online
    Vandaag @ 17:47
    Discussies
    665
    Thanks
    4.563

Standaard

79 doden erbij en 1019 nieuwe besmettingen pfffff

https://www.ad.nl/dossier-coronaviru...nten~a6aa30f9/
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

genoeggezwetsnueersteenkouweklets

2. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

Goedemorgenallemaal (26 maart 2020)

Last Online
    Vandaag @ 15:56
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    108
    Thanks
    8.232

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    Ik blijf voorlopig nog even uit jouw buurt
    En Garde

4. Onderstaande 4 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Meme Moo (26 maart 2020),Piet Plezier (26 maart 2020),schoolmeester (26 maart 2020),Zeus (26 maart 2020)

Last Online
    Vandaag @ 17:31
    Discussies
    72
    Thanks
    885

Standaard

Ik wil deze pagina nogmaals onder de aandacht brengen. https://swprs.org/covid-19-hinweis-ii/
    Reeds geplaatst door Wentelt Eefje zonder verdere uitleg, wat de pagina ook helemaal niet nodig heeft als je eenmaal aan het lezen bent. Toch een kleine samenvatting: Geen horror verhalen die de reguliere media momenteel uitbraakt maar toelichting op de cijfers die (in mijn ogen) de huidige corona crisis behoorlijk nuanceert.

Voortvarend op de info die je op de gelinkte pagina vind zou ik na de crisis willen pleiten voor een drastische cultuur omslag als het om volksgezondheid gaat. Corona is voor 99,9% van de slachtoffers het laatste zetje om de eeuwigheid te betreden. Waarschijnlijk hadden de onderliggende gezondheidsproblemen het einde ook wel ingeluid in de nabije toekomst.
    Daarom nog meer inzetten op mensen vitaal naar hun oude dag te krijgen. Dmv keiharde indoctrinatie (te beginnen op de crèche / kleuterklas) mensen meer te laten bewegen en gezonder te eten zodat er op het eind van de rit minder pillen en corrigerende operaties nodig zijn. Tuurlijk zullen er pechvogels zijn die ondanks een gezonde levensstijl toch erg gevoelig zijn voor nieuwe ziekteverwekkers maar als we na de crisis direct beginnen hoeven onze kinderen neven en nichtjes over 40 a 50 jaar zich veel minder druk te maken over iets lulligs als een virus.

6. Onderstaande 2 leden hebben BrianBoitano bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (27 maart 2020),Wentelt Eefje (27 maart 2020)

Last Online
    Discussies
    665
    Thanks
    4.563

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Ik blijf voorlopig nog even uit jouw buurt
    ik snap dat je mij niet wilt besmette

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,

8. Onderstaande 3 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V (26 maart 2020),mentholbear (27 maart 2020),Sjeufke (26 maart 2020)

Last Online
    Vandaag @ 17:10
    Discussies
    1
    Thanks
    5

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BrianBoitano Bekijk bericht
    Ik wil deze pagina nogmaals onder de aandacht brengen. https://swprs.org/covid-19-hinweis-ii/
    Reeds geplaatst door Wentelt Eefje zonder verdere uitleg, wat de pagina ook helemaal niet nodig heeft als je eenmaal aan het lezen bent. Toch een kleine samenvatting: Geen horror verhalen die de reguliere media momenteel uitbraakt maar toelichting op de cijfers die (in mijn ogen) de huidige corona crisis behoorlijk nuanceert.

Voortvarend op de info die je op de gelinkte pagina vind zou ik na de crisis willen pleiten voor een drastische cultuur omslag als het om volksgezondheid gaat. Corona is voor 99,9% van de slachtoffers het laatste zetje om de eeuwigheid te betreden. Waarschijnlijk hadden de onderliggende gezondheidsproblemen het einde ook wel ingeluid in de nabije toekomst.
    Daarom nog meer inzetten op mensen vitaal naar hun oude dag te krijgen. Dmv keiharde indoctrinatie (te beginnen op de crèche / kleuterklas) mensen meer te laten bewegen en gezonder te eten zodat er op het eind van de rit minder pillen en corrigerende operaties nodig zijn. Tuurlijk zullen er pechvogels zijn die ondanks een gezonde levensstijl toch erg gevoelig zijn voor nieuwe ziekteverwekkers maar als we na de crisis direct beginnen hoeven onze kinderen neven en nichtjes over 40 a 50 jaar zich veel minder druk te maken over iets lulligs als een virus.
    De wereld veranderen! Niemand verplicht de mens te roken. Door winstbejag hebben wij meer suiker en palmolie e.a. gebruikt. Geen publiciteit meer die ons in verleiding zou brengen. De mens als machine, allemaal samen sporten! Enz. ...
    Kijk naar China en nog beter Noord-Korea.
    Het bestaat al, uw betere wereld.

Last Online
    Vandaag @ 17:32
    Discussies
    53
    Thanks
    389

Standaard

Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar in België testen ze sinds gisteren meer personen dan ervoor, uiteraard gaat het aantal besmettingen pzer dag dan plots spectaculair omhoog.

Professor Viroloog Van Ranst zei dat er beter zou gemeld worden hoeveel procent van de geteste personen positief testen, dat het beeld dan veel juister zou zijn.

Bon het is wat het is,
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

Last Online
    Vandaag @ 14:36
    Discussies
    4278
    Thanks
    46

Standaard

Bouwsector stoeit met coronacrisis: ‘RIVM-regels massaal overtreden’
    Bouwbedrijven kampen met forse problemen op de bouwplaats. Er wordt van bouwvakkers verlangd dat ze zoveel als mogelijk doorwerken in deze coronacrisis, maar vakbond FNV ziet als gevolg dat er grote gezondheidsrisico's worden genomen. Het kabinet komt met een nieuw protocol. ..... https://www.ad.nl/wonen/bouwsector-s...eden~a3b597c2/

Massaal wordt er gebouwd in mijn omgeving. De loodgieter, timmerman,schilder etc ze werken zich uit de naad om zichzelf en anderen te besmetten.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Vandaag @ 14:40
    Discussies
    158
    Thanks
    2.513

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    https://www.ad.nl/dossier-coronaviru...nten~a6aa30f9/
    Ik vraag me af of de stijging komt door een toegenomen aantal testen? Social media staan vol met opmerkingen dat er niet getest wordt, maar in mijn omgevig hoor ik pas de laatste dagen dat er getest wordt, en flink, niet alleen bij ziekenhuisopname (wat het verhaal is) maar ook met thuis quarantaine en thuis ziek zijn.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht

Massaal wordt er gebouwd in mijn omgeving. De loodgieter, timmerman,schilder etc ze werken zich uit de naad om zichzelf en anderen te besmetten.
    En ze gokken er op dat de arbeidsinspectie wel wat beters te doen heeft dan een veiligheidscontrole . Helmen,, valbeveiliging, ik zie het opeens veel minder
    Ik raak van alles kwijt....

Behalve gewicht

13. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

phea (26 maart 2020)

Last Online
    Vandaag @ 14:36
    Discussies
    4278
    Thanks
    46

Standaard

Volgens de modellen komt de echte piek voor de intensive care pas eind mei. Dan zijn volgens de modellen 2200 bedden nodig, zei Gommers. "Voor ons is het fijn dat de piek zo ver ligt, want dan kopen we tijd."
    ...https://nos.nl/artikel/2328418-braba...te-kunnen.html
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Vandaag @ 17:46
    Discussies
    418
    Thanks
    1.440

Standaard

Bouwsector stoeit met coronacrisis: ‘RIVM-regels massaal overtreden’
    Bouwbedrijven kampen met forse problemen op de bouwplaats. Er wordt van bouwvakkers verlangd dat ze zoveel als mogelijk doorwerken in deze coronacrisis, maar vakbond FNV ziet als gevolg dat er grote gezondheidsrisico's worden genomen. Het kabinet komt met een nieuw protocol. ..... https://www.ad.nl/wonen/bouwsector-s...eden~a3b597c2/

dat is natuurlijk per bouwplaats en aannemer verschillend maar ik zie bij mijn op de bouwplaats aanpassingen iedere bouwplaats medewerker kom met 1 auto schaft mogelijkheden zijn vors uitgebreid en in 2 groepen toiletten worden iedere dag 2 keer schoon gemaakt en als je verkouden ben wordt je naar huis gestuurd . er word zoveel mogelijk in groepjes van 2 gewerkt . er ontstaat werk druk door dat veel buitenlandse werknemers naar huis gaan . dat is veel gevaarlijker geloof mijn maar

Last Online
    Discussies
    158
    Thanks
    2.513

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    . er ontstaat werk druk door dat veel buitenlandse werknemers naar huis gaan . dat is veel gevaarlijker geloof mijn maar
    Ik weet niet of dat gevaarlijker is dan wat? maar gevaarlijk is het wel.

Behalve gewicht

Last Online
    5 april 2020 @ 18:52
    Discussies
    1
    Thanks
    44

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RIKLAVERGE Bekijk bericht
    De wereld veranderen! Niemand verplicht de mens te roken. Door winstbejag hebben wij meer suiker en palmolie e.a. gebruikt. Geen publiciteit meer die ons in verleiding zou brengen. De mens als machine, allemaal samen sporten! Enz. ...
    Kijk naar China en nog beter Noord-Korea.
    Het bestaat al, uw betere wereld.
    Ik vraag me af of we dit soort toestanden hier willen hebben.
    Iedereen moet vrij blijven om zijn eigen keuzes te maken. Een overheid als bemoeial is wel het laatste waarop ik en vele anderen staan te wachten. Onze vrijheid werd en wordt al meer dan genoeg beperkt door onze overheid. Als het namelijk aan onze overheid zou liggen zouden we al lang niet meer gebruik kunnen maken van de diensten van de dvp's en zouden we ook niet meer onze favo clubs in Duitsland en Nederland kunnen bezoeken. De overheid wil namelijk niets liever dan dat de hele pay6 zo snel mogelijk van de aardbodem verdwijnt.
    Daarbij, ik ken mensen uit mijn omgeving die iedere avond in het café zitten zuipen, roken als een ketter en alleen maar uit de frituur vreten, frikadel speciaal, berehap, patat mayo en dat soort voedsel. En toch zijn ze daarmee ver over de 80 geworden en gaan nog steeds als een raket.
    Ik kende er ook een paar die zich te pletter sportten en alleen maar groenvoer aten. Resultaat, voor hun 50ste waren ze de pijp al uit.
    Wat is dan nu wijsheid?

Last Online
    Vandaag @ 17:26
    Discussies
    19
    Thanks
    883

Standaard

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1105...den-ligt-hoger

Huisartsen zijn verontrust over het feit dat ze bij de GGD alleen corona-sterfgevallen moeten melden van wie met een test is aangetoond dat ze het virus onder de leden hadden. „Het werkelijke sterftecijfer ligt veel hoger, alleen wordt er niet genoeg getest. We hebben vaak genoeg een sterk vermoeden, maar hoeven dit wonderlijk genoeg niet te melden”, zegt huisarts Mark Perquin, die net een zeer schrijnend geval heeft meegemaakt.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Last Online
    Vandaag @ 16:43
    Discussies
    217
    Thanks
    10.247

Standaard

Allemaal quatsch, ze volgen de regels gewoon niet op. Als je bouwvakkers op minder dan anderhalve meter ziet, dan staan ze te ouwehoeren met elkaar, of te roken of te schaften. Of gaan ze soms met zijn vijven 1 kozijn of deurstijl schilderen zodat ze gezellig met elkaar kunnen kwebbelen? Er wordt momenteel overal een gigantisch probleem van gemaakt waar eigenlijk helemaal geen problemen zijn.

20. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

BrianBoitano (26 maart 2020),Piet Plezier (26 maart 2020)

Last Online
    Vandaag @ 14:05
    Discussies
    10
    Thanks
    931

Standaard

.. Volgens de modellen komt de echte piek voor de intensive care pas eind mei. Dan zijn volgens de modellen 2200 bedden nodig, zei Gommers. "Voor ons is het fijn dat de piek zo ver ligt, want dan kopen we tijd."https://nos.nl/artikel/2328418-braba...te-kunnen.html
    Diederik “ik kan niet tellen” Gommers is niet meer serieus te nemen. Dat is die man die 13 maart op TV zei dat er IC capaciteit genoeg was en binnen afzienbare tijd er geen probleem zou zijn. Nu zegt hij 1600 bedden per 1 april. Een hele slechte grap. Maar zelfs als we dat halen. Wie kan mij uitleggen dat er met > 100 IC opnamen vandaag, dat er dan 6 april nog geen 2200 IC bedden nodig zijn, maar pas eind mei??? Echt ik snap niet hoe die man in zijn groep 8 Cito toets een VWO advies heeft gekregen!!

En de kamer slikt dit soort bull shit!

22. Onderstaande 2 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (26 maart 2020),Wentelt Eefje (27 maart 2020)

Last Online
    Vandaag @ 17:20
    Discussies
    34
    Thanks
    982

Standaard

Ik voorzie al voor zaterdag, uiterlijk zondag problemen met de IC-capaciteit afgaande op het bericht zojuist op teletekst. En dat probleem wordt met de extra capaciteit per 1 april niet opgelost. The worst has yet to come...
    I've spent most of my money on women and wine, the rest I wasted…

Last Online
    Discussies
    158
    Thanks
    2.513

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John mc Snek Bekijk bericht
    Huisartsen zijn verontrust over het feit dat ze bij de GGD alleen corona-sterfgevallen moeten melden van wie met een test is aangetoond dat ze het virus onder de leden hadden. „Het werkelijke sterftecijfer ligt veel hoger, alleen wordt er niet genoeg getest. We hebben vaak genoeg een sterk vermoeden, maar hoeven dit wonderlijk genoeg niet te melden”, zegt huisarts Mark Perquin, die net een zeer schrijnend geval heeft meegemaakt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Ik las vanmorgen een aantal berichten dat mensen die niet zijn opgemomen en niet getest , ondanks sterke vermoeden van Corona niet in de statistieken komen. Anderzijds komen mensen met die onderliggende kwalen met positieve test wel in de Corona lijstjes ook al heeft de onderliggende toestand invloed daarop of is zelfs bepalend ( mij bekend iemand die al was opgegeven krijgt corona en is een "corona dode") . En dan heb je nog de buurtverhalen volgens welk iemand die vanwege hoesten zijn evenwicht op de fiets verliest en valt en met het hoofd op een paaltje komt en daaraan komt te overlijden ook bij de "Corona doden" hoort..
    En zoals ik eerder al zei, vandaag opvallend veel mensen in mijn omgeving die wel getest worden, niet alleen in ziekenhuis maar ook gewoon thuis. Alsof er opeens meer getest wordt.
    En ik blijk iemand te kennen die zelfs een test heeft gehad om te kijken of ie genezen was.

Behalve gewicht

Last Online
    Vandaag @ 15:34
    Discussies
    31
    Thanks
    5.236

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Ik voorzie al voor zaterdag, uiterlijk zondag problemen met de IC-capaciteit afgaande op het bericht zojuist op teletekst. En dat probleem wordt met de extra capaciteit per 1 april niet opgelost. The worst has yet to come...
    Ach, dan doen ze gewoon triage, dus na de natuurlijke selectie nog een selectie door de dokters.Met ander woorden 'code zwart'.

Dan het verhaaltje van de onbevestigde niet bevestigd corona doden.Natuurlijk tellen ze alleen de bevestigde sterfgevallen.
    1. Dat kunnen ze met zekerheid zeggen
    2. Er zijn net als de besmettinggevallen ook veel meer doden te betreuren en dat weten ze ook wel.
    Alleen de besmettinggevallen geven ze toe.

Last Online
    Vandaag @ 17:26
    Discussies
    19
    Thanks
    883

Standaard Corona Virus . Thuisblijven? (Alle clubs dicht tot minstens 3.4|NRW 19.4)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Het is niet dat ik /Joker het achteraf roepen, al hoop ik natuurlijk nog steeds dat ik ongelijk heb.

Dit topic lijkt wel een beetje op het YY sluit topic, de mensen die vanaf het begin alles fout hadden hebben nog steeds het hoogste woord hier zonder enige schroom, en zelfreflectie staat niet in hun woordenboek ( en wishful en soortgelijke woordje staan er consequent met dubbel L in haha).

Maar ja, het leven is te zwaar voor deze tere gevoelige zieltjes als ze hun kop niet in het zand steken...

Als het nog goed afloopt kan dat, als je met een blinddoek om de a2 oversteekt kan het ook goed aflopen maar dan blijft het alsnog dom

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Last Online
    Vandaag @ 16:43
    Discussies
    217
    Thanks
    10.247

Standaard

Wat zei hij ook alweer op 13 maart in Het Parool? Dus zo'n 2 weken geleden.

“Op grond van de cijfers uit Italië komt ongeveer 10 procent van de besmette mensen op de intensive care terecht,” zegt Diederik Gommers [ . . . ] In ‘vredestijd’ heeft Nederland 1150 ic-bedden met beademing. In uiterste nood kan dat aantal worden uitgebreid naar ongeveer 2000, stelt Gommers [ . . . ] Het omslagpunt van het Nederlandse zorgsysteem ligt bij de coronapandemie dus bij zo’n 20.000 besmettingen. [ . . . ] "Gommers denkt overigens niet dat het zover komt. Hij kan zich niet voorstellen dat Nederland meer dan 20.000 geïnfecteerden zal hebben. “8000 vind ik al heel veel. Eerlijk gezegd denk ik niet dat het er meer dan 3000 zullen zijn.”

Bron: Het Parool

We zitten nu op 7456 ! ! ! We kunnen dus spreken van een redelijk foutieve inschatting door Gommers.

Last Online
    5 april 2020 @ 18:52
    Discussies
    1
    Thanks
    44

Standaard

Even het commentaar van een nuchter persoon.
    Ik zag net het nieuws.
    Mijn idee is dat deze situatie gewoon niet meer onder controle is en we stevenen af op een regelrechte humanitaire ramp die zijn weerga niet kent.
    Iedereen roept maar wat maar niemand weet hoe dit virus zich gaat ontwikkelen. Let wel, een anti-stof is er niet en zal er op korte termijn ook niet komen.
    Dit is niet "code rood", dit is "code pikzwart".
    Zie hoe de situatie in New York volledig uit de hand loopt, bekijk de chaos in Italië.
    De autoriteiten hebben de situatie totaal niet meer onder controle en niemand heeft maar een idee wat ons staat te wachten, hoe lang dit allemaal gaat duren en of we dit überhaupt, letterlijk, gaan overleven.
    Sinds de tweede wereldoorlog is de nood niet meer zo hoog geweest als nu.
    En, als we dit zeer dodelijke virus gaan overleven, wat staat ons daarna te wachten? Een enorme economische recessie met miljoenen werklozen.
    Ik zeg jullie, dit gaat helemaal mis.

Last Online
    Vandaag @ 11:50
    Discussies
    151
    Thanks
    3.763

Standaard

Denk dit ook wel. Wij hebben het wat onderschat,ik ook hoor,jij ook Badslippers, je Poolse Joodse "zoon"waarschuwde me weken terug wel dat ik betreffende sex de impact niet goed beseffen kon
    En er staat idd een economisch en sociaal kerkhof te wachten waar de bankcrisis in 2007 kinderspel mee vergeleken leek
    Maar laat ons proberen de fles halfvol te zien ipv halfleeg en dat men beseffen kan dat het geen kwaad zou zijn een versnelling lager te gaan.leven. En stilstaan.met wat echt belangrijk is in het leven
    Misschien gaat deze overbevolkt wereld er in de after Coronatijd duurzamer en misschien ook eerlijker en rechtvaardiger worden
    En wat betreft het clubben, een club is zowel ivm werken als met personeel de goede kant aan het uitgaan. Ik kan amper wachten.
    Want we werden het toch wat beu en na deze gedwongen onthouding zal men dubbel zo intens kunnen genieten van de clubs die overleven

30. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

Maximiliano (26 maart 2020)

Last Online
    Gisteren @ 13:52
    Discussies
    82
    Thanks
    189

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maximiliano Bekijk bericht
    Even het commentaar van een nuchter persoon.
    .... Een enorme economische recessie met miljoenen werklozen.
    Ik zeg jullie, dit gaat helemaal mis....
    ja ik was het nog wel even met je eens over dat het virus misschien gefabriceerd was. Althans, de gang van denken. Want 911 is immers ook door de Amerikanen bedacht en uitgevoerd, daar is echt bewijs voor. Maar daar moet je hier op ijsberen niet mee komen, dat begrijpen ze niet. Maar ik weet niet of dit virus is ontwikkeld door de Chinezen of Amerikanen. Las wel wat van een professor van Taiwan die zei dat het virus leek op een bestaand coronavirus met 4 extra eiwitten ofzo die ervoor zouden zorgen dat overdracht van mens tot mens of van dier tot mens makkelijker zou gaan, of zoiets, en dat het daarom uit een Chinees lab zou komen. Maar ja in Taiwan zijn de Chinezen niet echt populair. Ik weet niet of je echt kan bewijzen of een virus uit een lab komt of niet.

Veel nieuwe gevallen in Belgie vandaag, maar ik zou zeggen: https://www.youtube.com/watch?v=d-diB65scQU

32. Onderstaande 2 leden hebben Freddy_K bedankt voor deze bijdrage:

Maximiliano (26 maart 2020),pret (27 maart 2020)

Last Online
    Vandaag @ 16:34
    Discussies
    210
    Thanks
    5.840

Standaard

Interessante uiteenzettiong over het vleermuis imùunsysteem.

Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

Last Online
    Discussies
    665
    Thanks
    4.563

Standaard

Prostituierte kämpfen wegen Corona um Existenz: „Viele Frauen wissen nicht, wohin“

Umsatzeinbußen, geschlossene Läden, ausstehende Hilfszahlungen: Viele Arbeitnehmer, ja, ganze Branchen sind von den Auswirkungen der Corona-Verbote betroffen.

Doch kaum ein Bereich wird so kalt erwischt wie die Prostitution. Wo andere Freiberufler Spendenkampagnen initiierten, kämpfen viele Frauen auf dem Strich ums nackte Überleben. Die MOPO hat mit einer Sozialarbeiterin der Fachberatungsstelle Prostitution gesprochen.

Bordelle und Laufhäuser haben durch die derzeit geltende Allgemeinverfügung geschlossen, auch Modellhäuser sind zu. Prostitution dürfte also in ihrer gewohnten Form derzeit eigentlich nicht stattfinden. Doch dass sich auch tatsächlich daran gehalten wird, ist mindestens unwahrscheinlich. Was stimmt: Viele Frauen haben gerade ganz existenzielle Sorgen, berichtet Anne Wieckhorst von der Fachberatungsstelle Prostitution in St. Georg.

https://m.focus.de/regional/hamburg/...8&cid=26032020

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,

Pagina 62 van 86 EersteEerste ... 125258596061626364656672 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten