Pagina 562 van 758 EersteEerste ... 62462512552558559560561562563564565566572612662 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 14.026 t/m 14.050 van 18939
  1. #14026
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:14
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.199 in 2.427 posts

    Standaard

    Platform Keuze Vrij Bij Mij

    https://keuzevrijbijmij.nl/

    Keuzevrijbijmij.nl wordt hét digitale platform waarop je winkels, artsen, bedrijven, scholen en andere dienstverleners of organisaties vindt waar je altijd welkom bent. Ook zonder test of vaccin.

  2. Onderstaande 2 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    RobOpzoek (13 september 2021),Toetebel (13 september 2021)

  3. #14027
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meme Moo Bekijk bericht
    Pfff…Freddy is gewoon een ordinaire troll die elke keer als er een reactie op zijn onzin gegeven wordt, de ballen uit zijn broek lacht!

    Hij weet over Covid niks meer te verzinnen en stapt dus moeiteloos over op wat andere complot theorieën.

    Negatieve aandacht is immers ook aandacht.
    nee, ik ben geen "internet troll". Dan moet je eerder denken aan mensen als Badslippers die ik ervan verdenk meer te weten maar net doet alsof hij zonder enige twijfel zich in zijn arm laat prikken met een experimenteel "vaccin" waarvan de lange termijn effecten onbekend zijn. Hij doet dat zonder enige twijfel omdat hij de wetenschap, de regering en Pfizer blindelings vertrouwd. Is voor mij moeilijk te geloven dat hij echt zo dom is. En tegelijkertijd beledigd hij de mensen ook continu.

    Ik ben dan grofgebekt maar dat doe ik enkel omdat ikzelf ook word beledigd.

    Ik ben geloof ik de enige (of 1 van de weinige) "complot denker" hier. Zelfs P44 wil daar niet mee geassocieerd worden (wat aangeeft dat hij ook is vergiftigd door de MSM). Terwijl als je een beetje onderzoek doet kan je niet anders zijn dan complot denker. Zoals Pizzagate wordt ook verworpen als gekke complot theorie. Maar je kan de emails zelf vinden op Wikileaks. Heel veel mensen zijn echter al wakker geworden. Immers, als je zelf onderzoek doet, als jezelf die emails leest dan zie je een heeeel erg storende (disturbing) wereld verschijnen die niet valt te ontkennen en waar je eigenlijk niet van wil weten. Ik denk dat die emails de hoofdoorzaak zijn dat ze Julian Assange zo agressief vervolgen. En hij is als de doods want hij weet dat dit allemaal moordenaars zijn. Bovendien moorden ze graag op lugubere wijze.

    Het feit dat jullie het officiële verhaal van 911 geloven is enkel omdat je er geen onderzoek naar hebt gedaan. Zo heb ik een vrouw in de familie die zegt 1) ik moet me er niet mee bezig houden want ik kan het toch niet bewijzen, 2) het is onzin. Als ik haar dan aanbied mijn standpunt duidelijk te maken dan is ze daar NIET in geïnteresseerd. En doordat er zoveel van dat soort mensen zijn zitten we nu met corona. Want de cabal weet dat ze alles kunnen doen. Ze kunnen liegen wat ze willen als de MSM er niet over praat is het de volgende dag alweer vergeten.

    En dat is de reden dat ik andere conspiracies erbij haal want het is dezelfde cabal.

    Maar over corona: ik heb het al zo vaak gezegd. Het is een experimenteel "vaccin" dat nog nooit op mensen is getest. De lange termijn effecten zijn onbekend. Dat er zoveel artsen zijn die het toch aanbevelen en beweren dat het veilig is en goed getest is een grove leugen en voor mij totaal onbegrijpelijk. En die corrupte MSM zit nog steeds pushen dat iedereen het moet nemen terwijl 1)deze ziekte heeft een IFR van 0.15%, dus niet erg gevaarlijk 2)de vaccins werken niet zoals verwacht. Integendeel ze creëren de varianten en werken vervolgens niet voor die varianten 3) je bent veel beter beschermd door je eigen immuun systeem. 4) dat "vaccin" overruled je eigen immuun systeem zodat je straks niet eens meer bestand bent tegen een simpele griep. 5) het vaccin heeft een hele reeks van soms dodelijke bijwerkingen.

    Als je dat nu nog niet in de gaten hebt tja ...

  4. #14028
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 20:19
    Berichten
    2.131
    Discussies
    18
    Thanks
    5.513
    Thanked
    2.582 in 1.206 posts

    Standaard

    Nou, iig fijn om te weten in welke hoek je jezelf plaatst.

    De hele wereld is gek, behalve jijzelf

  5. Onderstaande 4 leden hebben Meme Moo bedankt voor deze bijdrage:

    molaar (13 september 2021),Nostredamus (15 september 2021),WANDELAAR5 (13 september 2021),Zeus1 (13 september 2021)

  6. #14029
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K Bekijk bericht
    Maar over corona: ik heb het al zo vaak gezegd. Het is een experimenteel "vaccin" dat nog nooit op mensen is getest. De lange termijn effecten zijn onbekend. Dat er zoveel artsen zijn die het toch aanbevelen en beweren dat het veilig is en goed getest is een grove leugen en voor mij totaal onbegrijpelijk. En die corrupte MSM zit nog steeds pushen dat iedereen het moet nemen terwijl 1)deze ziekte heeft een IFR van 0.15%, dus niet erg gevaarlijk 2)de vaccins werken niet zoals verwacht. Integendeel ze creëren de varianten en werken vervolgens niet voor die varianten 3) je bent veel beter beschermd door je eigen immuun systeem. 4) dat "vaccin" overruled je eigen immuun systeem zodat je straks niet eens meer bestand bent tegen een simpele griep. 5) het vaccin heeft een hele reeks van soms dodelijke bijwerkingen.

    Als je dat nu nog niet in de gaten hebt tja ...
    Het is keurig op mensen getest tijdens de phase 3 trials, en in hoeveelheden waarmee je daadwerkelijk genoeg data hebt om uitspraken te doen. En in tegenstelling tot pillen hebben vaccins geen lange termijn effecten want ze zijn maar kort in je lichaam.

    Dan:

    1. IFR is niet het enige dat telt. Met een lage IFR maar een hoge besmettelijkheid kun je toch veel doden gaan krijgen. Wat we ondertussen al vaak hebben zien gebeuren.

    2. Dit is pseudowetenschappelijke prietpraat. Zo werkt het simpelweg niet.

    3. Dit kan waar zijn maar wil je dan honderdduizenden doden (degenen wiens immuunsysteem het virus niet aankan) op de koop toe nemen?

    4. Ook dit is prietpraat. In een kleine minderheid van patiënten zorgt het sars cov2 virus voor een heftige overreactie van het immuunsysteem waardoor die mensen komen te overlijden. Waarom dat bij die mensen gebeurt is nog onvoldoende onderzocht maar geen sprake van dat een virus je immuniteit tegen andere ziekteverwekkers kan beïnvloeden.

    5. Alle vaccins en alle medicijnen hebben voor een heel klein deel van de patiënten heftige en soms dodelijke bijwerkingen. Kijk maar eens in de bijsluiter van je paracetamol…de vaccins tegen covid 19 zijn in dat opzicht niet gevaarlijker dan andere vaccins en medicijnen.

  7. Onderstaande leden hebben wervelwind bedankt voor deze bijdrage:

    Nostredamus (15 september 2021)

  8. #14030
    Geregistreerd
    18 september 2014
    Last Online
    25 januari 2024 @ 09:03
    Berichten
    1.913
    Discussies
    20
    Thanks
    552
    Thanked
    1.574 in 819 posts

    Standaard

    Ook een wervelwind kan viruswaanzinners niet tot andere gedachten brengen.
    Die zijn al geruime mate geindoctrineerd dor dwazen zoals de dansende Engel.
    En ik weet zeker dat hij niet van de hemel komt maar van de hel uit de camping aan
    de Rijsbergseweg. Deze is al geruime tijd door de overheid gesloten wegens verregaande overlast.

  9. Onderstaande 2 leden hebben bertje600 bedankt voor deze bijdrage:

    Nostredamus (15 september 2021),Zeus1 (13 september 2021)

  10. #14031
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K Bekijk bericht
    nee, ik ben geen "internet troll". Dan moet je eerder denken aan mensen als Badslippers die ik ervan verdenk meer te weten maar net doet alsof hij zonder enige twijfel zich in zijn arm laat prikken met een experimenteel "vaccin" waarvan de lange termijn effecten onbekend zijn. Hij doet dat zonder enige twijfel omdat hij de wetenschap, de regering en Pfizer blindelings vertrouwd. Is voor mij moeilijk te geloven dat hij echt zo dom is. En tegelijkertijd beledigd hij de mensen ook continu.
    Ha ha, de meeste ijsberen weten precies wanneer ik serieus reageer en wanneer het spielerei is. Die ijsberen weten ook wat humor, ironie, cynisme en sarcasme is. Misschien heb jij daar minder feeling mee. Geen probleem.
    Natuurlijk weet ik meer. Verschil moet er immers zijn. Dat ik mensen beledig is een aperte leugen waar ik me zwaar tegen verzet. Kijk, als mensen zich snel geraakt voelen of in hun kleed gescheten voelen komt dat niet omdat ik ze beledig maar meer omdat ik ze op de hak neem. Daarom vind ik het wel vermakelijk dat de armen en beperkten van geest hier hun deskundigheid komen etaleren tot in het Ad Infinitum (wie de schoen past trekke hem aan) en zich door zo'n uitspraak weer opnieuw beledigd voelen.

    Maar ik wil je wel een geheim verklappen. Eigenlijk ben ik niet echt geïnteresseerd in corona, vaccineren, lockdown, maatregelen, anderhalvemeter, vaccins, spike-eiwitten, complottheorieën, Gates, Davos, Great reset, Schwab, nieuwe wereld orde etc. al doet het aantal berichten anders vermoeden. Ik lees dit topic omdat het voor mij voornamelijk amusementswaarde heeft en daarom reageer ik zo links en rechts wat en schiet af en toe een losse flodder uit de heup. Waar mensen als Clubsport en jij dus als door een horzel gestoken op reageren. En het vreemde is dan dat ik zo'n kerel als Clubsport ken vanuit een aantal jaren geleden. Nooit problemen mee gehad. Als ik in GT was bleef hij vaker in mijn kielzog hangen en kletsen. Zelfs een beetje verlegen. Dan vraag ik me af wat er met zo'n gast gebeurd is in de tussentijd dat hij er nu zo stevig in gaat. Dat interesseert me meer dan of er nu 10.000 of 200.000 mensen op de Dam waren.

    Ik ben ook een hartstochtelijk fan van Freddy_K. Iemand die zo hardnekkig blijft verkondigen dat wij dwazen zijn die blindelings in deze hele kermis die corona heet geloven en ons een oor laten aannaaien. Dat moet je in ieder geval het doorzettingsvermogen van Sisyfus hebben. Je weet wel, die kerel die in de onderwereld genaamd Tartarus een rotsblok de berg op duwde en eenmaal boven rolde dat rotsblok telkens de berg weer af. Zoiets als energie in nutteloze zaken steken. Respect daarvoor.
    Een verbanning is helemaal niet op zijn plaats want het is voor de lezer een waarlijke puzzel om na te gaan wat er onder het schedeldak van Freddy_K leeft. En om dat stukje vrijetijdsinvulling vorm te geven hebben wij zijn onnavolgbare berichten nodig. Zo, nu is het weer tijd voor andere zaken. Boodschappen doen. Triviaal, maar het moet gebeuren.

  11. Onderstaande 6 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (13 september 2021),hasta la pasta (14 september 2021),Meme Moo (13 september 2021),molaar (13 september 2021),Nostredamus (15 september 2021),Zeus1 (13 september 2021)

  12. #14032
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:25
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.753
    Discussies
    86
    Thanks
    14.354
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    En Freddy heeft even gemist dat Pfizer op 23 augustus definitief is goedgekeurd door de FDA, dus geen “emergency use” meer is. En dat het vanaf de beoordeling van de 3 fasen vooronderzoeken door alle onafhankelijke overheidsinstanties al helemaal geen “experimenteel” vaccin meer is.

    De bijwerkingen van het vaccin zijn bovendien allemaal veel minder frequent dan de gevolgen van een doorgemaakte Covid. En het vaccin overruled helemaal niet je immuunsysteem, het gebruikt juist je immuunsysteem om antistoffen te maken.

  13. Onderstaande 5 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (13 september 2021),Meme Moo (13 september 2021),molaar (13 september 2021),Nostredamus (15 september 2021),Zeus1 (13 september 2021)

  14. #14033
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:25
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.753
    Discussies
    86
    Thanks
    14.354
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Platform Keuze Vrij Bij Mij

    https://keuzevrijbijmij.nl/

    Keuzevrijbijmij.nl wordt hét digitale platform waarop je winkels, artsen, bedrijven, scholen en andere dienstverleners of organisaties vindt waar je altijd welkom bent. Ook zonder test of vaccin.
    Voorlopig ziet het er meer uit als een groep mensen die geld werven, waarbij onduidelijk is wat ze zelf in rekening brengen of afromen voor het bouwen van een internet site en het zoeken van publiciteit. En ze ook nergens verantwoording afleggen. Iemand die kritisch nadenkt zal hier niet snel doneren lijkt me zo. Nieuw verdienmodel a la Willem Engel.

    Voorlopig hebben ze bij bijna 10.000 goedgelovige mensen met geld teveel al bijna €300K uit de zak geklopt. Niet slecht voor een paar uur werk om een fondsenwerving site op te zetten en een filmpje te maken.

  15. Onderstaande 3 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (13 september 2021),Picasso 1 (13 september 2021),Zeus1 (13 september 2021)

  16. #14034
    Geregistreerd
    18 september 2014
    Last Online
    25 januari 2024 @ 09:03
    Berichten
    1.913
    Discussies
    20
    Thanks
    552
    Thanked
    1.574 in 819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Voorlopig ziet het er meer uit als een groep mensen die geld werven, waarbij onduidelijk is wat ze zelf in rekening brengen of afromen voor het bouwen van een internet site en het zoeken van publiciteit. En ze ook nergens verantwoording afleggen. Iemand die kritisch nadenkt zal hier niet snel doneren lijkt me zo. Nieuw verdienmodel a la Willem Engel.

    Voorlopig hebben ze bij bijna 10.000 goedgelovige mensen met geld teveel al bijna €300K uit de zak geklopt. Niet slecht voor een paar uur werk om een fondsenwerving site op te zetten en een filmpje te maken.
    Het lijkt de loterij wel, die klopt ook geld uit de zakken van de mensen, geeft daarvan een
    klein deeltje terug als prijzengeld, betaald veel geld aan reclame, heeft een groot hoofdkantoor.
    En sponsort heel veel milieuclubs, zodat die kunnen blijven bestaan om de rest van de burgers
    te indoctrineren.

  17. #14035
    Geregistreerd
    8 november 2008
    Last Online
    21 maart 2024 @ 22:53
    Berichten
    308
    Discussies
    1
    Thanks
    218
    Thanked
    668 in 152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bertje600 Bekijk bericht
    Het lijkt de loterij wel, die klopt ook geld uit de zakken van de mensen, geeft daarvan een
    klein deeltje terug als prijzengeld, betaald veel geld aan reclame, heeft een groot hoofdkantoor.
    En sponsort heel veel milieuclubs, zodat die kunnen blijven bestaan om de rest van de burgers
    te indoctrineren.
    Loterij? Verdorie het lijken wel DVP's. Kloppen je zakken leeg, doen nooit wat ze zeggen en zijn masters in het faken....Wanneer gaan zij demonstreren? Ik kom graag kijken als ze dat in clubtenue doen

  18. #14036
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Grote verontwaardiging burgemeester en CIDI over jongeren met nazi-uniformen: 'Smakeloos'
    URK • Maandag 13 september 2021 | 17:42

    Burgemeester Cees van den Bos van Urk en het Centrum Informatie en Documentatie Israel (CIDI) hebben geschokt gereageerd op de actie van een kleine groep jongeren die in SS-uniformen de straat opgingen.

    Van den Bos zegt dat er een hele duidelijk grens overtreden is. Dat staat in een brief die naar de gemeenteraad gestuurd is. "Met een groot gevoel van afgrijzen en hevige teleurstelling heb ik afgelopen zondag beelden ontvangen waarin een kleine groep jongeren op Urk betoogt tegen de coronamaatregelen", zegt Van Den Bos in de brief. Hij verafschuwt de beelden. De burgemeester vindt de actie zeer verwerpelijk en uitermate ongepast, maar ook kwetsend voor grote bevolkingsgroepen.

    Foto's en video's zijn geplaatst op de besloten Instagrampagina van 'Urkprikthetniet'. Daaruit komt naar voren dat dit uit protest is tegen het coronatoegangsbewijs.
    https://www.omroepflevoland.nl/nieuw...rmen-smakeloos
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. #14037
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:59
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    @ Freddy_K

    Zoals je weet ben ik na jou de laatste die zich al dan niet gedwongen laat vaccineren, maar ik zou toch maar een beetje oppassen met bepaalde uitlatingen.
    Ook om dit forum niet in nog meer verlegenheid te brengen.

    Wat er dit najaar of in de winter met de gevaccineerden gebeurd weet ik niet, maar ik hoop dat je ongelijk hebt. Wat ik wel weet is dat Joseph G. trots zou zijn geweest op dit staaltje volksmennerij.

  20. Onderstaande 4 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Ethan Cunt (14 september 2021),Meme Moo (13 september 2021),Nostredamus (15 september 2021),The Pussyhunter (14 september 2021)

  21. #14038
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    @ Freddy_K

    Zoals je weet ben ik na jou de laatste die zich al dan niet gedwongen laat vaccineren, maar ik zou toch maar een beetje oppassen met bepaalde uitlatingen.
    Zijn uitlatingen zijn simpelweg sektarisch.

  22. #14039
    Geregistreerd
    8 november 2008
    Last Online
    21 maart 2024 @ 22:53
    Berichten
    308
    Discussies
    1
    Thanks
    218
    Thanked
    668 in 152 posts

    Standaard

    @Freddy_K

    Markie /////
    Ik heb respect voor de vrijheid van meningsuiting, maar dit soort uitlatingen en beschuldigingen gaan mij ver voorbij het toelaatbare. Volgens mij mag je best even nadenken voordat je dit soort uitlatingen schrijft op een forum. Het lijkt geschreven door iemand die ieder contact met de werkelijkheid verloren heeft en als aangereden wild nog trappelt met kwetsende teksten.

  23. Onderstaande 2 leden hebben Jackless bedankt voor deze bijdrage:

    Meme Moo (13 september 2021),Nostredamus (15 september 2021)

  24. #14040
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Er kan en mag veel. Echter de walgelijke volstrekt te verwerpen verdachtmakingen en insinuaties zojuist door Freddy_K gedaan meteen weggehaald.
    Hoe diep kan een mens zakken en dit soort bagger verkondigen. Heel diep blijkt.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  25. Onderstaande 4 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Jackless (13 september 2021),Nostredamus (15 september 2021),Picasso 1 (13 september 2021),WANDELAAR5 (13 september 2021)

  26. #14041
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Er kan en mag veel. Echter de walgelijke volstrekt te verwerpen verdachtmakingen en insinuaties zojuist door Freddy_K gedaan meteen weggehaald.
    Hoe diep kan een mens zakken en dit soort bagger verkondigen. Heel diep blijkt.
    Je zou hem er ook gewoon vanaf kunnen donderen. De grenzen van het vermakelijke zijn door hem al lang overschreden!

  27. Onderstaande 2 leden hebben wervelwind bedankt voor deze bijdrage:

    Nostredamus (15 september 2021),peterp095 (13 september 2021)

  28. #14042
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    De vraag is natuurlijk hoe het zo ver gekomen is dat iemand zich zo af of verzet tegen iets.
    O.a. de heer Engel (die semi beroemde dansleraar) komt uit een familie die met de overheid overhoop licht. Procederen tegen Den Haag is zo'n beetje hun ding zeg maar.

  29. #14043
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BrianBoitano Bekijk bericht
    De vraag is natuurlijk hoe het zo ver gekomen is dat iemand zich zo af of verzet tegen iets.
    Dat iemand zich afzet tegen de maatregelen kan ik begrijpen. Maar dat je je afzet tegen een vaccinatie die gebaseerd is op een techniek die ons in de toekomst kan beschermen tegen andere vervelende ziektes zoals kanker, hiv, alzheimer etc. begrijp ik niet goed. Ik heb het dan over die mRNA techniek die in de nabije toekomst veelbelovend kan zijn in het voorkomen bepaalde ziektes.

  30. Onderstaande 3 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Nostredamus (15 september 2021),Picasso 1 (13 september 2021),WANDELAAR5 (14 september 2021)

  31. #14044
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Ach, ik ga er geen energie en tijd meer insteken hoor BS
    Wat baten kaars en bril wanneer de uil niet zien wil
    Spreken over beïnvloeding van de staatsmedia maar geloven de praatjes op het spook dat FB heet ipv ernstig wetenschappelijk werk te raadplegen (Nature,Science) Ze zijn zoals de ongeschoolde Marokkanen in Brussel.
    Adviseerde al een haar geleden om een campagne te organiseren met Kompany en Stromae, 2 voorbeelden voor migranten. Nu komen ze een jaar later bij het Brussels gewest op het idee, : He, waarom gaan we Kompany en Stromae niet inzitten voor de vele weigeraars uit de migrantengemeenschap. Die denken dat ze het warm water hebben uitgevonden indien ze op hun hand pissen
    Ik roep dat gvd al een jaar!!!

  32. Onderstaande 4 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (14 september 2021),Nostredamus (15 september 2021),WANDELAAR5 (14 september 2021),Zeus1 (14 september 2021)

  33. #14045
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Dit gezegd zijnde hoop ik voor Freddy K en voor PP44 et les autres dat ze ook niet de bankrekening van bedrieger Willem Engel hebben aangevuld
    Deze boef is alles behalve een Engel en blijft profiteren van de giften door simple minds

  34. Onderstaande 3 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Nostredamus (15 september 2021),WANDELAAR5 (14 september 2021),Zeus1 (14 september 2021)

  35. #14046
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:14
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.199 in 2.427 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Dat iemand zich afzet tegen de maatregelen kan ik begrijpen. Maar dat je je afzet tegen een vaccinatie die gebaseerd is op een techniek die ons in de toekomst kan beschermen tegen andere vervelende ziektes zoals kanker, hiv, alzheimer etc. begrijp ik niet goed. Ik heb het dan over die mRNA techniek die in de nabije toekomst veelbelovend kan zijn in het voorkomen bepaalde ziektes.
    Ik denk dat de inwoners van Urk jou dat het beste kunnen uitleggen. Met de laagste vaccinatiegraad van Nederland (20%) hebben zij de afgelopen 3-4 maanden nauwelijks ziekenhuisopnames gehad. Gemiddeld over de afgelopen 7 dagen 0 ziekenhuisopnames per dag:
    https://coronadashboard.rijksoverhei...enhuis-opnames

    Het schijnt dat de schol, kabeljauw, sliptong, zalm en zeebaarsfilet daar erg goed is
    Laatst gewijzigd door pietpotent44; 14 september 2021 om 04:59

  36. Onderstaande 2 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (14 september 2021),Toetebel (14 september 2021)

  37. #14047
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Ik denk dat de inwoners van Urk jou dat het beste kunnen uitleggen. Met de laagste vaccinatiegraad van Nederland (20%) hebben zij de afgelopen 3-4 maanden nauwelijks ziekenhuisopnames gehad. Gemiddeld over de afgelopen 7 dagen 0 ziekenhuisopnames per dag:
    https://coronadashboard.rijksoverhei...enhuis-opnames

    Het schijnt dat de schol, kabeljauw, sliptong, zalm en zeebaarsfilet daar erg goed is
    Ha ha, daar heb je wellicht een punt PP44. maar ik zag zojuist een paar jongeren uit Urk in nazikledij voorbijkomen op het journaal. De reden waarom ze dat deden bleef onduidelijk. Enerzijds zouden ze hebben willen demonstreren tegen al die coronamaatregelen anderzijds zou het gewoon losbandigheid zijn geweest na een feestje. Nou lijkt me dat je niet spontaan op zo'n idee komt en je ss-uniform uit de kast haalt. Daar is toch enige voorbereiding aan vooraf gegaan. Je zou ook kunnen stellen: niet vaccineren doet gekke dingen met mensen. Maar ja, daar heeft Urk het monopolie op.

    Ik wist trouwens niet dat die mRNA techniek ook in therapeutische (genezende) zin wordt gebruikt om andere ziektes te verminderen of zelfs te voorkomen. Was wat aan het Googlen en kwam op de website van Moderna, Pfizer en National Geographic terecht en toen las ik dat. Weer wat geleerd.

    Zou toch een veelbelovende techniek kunnen zijn waar trouwens al langer aan gewerkt wordt. Opvallend is dan weer dat men het coronavaccin binnen, laten we zeggen, anderhalf jaar op de markt krijgt en dat men vaccins om kanker succesvol te behandelen met de grootst mogelijke voorzichtigheid ontwikkelt waardoor het nog jaren gaat duren. Terwijl kanker toch ook zeer dodelijk kan zijn en wereldwijd slachtoffers maakt.

  38. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Dalton (14 september 2021)

  39. #14048
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Wanneer dit voorbij is bedenken die klootzakken weer wat anders om ons de duimschroeven aan te draaien.

  40. #14049
    Geregistreerd
    24 februari 2006
    Last Online
    11 maart 2024 @ 23:57
    Locatie
    3e planeet van ons zonnestelsel
    Berichten
    1.939
    Discussies
    14
    Thanks
    278
    Thanked
    506 in 162 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Voorlopig ziet het er meer uit als een groep mensen die geld werven, waarbij onduidelijk is wat ze zelf in rekening brengen of afromen voor het bouwen van een internet site en het zoeken van publiciteit. En ze ook nergens verantwoording afleggen. Iemand die kritisch nadenkt zal hier niet snel doneren lijkt me zo. Nieuw verdienmodel a la Willem Engel.

    Voorlopig hebben ze bij bijna 10.000 goedgelovige mensen met geld teveel al bijna €300K uit de zak geklopt. Niet slecht voor een paar uur werk om een fondsenwerving site op te zetten en een filmpje te maken.
    Maar Big farma die al jarenlang honderden miljarden verdient over de rug van zieke mensen zijn natuurlijk wel betrouwbaar
    Give me control of a nation's money supply and i care not who makes it laws
    mayer rothschild , private banker
    rookworst zonder r is ook worst ,

  41. Onderstaande leden hebben CLUBSPORT bedankt voor deze bijdrage:

    pietpotent44 (14 september 2021)

  42. #14050
    Geregistreerd
    24 februari 2006
    Last Online
    11 maart 2024 @ 23:57
    Locatie
    3e planeet van ons zonnestelsel
    Berichten
    1.939
    Discussies
    14
    Thanks
    278
    Thanked
    506 in 162 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Er kan en mag veel. Echter de walgelijke volstrekt te verwerpen verdachtmakingen en insinuaties zojuist door Freddy_K gedaan meteen weggehaald.
    Hoe diep kan een mens zakken en dit soort bagger verkondigen. Heel diep blijkt.
    Je kan ook overdrijven wat betreft reactie .
    Give me control of a nation's money supply and i care not who makes it laws
    mayer rothschild , private banker
    rookworst zonder r is ook worst ,

 

 
Pagina 562 van 758 EersteEerste ... 62462512552558559560561562563564565566572612662 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22.

Babylon 468*60   Living Room 468*60