Pagina 734 van 758 EersteEerste ... 234634684724730731732733734735736737738744 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 18.326 t/m 18.350 van 18945
  1. #18326
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K Bekijk bericht
    ik denk dat die spuiters hier er ook voor zijn dat de FvD wordt verboden.
    Eeuhhh er is geen verband tussen deze twee variabelen, alhoewel er bij de FvD veel sprake is van anti-vaxers.
    Maar ja, die partij zou verboden moeten worden omdat ze in de overname van de macht door reptielen geloven
    Je zou kunnen zeggen , ach laat ze lekker ..... maar in dit geval moet je gewoon ingrijpen want of ze geloven daar werkelijk in (rijp voor een inrichting) of het zijn zogenaamde metaforen die dermate antisemitisch, discriminerend zijn dat er wel ingegrepen moet worden. Maar laten we hopen dat de democratie dat zelf oplost ( en niet zoals bij de arabische lente)
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (27 november 2022)

  3. #18327
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 16:51
    Berichten
    4.450
    Discussies
    44
    Thanks
    4.679
    Thanked
    6.228 in 2.435 posts

    Standaard

    Coronaprotesten op meer plekken in China na fatale brand

    De protesten in China tegen het strenge coronabeleid lijken over te slaan naar meer steden. In onder meer Shanghai en Peking gingen kleine groepen de straat op, melden internationale media.

    In Shanghai kwamen zo'n 300 betogers bijeen en daarbij werden ongekend kritische leuzen geroepen als "weg met Xi Jinping", "Xinjiang en China van het slot" en "Geen testen maar vrijheid", meldt persbureau AP op basis van getuigen. De mensenmenigte werd door de politie uiteengeslagen. Daarbij werd ook pepperspray ingezet.


    Aanleiding voor de protesten is een fatale woningbrand in de stad Urumqi in de provincie Xinjiang. Daarbij kwamen donderdag tien mensen om het leven. Inwoners van de stad zijn ervan overtuigd dat de strikte coronaregels de brand verergerd hebben.

    Urumqi is al drie maanden in quarantaine om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Het is bekend dat de autoriteiten positief geteste personen soms insluiten om verdere besmettingen te voorkomen.
    https://nos.nl/artikel/2454072-coron...a-fatale-brand

    Zelfs in China worden mensen wakker.

  4. #18328
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Chinezen hebben het helemaal gehad met coronalockdowns: Xi vreest ‘A4-revolutie’
    .... https://www.ad.nl/buitenland/chineze...utie~ad242dbe/

    dit heeft grote gevolgen op allerlei gebied.
    Maar in tegenstelling tot pp44 den ik ook dat er nog velen aan de ziekte zullen sterven in China.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  5. #18329
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 16:51
    Berichten
    4.450
    Discussies
    44
    Thanks
    4.679
    Thanked
    6.228 in 2.435 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    .... https://www.ad.nl/buitenland/chineze...utie~ad242dbe/

    dit heeft grote gevolgen op allerlei gebied.
    Maar in tegenstelling tot pp44 den ik ook dat er nog velen aan de ziekte zullen sterven in China.
    Zolang de Chinezen goed kunnen kezen, zullen er genoeg Chinezen wezen

  6. Onderstaande leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (28 november 2022)

  7. #18330
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 03:43
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.137
    Discussies
    233
    Thanks
    21.461
    Thanked
    6.264 in 2.988 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Zolang de Chinezen goed kunnen kezen, zullen er genoeg Chinezen wezen
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...943#post608943
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  8. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    pietpotent44 (28 november 2022)

  9. #18331
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Eeuhhh er is geen verband tussen deze twee variabelen, alhoewel er bij de FvD veel sprake is van anti-vaxers.
    Maar ja, die partij zou verboden moeten worden omdat ze in de overname van de macht door reptielen geloven
    Je zou kunnen zeggen , ach laat ze lekker ..... maar in dit geval moet je gewoon ingrijpen want of ze geloven daar werkelijk in (rijp voor een inrichting) of het zijn zogenaamde metaforen die dermate antisemitisch, discriminerend zijn dat er wel ingegrepen moet worden. Maar laten we hopen dat de democratie dat zelf oplost ( en niet zoals bij de arabische lente)
    ach hou toch op met die onzin. Maar jij hebt de macht hier, gooi mij er maar mooi vanaf. Ik weet wel wat er met jullie sukkels gaat gebeuren.

  10. #18332
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:12
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K Bekijk bericht
    Ik weet wel wat er met jullie sukkels gaat gebeuren.
    Ik weet ook wat er gaat gebeuren, we zullen allemaal veel belasting betalen en daarna gaan we dood (zowel de gevaccineerde sukkels als de ongevaccineerde helderzienden).

  11. Onderstaande 4 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (28 november 2022),Meme Moo (28 november 2022),molaar (28 november 2022),schoolmeester (28 november 2022)

  12. #18333
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    jullie zijn allemaal je verstand kwijt geraakt, arme stakkers.

  13. #18334
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 05:04
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.110
    Discussies
    112
    Thanks
    14.145
    Thanked
    5.795 in 2.935 posts

    Standaard

    Freddy_K, je post in het verkeerde topic.
    Je moet posten in het humor-topic.

  14. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (28 november 2022)

  15. #18335
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 04:37
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.514
    Discussies
    121
    Thanks
    5.917
    Thanked
    5.008 in 2.165 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K Bekijk bericht
    jullie zijn allemaal je verstand kwijt geraakt, arme stakkers.
    Liever dat jij dat zegt,dan iemand met zijn volle verstand.

  16. Onderstaande 3 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (28 november 2022),hasta la pasta (30 november 2022),schoolmeester (29 november 2022)

  17. #18336
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 04:43
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.828
    Discussies
    91
    Thanks
    14.690
    Thanked
    9.546 in 3.446 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K Bekijk bericht
    jullie zijn allemaal je verstand kwijt geraakt, arme stakkers.
    894B6628-3ED7-4C08-A6EF-161603468BEF.jpg

  18. Onderstaande 7 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    cameltoe slide (29 november 2022),Evert75 (29 november 2022),hasta la pasta (30 november 2022),JonnyFontane (29 november 2022),Meme Moo (29 november 2022),Orlando F ( 6 december 2022),schoolmeester (29 november 2022)

  19. #18337
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 03:43
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.137
    Discussies
    233
    Thanks
    21.461
    Thanked
    6.264 in 2.988 posts

    Standaard

    Het zal nog wel even duren voor de bubbel van Wandelaar5 ook tot zulke zelfreflectie in staat is, maar Volkskrant en NOS steken de hand in eigen boezem over hun overheid-/RIVM-/OMT-doorgeefluikfunctie tijdens de “pandemie”. Dagblad Trouw bericht erover.

    Was de journalistiek tijdens corona teveel op de hand van de overheid?
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  20. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    pietpotent44 (29 november 2022)

  21. #18338
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    6 maart 2024 @ 03:41
    Berichten
    897
    Discussies
    41
    Thanks
    30
    Thanked
    1.111 in 461 posts

    Standaard Corona Virus, Covid-19

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Het zal nog wel even duren voor de bubbel van Wandelaar5 ook tot zulke zelfreflectie in staat is, maar Volkskrant en NOS steken de hand in eigen boezem over hun overheid-/RIVM-/OMT-doorgeefluikfunctie tijdens de “pandemie”. Dagblad Trouw bericht erover.

    Was de journalistiek tijdens corona teveel op de hand van de overheid?
    Hetzelfde met de inflatie. Torenhoog, maar het verhaal bij de media is ……. dat het gedaald is en fors ook

    De inflatie is “slechts” 11,2 %, spaargeld verdampt waar je bijstaat (schulden overigens ook), maar wel een forse daling! In 2020 hadden mensen bij zulke inflatiecijfers een acute hartstilstand gekregen, maar vandaag mogen we er blij mee zijn. Althans, volgens de media
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

  22. Onderstaande leden hebben Dennis bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (30 november 2022)

  23. #18339
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    ik heb goed nieuws voor de spuiters hier. Schijnt dat shedding geen sprookje is. Dus ik ben waarschijnlijk ook geïnfecteerd met het vaccin:

    https://www.medrxiv.org/content/10.1...2274443v1.full

    Ik zit al aan de medicijnen tegen de de onvrijwillig verkregen vaccinatie, 3 Triples per dag. Als dit waar is dan gaan er rechtszaken volgen.

    Enige goede nieuws daarbij is dat Bill Gates, Albert Bourla en Tony Fauci de dans ook niet zullen ontspringen. Maar ik heb toch het vermoeden dat niet iedereen hetzelfde heeft gekregen. Het gaat erom dat iedereen verplicht ingespoten gaat worden. Dan kunnen ze per persoon gaan werken. Die spuiters hier houden zo van China ik niet begrijp dat Badslippers en W5 nog niet zijn geëmigreerd. Daar hebben ze genoeg werk voor jullie: https://www.youtube.com/watch?v=kdiOWmSNXMw&t=65s

    De woede van Silfhout die voel ik ook: https://www.youtube.com/watch?v=qRGozdYBFJY

  24. #18340
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    17 april 2024 @ 17:43
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Goed dat de media zich realiseert dat propaganda gewoon werkt. Ik vraag me af wat de gedachte achter deze mea culpa is. Verliezen ze misschien leden? Zou me niet verbazen. Een beetje krant kost digitaal al gauw €100 per jaar en als je liever papier hebt minstens het dubbele. De warmte die beide abonnements vormen genereren in de vorm van een snorrende computerchip of als aanmaak papier fungeerde hard copy is uiterst gering en men kan dat geld beter investeren in gas of elektriciteit.

  25. Onderstaande 2 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    pietpotent44 (30 november 2022),Wentelt Eefje (30 november 2022)

  26. #18341
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Het zal nog wel even duren voor de bubbel van Wandelaar5 ook tot zulke zelfreflectie in staat is, maar Volkskrant en NOS steken de hand in eigen boezem over hun overheid-/RIVM-/OMT-doorgeefluikfunctie tijdens de “pandemie”. Dagblad Trouw bericht erover.

    Was de journalistiek tijdens corona teveel op de hand van de overheid?
    het mag nu toch wel duidelijk zijn dat die MSM bought and paid for is. Ze zijn zoals ik 3 jaar geleden al zei de Staatsmedia. Tijdens corona was het voor mij overduidelijk dat de overheid ZELF het nieuws maakt. Het nieuws was dan een zogenaamde studie onder het volk wat het volk zou willen. Dat plaatsen ze dan in het AD. Dan staat er de volgende dag in het AD dat de overheid op basis van dat nieuws maatregelen wil nemen. Ze gooien het balletje op en koppen het zelf in.

    Hier een clip van een ex CNN medewerker: https://www.youtube.com/watch?v=PoNxRV71kXw&t=373s
    ze zegt dus dat CNN geld ontvangt van de overheid van Bahrein. Zo werken die jongens tegenwoordig. Ze hoeven enkel op te schrijven wat de overheid wil dat ze opschrijven en het geld stroomt binnen. Als volk betaal je daar dus voor via de belastingen. Dus belastinggeld wordt gebruikt om ons te voorzien van fake news.

    Het AD b.v. huurt enkel van die pro spuiters zoals die vreselijke schrijfsters, eerst Saskia Noort en nu die Debbie Gerritsen. Die beiden net zoals W5 graag over "wappies" spreken. Zal me niks verbazen als die W5 zijn geld van de overheid krijgt. Net zoals zo'n flapdrol als Timmermans. Inflatie speelt geen rol voor dat soort tuig. Timmermans krijgt er gewoon 7% bovenop. Allemaal tax-free, zit inmiddels al over de 30K schoon in het handje. En die apen kosten wel 100K per maand als je de reizen in prive-jets, dure etentjes, maatpakken etc. meerekent. Maar geld voor een scheerapparaat heeft die kabouter dan weer niet.

    Zo willen ze inflatie bestrijden. Inflatie is ontstaan door roekeloos geld bij te printen door overheden. Die komen nooit geld tekort. Als ze geld nodig hebben printen ze gewoon bij. En dan geven ze Poetin gewoon de schuld. Kijk nu eens naar de balance sheet van de FED: https://www.federalreserve.gov/monet...centtrends.htm En die van de ECB: https://www.ecb.europa.eu/pub/annual.../index.en.html

    Nou dat gaat lekker zo. En ze kunnen Poetin mooi de schuld geven.

  27. #18342
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K Bekijk bericht
    het mag nu toch wel duidelijk zijn dat die MSM bought and paid for is. Ze zijn zoals ik 3 jaar geleden al zei de Staatsmedia. Tijdens corona was het voor mij overduidelijk dat de overheid ZELF het nieuws maakt. Het nieuws was dan een zogenaamde studie onder het volk wat het volk zou willen. Dat plaatsen ze dan in het AD. Dan staat er de volgende dag in het AD dat de overheid op basis van dat nieuws maatregelen wil nemen. Ze gooien het balletje op en koppen het zelf in.

    Hier een clip van een ex CNN medewerker: https://www.youtube.com/watch?v=PoNxRV71kXw&t=373s
    ze zegt dus dat CNN geld ontvangt van de overheid van Bahrein. Zo werken die jongens tegenwoordig. Ze hoeven enkel op te schrijven wat de overheid wil dat ze opschrijven en het geld stroomt binnen. Als volk betaal je daar dus voor via de belastingen. Dus belastinggeld wordt gebruikt om ons te voorzien van fake news.

    Het AD b.v. huurt enkel van die pro spuiters zoals die vreselijke schrijfsters, eerst Saskia Noort en nu die Debbie Gerritsen. Die beiden net zoals W5 graag over "wappies" spreken. Zal me niks verbazen als die W5 zijn geld van de overheid krijgt. Net zoals zo'n flapdrol als Timmermans. Inflatie speelt geen rol voor dat soort tuig. Timmermans krijgt er gewoon 7% bovenop. Allemaal tax-free, zit inmiddels al over de 30K schoon in het handje. En die apen kosten wel 100K per maand als je de reizen in prive-jets, dure etentjes, maatpakken etc. meerekent. Maar geld voor een scheerapparaat heeft die kabouter dan weer niet.

    Zo willen ze inflatie bestrijden. Inflatie is ontstaan door roekeloos geld bij te printen door overheden. Die komen nooit geld tekort. Als ze geld nodig hebben printen ze gewoon bij. En dan geven ze Poetin gewoon de schuld. Kijk nu eens naar de balance sheet van de FED: https://www.federalreserve.gov/monet...centtrends.htm En die van de ECB: https://www.ecb.europa.eu/pub/annual.../index.en.html

    Nou dat gaat lekker zo. En ze kunnen Poetin mooi de schuld geven.
    mijn post voor deze is niet geplaatst. Waar ik belangrijke info over shedding heb geplaatst

    Trouwens die big pharma zit niet stil. Ze hebben nu een nieuw medicijn voor lesbians met depressie. Het heet TryCoxAgain

    https://m.facebook.com/sensiteef/vid...4974735952657/

  28. #18343
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 04:43
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.828
    Discussies
    91
    Thanks
    14.690
    Thanked
    9.546 in 3.446 posts

    Standaard

    Ik krijg mijn geld niet van de overheid, maar rechtstreeks van het WEF. En die hebben ook belastingvrijstelling voor mij geregeld! En als ik wat extra’s wil, dan krijg ik dat van Soros. Goed geregeld zo!

  29. Onderstaande 2 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    cameltoe slide ( 1 december 2022),schoolmeester (30 november 2022)

  30. #18344
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Ik krijg mijn geld niet van de overheid, maar rechtstreeks van het WEF. En die hebben ook belastingvrijstelling voor mij geregeld! En als ik wat extra’s wil, dan krijg ik dat van Soros. Goed geregeld zo!
    Volgens mij schuur jij ook nog tegen de reptielen aan…
    En Garde

  31. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (30 november 2022)

  32. #18345
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Ik krijg mijn geld niet van de overheid, maar rechtstreeks van het WEF. En die hebben ook belastingvrijstelling voor mij geregeld! En als ik wat extra’s wil, dan krijg ik dat van Soros. Goed geregeld zo!
    zal me niks verbazen. Enige wat je hoeft te doen de hele dag is wappies tellen op je telraam en het geld stroomt tax-free binnen? Net zoiets als Timmermans die de hele dag dingen zit te verbieden terwijl die zelf een grotere vervuiler is als heel de provincie Utrecht. Dat is het probleem met al die overheidsknakkers. Ik kreeg nu een brief dat ik ook belasting moet gaan betalen in Ierland omdat ik een account heb bij Interactive Brokers die zijn EU tak/kantoor in Ierland heeft. Die overheidsknakkers zijn een groot probleem. Vuile bloedzuigers zijn het. Middels de technologie waar ze zelf 0.0 aan hebben bij gedragen kunnen ze de mensen nu tracken en controleren tot volledige stilstand aan toe. Ik haat die vuile bloedzuigers.

    Het verklaart ook goed waarom jij je krankzinnige opvattingen hebt want je wordt er immers voor betaald.

  33. #18346
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 04:37
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.514
    Discussies
    121
    Thanks
    5.917
    Thanked
    5.008 in 2.165 posts

    Standaard

    Kijk eerst eens naar je eigen.Iets met de pot verwijt de ketel....Freddy_K

  34. Onderstaande 2 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester ( 1 december 2022),WANDELAAR5 ( 1 december 2022)

  35. #18347
    Geregistreerd
    21 augustus 2016
    Last Online
    Vandaag @ 00:51
    Berichten
    697
    Discussies
    31
    Thanks
    712
    Thanked
    1.643 in 512 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K Bekijk bericht
    .....
    Ik kreeg nu een brief dat ik ook belasting moet gaan betalen in Ierland omdat ik een account heb bij Interactive Brokers die zijn EU tak/kantoor in Ierland heeft. Die overheidsknakkers zijn een groot probleem. Vuile bloedzuigers zijn het.

    Middels de technologie waar ze zelf 0.0 aan hebben bij gedragen kunnen ze de mensen nu tracken en controleren tot volledige stilstand aan toe. Ik haat die vuile bloedzuigers.
    .....

    Zo word je een weldoener van het sociale systeem. Er zal een nieuwe kleuterschool gebouwd en gefinancierd worden met de miljoenen belastingen die jullie nu moeten betalen.

    Het valt nog te hopen dat de kinderen zich niet zo verward zullen ontwikkelen als de fiscale sponsor van hun nieuwe speeltuin.
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

  36. Onderstaande 4 leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 1 december 2022),JonnyFontane ( 1 december 2022),schoolmeester ( 1 december 2022),WANDELAAR5 ( 1 december 2022)

  37. #18348
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 04:43
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.828
    Discussies
    91
    Thanks
    14.690
    Thanked
    9.546 in 3.446 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K Bekijk bericht
    Ik kreeg nu een brief dat ik ook belasting moet gaan betalen in Ierland omdat ik een account heb bij Interactive Brokers die zijn EU tak/kantoor in Ierland heeft. Die overheidsknakkers zijn een groot probleem. Vuile bloedzuigers zijn het.
    Ik betaal graag veel belasting, want dat is een teken dat ik nog meer verdien! Maar ja, ik zit nu met die WEF vrijstelling...

    Even serieus: Lijkt me trouwens wel lastig leven met al die paranoia en angsten als je achter elke boom een complot ziet. Misschien maar even Cold Turkey afkicken? Helemaal niet meer kijken op die complot sites? Of hulp zoeken. Ook al stik je in je eigen gelijk, het leven is veel makkelijker en leuker met oogkleppen op FreddyK! En van jouw belastinggeld gebeuren natuurlijk veel dingen waar je het niet mee eens bent, maar ook veel goede dingen.

  38. Onderstaande 4 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 1 december 2022),cameltoe slide ( 1 december 2022),JonnyFontane ( 1 december 2022),schoolmeester ( 1 december 2022)

  39. #18349
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    ja Ome Freddy is gek. Maar ik zal er geen traan om laten als de 1 na de andere spuiter nu gaat omvallen. Het gemiddelde IQ gaat meteen omhoog. Als ze maar niet op me vallen en of dood vallen op straat zodat ik niet een beetje kan doorrijden. Ipv sneeuwschuivers hebben we straks gevaccineerden schuivers nodig. Allemaal door climate change natuurlijk. Ik hoop dat die vieze vette klimaatpaus ook de echte spuit heeft gekregen. 100K voor zo'n stuk vies vet onbenul kan een stuk beter gebruikt worden. En wat te denken over Ursula Teringlijer. Die vieze corrupte .... nee die heeft de spuit zeker niet genomen. Haar man werkt immers in Pharma. Die weten heus wel wat hier echter steekt.

    Die spuiters hier zijn allemaal vrienden van de USA. Wist je dat de USA de EU kapot probeert te maken? Wist je dat de USA zijn dollar hoog probeert te houden door de EU uit te zuigen? Waarom anders blazen ze de gas leidingen op? Die petro-dollar is zo goed als niks meer waard zodra er niet meer in dollars wordt gehandeld. De USA die middels de petro dollar, de "reserve currency" de wereld heeft uitgebuit sinds WW2. Al die dollars stromen straks terug naar de USA voor een totale implosie. Enkel de EU dwingen gas uit de USA te kopen houd dat waardeloze stuk nog omhoog.

  40. #18350
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 04:43
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.828
    Discussies
    91
    Thanks
    14.690
    Thanked
    9.546 in 3.446 posts

    Standaard

    FreddyK, je voorspelt nu al heel lang dat mensen die gevaccineerd zijn dood neer zullen vallen. Je hebt allerlei data genoemd en er is niets gebeurd. Hoe lang gaat het nog duren voordat je de mensen van wie je deze wijsheid hebt niet meer gelooft? Nog 20 jaar?
    Voor wat betreft de dollar ben je zwaar off-topic. Daar zal ik hier niet op ingaan.

  41. Onderstaande 5 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 3 december 2022),hasta la pasta ( 3 december 2022),Meme Moo ( 3 december 2022),Picasso 1 ( 3 december 2022),schoolmeester ( 3 december 2022)

 

 
Pagina 734 van 758 EersteEerste ... 234634684724730731732733734735736737738744 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05.

  FKK Artemis 468*60