Pagina 1 van 44 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 1098
  1. #1
    Geregistreerd
    3 augustus 2020
    Last Online
    28 december 2023 @ 22:13
    Locatie
    Tjechoslowaschinveld
    Berichten
    618
    Discussies
    7
    Thanks
    296
    Thanked
    652 in 340 posts

    Standaard Opmerkelijke nieuwsberichten

    Nieuwslezeres aangehouden nadat ze naakt achter het stuur wordt aangetroffen
    Updated 1 min geleden
    Gisteren, 23:23 in BUITENLAND




    LAS VEGAS - Een nieuwslezeres uit Las Vegas is aangehouden omdat ze dronken en naakt in haar auto werd aangetroffen. Hoe de vrouw in eerste instantie in die situatie terecht is gekomen, is niet bekend gemaakt.

    Fox 5 Las Vegas nieuwslezeres en verslaggever Feven Kiflegiorgis werd rond 7.30 uur naakt en ’out’ aangetroffen achter het stuur van haar Audi. Hoewel het voorval al in maart plaatsvond, is het nu pas naar buiten gebracht door Las Vegas Review-Journal.


    Kiflegiorgis, beter bekend als Feven Kay, verklaarde destijds aan agenten dat ze zich niet meer kon herinneren hoe ze in haar situatie was beland. De vrouw weigerde ook een bloedtest af te laten nemen.

    Aangehouden

    Kiflegiorgis is aangehouden wegens roekeloos rijgedrag. Op 21 april werd haar opgedragen een boete van 1000 euro te betalen en ook moest ze opnieuw rijlessen volgen.

    Om haar afwezigheid bij de nieuwszender te verklaren had de Amerikaanse haar fans middels een video laten weten dat er zich een ’privé-omstandigheid’ had voorgedaan: „Vorige maand ben ik aangehouden wegens rijden onder invloed. Ik werd aangetroffen in een geparkeerde wagen in een wijk van Las Vegas, in mijn eentje.”

    Feven heeft laten weten haar leven te beteren: „Ik wil dat jullie weten dat ik hier van heb geleerd, en zal blijven leren. Ik dank jullie voor jullie steun.”

    5DC5B5E7-E5D0-4976-A363-CABE0102FA25.jpg

    Ik zou haar niet in de cel duwen maar lekker naakt laten rondrijden, ik denk dat las vegas geen betere attractie heeft dan deze !

  2. Onderstaande 3 leden hebben Pikkatrillah bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (30 april 2021),jansenroy (30 april 2021),sofaking (30 april 2021)

  3. #2
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pikkatrillah Bekijk bericht
    Nieuwslezeres aangehouden nadat ze naakt achter het stuur wordt aangetroffen
    Updated 1 min geleden
    Gisteren, 23:23 in BUITENLAND


    Ik zou haar niet in de cel duwen maar lekker naakt laten rondrijden, ik denk dat las vegas geen betere attractie heeft dan deze !
    Yep.

    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  4. Onderstaande 3 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Pikkatrillah (30 april 2021),RobOpzoek ( 1 mei 2021),WANDELAAR5 (30 april 2021)

  5. #3
    Geregistreerd
    3 augustus 2020
    Last Online
    28 december 2023 @ 22:13
    Locatie
    Tjechoslowaschinveld
    Berichten
    618
    Discussies
    7
    Thanks
    296
    Thanked
    652 in 340 posts

    Standaard

    Man doet bijzondere ontdekking in auto die hij voor 575 euro kocht op veiling
    De Brit Richard Lukacs was aanvankelijk heel blij met de Seat Ibiza die hij op een online veiling kocht. Maar dat veranderde toen hij in de ruimte keek waar normaal gesproken het reservewiel ligt.

    Erik Kouwenhoven 30-04-21, 20:00

    De 29-jarige Richard Lukacs betaalde iets meer dan 575 euro voor de Seat Ibiza. Eenmaal thuis bekeek hij de auto eens goed en vond negen zakken met vermoedelijk heroïne, met een marktwaarde die de prijs van de auto vele malen overtrof. Een deel was opgeborgen in het reservewielcompartiment.


    De zakenman uit Thatcham zei dat de drugs in negen verzegelde plastic zakken zaten. ,,Ik had mijn dochtertje bij me, dus ik moest haar eerst afleiden. Vervolgens belde ik de politie, maar die weigerde te komen. En dus moest ik kilometers lang reizen met de drugs om ze af te geven op het bureau. Ik vond het een schokkende ervaring.”

    Volgens de politie van Thames Valley kreeg de beller het advies om de drugs naar het dichtstbijzijnde politiebureau te brengen. Het veilinghuis beweert tegenover Britse media dat de auto's die worden geveild compleet worden leeggehaald en geïnspecteerd voor ze worden verkocht.

    Je zal het maar niet ontdekken en een jaar later aangehouden worden bij een grens, ben benieuwd of je dan nog wegkomt met het verhaal dat het er al zat toen je de auto kocht

  6. Onderstaande 4 leden hebben Pikkatrillah bedankt voor deze bijdrage:

    Goedemorgenallemaal (18 oktober 2021),mentholbear ( 1 mei 2021),pret ( 1 mei 2021),schoolmeester ( 1 mei 2021)

  7. #4
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 13:32
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard Opmerkelijke nieuwsberichten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pikkatrillah Bekijk bericht
    Man doet bijzondere ontdekking in auto die hij voor 575 euro kocht op veiling
    De Brit Richard Lukacs was aanvankelijk heel blij met de Seat Ibiza die hij op een online veiling kocht. Maar dat veranderde toen hij in de ruimte keek waar normaal gesproken het reservewiel ligt.

    Erik Kouwenhoven 30-04-21, 20:00

    De 29-jarige Richard Lukacs betaalde iets meer dan 575 euro voor de Seat Ibiza. Eenmaal thuis bekeek hij de auto eens goed en vond negen zakken met vermoedelijk heroïne, met een marktwaarde die de prijs van de auto vele malen overtrof. Een deel was opgeborgen in het reservewielcompartiment.


    De zakenman uit Thatcham zei dat de drugs in negen verzegelde plastic zakken zaten. ,,Ik had mijn dochtertje bij me, dus ik moest haar eerst afleiden. Vervolgens belde ik de politie, maar die weigerde te komen. En dus moest ik kilometers lang reizen met de drugs om ze af te geven op het bureau. Ik vond het een schokkende ervaring.”

    Volgens de politie van Thames Valley kreeg de beller het advies om de drugs naar het dichtstbijzijnde politiebureau te brengen. Het veilinghuis beweert tegenover Britse media dat de auto's die worden geveild compleet worden leeggehaald en geïnspecteerd voor ze worden verkocht.

    Je zal het maar niet ontdekken en een jaar later aangehouden worden bij een grens, ben benieuwd of je dan nog wegkomt met het verhaal dat het er al zat toen je de auto kocht
    Doet denken aan het boek de kostwinner van Henk rijks. Als ie het nu ook nog was gaan verkopen then he could have lived the book.

    (Een heerlijk boek overigens)


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  8. Onderstaande 2 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 1 mei 2021),Pikkatrillah ( 1 mei 2021)

  9. #5
    Geregistreerd
    3 augustus 2020
    Last Online
    28 december 2023 @ 22:13
    Locatie
    Tjechoslowaschinveld
    Berichten
    618
    Discussies
    7
    Thanks
    296
    Thanked
    652 in 340 posts

    Standaard

    Politie rukt groots uit voor inbraak Vleuten: bewoner ziet luidruchtig seksende zwanen aan voor inbreker


    LEIDSCHE RIJN - De politie is vannacht massaal uitgerukt na een melding over een mogelijke inbraak in Vleuten. De bewoner had gehoord dat iemand de deur probeerde in te trappen en dacht een persoon met een witte jas te hebben gezien. Daarop werd in paniek het alarmnummer gebeld.

    Na de melding gingen meerdere eenheden ter plaatse. Daarbij werd ook een hondengeleider en een politiehelikopter ingezet.

    "Ter plaatse gekomen bleek het verhaal toch anders te zijn", laat de politie weten. Een andere getuige in de straat had gezien dat er twee zwanen luidruchtig de liefde aan het bedrijven waren, waarbij de zwanen tegen de deur aan waren geknald.

    Dat zijn de inbrekers van vroeger niet meer

  10. Onderstaande leden hebben Pikkatrillah bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 2 mei 2021)

  11. #6
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 05:45
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.018
    Thanked
    5.710 in 2.900 posts

    Standaard

    Ook een zwaan wil er wel eens lekker tegenaan......

    Groet, schoolmeester.

  12. #7
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Zou ik ook wel weer eens willen... Wat een geluksvogels die 2

  13. #8
    Geregistreerd
    29 december 2015
    Last Online
    25 maart 2024 @ 13:32
    Berichten
    1.833
    Discussies
    26
    Thanks
    2.755
    Thanked
    2.139 in 820 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Wat een geluksvogels die 2
    Het zit blijkbaar anders. Ik heb op het hoerenlopersforum van zwanen gelezen dat die mannelijke zwaan is opgelicht door die vrouwelijke zwaan. Die mannelijke zwaan schreef dat hij zonder condoom wilde neuken en dat die vrouwelijke zwaan daar 5 goudvissen extra voor vroeg. Die mannelijke zwaan vond 5 goudvissen, gaf ze aan die vrouwelijke zwaan en wilde direct beginnen met neuken. Op dat moment schijnt zij voorgesteld te hebben om hem eerst te pijpen. Hij schijnt daarmee ingestemd te hebben en zij heeft hem tijdens het pijpen ongemerkt een condoom omgedaan met haar bek. Hij was zo geil dat hij zo snel mogelijk zijn pik uit haar bek heeft gehaald en is begonnen met neuken. Hij had dus niet gemerkt dat hij een condoom omhad tijdens het neuken. Totdat het te laat was.

  14. Onderstaande 12 leden hebben Partycrasher bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 2 mei 2021),Eddy_V ( 2 mei 2021),fervent ( 2 mei 2021),Goedemorgenallemaal (18 oktober 2021),jansenroy ( 2 mei 2021),JonnyFontane ( 2 mei 2021),Meme Moo ( 2 mei 2021),mentholbear ( 2 mei 2021),noglangnietuitgewandeld ( 2 mei 2021),Pikkatrillah ( 2 mei 2021),pret ( 2 mei 2021),schoolmeester ( 2 mei 2021)

  15. #9
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:56
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Goede theorie...

  16. #10
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    zwaan is zowat de enige diersoort dat monogaam is,eeef het maar even mee
    Kan je altijd zeggen wanneer je partner, vrouw of vriendin je betrapt op overspel ; ja maar ik hou geestelijk van jou maar fysiek is monogamie tegen de natuur,alleen de zwanen zijn trouw en nog enkele uitzonderlijke diersoorten zoals de Gibbonaap;de zwarte Gier en de wolf
    de normen en waarden in onze godsdienst bepalen eeuwige trouw maar hoe kan je dat beloven? Dus onmiddellijk bij het huwelijk ben je al aan het liegen omdat je niet kan weten of je wel effectief eeuwig trouw zal zijn
    Er zijn culturen waar verschillende vrouwen hebben zeer normaal blijkt te zijn

  17. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 3 mei 2021)

  18. #11
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 05:45
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.018
    Thanked
    5.710 in 2.900 posts

    Standaard

    In de ijsbeercultuur mag je ook verschillende vrouwen hebben.

    Groet, schoolmeester.

  19. Onderstaande 4 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    BefBeer ( 3 mei 2021),Eddy_V ( 3 mei 2021),mentholbear ( 3 mei 2021),Pikkatrillah ( 3 mei 2021)

  20. #12
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    zwaan is zowat de enige diersoort dat monogaam is, alleen de zwanen zijn trouw en nog enkele uitzonderlijke diersoorten zoals de Gibbonaap;de zwarte Gier en de wolf
    Dan heeft @Vazkor vast die memo niet ontvangen

  21. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 3 mei 2021),Eddy_V ( 3 mei 2021),jansenroy ( 3 mei 2021)

  22. #13
    Geregistreerd
    3 augustus 2020
    Last Online
    28 december 2023 @ 22:13
    Locatie
    Tjechoslowaschinveld
    Berichten
    618
    Discussies
    7
    Thanks
    296
    Thanked
    652 in 340 posts

    Standaard

    Chinese man gearresteerd nadat hij zoon (2) verkocht en van geld op vakantie ging
    Een Chinese man is gearresteerd omdat hij zijn tweejarige zoon heeft verkocht aan een kinderloos stel, nadat hij de voogdij over zijn kind had gekregen toen hij van zijn vrouw scheidde. De man zou het geld vervolgens hebben gebruikt om op vakantie te gaan met zijn nieuwe vriendin, melden Chinese media.


    De man, die de achternaam Xie heeft, had volgens Chinese media voortdurend ruzie met zijn ex-vrouw en zou hun zoon, Jiajia, hebben verkocht om de last van de kinderopvang te verlichten. Xie en zijn ex hebben twee kinderen. De Chinese man kreeg de voogdij over hun zoon, de moeder over hun dochter.

    Omdat Xie in een andere stad werkte, verbleef zijn zoon bij zijn broer Lin. Maar toen Xie zijn zoon had opgehaald en de moeder van de jongen haar zoon later wilde zien, bleek ineens dat het ventje spoorloos was verdwenen. Nadat Lin contact had opgenomen met zijn broer en meermaals geen gehoor kreeg, belde hij de politie. Die ontdekte toen dat Xie zijn zoon had verkocht aan een kinderloos echtpaar in de stad Changshu, voor iets meer dan 20.000 euro.

    Terug bij oom
    De Chinese man moet binnenkort voor de rechter verschijnen. Jiajia is inmiddels teruggebracht naar zijn oom. Ook het echtpaar dat de tweejarige jongen in eerste instantie kocht, wordt mogelijk vervolgd. Chinese media melden ook dat Xie eerder al twee andere dochters uit een eerder huwelijk had weggegeven omdat hij in financiële nood zat.

  23. #14
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Ben je verbaasd over dat er een zoon verkocht kan worden en 2 dochters worden weggegeven?

  24. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Pikkatrillah ( 7 mei 2021)

  25. #15
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Bizarre gevallen in China


  26. #16
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 05:45
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.018
    Thanked
    5.710 in 2.900 posts

    Standaard

    Die spleetogen doen zowat alles voor geld.

  27. #17
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Chocoladeliefhebbers moesten op de Antwerpse ring zijn vanmorgen.

    https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210507_91585534

    Een zwaar ongeval heeft vrijdagochtend het verkeer op de Antwerpse Ring grondig in de war gestuurd. Een SUV botste er met een tankwagen, geladen met warme chocolade.
    ...
    Het duurde uren voordat de weg weer vrijgemaakt was. De lading chocolade moest eerst overgetankt worden naar een andere tankwagen, alvorens het gekantelde voertuig getakeld kon worden.
    Maar het wordt nog gekker

    Hoe het ongeval precies is kunnen gebeuren, is nog onduidelijk. Aan het stuur van de SUV zat een 15-jarige jongen. Die zou de auto van zijn moeder genomen hebben, zo vernemen we uit goede bron. Daarmee veroorzaakte hij midden op de Antwerpse Ring moedwillig een ongeval door een wild manoeuvre uit te voeren. Hij botste tegen de vangrail en vloog terug de snelweg op. De vrachtwagen kon een aanrijding niet meer vermijden. De jongen zou psychische problemen hebben.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  28. Onderstaande 2 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 7 mei 2021),Pikkatrillah ( 7 mei 2021)

  29. #18
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 05:45
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.018
    Thanked
    5.710 in 2.900 posts

    Standaard

    Met 15 jaar in een SUV, ik geef hem nog een jaar, dan zit hij in een DVP.

  30. Onderstaande 2 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 7 mei 2021),Pikkatrillah ( 7 mei 2021)

  31. #19
    Geregistreerd
    3 augustus 2020
    Last Online
    28 december 2023 @ 22:13
    Locatie
    Tjechoslowaschinveld
    Berichten
    618
    Discussies
    7
    Thanks
    296
    Thanked
    652 in 340 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Bizarre gevallen in China

    �� WTF

  32. #20
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Die spleetogen doen zowat alles voor geld.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pikkatrillah Bekijk bericht
    �� WTF
    Uit armoede, hebzucht, en de cultuur van een zoon hebben voor het voortbestaan van je familienaam, doen mensen rare dingen. Er is ergens ook een schrijnend filmpje van een oma die met haar kleinkind naar een park was om em even buiten te laten spelen. Grootmoeder let goed op de kleine. Maar een hondsbrutale gaat vechtend met die arme oma haar kleinkind ontvoeren. Echt zo bizar. Kan helaas dat filmpje niet even terug vinden.
    En mensen die erbij staan en dat wel filmen, maar zich niet in het conflict durven te mengen

    De samenleving zit daar heel anders in elkaar.

  33. #21
    Geregistreerd
    3 augustus 2020
    Last Online
    28 december 2023 @ 22:13
    Locatie
    Tjechoslowaschinveld
    Berichten
    618
    Discussies
    7
    Thanks
    296
    Thanked
    652 in 340 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht

    De samenleving zit daar heel anders in elkaar.
    Dat mogen duidelijk zijn !

  34. #22
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pikkatrillah Bekijk bericht
    Dat mogen duidelijk zijn !
    Om het even te relativeren, niet elke Chinees is een kidnapper. In Nederland zijn de meeste kidnappers (buiten familie om) pedo's. En bijna al die pedo websites worden ergens in Nederland gehost ofzo. Maar dat betekent niet dat op elke straathoek een pedo in Nederland staat.

    Dus ook in China zijn er genoeg kinderen die buiten spelen. Maar het is wel iets om rekening mee te houden helaas.

  35. #23
    Geregistreerd
    3 augustus 2020
    Last Online
    28 december 2023 @ 22:13
    Locatie
    Tjechoslowaschinveld
    Berichten
    618
    Discussies
    7
    Thanks
    296
    Thanked
    652 in 340 posts

    Standaard

    De Amerikaanse senator Andrew Brenner uit Ohio gebruikte deze week een virtuele achtergrond tijdens een Zoom-vergadering met andere senatoren, om te verhullen dat hij ondertussen aan het autorijden was. Dat schrijft The Columbus Dispatch. De timing was opvallend, omdat in de staat net een wetsvoorstel voor het zwaarder straffen van afgeleide automobilisten was ingediend.


    Brenner had een achtergrond ingesteld waardoor het leek alsof hij op kantoor zat. Op zijn borst was echter duidelijk een gordel te zien. Ook verscheen soms een stuk van de weg naast zijn hoofd en draaide hij soms om te kijken of hij van baan kon wisselen.

    De vergadering met senatoren uit Ohio was live te volgen. Brenner begon het gesprek in een geparkeerde auto. Nadat hij even offline was, verscheen hij weer, met op de achtergrond een thuiskantoor.

    Volgens de senator werd hij tijdens het rijden "niet afgeleid". Brenner zegt dat zijn aandacht op de weg was en dat hij meeluisterde met de discussie. "Ik bel wel vaker tijdens het rijden. Dat zijn vaak telefoongesprekken, maar als het een videovergadering is, is mijn aandacht niet bij de video. Ik zie het als een telefoongesprek."

    Het handelen van Brenner viel des te meer op omdat eerder deze week een wetsvoorstel was ingediend om afleiding in de auto zwaarder te straffen. In het voorstel wordt gevraagd om een verbod op sms'en, berichten lezen, foto's maken en livestreamen in de auto. Dat zijn op dit moment nog geen overtredingen in de Amerikaanse staat.

    Misschien een idee als jer ergens ligt te rollebollen en je een inkomend FaceTime gesprek krijgt .

  36. #24
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pikkatrillah Bekijk bericht
    verbod op sms'en, berichten lezen, foto's maken en livestreamen in de auto. Dat zijn op dit moment nog geen overtredingen in de Amerikaanse staat.

    Misschien een idee als jer ergens ligt te rollebollen en je een inkomend FaceTime gesprek krijgt .
    Maak je van je SC zo je kantoor, inclusief nieuwe stagiaire

    Wel goed dat er minder afleiding zou zijn. Maak zelf gebruik ik mm smartphone voor zoveel meer tijdens het rijden. Muziek speler en navigatie bijvoorbeeld. Dat wil ik onderweg gewoon kunnen blijven bedienen.
    Wel fijn dat er steeds meer met spraak besturing kan, maar werkt helaas niet altijd (goed).

  37. #25
    Geregistreerd
    3 augustus 2020
    Last Online
    28 december 2023 @ 22:13
    Locatie
    Tjechoslowaschinveld
    Berichten
    618
    Discussies
    7
    Thanks
    296
    Thanked
    652 in 340 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Wel fijn dat er steeds meer met spraak besturing kan, maar werkt helaas niet altijd (goed).
    Daar heb ik ook last van , als ik iets vertel of als ik met een liedje meezing krijg ik gemiddeld 5 keer op een half uur de vraag”waar kan ik u mee helpen” maar als ik zeg dat ze mij eens moet pijpen snapt ze het niet.
    Wat dat betreft hebben ze die vrouw levensecht gemaakt

  38. Onderstaande leden hebben Pikkatrillah bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 8 mei 2021)

 

 
Pagina 1 van 44 1234511 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:46.