Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    9 juni 2007
    Last Online
    11 februari 2024 @ 10:02
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    20
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    32 in 10 posts

    Standaard Sabrina (Roe), Schippersstraat 30/3

    Deze blonde (niet originele kleur )dame ook eens bezocht. Op haar highheels is zij zeker 1,75m maar eens zij die uitdoet blijft er nog ongeveer 1,65m over. Binnengestapt, de gang doorgewandeld en met de trap naar de 1e verdieping. Ze ontdeed zich van haar slipje maar tot mijn teleurstelling hield zij haar topje aan. Ze heeft nog maar pas siliconen laten plaatsen en daarom zijn haar borsten nogal gevoelig. Heb ik natuurlijk geen boodschap aan. Ik wil borsten kunnen betasten. Op mijn aandringen ging het topje uit maar ik mocht enkel zachtjes aanraken, pfff....vond ik maar niets. Maar goed, ze bracht mijn penis op sterkte met haar hand om vervolgens een condoom aan te brengen en zachtjes te pijpen, intussen mijn tepels met haar vingers bespelend. Ze vroeg of ik van een prostaatmassage hield maar dat is niet echt mijn ding. Blijkbaar doet ze het graag want ze bleef aandringen en beloofde het zachtjes aan te doen. Uiteindelijk verdwenen er 2 vingers in mijn anus waarbij ze mijn prostaat beroerde. Maar het gewenste effect bij mij bleef uit, had ik al ondervonden bij andere dames. Ze gaf het dan maar op en ze kwam bovenop mij zitten en als een volleerde amazone bereed ze mij. Dat was dan toch het beste wat ze mij had geboden. Het is een vriendelijke dame maar heeft nog een lange weg af te leggen. Ze vertelde mij dat ze meer en meer richting kinky games evolueert maar daar stel ik mij eerlijk gezegd nog vragen bij. Kortom een lieve vriendelijke dame met potentieel. Om in voetsporen van Beatrice, Selena e.a. kinkygirls te stappen zal ze nog wel veel moeten bijleren.

  2. Onderstaande 5 leden hebben knzs bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (22 januari 2020),delaplace1 (25 januari 2020),felrops (22 januari 2020),hvdk52 (22 januari 2020),mechelen (22 januari 2020)

  3. #2
    Geregistreerd
    9 juni 2007
    Last Online
    11 februari 2024 @ 10:02
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    20
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    32 in 10 posts

    Standaard

    Deze werkt nu in Frankrijk, privé ontvangst in Nice. Werkt er onder de naam Loreneeve.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:43.

  Living Room 468*60