Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 30

Discussie: Uit de hut komen..

  1. #1
    Geregistreerd
    29 september 2019
    Last Online
    21 januari 2022 @ 08:34
    Berichten
    36
    Discussies
    3
    Thanks
    32
    Thanked
    53 in 19 posts

    Standaard Uit de hut komen..

    Mede-beren!

    Ik geniet al enige jaren van bezoeken aan saunaclubs. Ik ga altijd alleen naar saunaclubs toe, omdat ik dit beschouw als mijn persoonlijke guilty pleasures Daarnaast was ik , tot voor kort, ook nog gebonden aan een berin en moest deze hobby dan ook wel privé blijven. Dit is niet meer het geval. Mijn familie, vrienden, kennissen en collegae weten dan ook niet van mijnguilty pleasures , althans dat is mijn aanname. De laatste tijd speel ik met de gedachte om eens binnen mijn achterban, met een betrouwbare vriend over mijn guilty pleasures te spreken. Oftewel ik wil uit de (sauna) hut te komen!

    Hierdoor rezen de volgende vragen:

    • Wie van jullie achterban is op de hoogte van jullie guilty pleasures ?
    • Hoe heb je voor het eerste gecommuniceerd over je guilty pleasures ?


    Alvast bedankt voor je respons! Kom er maar in
    Laatst gewijzigd door Ian; 13 januari 2020 om 20:33

  2. #2
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 05:51
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Mijn achterban weet van niets en dat wil ik houden zo..
    En een guilty pleasure is geen guilty pleasure meer als je het bekend maakt.

  3. #3
    Geregistreerd
    29 september 2019
    Last Online
    21 januari 2022 @ 08:34
    Berichten
    36
    Discussies
    3
    Thanks
    32
    Thanked
    53 in 19 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JonnyFontane Bekijk bericht
    En een guilty pleasure is geen guilty pleasure meer als je het bekend maakt.
    Oneens! Het delen van mijn guilty pleasure met een betrouwbare volgeling, zou juist niet automatisch tot algemene bekendheid moeten leiden, waardoor het voor een overgroot deel onbekend blijft en voor mij een guilty pleasure.

  4. #4
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    van mij weet het iedereen in mijn omgeving, famile, vrienden, ex, dochter echt iedereen.
    Als ze mij op komen halen word er eerst vaak koffie gedronken of eieren gebakken of iets anders.
    En dan word er net zo makkelijk over gepraat of dat we het over het weer hebben.
    Op een feestje in de familie of bij vrienden ook, en vaak het gesprek van de avond, van de getrouwde brave mannen
    En dan zegt neef Koos alberts, tegeh me vader kom Pa plezier ga ook gezellig mee
    Het is zo dat me moeder soms zegt, hier jonghu heb je 50 euri kun je een keertje lekker neuken
    Ik ben blij dat het iedereen weet, ik hoef nooit te liegen en iets te onthouden.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  5. Onderstaande 2 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (14 januari 2020),Ian (14 januari 2020)

  6. #5
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Zie niet goed in wat het kan opleveren om iemand van je vrienden, laat staan familie of collega’s in te lichten. Valt alleen maar bij te verliezen, niets te winnen. Het is een privéaangelegenheid en daarmee uit. Het zou kunnen dat je behoefte hebt om niet alleen in een Club te zitten (in de zin van er met “vrienden” te zijn). Dan ben je beter wat sociaal en leer collega-beren in de Club kennen, dat zijn sowieso gelijkgestemden.

    Zelf heb ik liever social time met de dames. DVP’s die me beter kennen en niet elke minuut in de Club op de kamer willen doorbrengen, hebben er niets op tegen om een aantal keren tijdens je bezoek bij je te komen zitten, wat babbelen en flikflooien of samen wat gaan eten. Uiteraard doen ze dat ook omdat je een regelmatige klant bent en graag aan klantenbinding doen. Maar verder hou je je leven binnen en buiten de Club beter gescheiden, dat geldt zowel voor de dames als de rest.

  7. Onderstaande leden hebben Player bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (18 januari 2020)

  8. #6
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 00:27
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

    Standaard

    Mij lijkt dit een onderdeel van je privacy. Maar als je alles graag aan de grote klok hangt zou ik zeggen, ga je gang...

    Hou er wel rekening mee dat je snel een reputatie krijgt, en een reputatie kan ooit tegen je werken...

  9. Onderstaande 2 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    Ian (14 januari 2020),lekkersfan (13 januari 2020)

  10. #7
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    ik zou zeggen voor vele is het schuldig plezier, daarmee geef je al een antwoord, zodra dat dus bekend wordt , nou dan zijn rapen bij veel mensen gaar... , mijn advies zoek mensen uit aan wie jeiets kwijt kan zonder dat je een vingertje krijgt... er zijn er velen die zover gaan dat ze niks meer met je te maken willen hebben, vooral vrouwen.....

  11. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Ian (14 januari 2020)

  12. #8
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Player Bekijk bericht
    Zie niet goed in wat het kan opleveren om iemand van je vrienden, laat staan familie of collega’s in te lichten. .
    maar als je zo vaak gaat als ons
    Wat moet je dan iedere keer zeggen?
    Ik heb een tasje met slippers, deodorant, parfum en tandpasta. Zeg het maar, ik weet het niet
    Ik vind het fijn dat iedereen het weet, dan kun je, je ook nooit verspreken

    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  13. #9
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    maar als je zo vaak gaat als ons
    Wat moet je dan iedere keer zeggen?
    Ik heb een tasje met slippers, deodorant, parfum en tandpasta. Zeg het maar, ik weet het niet
    Ik vind het fijn dat iedereen het weet, dan kun je, je ook nooit verspreken

    Ieder zijn visie uiteraard. Ik vind het redelijk riskant om er openlijk met collega's of familie over te spreken, zelfs met een goede vriend (die misschien ooit een minder goede vriend wordt). We zijn wel 2020 en beweren allemaal ruimdenkend te zijn, het blijft toch voor velen een taboe en voor mensen die er nog nooit geweest zijn is een DVP niet meer dan een v***e hoer en jij een vuile hoerenloper. Sluit me aan bij mechelen, vroeg of laat keert het tegen je. En je kan iemand in vertrouwen nemen, maar wat belet hem of haar om het door te vertellen?

    Maar nogmaals, als de drang om het te vertellen zo onhoudbaar is, doe gerust. Ik heb daar zelf geen behoefte aan en heb genoeg andere zaken in het leven waar ik wel honderduit over kan praten met iedereen.

  14. Onderstaande 7 leden hebben Player bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (16 januari 2020),Ian (14 januari 2020),mechelen (13 januari 2020),Mr Pussy (14 januari 2020),phoenix (13 januari 2020),Piet Plezier (14 januari 2020),sofaking (13 januari 2020)

  15. #10
    Geregistreerd
    22 september 2013
    Last Online
    16 maart 2024 @ 23:57
    Berichten
    865
    Discussies
    10
    Thanks
    3.409
    Thanked
    1.497 in 459 posts

    Standaard

    Ondanks het feit dat we het hebben over grotendeels legale activiteiten, rust er bij het grote publiek echt wel een taboe op hoerenlopen. Dat zie je goed terug in vrijwel alle rapportages op TV over dit onderwerp, zoals recent over vermeende misstanden in het wandelgebied in Leeuwarden, bij Nieuwsuur meen ik. De aangehaalde quotes van de dames bevestigden alle vooroordelen (onvrijwilligheid, erbarmelijke omstandigheden, uitbuiting, geestelijk beschadigde personen, enz.), kamerverhuurders worden in beeld gebracht als sneue ontkenners van mensenhandel, schielijk wegduikende en daarmee de schimmigheid bevestigende dames en klanten ontbreken natuurlijk niet (alhoewel ze er gemakkelijk uitgeknipt hadden kunnen worden), kortom het camerawerk en de regie zetten zeer suggestief een sfeer neer van: nu zijn we beland aan de zelfkant van de samenleving. Ik heb nog nooit een evenwichtige rapportage over het onderwerp gezien. Als je dat combineert met het gegeven dat mainstream TV-makers meestal een beeld schetsen waarvan ze denken dat het het beste past bij de mening van het grote publiek, dan mag je de conclusie trekken dat Nederland helemaal niet vrijdenkend is over dit onderwerp.

    In die context moet je je geheim bezien, tenzij je oprecht lak hebt aan hoe de wereld naar je kijkt. Want eenmaal gedeeld kan je je geheim niet meer on-delen. Tenzij je degene die je in vertrouwen neemt 100% vertrouwt, betekent het "uit de saunaclub komen" dat je geen controle meer hebt over een geheim uit een categorie die de meesten van ons niet in de krant zouden willen zien, om bovenstaande redenen. Denk dan aan de spreekwoordelijke waarheid: vertrouwen komt te voet, maar gaat te paard.

  16. Onderstaande 5 leden hebben Mr Pussy bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (14 januari 2020),Badslippers (15 januari 2020),fg22 (16 januari 2020),Ian (14 januari 2020),phoenix (14 januari 2020)

  17. #11
    Geregistreerd
    29 december 2015
    Last Online
    25 maart 2024 @ 13:32
    Berichten
    1.833
    Discussies
    26
    Thanks
    2.755
    Thanked
    2.139 in 820 posts

    Standaard

    Een geheim vertel ik alleen aan personen die ik respecteer. En ik heb op deze strontplaneet alleen respect voor Ijsberen en voor DVP's. Dus al die andere wezens die ik in het dagelijkse leven zie vertel ik niks.

  18. Onderstaande 4 leden hebben Partycrasher bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (16 januari 2020),Ian (14 januari 2020),JonnyFontane (14 januari 2020),Mr Pussy (14 januari 2020)

  19. #12
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Partycrasher Bekijk bericht
    Een geheim vertel ik alleen aan personen die ik respecteer. En ik heb op deze strontplaneet alleen respect voor Ijsberen en voor DVP's. Dus al die andere wezens die ik in het dagelijkse leven zie vertel ik niks.
    Dus je vertelt aan iedereen alles, dat heb je daarmee gezegd
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  20. Onderstaande 2 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (16 januari 2020),Mr Pussy (14 januari 2020)

  21. #13
    Geregistreerd
    29 december 2015
    Last Online
    25 maart 2024 @ 13:32
    Berichten
    1.833
    Discussies
    26
    Thanks
    2.755
    Thanked
    2.139 in 820 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Dus je vertelt aan iedereen alles, dat heb je daarmee gezegd
    In een saunaclub heb ik geen geheimen. Daar is menig Ijsbeer al achtergekomen, aan de bar en elders op het terrein.

  22. Onderstaande leden hebben Partycrasher bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (16 januari 2020)

  23. #14
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Dus je vertelt aan iedereen alles, dat heb je daarmee gezegd
    Je bedoelt... alle mannen zijn hoerenlopers en alle vrouwen zijn dvp’s dus kan PC alles aan iedereen vertellen?
    En Garde

  24. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (16 januari 2020),JonnyFontane (14 januari 2020)

  25. #15
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Je bedoelt... alle mannen zijn hoerenlopers en alle vrouwen zijn dvp’s dus kan PC alles aan iedereen vertellen?
    Tja, jij gaat wel veel met Partycrasher om. Maar inderdaad ...

    Maar op Ian terug te komen, wees voorzichtig. Hoerenloperij is maatschappelijk niet geaccepteerd. Dus uit de hut komen kan tegen je werken omdat sommigen misbruik daar van maken en je daarmee chanteren.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  26. Onderstaande 4 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Ian (14 januari 2020),JonnyFontane (14 januari 2020),lekkersfan (14 januari 2020),Mr Pussy (14 januari 2020)

  27. #16
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    De familie Plezier is heel werelds en ruimdenkend en dat is prima. Waren ze allemaal maar zo.

    Helaas geldt dit niet voor de familie Uitgewandeld. Die is kleinburgerlijk en bekrompen. Met één zwart schaap en dat is degene die hier dit forumbericht zit te tikken. Van alle anderen heb ik niet de indruk dat ik ze ooit in een club tegen zal komen. Ik heb ook niet de illusie dat ik daar iets aan kan veranderen. Dus nee ik ga ze niet voorzien van een dosis roddelstof waar ze tot het eind hunner dagen van zouden smullen.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  28. Onderstaande 8 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (14 januari 2020),Badslippers (15 januari 2020),fg22 (16 januari 2020),Ian (14 januari 2020),JonnyFontane (14 januari 2020),lekkersfan (14 januari 2020),Mr Pussy (14 januari 2020),phoenix (14 januari 2020)

  29. #17
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Ik raad ook aan om heel voorzichtig te zijn, want er is geen weg terug.

    Als de behoefte om over clubs te spreken echt heel hevig is kan je misschien eens een balonnetje oplaten door te zeggen dat je een docu op TV gezien hebt die handelde over prostitutie, en dat ze daar in Duitsland toch wel van die ongelofelijke luxe bordelen hebben met sauna en restaurant waar hoerenlopers een hele dag rondhangen. Je zou kunnen zeggen dat die docu uitgezonden werd naar aanleiding van het komende EK voetbal, wanneer er altijd een piek is in bordeelbezoek.
    Kijk dan maar eens naar de reactie van hjet publiek.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  30. Onderstaande 4 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (14 januari 2020),fg22 (16 januari 2020),Ian (14 januari 2020),Mr Pussy (14 januari 2020)

  31. #18
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Ik heb - jaren geleden - eens een ouwe schoolvriend die op bezoek was meegenomen naar 'een duitse sauna, waar we ook een hapje kunnen eten'.

    Ik heb zijn entree bij PSR betaald, we hebben gesaunaad (schrijf je dat echt zo?) en inderdaad een hapje gegeten.

    Hij was aan het eind van de avond een paar honderd euro lichter, de pannenkoek, en een ervaring rijker.
    Ik vermoed dat de betaalde liefde hem niet geheel vreemd was: hij gedroeg er zich als een man van de wereld, als een vis in het water zogezegd.
    Zijn dame van dienst was een grijns van oor tot oor en was maar moeilijk van hem los te weken.

    De rit naar huis terug was uiterst aangenaam - verhaaltje hier, verhaaltje daar - ze heeft me dit en ik heb haar dat en samen hebben we zus en dat was lekker zo...

    We hebben het er niet meer over gehad...
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  32. Onderstaande 5 leden hebben Befke bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (16 januari 2020),Ian (14 januari 2020),JonnyFontane (14 januari 2020),Mr Pussy (14 januari 2020),phoenix (14 januari 2020)

  33. #19
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    ach je wil niet weten wat voor ontdekkingen ik van collega's deed en zal doen..., het is een hypocriete samenleving waarin we leven....mensen zijn terecht bang om door het systeem te worden uitgestoten... zelfs als zzp -er bent is het niet slim om 'je "vuile" was buiten te hangen'

  34. Onderstaande 2 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (16 januari 2020),Mr Pussy (14 januari 2020)

  35. #20
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    ach je wil niet weten wat voor ontdekkingen ik van collega's deed en zal doen..., het is een hypocriete samenleving waarin we leven....mensen zijn terecht bang om door het systeem te worden uitgestoten... zelfs als zzp -er bent is het niet slim om 'je "vuile" was buiten te hangen'
    hoezo als je zzper bent en vuile was buiten hangen.
    Bij mij is de vuile was buiten hangen heel iets anders.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  36. Onderstaande 2 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (16 januari 2020),phoenix (14 januari 2020)

  37. #21
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    ja piet maar voor velen is wat jij en ik als hobby hebben 'vuile' was.....en die moet je niet buitenhangen als je afhankelijk bent van mensen die jou salaris geven en dat hoeft niet voor iedereen te gelden, maar velen vinden h.oerenlopers vieze bijna criminele mensen
    Laatst gewijzigd door phoenix; 14 januari 2020 om 19:28

  38. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (16 januari 2020)

  39. #22
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 05:51
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Ik ben altijd gewassen, nooit in aanraking geweest met politie en mijn was is schoon...
    Dus echt geen vieze, criminele h*erenloper.

  40. Onderstaande 2 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (16 januari 2020),phoenix (14 januari 2020)

  41. #23
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Heren, dat geldt voor de meesten van ons. Een Saunaclub is ook maar een doorsnede van de maatschappij. Maar als het zo maatschappelijk aanvaard zou zijn, waarom wordt de vraag dan gesteld of je er te koop mee kan lopen? Hypocrisie ten top: heel wat mannen zullen je stiekem benijden, de meesten zullen je veroordelen. En quasi alle vrouwen zullen je verwijten dat je vrouwenhandel en misbruik in stand houdt.

  42. Onderstaande 2 leden hebben Player bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (16 januari 2020),phoenix (14 januari 2020)

  43. #24
    Geregistreerd
    29 september 2019
    Last Online
    21 januari 2022 @ 08:34
    Berichten
    36
    Discussies
    3
    Thanks
    32
    Thanked
    53 in 19 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Player Bekijk bericht
    Zie niet goed in wat het kan opleveren om iemand van je vrienden, laat staan familie of collega’s in te lichten. Valt alleen maar bij te verliezen, niets te winnen. Het is een privéaangelegenheid en daarmee uit.
    Dan ga ik je ook niet proberen te overtuigen! ;-)

  44. Onderstaande leden hebben Ian bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (16 januari 2020)

  45. #25
    Geregistreerd
    29 september 2019
    Last Online
    21 januari 2022 @ 08:34
    Berichten
    36
    Discussies
    3
    Thanks
    32
    Thanked
    53 in 19 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    Mij lijkt dit een onderdeel van je privacy. Maar als je alles graag aan de grote klok hangt zou ik zeggen, ga je gang...

    Hou er wel rekening mee dat je snel een reputatie krijgt, en een reputatie kan ooit tegen je werken...

    Het zijn ook de vragen rondom reputatie, waar begin ik aan, waar eindigt het die voor mij de mentale barrière vormen om het te delen..

  46. Onderstaande leden hebben Ian bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (16 januari 2020)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:57.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60