Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1

Discussie: Sri Lanka

  1. #1
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Last Online
    Gisteren @ 11:29
    Berichten
    571
    Discussies
    38
    Thanks
    707
    Thanked
    2.012 in 365 posts

    Standaard Sri Lanka

    Sri Lanka is een mooi eiland. Uitbundig tropisch groen met temperaturen overdag rond de 30 graden en 's nachts rond de 22 graden. Het is overwegend boeddhistisch met een grote Hindoe-minderheid (Tamils) en daarnaast nog Moslims en Christenen. Op het eiland is het niet de gewoonte om in het openbaar genegenheid voor elkaar te tonen. Sex is er verborgen. Wil je wat dan moet je er moeite voor doen.

    In Colombo en daaromheen (Negombo en Mount Lavinia) heb je de grootste kans op sexavonturen. Daar buiten kan ook, maar dan ben je afhankelijk van info van tuk-tuk-drivers of andere inwoners die de omgeving kennen.

    De meest normale vorm is een massage met happy end. Massage kost meestal rond de 3.000 rupiah (is 15 euro) en happy end 2.000 (10 euro).
    Niet elke massagegelegenheid biedt dit aan. De beste massages zijn zonder en is het de gewoonte om mannen door mannen en vrouwen door vrouwen te laten masseren. Pas na wat aandringen kon ik in zo'n gelegenheid door een vrouw worden gemasseerd, maar wel een waar je niet meteen blij van wordt.

    Mijn ervaringen heb ik opgedaan in Negombo. Om te neuken moet je wat meer moeite doen. Alles is in het geheim omdat het officieel een verboden praktijk is. Een adres heb ik gevonden door massagesalons af te lopen en naar ëxtra's"te vragen. Bij een ander adres werd ik door een locale gids gebracht met een tuk-tuk. Prijzen voor een uur resp. 10.000 rupiah (50 euro) en 60 dollar. De Sri-Lankezen rekenen alles in rupiah of in dollar. Gevraagd werd om een massage met neuken. De praktijk is dat er van massage soms helemaal geen sprake is. De service verschilt enorm (ik heb ook de ervaringen van een maat meegenomen). Een uur wordt zelden gehaald. Zelf heb ik twee keer kunnen neuken, 1 keer met massage, 1 keer zonder. De eerste keer 1 standje plus vingeren, waarbij de dame zelf lustig mee deed. De tweede keer 5 standjes waarbij de dame als een tijger over me heen ging en steeds meer los ging. Heerlijk aan haar tieten kunnen zuigen. Na afloop liet ze me niet meer los en hebben we haar uit de tuk-tuk moeten sleuren.

    Beide dames hadden overigens een grote bos zwart schaamhaar. Over haar gesproken, liefhebbers van lange haren kunnen hier goed aan hun trekken komen. Bij de meeste dames komt het haar tot over de billen. Lekker om beet te pakken bij doggy.

    Samenvatting:
    Voor de sex hoef je niet speciaal naar Sri Lanka te gaan. Als je er toch bent, kun je goed aan je trekken komen maar de verschillen kunnen heel groot zijn (mijn maat was woedend over de prestaties).

  2. Onderstaande 11 leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 7 januari 2020),bierbeer ( 7 januari 2020),Johan35 ( 9 januari 2020),noglangnietuitgewandeld ( 7 januari 2020),Patjax ( 7 januari 2020),pret ( 7 januari 2020),Ricardo Banana ( 7 januari 2020),Tuc ( 7 januari 2020),waterrat (12 februari 2020),Wentelt Eefje ( 7 januari 2020),Wijze grijze ( 7 januari 2020)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:01.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60