Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 140
  1. #76
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    ik denk piet de gij dat lauw water bij meneer pastoor het laten besprenkelen met zijn zegen of hedde een liter lauw wijwater in Lourdes gekocht ... kan niet anders dan de de lieve heer in de buurt is he... kan ok nog in Kevelar.. wedde ook lauw water uit de heilige bron van de kerk

  2. #77
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John mc Snek Bekijk bericht
    Hahaha en hoe was het met jouw satekroket gesteld? Ik heb het andere gat genomen destijds want die bruine smurrie krijg je er met lauw water niet af
    Hi hi, dat waren nog eens tijden. Oehhh, wat was dat een eng sterretje. Ze had trouwens eerst een klisma gezet.

  3. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Jan Verplancke ( 2 januari 2020),John mc Snek ( 2 januari 2020)

  4. #78
    Geregistreerd
    28 oktober 2011
    Last Online
    14 maart 2024 @ 11:14
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    444
    Discussies
    35
    Thanks
    746
    Thanked
    1.359 in 304 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John mc Snek Bekijk bericht
    Bij een rtc club heb ik ook wel eens van een beer gehoord dat hij zijn snikkel na afloop in de listerine hing
    Krijg je ook een leuke reactie van de DVP waar je de pin zonder afspoelen na dat listerine badje weer inhangt........
    Als je meer geeft.....................krijg je vaak ook meer terug

  5. Onderstaande leden hebben De Shyman bedankt voor deze bijdrage:

    John mc Snek ( 2 januari 2020)

  6. #79
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    NB berichten verwijderd waar concreet namen van dames, clubs en ijsberen worden genoemd. Daar is dit topic niet voor bedoeld.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier ( 2 januari 2020)

  8. #80
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Als één of ander tijdschrift of krant nog eens eens een artikelenreeks wil plaatsen hoe dom,primitief, respectloos en marginaal hoerenlopers wel zijn, dan vinden ze hier weeral een pak ondersteunend materiaal.
    U wordt ook uitgenodigd tot een uitleg, zie hieronder.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Compleet off-topic, ik weet het. Maar ik zie effe niet het verband tussen het bezoeken van dames van lichte zeden, of hoe U het ook wilt noemen, en daaraan gekoppeld het GEEN respect hebben voor personen van de andere kunne. Kunt U dit even toelichten?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John mc Snek Bekijk bericht
    Als je iets beter had gelezen had je gezien dat een andere schrijver die koppeling maakt.
    Probeer het over 2 jaar nog eens

    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Mijn excuses. Maar omdat U die opmerking, met enige kracht nog wel, herhaalde, zou ik ook graag van U een uitleg zien.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  9. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester ( 3 januari 2020)

  10. #81
    Geregistreerd
    20 juni 2014
    Last Online
    2 augustus 2022 @ 13:41
    Berichten
    134
    Discussies
    32
    Thanks
    11
    Thanked
    269 in 79 posts

    Standaard PZC en herpes

    Beste mensen,

    Een tijd lang hier afwezig geweest, of in ieder geval niet actief.
    Excuus daarvoor. Ik heb niet het idee dat ik vreselijk gemist word , maar ik ben nog altijd beschikbaar voor vragen over soa's en soa-onderzoek en zo veilig mogelijk betaalde seks hebben.

    Heb nu een groot deel van deze thread gelezen.
    Veel onzin over herpes lees ik, maar gelukkig ook nuchtere en correcte info.
    En, as usual, meningsverschillen over pzc.

    Herpes is irritant, maar geen ernstige soa
    Als je opeens herpesklachten hebt en je moet dat uitleggen aan je vaste partner, hoeft het niet per definitie zo te zijn dat je bent vreemdgegaan. Je kunt je er uit lullen zogezegd (niet dat ik dat hier propageer, maar meer ter geruststelling van te voren, just in case).
    Jouw partner kan herpes bij de lip hebben zonder klachten. Ook als je niet wordt gepijpt in je vaste relatie, kun jij via die herpes bij de lip van de ander toch herpes bij je penis krijgen. De handen spelen een grote rol in de overdracht van dit virus, ook waar het gaat om 'zelfbesmetting' (je kriebelt aan je lip, je kriebelt aan je geslachtsdeel en voilà).
    Het kan ook zijn dat jij al herpes hebt opgelopen vóór de huidige relatie, maar nooit eerder klachten hebt ontwikkeld. Hetzelfde geldt voor je vaste partner; deze kan herpes hebben, maar zonder klachten en het onlangs wel aan jou hebben overgedragen.

    Als je wordt gepijpt zonder condoom is er altijd de kans dat je herpes oploopt
    Omdat het nu eenmaal zo is dat de meerderheid van de bevolking (in Nederland) herpes bij de lip heeft.
    Het maakt dus niet uit:
    *of je betaalt voor de seks
    *welke nationaliteit de sekswerker heeft
    *hoe de sekswerker er uit ziet
    *dat de sekswerker geen zichtbare wondjes, blaasjes, zweertjes bij haar lip heeft
    *of je in een club, een sauna, een FKK of whereever seks hebt
    *of je je penis naderhand ontsmet met agressieve middelen
    *etc.

    Als je seks (ook onbetaalde seks) hebt, is er nu eenmaal de kans dat je een keer een soa zoals herpes oploopt. Such is life.
    Zelfs zónder seks te hebben (te neuken of gepijpt te worden) kun je herpes oplopen. Bijvoorbeeld door een zoen van je beste vriend, je grootmoeder, je echtgenote, een collega, etc.

    Toch zo veel mogelijk willen voorkomen dat je herpes oploopt?
    Dan is het antwoord simpel: laat je pijpen met condoom.
    En uiteraard altijd neuken met condoom als je seks voor geld hebt.

    Gepijpt worden zonder condoom is geen risico voor hiv
    De kans dat je een andere soa oploopt is aanwezig, maar niet groot. Meest aannemelijke is herpes - zie hierboven.
    Andere soa die je mogelijk op kunt lopen is gonorroe (chlamydiainfectie via gepijpt worden zien we zelden tot nooit).
    Om gonorroe op te lopen moet er diep gekeelpijpt (deep throat) worden. Deze bacterie nestelt namelijk in het keelslijmvlies.

    Wil je graag zonder condoom gepijpt worden, maar zo min mogelijk kans lopen op gonorroe?
    Zorg er dan voor dat er niet diep gekeelpijpt wordt.

    Tot zover en don't shoot the messenger.

    Vriendelijke groet
    pietSAN
    Programma prostitutie
    Soa Aids Nederland

    www.prostitutie.nl
    www.soaaids.nl

  11. Onderstaande 20 leden hebben pietSAN bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (24 februari 2020),Befke (26 februari 2020),CVARIA (24 februari 2020),Das (24 februari 2020),deket (24 februari 2020),Getrouwd ( 1 maart 2020),Kwant (24 februari 2020),lekkersfan (25 februari 2020),mentholbear (29 februari 2020),phoenix (24 februari 2020),Poppalarge (25 februari 2020),pret (24 februari 2020),schoolmeester (24 februari 2020),Shakir (24 februari 2020),Sjeufke (24 februari 2020),sofaking (24 februari 2020),The Joker (24 februari 2020),WANDELAAR5 (24 februari 2020),Wentelt Eefje (24 februari 2020),Wijze grijze (24 februari 2020)

  12. #82
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Voor mensen die twijfelen,;in de Antwerpse rosse buurt is er een medisch centrum waar je kan laten testen,zeer discreet.
    Veronderstel dat er bij de Amsterdamse walletjes ook wel zoiets zal bestaan

  13. Onderstaande 2 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (29 februari 2020),Sjeufke (24 februari 2020)

  14. #83
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietSAN Bekijk bericht
    En uiteraard altijd neuken met condoom als je seks voor geld hebt.
    Het lijkt me ook wel zinvol om met condoom te neuken indien je wisselende seksuele contacten hebt. Er hoeft immers niet altijd geld in het spel te zijn.

  15. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Kwibus2 (20 maart 2020)

  16. #84
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Het lijkt me ook wel zinvol om met condoom te neuken indien je wisselende seksuele contacten hebt. Er hoeft immers niet altijd geld in het spel te zijn.
    dat dan weer wel natuurlijk
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  17. #85
    Geregistreerd
    20 juni 2014
    Last Online
    2 augustus 2022 @ 13:41
    Berichten
    134
    Discussies
    32
    Thanks
    11
    Thanked
    269 in 79 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    (...) Amsterdamse walletjes ook wel zoiets zal bestaan

    Beste deket,

    Nee, voor klanten van sekswerkers is op de Wallen geen gratis mogelijkheid om te testen.
    Dat is er überhaupt niet meer in Nederland.
    Alleen groepen waarbij de kans het grootst is om een soa te vinden kunnen bij de GGD (gratis en anoniem) terecht.
    Betaalde heteroseksuele seks valt niet binnen criteria van de GGD (de klanten dan, sekswerkers wel).

    De huisarts is de plek om naar toe te gaan.
    Of je laat je testen via een commercieel bedrijf.
    Zorg er dan voor dat het een betrouwbare commerciële testplaats is; bijvoorbeeld One Day Clinic of Soapoli-online.

    Hou in je achterhoofd dat een dergelijk bedrijf geld wil verdienen. Het gebeurt nogal eens dat iemand allerlei onnodige testen wordt aangeraden, terwijl voor die persoon alleen chlamydia en gonorroe voldoende is.

    Vriendelijke groet,
    pietSAN
    Programma prostitutie
    Soa Aids Nederland

    www.prostitutie.nl
    www.soaaids.nl

  18. Onderstaande 4 leden hebben pietSAN bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (27 februari 2020),deket ( 2 maart 2020),Sjeufke (27 februari 2020),Wentelt Eefje (27 februari 2020)

  19. #86
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard

    De GGD adviseert zelf om te melden dat je homo/ bi bent zodat je wel in een risicogroep valt, en de tests alsnog gratis krijgt...
    Net de vraag of je dat ervoor over hebt


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  20. #87
    Geregistreerd
    22 september 2013
    Last Online
    16 maart 2024 @ 23:57
    Berichten
    865
    Discussies
    10
    Thanks
    3.409
    Thanked
    1.497 in 459 posts

    Standaard

    De criteria van de GGD om in aanmerking te komen om gratis getest te worden komen voort uit de criteria van de overheid die de tests alleen vergoedt (aan de GGD) voor jonge mensen en risicogroepen. Schijnbaar redeneert de overheid dat oudere mensen (boven de 30 of zo, ik weet niet precies wat de grens is) nog maar weinig wisselende contacten hebben en dus weinig risico lopen. Kleinburgerlijke zuinigheid: mensen die geen wisselende contacten hebben gaan sowieso niet naar de GGD dus waarom niet iedereen die van zichzelf weet risico te lopen of vreest iets te hebben gratis laten testen in het belang van de gemeenschap (pun intended)? Ik heb me altijd afgevraagd of dat niet gewoon een vorm van leeftijdsdiscriminatie (en dus tegen de wet) is.

  21. Onderstaande leden hebben Mr Pussy bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 2 maart 2020)

  22. #88
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 20:19
    Berichten
    2.131
    Discussies
    18
    Thanks
    5.513
    Thanked
    2.582 in 1.206 posts

    Standaard

    Als je deze hobby beoefent is het simpelweg je eigen verantwoordelijkheid om jezelf regelmatig te laten testen (of niet).
    Ik zie niet in waarom de overheid (wij allemaal dus) dit zou moeten betalen voor een stelletje hoerenlopers.
    Dan doe je maar een kamertje minder per jaar...

  23. Onderstaande 2 leden hebben Meme Moo bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (29 februari 2020),sofaking (29 februari 2020)

  24. #89
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meme Moo Bekijk bericht
    Als je deze hobby beoefent is het simpelweg je eigen verantwoordelijkheid om jezelf regelmatig te laten testen (of niet).
    Ik zie niet in waarom de overheid (wij allemaal dus) dit zou moeten betalen voor een stelletje hoerenlopers.
    Dan doe je maar een kamertje minder per jaar...
    Maar ik kan me voorstellen dat voor sommige beren het fijn zou zijn als er hier een betrouwbare en anonieme behandelaar voor is. Je zal maar bij de huisarts een middeltje tegen een SOA krijgen en thuis leuk van je zorgverzekeraar het overzicht krijgen dat je een eigen bijdrage of eigen risico (whats in a name ) hebt voor pilletje X tegen SOA Y.
    Zul je net zien dat moeder de vrouw de post opent

  25. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy ( 1 maart 2020)

  26. #90
    Geregistreerd
    22 september 2013
    Last Online
    16 maart 2024 @ 23:57
    Berichten
    865
    Discussies
    10
    Thanks
    3.409
    Thanked
    1.497 in 459 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meme Moo Bekijk bericht
    Als je deze hobby beoefent is het simpelweg je eigen verantwoordelijkheid om jezelf regelmatig te laten testen (of niet).
    Ik zie niet in waarom de overheid (wij allemaal dus) dit zou moeten betalen voor een stelletje hoerenlopers.
    Dan doe je maar een kamertje minder per jaar...
    Als je die redenering doortrekt kan je de hele overheid wel opdoeken. Bovendien heeft het beleid van de overheid om SOA tests te vergoeden tot een bepaalde leeftijd niets te maken met hoerenlopen, maar met het verkleinen van de drempel voor jonge mensen om te testen, 1 omdat anonimiteit daar nog belangrijker is en 2 omdat die meestal financieel minder draagkrachtig zijn. Met als overall doel om de verspreiding van SOAs in Nederland tegen te gaan, in het belang van ons allemaal dus, want je denkt toch niet dat alleen hoerenlopers wisselende contacten hebben he? En daar zit mijn punt: ik snap de redenering van de overheid wel, het hebben van veel wisselende contacten komt ongetwijfeld meer voor onder jongeren, maar het hebben van een leeftijdgrens is hoe dan ook discriminerend.

  27. #91
    Geregistreerd
    22 september 2013
    Last Online
    16 maart 2024 @ 23:57
    Berichten
    865
    Discussies
    10
    Thanks
    3.409
    Thanked
    1.497 in 459 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Maar ik kan me voorstellen dat voor sommige beren het fijn zou zijn als er hier een betrouwbare en anonieme behandelaar voor is. Je zal maar bij de huisarts een middeltje tegen een SOA krijgen en thuis leuk van je zorgverzekeraar het overzicht krijgen dat je een eigen bijdrage of eigen risico (whats in a name ) hebt voor pilletje X tegen SOA Y.
    Zul je net zien dat moeder de vrouw de post opent
    Lol, ja. Of om wat voor reden dan ook. Overigens mogen zorgverzekeraars dit soort details niet op de factuur zetten, uit privacy-overwegingen. Dus dan staat er "Farmacie" en een behandeldatum, maar niet wat en ook niet waarvoor. Kan nog tot vragende blikken leiden natuurlijk :-)

  28. Onderstaande leden hebben Mr Pussy bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 7 maart 2020)

  29. #92
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    De laatste keer dat ik me gratis bij de soa kliniek kon laten testen werd mij door de sociale zuster (of hoe ze ook mogen heten) verteld dat de kosten vooral de spuitgaten uitliepen door juist die jongeren die zich zonder al te veel reden steeds laten testen. Kreeg ook te horen dat ik maar gewoon moest bellen als ik een reden dacht te hebben om me te moeten laten testen... misschien omdat die 70 die ik had ingevuld voor het laatste half jaar wat hoog werd gevonden.

    Niet gedaan overigens. Sindsdien een paar keer bij de soa bus die zo af en toe een avondje gratis hoerenlopers test bij de doublet of de Geleen (enige keren dat ik in die straten ben geweest de afgelopen jaren). Of bij de huisarts, wat dan wel weer van je eigen risico afgaat. Dat zijn toch weer twee drempels om je te laten testen.

    Of dat erg is, hangt van de doelstellingen af. Is gratis testen om jongeren niet op kosten te jagen...of is het voor de "publieke" gezondheid. Als dat laatste het geval is kun je beter hoerenlopers meenemen, of op zijn minst duidelijk maken dat je ze bij symptomen wel test.

    Verstuurd vanaf mijn moto g(6) met Tapatalk

  30. Onderstaande 2 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy ( 1 maart 2020),Sjeufke ( 1 maart 2020)

  31. #93
    Geregistreerd
    22 september 2013
    Last Online
    16 maart 2024 @ 23:57
    Berichten
    865
    Discussies
    10
    Thanks
    3.409
    Thanked
    1.497 in 459 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht

    Of dat erg is, hangt van de doelstellingen af. Is gratis testen om jongeren niet op kosten te jagen...of is het voor de "publieke" gezondheid. Als dat laatste het geval is kun je beter hoerenlopers meenemen, of op zijn minst duidelijk maken dat je ze bij symptomen wel test.
    My point exactly, onderscheid maken op basis van risicoprofiel is zinvol; gedrag is bepalend, niet leeftijd.

  32. Onderstaande leden hebben Mr Pussy bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke ( 1 maart 2020)

  33. #94
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Meme Moo, we zijn het blijkbaar vaak eens maar hier heb ik een andere mening over. Moet je dan ook bv Methadon afschaffen voor junkies? Hoewel dit een marginale groep is ten opzichte van de geslachtsziekte
    Maar globaal moet gezondheidszorg net als onderwijs gratis zijn voor iedereen en niet alleen voor een elite
    Btw, voor mensen die te verlegen zijn om naar een medisch centrum te gaan, je kan jezelf ook oneline testen op SOA's. En nog betrouwbaar ook hoor ik www.testalize.me

  34. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje ( 3 maart 2020)

  35. #95
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Bijna vergeten maar bij jullie in Nederland bestaat er een keten van stadsklînieken waar je jezelf discreet en anoniem kan laten testen en de volgende dag al resultaat krijgt.
    Ze bevinden zich in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Haag,Breda, Eindhoven en Almere. Voor de coördinaten kan je naar hun website :
    www.stadskliniek.nl

  36. Onderstaande 3 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 7 maart 2020),WANDELAAR5 ( 3 maart 2020),Wentelt Eefje ( 3 maart 2020)

  37. #96
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meme Moo Bekijk bericht
    Als je deze hobby beoefent is het simpelweg je eigen verantwoordelijkheid om jezelf regelmatig te laten testen (of niet).
    Ik zie niet in waarom de overheid (wij allemaal dus) dit zou moeten betalen voor een stelletje hoerenlopers.
    Dan doe je maar een kamertje minder per jaar...
    https://www.telegraaf.nl/nieuws/1197...asielverzoeken

    En hier moeten we wel een miljoen euro per week (!!!) , een mega mega veelvoud van die testjes om onze eigen volksgezondheid te bevorderen ( immers mensen met een soa laten zich nu door de kosten minder testen en steken daardoor weer anderen aan), aan uitgeven ... tja


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  38. #97
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 20:19
    Berichten
    2.131
    Discussies
    18
    Thanks
    5.513
    Thanked
    2.582 in 1.206 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John mc Snek Bekijk bericht
    https://www.telegraaf.nl/nieuws/1197...asielverzoeken

    En hier moeten we wel een miljoen euro per week (!!!) , een mega mega veelvoud van die testjes om onze eigen volksgezondheid te bevorderen ( immers mensen met een soa laten zich nu door de kosten minder testen en steken daardoor weer anderen aan), aan uitgeven ... tja


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Als een veelpleger niet zijn eigen soa-testje wil/kan betalen, doet hij iets goed fout!

    Handje ophouden bij de overheid als het je uitkomt en verder ertegen schoppen is behoorlijk hypocriet.
    Om het niet links te noemen in MB-wereld.

  39. #98
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr Pussy Bekijk bericht
    Lol, ja. Of om wat voor reden dan ook. Overigens mogen zorgverzekeraars dit soort details niet op de factuur zetten, uit privacy-overwegingen. Dus dan staat er "Farmacie" en een behandeldatum, maar niet wat en ook niet waarvoor. Kan nog tot vragende blikken leiden natuurlijk :-)
    Oh, ik dacht aan jou gericht, dus geen privacy probleem. Tenzij je gezinsleden zich niet aan het middeleeuwse briefgeheim.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meme Moo Bekijk bericht
    Als een veelpleger niet zijn eigen soa-testje wil/kan betalen, doet hij iets goed fout!

    Handje ophouden bij de overheid als het je uitkomt en verder ertegen schoppen is behoorlijk hypocriet.
    Om het niet links te noemen in MB-wereld.
    Ho ho, hou mij hier buiten

  40. #99
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 20:19
    Berichten
    2.131
    Discussies
    18
    Thanks
    5.513
    Thanked
    2.582 in 1.206 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Ho ho, hou mij hier buiten
    Uiteraard ging dit over een andere MB!

  41. Onderstaande leden hebben Meme Moo bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (20 maart 2020)

  42. #100
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meme Moo Bekijk bericht
    Uiteraard ging dit over een andere MB!
    Ah, die gulle belastingbetaler

 

 
Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48.

  FKK Artemis 468*60