Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 140
  1. #1
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    17 april 2024 @ 17:43
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard DVP en hun gezondheid

    Ik heb wel eens gelezen dat er ijsberen zijn die er vanuit gaan dat de dvp goed op haar gezondheid let. Het is immers haar lichaam wat ze nodig heeft om haar brood te verdienen word er dan geredeneerd.
    Nu ben ik van het type: eerst zien en dan geloven. Van de vulkaan leerde ik dat daar dames werkten die na meerdere jaren actief te zijn geweest aldaar, nog nooit een SOA test hadden gedaan. Bij een van m’n vaste schatjes uit een SC heb ik eens de proef op de som genomen nadat ze zei een dokters afspraak gecanceld te hebben, want doodsbang voor naalden. Een week later meld ik me bij haar af omdat ik dacht iets te hebben. Eerste reactie van haar kant: kan niet van mij zijn, heb me laatst laten testen alles was goed. Euhmmm ja..... en die gecancelde afspraak dan ????
    2de kerstdag heb ik een niet nader te noemen club vroegtijdig verlaten. Dit omdat ik tot tweemaal toe een kamer gang annuleerde omdat ik dikke vette koortslipblaasjes waarnam. Ik gaf dit aan bij de clubleiding maar nu lees ik net dat één van de dames nog altijd aan het werk is ipv dat ze boel laat genezen. Aangezien één van de vaste schatje ook behoorlijk last heeft van deze aandoening lijkt het er op dat ik persoonlijk niet vatbaar ben hiervoor. Maar ik vind het toch wel opmerkelijk hoeveel dames gewoon door werken in de besmettelijke fase. Wat zijn jullie ervaringen?

  2. Onderstaande 2 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (30 december 2019),stimpy3 (31 december 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Ze moeten met hun lichaam hun geld verdienen, dus ze gaan niet 2 weken thuis zitten niksen als ze wat hebben. In veel "nette clubs" zal het vast netjes geregeld zijn, in veel griebus clubs zullen ze de dames standaard antibiotica geven.

    Ik zou er maar niet al teveel vanuit gaan dat de dames allemaal goed op hun gezondheid letten. Wat maakt het hen uit dat jij 'n druppel hebt of herpes aan je snikkel?

  4. Onderstaande leden hebben Jan Verplancke bedankt voor deze bijdrage:

    rmjhexe (30 december 2019)

  5. #3
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 04:43
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.828
    Discussies
    91
    Thanks
    14.690
    Thanked
    9.546 in 3.446 posts

    Standaard

    Dames zijn zelfstandig ondernemer, dus de clubs regelen geen SOA tests of artsen. Ga er maar vanuit dat ze van alles onder de leden hebben en pas daar je gedrag op aan. De meesten zullen idd wel goed op hun gezondheid letten, maar je weet niet wie wel en wie niet.

  6. #4
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    vooral met koortsblaasjes.
    ze doen een speciaal pleistertje op hun lippen en dan erover dikke rode lippenstift

  7. Onderstaande 2 leden hebben Das bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (30 december 2019),mentholbear (27 januari 2020)

  8. #5
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    17 april 2024 @ 17:43
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Ja, dat over zelfstandigheid en zo kennen we onderhand wel. Mooi politiek correct gezegd. Maar als het over service gaat is de politieke correctheid ineens ver te zoeken bij veel ijsberen. Maar zolang de service op het gewenste niveau is klaagt er blijkbaar niemand over duidelijk zichtbare kenmerken van een soa. En nee, het was zeer zeker niet in een griebus club zoals ome Jan meent.

  9. #6
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 04:31
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.855
    Discussies
    32
    Thanks
    3.898
    Thanked
    2.358 in 1.021 posts

    Standaard

    Veel meisjes laten zich echt niet testen, gaan door met geld binnenharken, een taxichauffeur gaat toch ook niet thuis zitten als zijn apk verlopen is
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  10. Onderstaande 4 leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 2 maart 2020),Jan Verplancke (31 december 2019),John mc Snek (30 december 2019),potentebeer (31 december 2019)

  11. #7
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Berichten
    11.089
    Discussies
    224
    Thanks
    13.055
    Thanked
    17.463 in 6.145 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe Bekijk bericht
    een taxichauffeur gaat toch ook niet thuis zitten als zijn apk verlopen is
    Maar daar loop je als klant dan ook geen SOA van op. Dit gezegd hebbende, situatie in Nederland is volgens mij dat de meeste GGD's een prostitutieteam hebben die clubs bezoeken. Bovendien kunnen sekswerkers zich GRATIS laten testen op SOA en HIV. Ze kunnen zich ook GRATIS laten vaccineren tegen hepatitis B. Weet niet hoe de situatie in Duitsland is. Voor sekswerkers in Nederland zijn dus eigenlijk geen belemmeringen om zich geregeld te laten testen. Waarom ze dat eventueel niet zouden doen is weer een ander verhaal.

  12. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (30 december 2019)

  13. #8
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 19:34
    Berichten
    1.654
    Discussies
    22
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.690 in 1.173 posts

    Standaard

    Ik dacht dat ingevolge de nieuwe wet van 2017 sekswerkers zich in Duitsland verplicht op regelmatige basis een medisch geschiktheidsonderzoek moeten laten uitvoeren?

  14. #9
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    17 april 2024 @ 17:43
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Nope, het blijft bij een gesprek over de noodzaak daarvan

  15. #10
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 19:34
    Berichten
    1.654
    Discussies
    22
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.690 in 1.173 posts

    Standaard

    Waarschijnlijk moeten ze de medische goedkeuring dan enkel kunnen voorleggen bij de registratie, denk ik dan.

  16. #11
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    17 april 2024 @ 17:43
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    nee, die is er niet
    voor zover ik het begrepen heb blijft het bij een gesprek over de noodzaak om jezelf van tijd tot tijd eens te laten controleren.

  17. #12
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    ze krijgen geen medische keuring!
    het zijn zelfstandige dus worden verondersteld voor hunzelf te zorgen!

  18. #13
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Naja, als ze voor kwaaltjes alla koortsblaasje of andere lichte ongemakken als lichte herpeseffectjes ofzo (grotendeels opgelopen omdat ze te doen hadden met onhygienische klanten tussendoor als oorzaak) thuis motten blijven of naar een arts hollen wordt het wel erg penibel voor hen...Soms is het niet anders. Gelukkig hebben de meeste dames in ietwat deftige clubs nog wél enigszins respect voor zichzelf en hun eventueel clientèle door sabbaticals intelassen bij sores doch in -tig clubs met bedenkelijke servicegewoontes en daarbij samenhangend grotendeels ook bedenkelijk (onverzorgd of ietwat bezoedeld) publiek mag men geen wonderen verwachten lijkt me...It filters itself out.
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  19. #14
    Geregistreerd
    1 september 2018
    Last Online
    Vandaag @ 02:28
    Berichten
    589
    Discussies
    15
    Thanks
    4.773
    Thanked
    2.103 in 459 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Dames zijn zelfstandig ondernemer, dus de clubs regelen geen SOA tests of artsen.
    Of het nog zo is weet ik niet, maar in het verleden was er maandelijks een controle voor de dames in Samya geregeld door de club.

  20. Onderstaande 3 leden hebben Giodude bedankt voor deze bijdrage:

    Bergtester ( 1 januari 2020),Patjax ( 7 maart 2020),WA (31 december 2019)

  21. #15
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard

    Gewoon na de sessie je pin met lauw water wassen en het zit goed, heb ik hier wel eens gelezen.
    Dus wat die dames verder doen is niet zo boeiend...


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  22. Onderstaande 3 leden hebben John mc Snek bedankt voor deze bijdrage:

    Jan Verplancke (31 december 2019),potentebeer (31 december 2019),rmjhexe (31 december 2019)

  23. #16
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 05:05
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.110
    Discussies
    112
    Thanks
    14.145
    Thanked
    5.795 in 2.935 posts

    Standaard

    John, onder welke steen leef jij ?

    Groet, schoolmeester.

  24. #17
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:29
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Giodude Bekijk bericht
    Of het nog zo is weet ik niet, maar in het verleden was er maandelijks een controle voor de dames in Samya geregeld door de club.
    die controle is er nog steeds op vrijwillige basis

  25. #18
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:29
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BrianBoitano Bekijk bericht
    Ik heb wel eens gelezen dat er ijsberen zijn die er vanuit gaan dat de dvp goed op haar gezondheid let. Het is immers haar lichaam wat ze nodig heeft om haar brood te verdienen word er dan geredeneerd.
    Nu ben ik van het type: eerst zien en dan geloven. Van de vulkaan leerde ik dat daar dames werkten die na meerdere jaren actief te zijn geweest aldaar, nog nooit een SOA test hadden gedaan. Bij een van m’n vaste schatjes uit een SC heb ik eens de proef op de som genomen nadat ze zei een dokters afspraak gecanceld te hebben, want doodsbang voor naalden. Een week later meld ik me bij haar af omdat ik dacht iets te hebben. Eerste reactie van haar kant: kan niet van mij zijn, heb me laatst laten testen alles was goed. Euhmmm ja..... en die gecancelde afspraak dan ????
    2de kerstdag heb ik een niet nader te noemen club vroegtijdig verlaten. Dit omdat ik tot tweemaal toe een kamer gang annuleerde omdat ik dikke vette koortslipblaasjes waarnam. Ik gaf dit aan bij de clubleiding maar nu lees ik net dat één van de dames nog altijd aan het werk is ipv dat ze boel laat genezen. Aangezien één van de vaste schatje ook behoorlijk last heeft van deze aandoening lijkt het er op dat ik persoonlijk niet vatbaar ben hiervoor. Maar ik vind het toch wel opmerkelijk hoeveel dames gewoon door werken in de besmettelijke fase. Wat zijn jullie ervaringen?
    deze ervaring maak ik in geen 1 club mee dat zou wel komen door mijn dames keuze . de dames waar ik mee kamer hebben denk ik iets meer seksuele voorlichting gehad in de school tijd en komen uit beter ontwikkelde landen . laats wees een dvp mijn zelfs op een blauwe plek op mijn penis het was een raar gezicht op dat moment . die dag dan ook geen kamer meer gedaan . je wil immers geen ziektes overbrengen . het kan dus ook anders om . maandag een afspraak gemaakt bij de dokter . het was gelukkig niks ernstig een gesprongen kleine ader die de blauwe plek veroorzaakte . me vrouwelijke huisarts adviseerde mijn om maar is een soa onderzoek te doen toen ik haar vertelde van mijn hobby en dat maar weer is gedaan of ik me zorgen maak dat ik wat heb nee

  26. #19
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:29
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Maar daar loop je als klant dan ook geen SOA van op. Dit gezegd hebbende, situatie in Nederland is volgens mij dat de meeste GGD's een prostitutieteam hebben die clubs bezoeken. Bovendien kunnen sekswerkers zich GRATIS laten testen op SOA en HIV. Ze kunnen zich ook GRATIS laten vaccineren tegen hepatitis B. Weet niet hoe de situatie in Duitsland is. Voor sekswerkers in Nederland zijn dus eigenlijk geen belemmeringen om zich geregeld te laten testen. Waarom ze dat eventueel niet zouden doen is weer een ander verhaal.
    in Duitsland hebben ze die regel niet daar voeren ze gewoon een condoom verplichting in en als je betrapt wordt op zonder ga je gewoon op de bon afschuif systeem noemen ze dat

  27. #20
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John mc Snek Bekijk bericht
    Gewoon na de sessie je pin met lauw water wassen en het zit goed, heb ik hier wel eens gelezen.
    Dus wat die dames verder doen is niet zo boeiend...


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Bij twijfel je pin even in de listerine hangen.

    Ja, dat over zelfstandigheid en zo kennen we onderhand wel. Mooi politiek correct gezegd. Maar als het over service gaat is de politieke correctheid ineens ver te zoeken bij veel ijsberen. Maar zolang de service op het gewenste niveau is klaagt er blijkbaar niemand over duidelijk zichtbare kenmerken van een soa. En nee, het was zeer zeker niet in een griebus club zoals ome Jan meent.
    Er klagen ook wel beren over opgelopen soa's in een club. Kan de club verder ook weinig aan doen natuurlijk. Al ken ik wel het verhaal van een ijsbeer die tegen moest worden gehouden omdat hij een "tend in de fick" (sic) wilde steken omdat hij daar een druppel op had gelopen.

    Verder weten we allemaal wel dat de dames formeel zelfstandig zijn en dat dit argument natuurlijk wordt gebruikt als het van pas komt. Denk dat een club formeel ook helemaal niet mag weten of 'n dame een soa heeft en zo ja, welke. Dat is medische informatie en dat gaat een werkgever al niets aan, laat staan 'n club waar de dame als zelfstandig onderneemster rond huppelt.

  28. Onderstaande 3 leden hebben Jan Verplancke bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (31 december 2019),stimpy3 (31 december 2019),WA (31 december 2019)

  29. #21
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    17 april 2024 @ 17:43
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Duisburg spesjalist, wat ben je weer lekker “sponsor plichtig” bezig maar goed dat kennende we van je. Ik neem het je niet kwalijk overigens, zo lang het maar benoemd kan worden toch.
    Ik heb bewust club en nationaliteit weggelaten om eens te zien wat voor reacties er komen. Het zou overigens toch vrij vlot verwijderd worden. Grappig om te zien dat men er vanuit gaat dat het om griebus clubs zou moeten gaan en dames die wat minder goed geschoold zijn. Fout, maar blijf vooral je kop in het zand steken. Beetje hetzelfde als dat medisch personeel nooit zou gaan roken bijvoorbeeld.
    Nou is het zeker niet de eerste keer dat ik symptomen van soa’s bij dvp waarneem en is het ook zeker niet gebonden aan het soort etablissement. Verder ben ik van mening dat het vooral ieders eigen verantwoordelijkheid is. Maar het verbaasde me wel dat clubs er niets mee doen. Een van de dames die ik uiteindelijk weigerde is veel geboekt en deed niet eens moeilijk. Voor mij zo een paar anderen en nog een bedankje alvorens de gesprongen sores weer weggelippenstift werden.
    Oh, mocht men eens de kans hebben, laad dan dat tasje wat ze bij hebben eens uit voor de gein. In DB staat de antibiotica soms gewoon in het zicht op een kastje in de kamer. Ik durf zelfs te wedden dat je via een dvp in je favo club makkelijker een antibiotica kuurtje scoort dan via de huisarts. Al helpt dan dan weer niet tegen alles en ben je daar besmet voor een hele lange tijd.

  30. Onderstaande 5 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    Das (31 december 2019),Eddy_V (31 december 2019),Jan Verplancke (31 december 2019),potentebeer (31 december 2019),Sjeufke (31 december 2019)

  31. #22
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 04:37
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.514
    Discussies
    121
    Thanks
    5.917
    Thanked
    5.008 in 2.165 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    . me vrouwelijke huisarts adviseerde mijn om maar is een soa onderzoek te doen toen ik haar vertelde van mijn hobby en dat maar weer is gedaan of ik me zorgen maak dat ik wat heb nee
    Doet een veearts ook al soa onderzoek

  32. Onderstaande 2 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Meme Moo (31 december 2019),Sjeufke (31 december 2019)

  33. #23
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JonnyFontane Bekijk bericht
    Doet een veearts ook al soa onderzoek
    Dat moet je aan pret vragen
    En Garde

  34. #24
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    zelf preventief zijn mannen.. goede goede condooms meenemen en ja koortslippen kom je altijd tegen... let goed op wanneer je eigen weerstand laag is .. vaak na veel werken vrij hebben.. moe zijn en dan naar de meisjes... wacht dan eerst een paar dagen tot je zonder seks op krachten komt...

  35. #25
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 04:31
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.855
    Discussies
    32
    Thanks
    3.898
    Thanked
    2.358 in 1.021 posts

    Standaard

    Een soa is een relatiegeschenk, een gegeven paard mag je niet in de bek kijken toch?
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

 

 
Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23.