Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14
  1. #1
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.011
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Cool 24: SC EDITION, EPISODE 1

    24: SC EDITION, EPISODE 1

    Status Case Report 2018: DECLASSIFIED

    Mijn naam is Bear, Menthol Bear. Ik ben bijna 3 jaar in dienst als CTU agent. Onverwachts kreeg ik de 2e zaterdag van de XXX maand te maken met een missie.

    Dit was de zwaarste dag in mijn leven...



    Het volgende speelde zich af tussen 22:08 en 23:16 uur 's nachts.

    Gebeurtenissen zijn in real time.

    Locatie: Roermond, Heinsbergerweg 230.

    Ik zat aan een bar de promotie van een collega te vieren. Hij had alle trainingen en testen achter de rug en was eindelijk volwaardig agent.
    Dat lieten we uiteraard niet stilletjes voorbij gaan, en als nieuw lid van ons team namen wij hem 's middags mee uit.
    We hadden er een goeie tijd. Het eten was er op locatie zoals gewoonlijk goed op orde. Veel keuze, prima kwaliteit, en een mooie presentatie. Dat alles met een open keuken.
    Diverse sauna rondjes gemaakt in de afgelegen wellness ruimte om wat te ontspannen. En in de bar was het een gezellige boel. Veel dames waren er die dag aanwezig, meer dan 2 dozijn. Later op de avond verdubbelde dat zowat. En heren waren er ook in grote getale. Buiten scheen de zon, zodat het ook daar goed vertoeven was.

    Terwijl de avond gemoedelijk verliep, kwam er plotseling een prioriteit 1 bericht binnen op onze smartwatch.
    Snel trok ik me even terug naar de rustige mens lounge om met mijn standard issue CTU smartphone een beveiligde verbinding te maken met Headquarters. Er bleek groot alarm te zijn geslagen. Code rood.

    Een spionne van de Anti Dvp Partij (ADP) was geïnfiltreerd in de saunaclubs. Haar doel was bewijs te verzamelen om de hele P6 wereld om zeep te helpen. Een ware terreurdaad en bedreiging voor het voortbestaan van de ijsberen gemeenschap.

    De tijd dringde, omdat via getuige XXXXXXX was vernomen dat ze het verzamelde bewijs binnen 24 zou overhandigen aan haar contactpersoon. Dat zou het einde betekenen van de beschaving zoals wij die kennen.

    Mijn team werd ingeschakeld om de spionne op te sporen en haar te neutraliseren. Met alle mogelijke middelen, onder alle omstandigheden.

    Ik zocht mijn Mol Anna op en na een 'flinke interrogation' in de verhoorkamer, vernam ik dat de spionne al richting Duitsland was getrokken. Mijn teamleden en ik splitsten ons op, om de kans te vergroten haar te onderscheppen.
    De schaarse sporen die ik had wezen erop dat ze mogelijk was doorgereisd naar Magnum. En zo vertrok ik laat in de nacht richting Erkrath.



    De volgende keer in 24: https://www.ijsberenforum.com/forum/...504#post681504

  2. Onderstaande 7 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (29 december 2019),e-is-mc-2 (31 december 2019),Husky (29 december 2019),hvdk52 (29 december 2019),Meme Moo (29 december 2019),Pandabeer82 (29 december 2019),Sjeufke (29 december 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    wat een onzin allemaal, hoe krijg je het uit je duim gezogen
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  4. Onderstaande 3 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (29 december 2019),schoolmeester (29 december 2019),Wentelt Eefje (29 december 2019)

  5. #3
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Gisteren @ 19:35
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.110
    Discussies
    112
    Thanks
    14.152
    Thanked
    5.795 in 2.935 posts

    Standaard

    Inderdaad, wat een flauwekul.

    Groet, schoolmeester.

  6. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier (29 december 2019)

  7. #4
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Inderdaad, wat een flauwekul.

    Groet, schoolmeester.
    hij zal wel ergens een goed boek hebben gevonden, wat hij zit over te typen
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  8. #5
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:27
    Berichten
    5.065
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.588 in 2.512 posts

    Standaard

    Inderdaad, het moet niet gekker worden, zodadelijk komt er nog iemand met een parodie op Mission Impossible gesitueerd in YinYang...
    Het zal me verder worst zijn...

  9. Onderstaande 5 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Ethan Cunt (19 december 2021),lekkersfan (29 december 2019),Meme Moo (29 december 2019),mentholbear (30 december 2019),The Pussyhunter (29 december 2019)

  10. #6
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.011
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Inderdaad, het moet niet gekker worden, zodadelijk komt er nog iemand met een parodie op Mission Impossible gesitueerd in YinYang...
    Ik zal de paragraaf wel skippen hoe een dvp dr masker verwijderd en er een lelijke vent te voorschijn kwam

    En een beetje fantaseren moet toch wel es kunnen. Nu ben ik zeker niet de beste schrijver. En meestal zijn mijn verslagjes redelijk to the point. Dacht het es een keer wat te decoreren met een 24 sausje er overheen. De clubs en dames (op de spionne na) waren wel echt.
    Zie verder de disclaimer op het einde.

  11. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    stimpy3 (29 december 2019)

  12. #7
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    17 april 2024 @ 23:41
    Berichten
    2.134
    Discussies
    18
    Thanks
    5.551
    Thanked
    2.607 in 1.209 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    hij zal wel ergens een goed boek hebben gevonden, wat hij zit over te typen
    Als je zelf geen fantasie hebt, kan je het bij een ander inderdaad niet herkennen.

  13. Onderstaande leden hebben Meme Moo bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (29 december 2019)

  14. #8
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:27
    Berichten
    5.065
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.588 in 2.512 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Ik zal de paragraaf wel skippen hoe een dvp dr masker verwijderd en er een lelijke vent te voorschijn kwam

    En een beetje fantaseren moet toch wel es kunnen. Nu ben ik zeker niet de beste schrijver. En meestal zijn mijn verslagjes redelijk to the point. Dacht het es een keer wat te decoreren met een 24 sausje er overheen. De clubs en dames (op de spionne na) waren wel echt.
    Zie verder de disclaimer op het einde.
    Mijn opmerking is gemaakt met een knipoog naar mezelf, die parodie op MI heb ik al zo'n 3 jaar geleden geschreven en toen kreeg ik naast veel lof ook een beetje kritiek.
    Niks van aantrekken, ik heb jouw versie van 24 met plezier gelezen.
    Het zal me verder worst zijn...

  15. Onderstaande 5 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    e-is-mc-2 (31 december 2019),Ethan Cunt (19 december 2021),Meme Moo (29 december 2019),mentholbear (29 december 2019),The Pussyhunter (30 december 2019)

  16. #9
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.011
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Mijn opmerking is gemaakt met een knipoog naar mezelf, die parodie op MI heb ik al zo'n 3 jaar geleden geschreven en toen kreeg ik naast veel lof ook een beetje kritiek.
    Niks van aantrekken, ik heb jouw versie van 24 met plezier gelezen.
    Welk jaar was dat? Ga ik effe in de archieven duiken

  17. #10
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:27
    Berichten
    5.065
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.588 in 2.512 posts

    Standaard

    Ik zal je helpen, hier de link naar de originele versie in het YY-algemeen draadje: https://www.ijsberenforum.com/forum/...472#post534472

    en hier de link naar een licht gereviseerde versie van precies één jaar geleden (o.m. vanwege een niet meer werkende video-link, ook betere muziek nu en een ander filmposter) in m'n eigen draadje: https://www.ijsberenforum.com/forum/...183#post639183

    Ik dacht eerst dat ik je geinspireerd had, maar gezien het feit dat je niet van het bestaan wist van mijn fantasy-story des te meer waardering voor jouw fantasy-story.
    De verhaallijnen lijken overigens best wel op elkaar, maar dat is dus puur toeval.
    Het zal me verder worst zijn...

  18. Onderstaande 4 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Ethan Cunt (19 december 2021),Husky (29 december 2019),mentholbear (29 december 2019),The Pussyhunter (30 december 2019)

  19. #11
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 19:48
    Berichten
    1.835
    Discussies
    8
    Thanks
    9.026
    Thanked
    10.618 in 1.454 posts

    Standaard

    Literair saunaclub hoogstandje
    Waardeer het ten zeerste

  20. Onderstaande leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (29 december 2019)

  21. #12
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.011
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Ik zal je helpen, hier de link naar de originele versie in het YY-algemeen draadje: https://www.ijsberenforum.com/forum/...472#post534472

    en hier de link naar een licht gereviseerde versie van precies één jaar geleden (o.m. vanwege een niet meer werkende video-link, ook betere muziek nu en een ander filmposter) in m'n eigen draadje: https://www.ijsberenforum.com/forum/...183#post639183

    Ik dacht eerst dat ik je geinspireerd had, maar gezien het feit dat je niet van het bestaan wist van mijn fantasy-story des te meer waardering voor jouw fantasy-story.
    De verhaallijnen lijken overigens best wel op elkaar, maar dat is dus puur toeval.
    Heb genoten van je huzaren stukjes. SIA, Missio Impossible Licking Force, hoe verzin je het
    Maareh, waar staat de acroniem RUMBUL voor

    En inderdaad, ik was er me nog niet bewust van. Ik kijk terug en zie dat ik toen pas 3 dagen lid van dit forum was. Ik had destijds nog geen weet van club verslagen. Lange tijd dacht ik bijvoorbeeld dat de Populaire Horny Gebeurtenissen bedoeld was voor goeie geile dames recensies die anderen erin plaatsen. Ik was namelijk op het verkeerde been gezet door het woordje Populaire
    Pas veel later kwam ik er pas achter dat dit het algemene draadje was van PHG.

    Het hele clubgebeuren begon ik pas net te ontdekken. Stelde toen ook 1001 vragen.
    De dames recensies kende ik toen al wel, doordat Hookers deze ook heeft voor de vitrine dames.

    En inderdaad dus toeval voor een dergelijke set up. Had al langere een paar concepten in m'n hoofd van o.a. 007, MI, 24 en scifi als Star Trek en Star Wars.
    Met m'n marathon vond ik 24 wel toepasselijk. 9 clubs en 9 dames op een dag. Eerlijk gezegd voelde het op een gegeven ogenblik ook wel als een seizoen 24. Ik heet immers geen HL1

    Enfin, bijtijds als er, net zoals je zelf ook beschreef, een keer een gelegenheid zich voordoet, zal ik nog es een fantasie sausje gieten over 1 of meerdere al dan niet gekoppelde verslagen.
    Er borrelt intussen alweer een nieuwe script en ook een daaraan gekoppelde trip. Zal echter wel volgend jaar zomer ofzo worden.

    Verder zal ik nu weer de draad oppakken met Op de Xde dag van de Xde maand...
    Laatst gewijzigd door mentholbear; 30 december 2019 om 00:25

  22. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt (30 december 2019),Sjeufke (29 december 2019)

  23. #13
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.011
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meme Moo Bekijk bericht
    Als je zelf geen fantasie hebt, kan je het bij een ander inderdaad niet herkennen.
    Ergens heeft P een heel klein beetje gelijk. Ik heb de huisstijl van de boeken van 24 gevolgd. Maar dat was puur voor de setting en sfeer, als het ware een roman uit de reeks.

    Het script, de daadwerkelijk bezochte clubs, de daadwerkelijk gekamerde dames en de integratie van recente/actuele gebeurtenissen betreffende een zekere club die 'Donderse' ravage heeft opgelopen zijn van eigen hand.
    Laatst gewijzigd door mentholbear; 30 december 2019 om 01:24

  24. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Meme Moo (30 december 2019)

  25. #14
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:43
    Berichten
    3.166
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.048 in 988 posts

    Standaard

    Ik kan wel zeggen dat het niet had gehoeven, maar er staan hier nog wel meer totale fantasie verhalen op ibf..Deze is iig niet gebaseerd op een totaal vertekend zelfbeeld en compleet geloof in de verkochte dienst. Dat gezegd hebbende ik persoonlijk hou niet zo van die ellelange lappen tekst. Maar goed. ook aardappels heb je ook soms als aardappel anders.. iig bedankt voor de gedane moeite!

  26. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (30 december 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14.

Diamond 468*60