Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Cidem Bulgaars

  1. #1
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.238
    Discussies
    66
    Thanks
    1.676
    Thanked
    2.656 in 709 posts

    Standaard Cidem Bulgaars

    Vorige week kennismaking met de kleine slanke Bulgaarse cidem
    Circa 1,50 slank b cups...dame was aktief op jacht.
    Helaas geen gesprek mee te voeren want dame praat enkel Bulgaars.
    Op kamer lekker tz..teasen pijpen en daarna neuken.wel erg nauwe doos...
    Prima service.
    De Riesen-Eisbear...

  2. Onderstaande 3 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (18 december 2019),rmjhexe (13 december 2019),Wijze grijze (13 december 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 03:00
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.855
    Discussies
    32
    Thanks
    3.898
    Thanked
    2.357 in 1.021 posts

    Standaard

    Knap meisje herkenbaar aan grote tattoo van eigenaar boven haar linkerborst, mager is ze niet , dikke kont maar alles kan . Zeer onervaren en spreekt werkelijk maar 4 woorden duits, beetje irritant dat ze steeds waarum zegt
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  4. Onderstaande leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (18 december 2019)

  5. #3
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard

    Du bist Special zijn de andere 3 woorden ?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  6. Onderstaande leden hebben John mc Snek bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (18 december 2019)

  7. #4
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Gisteren @ 20:09
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard

    Cidem is een mooie jongemeid. Klein en wat gedrongen qua postuur met benen die ik erg aantrekkelijk vond. Helaas weinig knuffelgehalte en mede te wijten aan de gebrekkige communicatie. Service moet wel beter als ik haar vaker wil gaan bezoeken.

  8. #5
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Gisteren @ 20:09
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard

    Nogmaals met Cidem gekamerd. Daar voorafgaand sprak ik met Arzu met de vraag of Cidem nog zou komen en dat bleek. Toen ze wat later kwam liep ze naar me toe om te laten weten dat ze er was. Toen ik even later op de bank zat kwam ze naast me zitten en gelijk de vraag om een sleutel m.a.w. Zimmer machen. Omdat er met Cidem niet valt te communiceren gelijk maar naar de kamer gegaan. Wat heeft ze toch een lekker lijf deze kleine Bulgaarse. Ze heeft korte benen en haar bovenbenen zijn fors wat resulteert in een geweldige forse kont. Ja het is echt mijn type maar het is verdomd jammer dat ze je niet begrijpt als je geen Bulgaars spreekt. Semra heeft het voordeel dat je met haar ook in het Duits kan praten alleen vind ik haar postuur wat aan de forse kant.

    Eerst wat lichaamsverkenning en vervolgens heb ik haar gebeft. Op een gegeven moment ging ik met mijn vinger over haar clit en daar schrok ze van. Ik was niet eens van plan haar te vingeren maar gezien haar reactie is dat not done. Pijpen heeft ze trouwens niet eens gedaan. Oké mijn pik was al stijf maar ze moet toch begrijpen dat dit een onderdeel is dat bij de sex hoort. Heb haar nog wat gezoend en daarna het echte werk. Ze is best strak en gebruikt geen glijmiddel. Voorzichtig schoof ik hem erin in het standje missio en het neukte lekker. Vervolgens doggy om haar lekkere kont te aanschouwen. Ik nam haar diep en ze kreunde er lekker bij. Daarna ging ze plat waardoor ik over haar kont schuurde. Uiteindelijk voelde ik dat mijn zaad een uitweg zocht en spoot het snel over haar rug. Na de daad samen onder de douche.

  9. Onderstaande 3 leden hebben Duitslandfan bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (29 december 2019),Sjeufke (28 december 2019),wooley (28 december 2019)

  10. #6
    Geregistreerd
    26 augustus 2006
    Last Online
    29 januari 2024 @ 18:16
    Berichten
    353
    Discussies
    11
    Thanks
    408
    Thanked
    175 in 61 posts

    Standaard

    ...”tattoo van eigenaar”...????
    luctor et ejaculator!

  11. Onderstaande leden hebben george101 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 2 januari 2020)

  12. #7
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Gisteren @ 20:09
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard

    Cidem was binnen en liet haar aanwezigheid kenbaar maken door naar mij te zwaaien. Het was eigenlijk niet eens mijn bedoeling om met haar te gaan kameren want ik wilde eens wat anders. Cidem was actief op jacht om mij te veroveren want de overige beren lieten het afweten. Aangezien ik Bonny niet zag en Julia/Dorina nog niet was verschenen en ook Maxime niet en eventueel ander lekkers voor mij koos ik toch weer voor haar.

    Voorspel is er niet op de bank en gelijk de vraag voor "Zimmer" maar dat kun je natuurlijk verwachten als er geen communicatie mogelijk is.

    Op de kamer nam ze eerst een douche en daarna ging ze op haar rug liggen wijdbeens. Dat zag er geil uit en ik likte haar doos uitgebreid en zowaar er kwam wat geile Duitse praat uit. Af en toe wees ze me op iets maar ik wist niet wat ze precies bedoelde. Heb haar wat gekust maar tongzoenen heb ik me niet aan gewaagd.

    Hoe ze erbij lag maakte me zo geil dat ik het pijpen oversloeg. Ik zat al snel in haar in de missio en neukte haar een tijdlang. Vervolgens in doggy waarbij haar flinke kont mij prima uitzicht verschafte en ik haar diep penetreerde en de kreuntjes bleven niet achterwege Daarna ging ze op haar buik en na wat ferme diepe stoten kwam ik lekker klaar.

    Na afloop nam ze weer een douche en vroeg mij ook te gaan douchen. Ik zei de douche bij de kluisjes te willen nemen en deed wat zeep op haar rug om het naderhand weer af te spoelen.

    Ik denk de volgende keer wat langer te wachten om haar te nemen want hoewel ze aantrekkelijk is wordt het ook eens tijd om voor wat anders te gaan waarbij ik ook voorspel kan verwachten zoals bijvoorbeeld bij Maxime het geval is want bij haar voel ik mij echt op mijn gemak en praat ik voluit. Ze weet mijn smaak want toen ik over Bonny begon herinnerde zij zich dat ik het over "Fleisch" had en met Maxime kun je nu eenmaal makkelijk communiceren.

  13. Onderstaande 4 leden hebben Duitslandfan bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 januari 2020),fg22 (28 januari 2020),Sjeufke (26 januari 2020),Wentelt Eefje (26 januari 2020)

  14. #8
    Geregistreerd
    12 juni 2018
    Last Online
    26 januari 2024 @ 12:48
    Berichten
    78
    Discussies
    1
    Thanks
    21
    Thanked
    96 in 16 posts

    Standaard

    Haar ex zeker

  15. #9
    Geregistreerd
    4 juli 2020
    Last Online
    15 oktober 2020 @ 02:16
    Berichten
    15
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ja, es ist sehr ärgerlich, wenn Sie mit einem Mädchen sprechen möchten und es Ihr Englisch nicht spricht. Das ist mir schon oft passiert

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20.