Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    9 juni 2007
    Last Online
    11 februari 2024 @ 10:02
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    20
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    32 in 10 posts

    Daumen hoch Jennifer, Verversrui 20/2

    Jennifer stond achter haar raam sensueel te dansen alsook haar collega Diana stond te huppelen achter haar raam. Jennifer ken ik al van in het begin dat zij hier in het SKW werkte, zij deed eerst nog nachtdienst. Diana ken ik nog niet zo lang maar zij is, na een schuchter begin, toch goed geëvolueerd. Toen ik hen beiden zag kon ik hen niet weerstaan en heb ik dus gekozen voor een kinky trio en daar wisten die meiden wel raad mee. Een kleine lesbische show waarbij zij mij niet vergaten. Jennifer ontdeed zich van haar high heels en bewerkte mij met haar kleine voetjes (maatje 35/36). Eén voor één moest ik haar teentjes likken en dit terwijl Diana mij een heerlijke handjob gaf. Jennifer kent mijn voorkeur voor haar voetjes en ze heeft, wat mij betreft, de schattigste en kleinste voetjes, zonder enig geurtje, die ik ooit al heb mogen proeven. Kortom het duurde niet lang tot ik explodeerde waarbij mijn hele lichaam schokte. Als dat gebeurt wil het zeggen dat het top was!

  2. Onderstaande 3 leden hebben knzs bedankt voor deze bijdrage:

    keesboz (13 december 2019),lustman (13 december 2019),mechelen (13 december 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    9 juni 2007
    Last Online
    11 februari 2024 @ 10:02
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    20
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    32 in 10 posts

    Standaard

    Is inmiddels definitief gestopt.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:55.