Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 17:50
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard Semra ongeveer 25j bulgaars

    Met deze volle meid heb ik van de zomer al eens mee gekamerd.
    De categorie olietanker.
    Vandaag enigszins verrast dat ze daar was, nu met opgestoken haren.
    Met haar de kamer op en het was een fijn uurtje.
    Waar haar tz bovenuit sprong, gewoon fijne normale sex, heeft geen smetvrees.

  2. Onderstaande 7 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (11 december 2019),Duitslandfan (14 december 2019),Erru (12 december 2019),fg22 (29 december 2019),hvdk52 (11 december 2019),Sjeufke (12 december 2019),wooley (12 december 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    18 juli 2018
    Last Online
    2 oktober 2021 @ 14:39
    Berichten
    73
    Discussies
    0
    Thanks
    103
    Thanked
    153 in 47 posts

    Standaard

    Kan het bevestigen.
    Semra is een volle meid met een knappe spontane snoet.
    Ze tongzoent als een wilde amazone. Ze slurpt jouw tong helemaal naar binnen en ze staat het toe dat jij jouw tong tot aan haar amandelen naar binnen duwt.

  4. Onderstaande 3 leden hebben Ultiem_Genieter bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (27 december 2019),fg22 (29 december 2019),wooley (27 december 2019)

  5. #3
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Gisteren @ 20:09
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard

    Gisteren voor de 1e maal kennisgemaakt met Semra. Niet helemaal mijn type want ze is nogal fors (mollig) terwijl ik meer val op rondingen. Ze had een oogje op me maar dat kwam waarschijnlijk ook omdat ik haar vriendin Cidem al een paar maal heb bezocht. Bovendien toen Cidem mij probeerde te strikken gaf ik aan voor Semra te kiezen.

    Semra liet merken haar interesse te wekken voor mij. Ze wenkte een paar maal en zocht mijn aandacht. Bij het relaxgedeelte kwam ze naar me toe maar ik gaf aan een lange pauze nodig te hebben. Wat later kwam ze dicht tegen me aan en zoende me. Ik zoende haar terug. Ze zag er best aantrekkelijk in haar te korte jurkje. Had haar recensies al gelezen en wist dat ze (tong)zoende. Ik wilde eerst nog wat voorspel op één van de banken in het bargedeelte. De banken waren helaas bezet dus namen we de tafel aan het verlengde van de bar. Daarna gaan kameren.

    Op de kamer eerst weer wat (tong)zoenen en vervolgens wat lichaamsverkenning. Vervolgens gaf ik haar een likbeurt waar ze niet ongevoelig voor was. Ze maakte schokkende bewegingen en maakte wat geluidjes. Daarna pijpte ze me heerlijk en met de nodige variatie waardoor mijn pik al lekker stijf was geworden. Dat zag ze ook en noemde het "anaconda". Heb haar maar in één standje (missio) geneukt waarbij ze lekker kreunde. Ik had niet zoveel tijd nodig om tot een goed einde te komen en na afloop nog wat gepraat want er was nog voldoende tijd.

    Of ik haar nog eens bezoek? Ik denk het niet. Van haar uiterlijk word ik niet echt opgewonden. Wat dat betreft doet haar vriendin "Cidem" me veel meer met haar jonge uitstraling en gedrongen postuur met flinke bovenbenen en kont.
    Laatst gewijzigd door Duitslandfan; 26 januari 2020 om 03:12

  6. Onderstaande 2 leden hebben Duitslandfan bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (28 januari 2020),Sjeufke (26 januari 2020)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07.

Freude 468*60