Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Denisa (Bulgaarse)

  1. #1
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard Denisa (Bulgaarse)



    Denisa (Bulgaarse)
    Leeftijd : 25 jaar Taal : Duits (goed), Nederland (goed)
    Haarkleur : Bruin Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, Beffen
    Extra info : Spreekt redelijk Nederlands omdat ze in Belgie heeft gewerkt.





  2. Onderstaande 2 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (16 februari 2020),mechelen ( 8 december 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Ik ging aan de bar zitten, bestelde een biertje en keek rechts naast mij in de snuit van de Bulgaarse Denisa. Vorige keer ook een tijdje mee zitten ouwehoeren, ze verstaat goed Nederlands. Ze wist me te vertellen dat ze het hele weekend party hadden. Vrijdag t/m zondag. De DJ was inmiddels ook begonnen met draaien en dat was allemaal wel ok. Denisa vond het ook wel ok en begon langzaam maar zeker haar charmes in de strijd te gooien om mij zo ver te krijgen dat ik op kamer zou gaan met haar. Dat lukte aardig en op een gegeven moment waren we een wedstrijdje gekke bekken trekken aan het doen wat helemaal nergens over ging maar we wel beiden om konden lachen.

    Ze stelde voor om in de ruimte naast de bar in een zitje te gaan liggen om nog wat verder op te warmen wat me zeker wel een goed plan leek. Het bleek helaas een verkapte poging om een trio te verkopen daar er een andere dame in het Bulgaars bij werd geroepen die luisterde naar de naam Emily. Leuke dame hoor maar trio’s zijn (nog) niet aan mij besteed. Direct aangegeven dat ik niet van plan was om met 2 dames op kamer te gaan maar ze wilden me toch even laten zien wat ze konden presteren. Zodra Emily naast me lag propte ze direct haar tong bij mij naar binnen en bewerkte Denisa de andere kant van mijn gezicht. Tsja, als ik nee zeg en zij gaan door, dan doe ik ook wel even mee hoor. Kan mij het schelen.

    Niet veel later tegen Denisa gezegd dat ik met haar op kamer wilde gaan nadat ik Emily 3x duidelijk had gemaakt dat ik met haar niet verder wilde gaan. Na het nodige gemekker a la “aber warum nicht?” samen met Denisa vertrokken. Kamergang was voldoende maar geen hoogvlieger. Had ik ook niet verwacht eigenlijk, maar optisch mag ze er zeker zijn en de seks was degelijk. Matig stukje acteerwerk na de wip “ooh, eens even kijken hoe laat het is. Ah, we zijn nu 40 minuten op kamer” Tuurlijk Denisa, het zal allemaal wel. Ik denk dat ik niet langer dan 45 min met haar op kamer ben geweest maar met het hele pre-sales verhaal er bij was een uur vergoeding wel op zijn plek. Verder voor mij een Middle of the Road DVP. HHG 50%

  4. Onderstaande 3 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (16 februari 2020),schoolmeester ( 8 december 2019),Sjeufke ( 8 december 2019)

  5. #3
    Geregistreerd
    29 maart 2006
    Last Online
    14 april 2021 @ 14:23
    Berichten
    77
    Discussies
    3
    Thanks
    212
    Thanked
    168 in 35 posts

    Standaard

    Op Valentijnsdag met haar naar de kamer gegaan. Zij zat samen met haar vriendin Emilea aan de bar terwijl ik samen met een collega op de zetels zat. Beide groepen trokken elkaars aandacht en de 2 dames kwamen af. Denisa zette zich naast mij en bij verrassing sprak ze als Bulgaarse een woordje Nederlands. Dit kwam omdat zij connecties had met Antwerpen.
    Was een leuke meid type girl next door en wist het gesprek aangenaam te maken en te gelijker tijd je rustig op te geilen. Een kamergang was een logisch gevolg.
    Ze weet goed van aanpakken, heeft mooi lichaam met een leuk A-cupje en maakt het echt gezellig op de kamer. Ze kan je echt een goed gevoel geven en als je zelf je limieten (financieel) niet bepaalt kom je in de verleiding om met haar relaxt lang op de kamer te blijven.
    Haar aftersales is Ok. Tijdens het valentijnsfeestje kwam ze me spontaan halen voor een dansje met de bedoeling om nog een kamertje te maken.

  6. Onderstaande 3 leden hebben man bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (16 februari 2020),phoenix (16 februari 2020),Sjeufke (15 februari 2020)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20.

  FKK Artemis 468*60