Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    30 november 2019
    Last Online
    26 juli 2023 @ 13:32
    Berichten
    7
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    15 in 4 posts

    Beitrag Achterdam Alkmaar 2P G1 Kamer K1

    Dec 1- 2019.. Op de achterdam in alkmaar zat een bekende mij al gauw op de hielen,toch sla ik steffie 2p g2 k6 ditmaal over bij de rondleiding welks 10:30 begon.
    Voor mij geen herhalingsgevaar,inmiddels kom ik vaak op dit tijdstip geheel niet ongelegen, meestal zón 7-8 Dames aanwezig.
    De leeftijd is 26-33 de huidige vroege vogels zien er fris uit ,vrolijk,de boodschappen man gaat voor zijn klanten de spar in en uit,
    ik ben verder gelopen naar 2P G1 K1, even haar naam kwijt,. blond 26 vlot vriendelijk ,gezond en volslank.
    Ze was er even uit en nu dus weer terug vaak wisselen de dames schijnbaar onderling als ze even gaan uitblazen in het thuisland.
    Bij binnekomst geef ik haar 35,- Ze is zeker niet onhandig en slaat vrijwel direct ongezien een rubber om en zuigt zonder trekwerk hem binnen no time de hoogte in,
    terwijl ze het hele rubber zonder geklooi over de hele lengte mondeling vastzuigt krijg ik het al redelijk warm ,merk algauw dat deze Pmc
    op dit tijdstip ook ruim voldoende scoort. Ze is zeker een aanblik als ze vervolgens subtiel een flinke lik glij aanbrengt en zij geheel en ineens mijn lid diep in haar shöne
    Hölhe laat verdwijnen ,ze blijft hierop toch even stil zitten en schuurt rustig heen en weer in de diepste mogelijke stand terwijl ze me daarbij diep blijft aankijken
    en hierbij duidelijk licht schokkend geniet van deze eerste geforceerde neukbeurt van de dag ,Met beide handjes betast ze alles waar ze bij kan en wilt dolgraag echt aan de slag,
    ik breng dus mijn benen naar elkaar waarop zei mij in cowboy met lange slagen mij zwoel blijft aankijken met haar prachtige ogen,geef haar subtiel aan dat ik
    er bijna klaar voor ben en harder bereden kan worden, waarop ze gehoorzaam direct nog een tandje's weet bij te zetten, ik masseer nu met beide handjes magische rondjes
    langs haar prachtige lijf & borsten en fake daarmee een beetje mijn werkelijk uithoudingsvermogen,terwijl ik nu zelf stevig bijzet met het daarop door haar nu ingezette tempo
    streel ik haar tepels tussen mijn vingers, terwijl zei gestaag volhoud en heerlijk nu achterover gaat om steun te vinden voor haar verzurende spieren.
    Toch blijft ze bijna vanzelfsprekend met kletsende dijen als een locomotief op mijn lul neerdalen, ze doet het buitengewoon.,kletsnat raakt ze 4 minuten later uit dit tempo en balans,
    we zijn duidelijk lekker op elkaar ingetuned ,er is duidelijk een gebrek aan tijdsbesef ontstaan,want ze vraagt ditmaal om een wissel,.
    Zweetdruppels in haar hals en op haar lijfje, gaat ze bijna gesloopt vol overgave wijdbeens liggen,ik kus haar binnenkant terwijl ik erop klim verstrengelen wij voor binnengaan nog even,
    Ik kus haar in haar vochtige hals en lik haar harde gebleven tepels in een rondje terwijl ik mij teasend steeds terugtrok en zij mij vervolgens met beide handen bij me kont pakt
    om haar nu toch echt vol te gaan geven,ik werk mij daarop dan maar langzaam naar het gewensde tempo van eerder en ze dwingt me met haar handen tot harder,dieper sneller
    ze knijpt en krast : er verschenen tekens op mijn lijf terwijl ze af en toe schudde van genot,en ik ben op dat moment ook niet heel veel verder weg van de finale,
    ik ga kletsend tegen haar dijen tot het uiterste en onze laatste salvo's zijn in zicht, ze trekt me dit aanvoelend aan mijn nek en kijkt me eensgezind en voldaan aan ,
    Waarop ik het rubber dan ook goed vul, we blijven gewoon nog even verstrengeld liggen,: Een zeer klantvriendelijke behandeling...
    ik wrijf opgestaan nog lachwekkend over de duidelijke beschadigingen op mijn lijf, ze moet hier ook om lachen en knikt goedkeurend als ik zeg dat we vandaag echt goed zijn begonnen
    waarop we beide wat wankel maar toch overeindgekomen samen als tieners aan het volle rubber staan te trekken,zeggen we allebei : pff wauw nice workout !
    Ze helpt zrlfs nog even bij de wasbak en knapt zichzelf ook op, Ik hoop dat ik de volgende keer wederom op het juiste moment aan kom schuivelen, om deze buitengewone
    vriendelijke jonge blonde dame nogmaals te mogen proberen.

    Haarkleur/-lengte : licht blond / halflang stijl -/ kort staarje
    Lengte dame : 1.65m - 1.70m
    Postuur/Cupmaat : slank / B
    Nationaliteit/Taal : slowakia ?
    Leeftijd : +- 26
    Tatoeages/Piercings : gouden subtiele sieraden
    Service: pmc,nmc ,2 standjes knallen,.
    Voordelen: geen wekker,.geen fake gedoe
    Tijdsduur : 20-30 min
    Prijs : Eur. 35,-

  2. Onderstaande 5 leden hebben inspector venus bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen ( 3 december 2019),Pandabeer82 ( 2 december 2019),pret ( 2 december 2019),schoolmeester ( 3 december 2019),Sjeufke ( 2 december 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:42.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60