Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 32

Discussie: Oana (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 05:51
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard Oana (Roemeense)



    Oana (Roemeense)
    Leeftijd : 26 jaar Taal : Engels (matig)
    Haarkleur : Lichtblond Haarlengte : Lang
    Lengte : Onbekend Postuur : Zeer slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Arm, Borst(en)
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Navel
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC, Tongzoenen, GFE, Beffen, Vingeren, Rimmen bij haar
    Extra info :





  2. Onderstaande 7 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 ( 5 september 2021),Manureva (15 december 2019),mechelen ( 2 december 2019),Patjax ( 7 juni 2022),schoolmeester ( 1 december 2019),Sjeufke ( 1 december 2019),WANDELAAR5 ( 2 december 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    16 juni 2019
    Last Online
    14 februari 2022 @ 15:31
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Oana este sora mai mică a Rianei. Este foarte subțire, are o față foarte frumoasă, cu frumoase bucle lungi și blonde. Ea este un înger în aspectul Lolita și oferă un serviciu foarte bun! Este foarte angajată, blândă și angajată. Aveți un sentiment bun despre GFS cu ea și sunteți pe mâini foarte bune cu ea. După ce am luat-o pentru prima dată pe Riana (bucurați-vă de citirea comentariului meu pe profilul ei), am mers în cameră cu Oana într-o altă zi și nici aici nu am fost dezamăgit! La fel ca sora ei, Oana suflă ca „diavolul”. Suge, dracu 'o rundă, suge până la sfârșit ... până când în sfârșit, după o jumătate de oră, mă înghesuiesc în gura ei delicioasă! ... Foarte mișto și minunat ... un lucru foarte bun! Pericol de repetare! Nu rămâneți decent! Cu respect, Baas

    Oana is Riana's kleine zusje. Ze is superslank, heeft een heel mooi gezicht met mooie lange blonde krullen. Ze is een engel in Lolita look en geeft een zeer goede service! Ze is zeer gedienstig, knuffelig en toegewijd. Je hebt een goed gevoel van GFS bij haar en je bent in goede handen bij haar. Nadat ik Riana voor het eerst meenam (je kunt mijn commentaar op haar profiel lezen), ging ik op een andere dag met Oana naar mijn kamer en werd niet teleurgesteld! Net als haar zus, blaast ook Oana als de "duivel". Blazen, een rondje neuken, blazen tot het einde... tot ik eindelijk na een half uurtje in haar heerlijke mond ben gesprongen! ...Echt geil en heerlijk... een echt rond ding! Gevaar voor herhaling! Blijf niet fatsoenlijk! Met vriendelijke groet, uw Baas

    Oana is the little sister of Riana. She is super slim, has a very beautiful face with beautiful long blonde curls. She is an angel in Lolita-look and gives a very good service! She is very obliging, cuddly and dedicated. You have a good feeling of GFS with her and you are in good hands with her. After I first took Riana (you can read my comments on her profile), I went to my room with Oana on another day and was not disappointed! Like her sister, Oana also blows like the "devil". Blowing, a round of fucking, blowing until the end ... until after half an hour I finally squirted into her delicious mouth! ... Really horny and wonderful ... a really round thing! Danger of repetition! Do not stay decent! Best regards, your Baas

    Oana ist die kleine Schwester von Riana. Sie ist super schlank, hat ein sehr schönes Gesicht mit schönen langen blonden Locken. Sie ist ein Engel im Lolita-Look und leistet einen sehr guten Service! Sie ist sehr verbindlich, anschmiegsam und engagiert. Man hat bei ihr ein gutes Gefühl von GFS und ist bei ihr sehr gut aufgehoben. Nachdem ich zuerst Riana (lest meinen Kommentar gerne auf ihrem Profil) genommen hatte, ging ich an einem anderen Tag mit Oana aufs Zimmer und wurde auch hier nicht enttäuscht! Wie ihre Schwester, bläst auch Oana wie der „Teufel“. Blasen, eine Runde ficken, Blasen bis zum Ende … bis ich schließlich nach einer halben Stunde in ihren leckeren Mund abspritzte! … Wirklich geil und herrlich … eine wirklich runde Sache! Wiederholungsgefahr! Bleibt nicht anständig! Beste Grüße, euer Baas

  4. Onderstaande 2 leden hebben Baas van Holland bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 ( 5 september 2021),Superjohnny ( 2 augustus 2022)

  5. #3
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 10:11
    Locatie
    zu weit weg vom goldenen dreieck ;-) ;-) :-))
    Berichten
    379
    Discussies
    13
    Thanks
    70
    Thanked
    77 in 44 posts

    Standaard

    Welcome back Oana.

  6. #4
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 06:12
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.710 in 2.900 posts

    Standaard

    Leuke dame, heeft eerder in Gallardo gewerkt.
    Goede service.

    Groet, schoolmeester.

  7. #5
    Geregistreerd
    10 april 2007
    Last Online
    22 maart 2024 @ 23:40
    Berichten
    277
    Discussies
    6
    Thanks
    434
    Thanked
    354 in 131 posts

    Standaard

    Was vrijdag in Venus. Er was een vrijgezellenfeestje van 15 hagenezen...
    Dat verstoorde de man vrouw verhouding wel flink, maar gelukkig is bachelorparty volk geen kamergaander, dus er waren wel degelijk vrouwen beschikbaar.
    Nu over Oana..... Oana is toch wel een pareltje. Heel lief en kan non stop langdurig blazen
    Tips volgt ze goed op, ze doet het hoe jij het wil... Top.
    En haar lichaam: owwww zo lekker slank. yum.
    Volodymyr Zelensky: "I need ammunition, not a ride"

  8. Onderstaande 3 leden hebben mager bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA ( 5 september 2021),ju52 ( 5 september 2021),mentholbear ( 7 september 2021)

  9. #6
    Geregistreerd
    7 juli 2021
    Last Online
    22 maart 2024 @ 09:26
    Berichten
    13
    Discussies
    1
    Thanks
    2
    Thanked
    57 in 9 posts

    Standaard

    Twee weken geleden twee kamers in een avond gehad met oana. Voor alles een eerste keer.
    Ik ben eigenlijk best fan van deze meid, mooi slank, super zacht en echt een schatje.
    Pijpen was echt geweldig, Zelden zo lekker gepijpt. Bij nederlandse prive ontvangst likken ze er vaak even aan maar dat is het, maar bij venus gaan ze er wel voor.
    Oana wordt echt een vast nummertje voor mn venus bezoek. Ze is nu een maand naar huis helaas, dus even wachten.

  10. Onderstaande 3 leden hebben dsan bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA ( 2 oktober 2021),mentholbear ( 3 oktober 2021),Superjohnny ( 2 augustus 2022)

  11. #7
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dsan Bekijk bericht
    Bij nederlandse prive ontvangst likken ze er vaak even aan maar dat is het,
    Serieus?! Het is geen softijsje

    Weet ik wat ik in elk geval niet mis aan privé ontvangst

  12. #8
    Geregistreerd
    22 augustus 2019
    Last Online
    3 februari 2024 @ 11:27
    Berichten
    39
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    46 in 13 posts

    Standaard

    Oana is een toppertje zonder meer haar tijdens mijn laatste bezoek aan Venus uitgebreid ontmoet. Ze is zeer slank, tegen het magere aan, moest de neiging onderdrukken te vragen of het wel goed met haar ging.
    Ze is erg lief en haar Engels is inmiddels ook voldoende voor een aardig gesprek.
    Pijpen uitstekend en in tegenstelling tot Sara kon ze kleine Lars prima hebben in haar strakke poes bij een volgend bezoek staat Oana op de shortlist

    Verstuurd vanaf mijn Neukia 6.9 met Anaaldroid 10

  13. Onderstaande leden hebben Larsd bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (10 oktober 2021)

  14. #9
    Geregistreerd
    10 april 2020
    Last Online
    Gisteren @ 22:09
    Berichten
    53
    Discussies
    1
    Thanks
    34
    Thanked
    270 in 37 posts

    Standaard

    Ik zag Oana zitten in de grote ruimte en ben op haar afgestapt voor een praatje want ik had haar al een paar maanden niet gezien. Toen ze vertelde dat ze over een paar weken weer naar Roemenie gaat haar direct ontvoerd naar de kamer. Wat heb ik weer genoten van deze prachtige blondine. Zij geeft haar grenzen duidelijk aan en als je daar binnen blijft heb je een fantatische tijd. Haar blowjob is werkelijk fantastisch.

  15. Onderstaande 5 leden hebben sweetcat bedankt voor deze bijdrage:

    fervent ( 5 februari 2022),FrankBlack ( 8 februari 2022),Liefje ( 6 februari 2022),mentholbear (16 maart 2022),Wentelt Eefje ( 8 februari 2022)

  16. #10
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Deze blondine is weer terug. Herken de opmerkingen dat ze heerlijk kan pijpen en verder zachte zoenlippen heeft. Heerlijk kamertje gehad voor 50p30.

  17. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (16 maart 2022)

  18. #11
    Geregistreerd
    19 maart 2022
    Last Online
    20 maart 2024 @ 09:27
    Berichten
    22
    Discussies
    1
    Thanks
    8
    Thanked
    72 in 17 posts

    Standaard

    De eerste keer in Venus en er waren wel 15 mooie meisjes. Oana zat op de bank en ik had meteen een klik met deze slanke schone. Gezellig gekletst, lekker gepijpt en 3 standjes. Had 30 min gepland maar het werden er 45. Later op de avond trio met Oana en Sara voor een uur massage en lekkere pijpbeurt van Sara gehad. Kom zeker terug

  19. Onderstaande 2 leden hebben Hansibeer bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (20 maart 2022),schoolmeester (20 maart 2022)

  20. #12
    Geregistreerd
    24 maart 2013
    Last Online
    28 december 2023 @ 11:19
    Berichten
    41
    Discussies
    2
    Thanks
    23
    Thanked
    33 in 11 posts

    Standaard

    Oana is een slanke meid die er (mijn eigen mening) leuk uit ziet. Ik had even wat rust genomen na mijn kamer met Sara en sprak haar aan. Ze stelde vrijwel direct een trio met Emma voor en omdat ik het wel leuk vond dit te proberen de eerst keer stemde ik in.

    Nou, ik was in voor een wilde rit! Emma en Oana zijn goed op elkaar ingespeeld en spreken beide goed Engels, Emma iets meer de prater van de 2. Zoenen, knuffelen, allemaal geen probleem, geen gepush (ook niet voor tijd!) en heerlijk verwend door beide dames. Alles wat in het standaard pakket zit werd uitgevoerd met passie, ik kreeg echt het GFE gevoel. Als je van trio's houdt met normale lieve seks is dit echt een aanrader.

    Later nog geprobeerd Emma een keertje te krijgen maar helaas pannenkoek. Oana was ook druk bezig op de avond, maar ik kom zeker nog een keer terug voor beide dames!

  21. Onderstaande 6 leden hebben Wedge2 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (11 mei 2022),CVARIA ( 8 april 2022),FrankBlack ( 3 april 2022),mentholbear ( 6 april 2022),Patjax ( 3 april 2022),Viscamessi ( 8 april 2022)

  22. #13
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Toen ik gisteren toch zo bezig was, kon ik net zo goed ook de grote zus van het trio afvinken. Ditmaals ouderwets geweldig van elkaar genoten voor 50p30 met dit muurbloempje.

  23. #14
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

  24. Onderstaande 2 leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer (12 mei 2022),mentholbear (12 mei 2022)

  25. #15
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Gisteren @ 19:05
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.056
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Top om foto's van de dames in de threads te plaatsen.

  26. Onderstaande leden hebben hallodaarbenikweer bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (12 mei 2022)

  27. #16
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    A face like an angel but a little devil in disguise

    Onderstaande stukje is geknipt uit het volgende verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...511#post783511

    De drie musketeers waren er ook en net als de vrijdag ervoor zocht Oana oogcontact met een prachtige glimlach ter begeleiding. Het geeft haar een face of an angel. Zeker als je daarbij de maagdelijk witte lingerie waarin ze was gehuld bij optelt. Ella en Sofia gingen naar de bar en Oana knoopte zowaar een gesprekje aan. Mijn subtiele hint aangaande een nadere kennismaking ging waarschijnlijk lost in translation. Op de lange bank onder de verhoging plaatsgenomen om verder uit te buiken. Oana kwam een paar keer voorbij en telkens zocht ze oogcontact en verscheen er die glimlach op haar gezicht. Toen ze weer mijn richting uitkwam een uitnodigende beweging gemaakt om naast mij plaats te nemen. Na de formele introductie bleek dat ze altijd in de veronderstelling was dat zij niet mijn type was. Toen ik zij dat ze juist helemaal mijn type was keek ze me verbaasd aan. Al snel kwamen we tot de conclusie dat we onze kennismaking in een intiemere setting verder moesten zetten.

    Zoals gebruikelijk eerst een massage voor haar. Altijd een ideale manier om elkaar wat beter te leren kennen. Ze liet ontvallen dat er plannen zijn van de club om een party te organiseren met een superhelden thema. Ik vroeg wie zij dan zou zijn. Harley Quinn was het antwoord. Mijn HQ fantasie werd weer eens gevoed bij de gedachte haar in een dergelijke outfit te zien. Na de massage streelden we elkaars lichaam met onze vingertoppen en vroeg ze of ik van kussen hield. Een knikje was genoeg voor haar om haar zachte lippen tegen de mijne te drukken en met haar tong de mijne op te zoeken. Haar handje ging richting plezierstengel en nadat deze in volle bloei stond zakte ze al kussend af voor een BJ. Gevoelvol en sensueel met de nodige variatie. Precies zoals ik ze het liefst heb. Ze wist het precies op het randje te houden wat mij ontlokte te zeggen dat ze dan wel a face of an angel had maar er een devil in disguise achter schuil gaat. Ze gaf aan dat ze ervan hield om een BJ te geven en terloops eraan toevoegde dat het ontkurken van de champagnefles tot de mogelijkheden behoorde. De geleverde prestatie verdiende het en deze werd dan ook tot de laatste druppel geledigd. De resterende minuten in elkaars armen gelegen en met een grote glimlach haar hierna haar gage overhandigd.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  28. Onderstaande 6 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 7 juni 2022),Giodude ( 8 juni 2022),Liefje ( 7 juni 2022),mentholbear ( 8 juni 2022),Pierke69 ( 7 juni 2022),Superjohnny ( 2 augustus 2022)

  29. #17
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Vandaag de stoute schoenen aangetrokken en de 2 zusjes Oana en Sofia uitgenodigd voor een trio. Heerlijk kamertje, waarbijnze elkaar goed aanvullen, maar ik kwam toch weer tot de conclusie dat ik meer de 1 op 1 actie prefereer.

  30. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    boy56 ( 8 augustus 2022),CVARIA (11 juni 2022),Liefje (18 juni 2022)

  31. #18
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Met het trio nog in m'n hoofd, vandaag Oana nog maar eens uitgenodigd voor een kamergang waar we geweldig van elkaar genoten hebben.

  32. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (16 juni 2022),Liefje (18 juni 2022)

  33. #19
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    Net toen ik wou gaan verkassen om elders mijn geluk te beproeven liep ik Oana tegen het lijf.
    Geen tijd verspilling met praten maar gelijk naar de kamer.
    Nadeel in venus is dat ze alleen Fan hebben op de kamer. Geen airco. Staande met elkaar gezoend en ze begon mij lekker af te likken. Ook leuk plagen van haar. Daarna op het bed lekker standje 69...Haar na een tijdje plaats laten nemen op anaconda... Wow wat een nauwe doos..
    Vakkundig klaargemolken. Na reinigen nog leuk mee gekletst. Gaat morgen voor 1 maand naar familie in Roemenië.
    Top
    De Riesen-Eisbear...

  34. Onderstaande 3 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (19 juni 2022),Liefje (18 juni 2022),mentholbear (18 juni 2022)

  35. #20
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Oana was het 2e 'pakje' wat ik mocht uitpakken. Heerlijk van elkaar genoten tijdens een kamertje.

    Ook zij gaat medio augustus voor een paar weken met vakantie, dus geniet er van zo lang het kan...

  36. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (27 juli 2022)

  37. #21
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Gisteren weer geweldig genoten van Oana.

    Het schuchtere engeltje maakte handig gebruik van een moment van onachtzaamheid bij de duiveltjes om mij te ontvoeren. De vorige keer had ze zich al als kandidate opgeworpen om mijn kwartet aan Venusvrouwen te complementeren. Haar gevoelige en geraffineerde BJ is voor mij werkelijk top. Om haar status als wife no.4 te bekrachtigen hoort het consumeren van de vleselijke daad erbij. In cowgirl zorgde ze er probleemloos voor dat dit bezegeld werd.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  38. Onderstaande 8 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA ( 2 augustus 2022),Giodude ( 1 augustus 2022),JonnyFontane (30 juli 2022),Kwakje (13 augustus 2022),Liefje (30 juli 2022),mentholbear (31 juli 2022),pau ( 9 augustus 2022),Pierke69 (26 augustus 2022)

  39. #22
    Geregistreerd
    8 september 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 23:24
    Berichten
    56
    Discussies
    0
    Thanks
    133
    Thanked
    75 in 15 posts

    Standaard

    Mooie recensies over Oana lees ik hier. Bij mijn laatste bezoek aan Venus Oana kort gesproken, ze gaf een hele lieve indruk maar was steeds bezet. Wil graag een sessie met haar beleven en ervaren hoe geweldig haar pijpkunsten zijn......

    Weet iemand of Oana ook in is om het voorspel lekker op de bank te starten met lekker zoenen en pijpen.....? Vind dat in een fkk club altijd erg lekker....

  40. #23
    Geregistreerd
    11 november 2006
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:51
    Berichten
    429
    Discussies
    23
    Thanks
    685
    Thanked
    889 in 173 posts

    Standaard

    Zoenen en pijpen heb ik haar nog nooit zien doen in de barruimte. Denk niet dat ze dat doet.

  41. #24
    Geregistreerd
    18 december 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:43
    Berichten
    703
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    1.064 in 388 posts

    Standaard

    geen liefhebster van openbare sex

  42. #25
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Gisteren weer es geweldig van elkaar genoten in een kamertje met deze blondine. Heerlijk zacht, langzaam en met gevoel doet ze d'r ding. Hopelijk dat we een volgende keer weer op ditzelfde niveau raken.

    Voor de liefhebbers: ook Oana gaat vanaf 15 augustus voor 3 weken met vakantie.

  43. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (14 augustus 2022)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:46.

  Diamond 468*60