Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Denisa, (Duitse)

  1. #1
    Geregistreerd
    21 januari 2008
    Last Online
    5 juli 2022 @ 13:06
    Berichten
    23
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    37 in 15 posts

    Standaard Denisa, (Duitse)

    Waarom lees ik hier helemaal niets over Denisa ? Een mooie Duitse mey donkerbruin haar .. heeft Balkan roots.
    Ze hangt vaak rond in de Kino en heb al een paar keer daar een heerlijke ervaring met haar daar gehad.
    Mijn god, wat kan die meid zoenen en pijpen.
    Ook wat rondingen betreft .. ideaal .. zalig om die op zijn hondjes te nemen en je lul iedere keer in haar schone
    rondingen te zien verdwijnen ..... enkele kleine Tattoos maar niet overdreven.
    Zou wel eens willen weten wat andere ervaringen zijn van ijsberen.
    Ben benieuwd !

  2. Onderstaande 4 leden hebben Rudiderbumzer bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 november 2019),fingerprint68 (26 november 2019),mechelen (26 november 2019),Mr Pussy ( 4 januari 2020)

  3. #2
    Geregistreerd
    16 september 2019
    Last Online
    27 februari 2024 @ 13:49
    Berichten
    18
    Discussies
    0
    Thanks
    53
    Thanked
    11 in 3 posts

    Standaard

    Noch nie gehört und noch nie gesehen diese Dame. Daher vielen Dank für den Beitrag. Sonst geht es fast immer um die Gleichen. die jeder seit Jahren kennt.

  4. #3
    Geregistreerd
    29 oktober 2009
    Last Online
    4 november 2022 @ 14:53
    Berichten
    70
    Discussies
    5
    Thanks
    16
    Thanked
    231 in 44 posts

    Standaard

    Ahaaa Denisa heet ze dus... was op zoek baar een recensie maar wist haar naam niet meer.
    Afgelopen donderdag in de ochtend pikte ze een drankje op in de bar.. ik dacht ‘wow’ die wil ik... idd prachtige rondingen en symathiek koppie.
    Dan niet meer gezien... later die dag even binnen gekeken in de kino. Ze leek erop maar was niet zeker.. te donker daar. Even gaan liggen en daar kwam ze al tegen me aan liggen... heerlijk zoenen. Ze wilde verder gaan in de kino maar ik wilde liever wat prive. Kamers allemaal bezet maar t tentje in het saunacomplex kon nog. Toen we uit de kino kwamen zag ik hoe ze er uiteindelijk uit zag.
    Heerlijk kamertje, of was het tentje, zoenen, lekker klaargebeft en amazone afgemaakt.
    Wel harde sili’s met een tatoo... maar heerlijk zachte billen... volgende keer ga ik pannekoeken met haar. Wil ik wel een middagje mee rollebollen...

  5. Onderstaande 2 leden hebben DenBoob bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (26 november 2019),Sjeufke (26 november 2019)

  6. #4
    Geregistreerd
    29 oktober 2009
    Last Online
    4 november 2022 @ 14:53
    Berichten
    70
    Discussies
    5
    Thanks
    16
    Thanked
    231 in 44 posts

    Standaard

    afgelopen donderdag een heerlijke sessie met haar gehad.
    haar in de kino opgezocht, elkaar daar opgevrijt, geteased, geplaagd, gekust, gepraat, gelachten, gestreeld...
    wat is dat toch heerlijk om zo een echt vriendinnetje te hebben in een club (would be girlfriend natuurlijk).
    in de kamer aangekomen snel de overbodige kledij gedeponneerd en hevig kussend over het bed gerold.
    haar langdurig gebeft totdat ze heftig klaar kwam... daarna een aantal standjes doorlopen waarbij doggy een heerlijk uitzicht geeft op haar billen en het uitzicht in de spiegel fantastisch is.
    op mij heeft ze zich nogmaals klaargereden, mij innig kussend en elkaars grenzen voortdurende aftastend...
    daarna nog heerlijk liggen knuffelen en strelend en zelfs even ingedommeld met haar...
    serieus prijskaartje achteraf... maar ik was voorbereid en iedere euro was verdiend.
    ze kon mijn kerstcadeautje achteraf ook wel apprecieren...

  7. Onderstaande leden hebben DenBoob bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (15 december 2019)

  8. #5
    Geregistreerd
    27 december 2019
    Last Online
    12 maart 2021 @ 16:56
    Berichten
    17
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Weet iemand of Denisa dit weekend in GT is?

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34.