Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    9 juni 2007
    Last Online
    11 februari 2024 @ 10:02
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    20
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    32 in 10 posts

    Standaard Llana, Schippersstraat 12/

    Deze maal op bezoek bij Llana. Haar plakkaatje aan het raam verraadde haar aanwezigheid maar ik zag haar niet onmiddellijk zitten. Achter het middelste raam zat een slanke lange dame, en een beetje verder achter de toog nam ik Llana waar. Toen ze mij zag kwam ze, zeer sensueel, op hoge zwarte laarzen naar het raam toegestapt. Ze opende de deur en vroeg "do you want to come inside?". Ik antwoordde bevestigend. We trokken naar achter en daar stapten we de lift in, geen trappengedoe. Op de 1e verdieping stapten we uit liepen een stukje gang door naar haar kamer. Een redelijk grote kamer en veel spiegels en allerlei attributen voor kinky spelletjes. "How long you want to stay?" "30 minutes is 100€". Ik zei ok en overhandigde haar 100€. Ik kleedde mij uit en moest mij even verfrissen aan de (te hoge) lavabo. Zij wachtte mij op op het bed maar dus niet volledig naakt, alhoewel....de zwarte band over haar borsten bedekte enkel haar tepels en onder het zwarte latexrokje was ze sliploos. Ze vroeg wat ik leuk vond maar had daar eigenlijk niet direct een antwoord op. Ze begon mijn penis te strelen, dan weer zacht dan weer hard, en al vlug stond meneer hard. Ze spuwde er af en toe op en bewerkte ook mijn tepels met haar nagels, weliswaar (nog) niet hard. Even later deed ze dat wel en ik schreeuwde het al direct uit, het sein voor haar om te weten dat ik hier zeer gevoelig aan ben. Ze begon er dan maar zachtjes aan te zuigen en haar hand zorgde dat mijn kleine jongen niet verslapte. Ze gebood mij een beetje aan een flesje poppers te snuiven. Vervolgens ging ze tussen mijn benen op haar knieën zitten, deed een condoom over haar vinger, een beetje smeersel erop en penetreerde mijn kontgaatje op zoek naar mijn prostaat. Nog een beetje poppers zodat het kontgaatje wat meer relaxte. Spuwen op mijn penis en met haar vinger mijn prostaat stimulerend. Ze vroeg of ze mij kon neuken met haar strapon maar daar bedankte ik voor. Ze ondervond dat de prostaatmassage niet het gewenste effect had en hield er dan maar mee op. Ze klemde mijn ballen af met haar vrijgekomen hand en trok hevig aan pikkemans. Al schokkend kwam ik klaar. Ook dit halfuurtje was snel voorbij. Het is duidelijk dat bij deze mooie dame veel mogelijk is maar extra tijd (lees geld) is ook hier een niet te vermijden onderwerp.

  2. Onderstaande 4 leden hebben knzs bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 november 2019),mechelen (17 november 2019),phoenix (17 november 2019),sofaking (17 november 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    9 juni 2007
    Last Online
    11 februari 2024 @ 10:02
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    20
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    32 in 10 posts

    Standaard

    Tijdens mijn wandeling deze namiddag gemerkt dat ik een foutje heb gemaakt het juiste huisnummer waar Llana zit is 12.

  4. #3
    Geregistreerd
    9 juni 2007
    Last Online
    11 februari 2024 @ 10:02
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    20
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    32 in 10 posts

    Standaard

    Vrijdagavond en zaterdagnacht gezien dat Llana werkte. Zou ze van de dagshift naar de nachtshift zijn verhuisd?

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60