Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    10 februari 2013
    Last Online
    Gisteren @ 11:26
    Berichten
    142
    Discussies
    8
    Thanks
    244
    Thanked
    654 in 89 posts

    Standaard Nicoletta (Bulgaarse)



    Nicoletta (Bulgaarse)
    Leeftijd : 25 jaar Taal : Duits (matig), Engels (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Buik
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : E Siliconen : Ja
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC, Eierlecken, Zoenen, Beffen, Russisch
    Extra info : vertelde eerder in Stuttgart gewerkt te hebben





  2. Onderstaande 5 leden hebben Levitrus bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 3 november 2019),ju52 ( 2 november 2019),keesboz ( 2 november 2019),Manureva ( 3 november 2019),Patjax ( 2 november 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    10 februari 2013
    Last Online
    Gisteren @ 11:26
    Berichten
    142
    Discussies
    8
    Thanks
    244
    Thanked
    654 in 89 posts

    Standaard

    Toen ik nog een rookie was, overtuigde een mooie vrouw mij soms al na 5 minuten in de club om te gaan kameren. Intussen ben ik ervarener en wijzer geworden. Ik wil eerst een tijdlang genieten van de thrill van wat er nog gaat komen; als een kind in een snoepkraam toch eerst even likkebaarden alvorens er een lievelingssnoepje uit te kiezen.

    In dit geval betekende dat eerst een saunaatje meepikken, een vrij koude douche nemen, wat uitrusten in de lounge op de verdieping en daarna rustig even rondkijken.

    Er waren dus gisteren behoorlijk wat voor mij leuke snoepjes, nieuwe snoepjes ook.

    Zoals ik in het algemene clubtopic al schreef, was er een nieuwe dame die mij meteen al opviel toen ik bij binnenkomst even aan de receptie stond te wachten terwijl de thekedame aan het telefoneren was. Een mooie, slanke blondine met grote getunede borsten en een slank, ietwat bol kontje – maar oh zo lekker, merkte ik toen al en nog veel meer toen ik later het genoegen had achter haar aan de trap op te lopen naar een kamer op de etage.

    Toen ik na mijn saunasessie weer beneden kwam, zat ze op een bank in de buurt van de danspaal. We maakten allebei meteen oogcontact. So far, so good. Ik ging dus even bij haar zitten, met een relaxt chitchat-gesprek tot gevolg. Ik wist al meteen dat ik met haar zou gaan kameren en dus veroorloofde ik het mij om die eyecatchers van borsten al even te strelen. Ook enkele kusjes konden er al vanaf.

    Toch hield ik de kamergang nog even af, om de simpele reden dat ik ondanks de koude douche nog niet helemaal was afgekoeld (en dat lekkere lijf zo dicht bij me hielp ook al niet om af te koelen). Ik wilde eerst echt nog effe buiten afkoelen. Sommige dames raken dan geïrriteerd en kappen het gesprek af omdat ze denken dat je toch niet zult kameren, maar Nicoletta bleef heel vriendelijk. Nog een pluspunt voor haar, naast die twee andere .

    Een half uurtje later zag ik haar zitten in het gangetje halfweg. Alleen. Hoewel, ze bleef niet lang alleen. Wat volgde was een prettige opwarming. Mijn handen rond haar fascinerende tieten, de hare onder mijn al snel openvallende badjas, een en ander gekruid met voorzichtige maar toch erg lekkere kusjes.

    Even later liep ik achter haar aan, met een duidelijk zichtbare paal (nou ja, paaltje) onder mijn badjas. Enkele dames bij de gokkasten riepen nog iets, geen flauw idee wat, al leek het zeker niet op pula.

    De sessie was niet perfect, maar dat lag helemaal aan mij, ook al gaf ik haar achteraf wel de schuld (plagend). Ze had op de bank al aangegeven dat ze een zachte, teasende aanpak verkoos, en dat is helemaal mijn ding.

    Ze pijpte dus met heel veel gevoel, zacht, teasend, diep. Eierlecken kwam herhaaldelijk voorbij. Eigenlijk verkende haar tong zowat mijn hele lijf, met bv. veel aandacht voor mijn tepels – wat ik ook erg lekker vind. En intussen keek ik tegen die vooruitstekende tieten met harde tepels aan. Al snel moest ik een time-out inroepen.

    Dat hielp heel even, maar ik merkte al dat ik me niet al te lang zou kunnen inhouden. Ficken dan maar… Met zo’n tieten was Reiterstellung voor de hand liggend. Nicoletta bereed me heerlijk waarbij ze haar tieten stevig in mijn handen drukte en me stimuleerde om ze te kneden. Ik had het zo graag heel lang willen volhouden, maar die aanblik en de manier waarop ze haar kutje aanspande, deden me veel te snel komen.

    Wat kan ik nog vertellen? Nicoletta is naar mijn aanvoelen een tikkeltje dominant, maar dan op een positieve manier. Zij koos het eerste standje, alhoewel dat ook mijn keuze was. Zou ik bv. doggy verkozen hebben, dan was dat zeker geen probleem geweest. Toen we achteraf nog wat aan het bijkomen waren (ik toch) vertelde ze me nog dat ze eigenlijk vier standjes gepland had: cowgirl, reverse cowgirl, missio en als afsluiter doggy.

    Dat zal dus voor de volgende keer zijn – als ze er dan nog is: ze gaf aan dat een aantal collega’s (die wellicht veel minder kamers maken) haar redelijk links lieten liggen. Ik hoop dat het niet zo ver komt…

    Ik vond haar prettig in de omgang, met een hoog serviceniveau, en verdomd knap, met haar mooie gezichtje, stevige grote borsten en slanke figuurtje. Maar collega’s die geen leifhebbers zijn van siliconen en botox laten haar maar best links liggen.

    Voor mij is het risico op herhaling levensgroot.

  4. Onderstaande 17 leden hebben Levitrus bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 1 november 2019),bertje600 ( 8 november 2019),blauwebeer ( 1 november 2019),Elmo3108 ( 1 november 2019),fg22 ( 3 november 2019),Giodude ( 1 november 2019),hotrod68 ( 1 november 2019),hvdk52 ( 1 november 2019),jeegee ( 4 november 2019),jemame ( 1 november 2019),ju52 ( 2 november 2019),keesboz ( 2 november 2019),Manureva ( 3 november 2019),Patjax ( 2 november 2019),peter696969 ( 4 november 2019),schoolmeester ( 1 november 2019),Sjeufke ( 1 november 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:50.

Diamond 468*60