Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Andra (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    10 februari 2013
    Last Online
    Gisteren @ 11:26
    Berichten
    142
    Discussies
    8
    Thanks
    244
    Thanked
    654 in 89 posts

    Standaard Andra (Roemeense)



    Andra (Roemeense)
    Leeftijd : 20 jaar Taal : Engels (matig)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC, Deepthroat, Zoenen
    Extra info :





  2. Onderstaande leden hebben Levitrus bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (21 oktober 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    10 februari 2013
    Last Online
    Gisteren @ 11:26
    Berichten
    142
    Discussies
    8
    Thanks
    244
    Thanked
    654 in 89 posts

    Standaard

    Mijn tweede leenliefje van de dag was Andra. Opnieuw speelde ik op veilig door voor het mooiste meisje van de klas te gaan. Vanaf het moment dat ik haar (ietwat later op de namiddag) zag, wist ik dat ik haar wilde, hoewel Georgina desgevallend een waardig alternatief zou geweest zijn – en in de toekomst wellicht ook wel eens zal zijn: zij kon wel een zusje van Andra zijn…

    Het enige wezenlijke minpuntje dat ik bij Andra kan bedenken is haar talenkennis: ze spreekt geen Duits en nauwelijks Engels. Onze kennismaking was vrij primitief. Zij zat op een bankje, geflankeerd door enkele vriendinnen. Eentje daarvan maakte van op afstand avances, en hoewel ze heel aantrekkelijk was, in mijn Beuteschema viel zoals dat in het Duits zo mooi heet, bleef ik rustig op mijn bankje zitten. Maar ze zagen alle drie dat ik wel heel vaak die kant uit keek, en toen Andra vragend naar zichzelf gebaarde kwam er ongetwijfeld een stralende glimlach op mijn gezicht zodat ze na een bevestigend knikje van mijn kant uit, naar mij toe kwam.

    Het is en blijft boeiend om met de blote vrouw die naast je op de bank zit te communiceren. Ik begon in het Duits, maar dat leidde meteen tot verwarring op haar fraaie, lieve gezichtje. ‘English’ liet ze weten. OK, no prob… Het bleek wel maar a very tiny little bit of English te zijn. ‘Go to the room’ was 1 van de weinige verbale bijdrages aan de communicatie van haar kant uit. En nu kan ik wel even doen alsof ik het belangrijk vind of vond om een verdienstelijke poging te stimuleren en te waarderen, maar eigenlijk was het gewoonweg geilheid van mijn kant uit om snel van dat mooie lichaam te gaan genieten. ‘Yes please’ dus.

    Andra is een 20-jarige Roemeense. Op Freiercafé las ik ergens de omschrijving ‘teenie body’, en dat is een mooie samenvatting in a nutshell (om in de Engelse sfeer te blijven). Geblondeerd, een bleke huid, slank, kleine borstjes, een beetje schuchter, maar dat heeft wellicht met de beperkte communicatiemogelijkheden te maken.

    Onze kamer was eerder een hok, op de etage met het balkon, naast de Kino. Maar dat was allemaal onbelangrijk; waar het om ging was dat er een bed stond en dat er op dat bed een optisch perfecte jonge vrouw met mij (en ik met haar) aan de slag ging.

    Kortweg gezegd: voor 50 euro met zo’n mooi iemand seks mogen hebben, dat is belachelijk goedkoop (laat de mooiere dames dit maar niet lezen!!!). De sessie kon dus onmogelijk tegenvallen.

    De seks an sich was ook goed, en niet alleen omwille van de visuele prikkels. Tongzoenen bleef beperkt, maar dat is voor mij geen issue; ik hou er natuurlijk wel van, maar ik probeer nooit verder te gaan dan waar de grens mijn bedpartner ligt. Pijpen was OK: wat minder dan een tijd daarvoor bij Tia. Daar was het heel sensueel, diep, met gevoel; bij Andra was het harder, wat ruwer, met handinzet. Intussen speelde ik (met hand- en tonginzet) met haar schattige, kleine borstjes. Even later schoven we door tot standje 69. En dat was een goeie zet van mij. Ineens kreeg ik een schitterend zicht op prachtige billetjes, een schattig klein sterretje en vooral op misschien wel het mooiste kutje dat ik ooit gezien heb. Ik zie het nu nog voor me, en het ontroert me nog altijd (en tegelijk maakt het me opnieuw geil).

    Ik had best alle(rlei) standjes willen doen, maar zo lang zou ik het nooit kunnen redden. Doggy dus maar, dan kon ik nog eens genieten van die heerlijke billetjes en van wat zich daar nog aan mijn blik openbaarde.

    Onnodig om te zeggen dat ik heel snel klaarkwam. En daarna was ik compleet leeg en verzadigd.

    Herhalingsgevaar is meer dan 100 %.

  4. Onderstaande 10 leden hebben Levitrus bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (21 oktober 2019),blauwebeer (21 oktober 2019),fr_loper (22 oktober 2019),Giodude (21 oktober 2019),hasta la pasta (21 oktober 2019),Husky (21 oktober 2019),mentholbear (31 oktober 2019),Patjax (21 oktober 2019),Sjeufke (21 oktober 2019),Wijze grijze (23 oktober 2019)

  5. #3
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    26 maart 2024 @ 18:47
    Berichten
    1.812
    Discussies
    8
    Thanks
    8.902
    Thanked
    10.438 in 1.432 posts

    Standaard

    Andra zoals ik het verslag lees van Levitrus en de omschrijving,spreekt amper haar talen,heeft daarvoor onder dezelfde naam gewerkt in de nu gesloten saunaclub XS Saunaclub in Bochum.
    Inderdaad een prachtige dame,een goede seks.

  6. Onderstaande 2 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (28 oktober 2019),schoolmeester (22 oktober 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:50.

Living Room 468*60