Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Aïsha (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    17 april 2024 @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard Aïsha (Roemeense)



    Aisha (Roemeense)
    Leeftijd : 22 jaar Taal : Duits (matig), Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.50 m - 1.55 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : euro Tijdsduur : minuten
    Service : NMC, PMC, Eierlecken, Zoenen, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren
    Extra info :








    Naam: Aïsha
    Nationaliteit: Roemeense
    Leeftijd: 22
    Lengte: een luttele 1.55 m of zo
    Postuur: zeer slank
    Borsten: A (en voor degene met kleine handjes een miniscuul B-tje)
    Tatoeage: Nope
    Piercing: Nope
    Haar: zwart (zeer lang)
    Taal: Engels (redelijk), Duits (beperkt/matig)
    Extra info: Sinds een maandje in Aca. Daarvoor oa LR en Babylon. Valt in de categorie wanderhüre.

    Recensie
    Ik zat buiten een sigaretje te roken toen mijn blik viel op een dametje die schuin tegenover mij zat. Klein, zeer slank en een leuk en guitig gezichtje. Het type dame dat je ook wel kunt omschrijven als mijn kryptonite. Zodra onze blikken elkaar kruisten dan verscheen er een glimlach op haar gezicht die mijn hart deed smelten.

    Een tijdje later toen ik na een sanitaire stop terug de bar inliep vroeg Mickey om een Chupa Chup en nadat ze er eentje had gepakt vroeg ze of haar vriendinnetje er ook een mocht. Het vriendinnetje zat achter haar verscholen op een bankje en toen Mickey een stap opzij zette zat daar het dametje van buiten. Alsof de duivel ermee speelde pakte ze de groene. Natuurlijk had ik dat weer. Ze bedankte me en vroeg mij of ze me misschien kende uit LR. Ik zei dat ik dat zeer betwijfelde aangezien ik slechts 1x daar was geweest en dit alweer tweeënhalf jaar geleden. Ze wist zeker dat ze mij herkende uit een andere club. Ik vroeg haar waar ze nog meer had gewerkt. Ze kwam met Babylon op de proppen en dat zou mogelijk kunnen. We namen afscheid en ik zei dat we elkaar misschien later wel weer zouden zien.

    Ik wilde het niet te laat maken en ging terug de bar in. Als er nog iets van een erotisch samenzijn zou plaatsvinden dan zou dit toch niet te lang meer moeten duren alvorens de weg naar boven ingezet moest worden. De opties die ik in mijn hoofd had waren op eentje na waarschijnlijk allemaal bezig met het verdienen van een zakcentje. Uitgerekend dat guitige opdondertje stond enkele meters van mij af. Terwijl ik met een andere beer aan het praten was stond ze plotsklaps naast me en vroeg of ik misschien nog een Chupa Chup voor haar had. Ik had er nog vier in de zak van mijn badjas en hield deze voor haar. In eerste instantie pakte ze er eentje om daarna ook de anderen te pakken. Bestraffend keek ik haar aan en onschuldig zei ze dat ze een klein meisje was. Een tijdje wat gedold totdat ze zei dat ze voor mij wilde dansen. Een harige beer met een veel te hoog vetpercentage drong zich aan haar op. Ze maakte hem duidelijk dat hij haar private space moest respecteren. Telkens als hij ons gezichtsveld blokkeerde deed ze een stapje opzij en zocht oogcontact. Ze was duidelijk niet gediend van zijn advances en plofte zich op mijn schoot en sloeg mijn armen om haar heen. Alsof ze het er extra om deed gaf ze me een lapdance. Verdere uitstel zou toch niet leiden tot afstel, dus haar maar een sleutel laten halen. We moesten eventjes wachten aangezien het spitsuur was wat betreft de fysieke activiteiten tussen man en vrouw.

    Soms bekruipt je het gevoel in de eerste minuten op de kamer dat de sessie niet aan je verwachtingen gaat voldoen. Kleine onbewuste signalen in haar doen gaven me dat gevoel en dit zou uiteindelijk ook bewaarheid worden. Het dollen en kuiten was zeer vermakelijk, echter haar erotische capaciteiten schaal ik niet hoog in. Bij het op sterkte brengen van mijn vleeslolly ontbrak het haar duidelijk aan de fijne finesse. Haar BJ was aandachtig het seizoen beperkt tot eikeltjes hoogte en na slechts enkele minuten moest natuurlijk de daad zelf plaatsvinden. Ons ritme was een mismatch en haar dusdanig gepositioneerd dat ik zo snel als mogelijk kon abspritzen. Het zaakje geklaard in minuut 59 en dan ook het boeltje gepakt.

    Ik heb me kostelijk (pun intended) geamuseerd met Aïsha maar uiteindelijk betaal je een dame voor haar erotische kwaliteiten. Deze waren van een niveau dat een herhaling dan ook uitgesloten is. Achteraf ben ik er ook blij om omdat zij verder aan alle voorwaarden voldeed om uit te groeien tot een duur grapje.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  2. Onderstaande 8 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (20 oktober 2019),Giodude (13 november 2019),Husky (20 oktober 2019),ju52 (10 november 2019),Manureva (20 oktober 2019),Meme Moo (20 oktober 2019),Pierke69 (21 oktober 2020),Sjeufke (20 oktober 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    17 april 2024 @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    @ Acapulco Velbert
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  4. Onderstaande 5 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (10 november 2019),Giodude (13 november 2019),Husky (10 november 2019),ju52 (14 november 2019),Pierke69 (21 oktober 2020)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:53.

Freude 468*60