Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Aurelie (Duitse)

  1. #1
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:45
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.916
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.706 in 2.637 posts

    Standaard Aurelie (Duitse)



    Aurelie (Duitse)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Duits (goed), Engels (matig)
    Haarkleur : Donkerbruin Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.70 m - 1.75 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Arm, Buik
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Navel, Neus
    Cup-maat : D Siliconen : Ja
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 150 euro Tijdsduur : 90 minuten
    Service : NMC, Eierlecken, Tongzoenen, Beffen, Aftrekken
    Extra info :





  2. Onderstaande leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    pret (14 oktober 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:45
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.916
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.706 in 2.637 posts

    Standaard Sonne

    "Alle warten auf das licht. Furchtet euch, furchtet euch nicht.
    Die Sonne scheint mir aus den Augen.
    Sie wird heut nacht nicht untergehn'
    Und die Welt zählt laut bis zehn

    Eins! Hier kommt die Sonne!
    Zwei! Hier kommt die Sonne!
    Drei Sie ist der hellste Stern von Allen
    Vier! Hier kommt die Sonne."


    Het komt maar zelden voor dat deze racebeer een verhaal bij het einde van de dag begint, maar nu maak ik een uitzondering. Ik was afgelopen zaterdag in Babylon geweest. Veel bekende beren gesproken, in de middag én vroeg in de avond een goede kamer gehad. En Azis heeft gewoon gelijk, het werd nogal vroeg rustig die dag, eigenlijk rond half 9 al. Ik zat ook te twijfelen of ik zou opkrassen tot ik rond negenen een Duitse dame in het vizier kreeg met een paar opvallende borsten en tattoo's. Een van de Nl'ers aanwezig wist te melden dat dat Aurelie was. Toen ze later haar sigaret opgerookt had sprak ik haar even aan. Ze had nog een gast, maar zou me daarna komen opzoeken.

    De laatste keer dat ik bijna twintig minuten met een dame die ik nog niet ken heb zitten praten moet al van de eerste ontmoetingen met Aranca en Violetta geleden zijn. Eigenlijk was ik er al snel uit, maar ze was een leuke gesprekspartner, vriendelijk en had een mooi gezicht en dito glimlach. Ze heeft haar borsten laten doen, maar een compliment is op zn plaats, ze zijn weliswaar opvallend, maar lekker soepel en zacht gebleven. Tijdens het gesprek werd ze langzaam wat aanhankelijker en uiteindelijk zijn we op kamer beland.

    En het begon allemaal zo rustig, heerlijk zacht zoenen, diep en langzaam pijpen. Een befpauze sloeg ze niet af, maar of ik wel wat langzaam aan wilde doen. Af en toe gaf ze ook zelf wat aanwijzingen met gebaren, want geluid maakte ze op zacht gehijg na nauwelijks tot ze hevig trillend van me wegrolde, even niet aankomen. Daarna is het niet meer goed gekomen

    Of het nu het plotselinge opzetten van Rammstein in de bar was (wart ihr das herr Kurt Cobain, herr Taurus?) of gewoon Aurelie's eigen aangewakkerde geilheid, maar ze werd vrij snel concreet en zat me een tijdlang stevig in cowgirl te berijden. Dat beviel goed, maar in doggy beviel haar nog beter, ze werd er merkbaar strakker van. Plof nummer drie kon niet heel lang uitblijven en dat gebeurde ook niet, Beng! Na even uithijgen bleek er zowaar anderhalf uur voorbij! De tijd gaat inderdaad snel als het leuk is. Nomi voor de Nova Award voor leukste dagafsluiter is dik verdiend.

    Laatst gewijzigd door Sphinx; 14 oktober 2019 om 21:35
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  4. Onderstaande 7 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (14 oktober 2019),ButtinSky (16 oktober 2019),jansenroy (14 oktober 2019),Patjax ( 9 februari 2020),pogastovino (16 oktober 2019),Schietgraagft (27 februari 2020),Sjeufke (14 oktober 2019)

  5. #3
    Geregistreerd
    25 maart 2014
    Last Online
    Gisteren @ 08:08
    Berichten
    309
    Discussies
    2
    Thanks
    911
    Thanked
    284 in 88 posts

    Standaard

    Vandaag ook mogen genieten van Aurelie, voor mij met stip op no. 1. Je verwacht het niet op het eerste gezicht, ivm die tattoo's waaronder een grote 666, maar wat een leuke lieve meid, ze neemt de tijd voor je en voelt precies aan wat ik leuk vind. Spijt dat ik haar nooit eerder heb gezien.

  6. Onderstaande 4 leden hebben Kwant bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (27 februari 2020),awakey ( 9 februari 2020),Patjax ( 9 februari 2020),Sjeufke ( 9 februari 2020)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:53.

Freude 468*60   FKK Artemis 468*60