Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Christina

  1. #1
    Geregistreerd
    20 september 2019
    Last Online
    11 februari 2024 @ 15:01
    Berichten
    13
    Discussies
    4
    Thanks
    20
    Thanked
    27 in 8 posts

    Standaard Christina

    De tweede kamergang heb ik beleefd met Christina, een heerlijke girl next door. Ik had met haar een leuk gesprek en haar service was top. Heerlijk tongzoenen en pijpen kon ze als de beste. Een heerlijke GFE-sessie waarbij de ervaring ervan af droop.

  2. Onderstaande leden hebben Charly76 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (13 oktober 2019),Sjeufke (13 oktober 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 23:38
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    1.973
    Discussies
    114
    Thanks
    2.032
    Thanked
    2.162 in 950 posts

    Standaard

    Bedoel je deze Christina, die nu in Babylon Chris genoemd wordt?
    https://www.saunaclubs.org/saunaclub...ren/chris.186/

    Die andere Christina is slanker en ouder.
    En die heeft al een topic: https://www.ijsberenforum.com/forum/...na-(Roemeense)

  4. #3
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 05:38
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.753
    Discussies
    86
    Thanks
    14.354
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    Ik bedoel inderdaad Chris met deze recensie: Uit mijn verslagje:

    Toen ik omgekleed en gedoucht aan mijn enkele espresso zat (grote kopjes voor mijn standaard dubbele espresso waren op) zag ik Chris(tina). Die dame was me vorige keer al opgevallen. Veel vrouwelijker lijf met brede schouders en heupen en cup C dan het gemiddelde bij Babylon en een reuzin vergeleken bij dames als Denisa of Carla. Leuke bril, mooie tattoos, zacht laagje over haar hele lijf en toch een platte buik. Vorige keer verdween ze bijna meteen een kamer in en ik heb haar niet meer terug gezien, dus maar direct toegehapt en gevraagd of ze tijd had voor een kamer met mij. Ook zij zat net aan de koffie, maar ze had nog wel tijd. Een topsessie met haar gehad. Heerlijk zoenen, haar gebeft waarbij ze flink nat werd, ze pijpt heerlijk zacht en gevoelig. Daarna over naar standje 69 zodat we beide konden genieten. Daarna in 2 standjes geneukt en ondertussen met haar heerlijke naturel borsten gespeeld en het condoom na een goede 20 minuten vol. Toen nog even heerlijk liggen strelen en zoenen. Vanaf 1 uur zat ze volgeboekt. Chris vertelde dat ze met name zaterdags bijna altijd volgeboekt was, maar dat woensdag tot en met vrijdag er meer mogelijkheden waren. Ze verdween inderdaad een tijdje na mijn sessie weer een kamer op en ik heb haar tot een uur of 8 's avonds niet meer gezien. Zo dat was een mooi begin van de dag! Groot herhalingsgevaar.

  5. Onderstaande 4 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (18 januari 2020),Siberische tijger ( 8 december 2019),Sjeufke ( 2 december 2019),waterrat ( 8 december 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60