Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15
  1. #1
    Geregistreerd
    13 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:11
    Berichten
    261
    Discussies
    4
    Thanks
    25
    Thanked
    261 in 104 posts

    Standaard Waarom blijven een aantal Beren morren over toegangspriijzen?

    Wanneer je de Forums leest, dan zie je dat vele Beren klagen over de hoge inkomprijzen, waarom eigenlijk... in dien je niet akkoord gaat met de prijs zoek dan een andere club.
    De uitbaters zijn vrij van vragen wat ze willen, vind je de prijs te hoog, zoek dan iets anders maar blijf er niet over doordrammen.
    Heb het vroeger wel al is geschreven in 2002 was het mijn eerste bezoek aan een saunaclub PHG enige weken later Parksauna Wildenrath en ook éénmaal Sittard 31 in de omgeving van Mönchengladbach.
    De inkom was toen 50 euro er was een sauna en van eten en andere faciliteiten was geen sprake.
    Nu zovele jaren later, is het leven veel duurder geworden, verdienen vele onder ons ook meer dan vroeger, maar toch mag een clubuitbater van jullie zijn prijs niet aanpassen aan het heden warom eigenlijk?
    Het is tenslotte de uitbater die zijn zaak runt en niet de Beren of niet soms er bestaat een gezegde" De beste stuurlui staan aan wal"
    Misschien kunnen jullie beter over de clubs schrijven en nogmaals ben je niet akkoord met de prijs, zoek gewoon iets anders, waar je geen inkom of wat dan ook moet betalen zoals de Red-Light districten of de tippelzones.

  2. Onderstaande leden hebben bref-jefke bedankt voor deze bijdrage:

    alem ( 9 oktober 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    daar zijn we toch Nederlanders voor om te zeuren, en zeker als het over geld gaat.
    Maar je komt zoveel dezelfde dingen tegen op het forum, dus laat lekker verder discussiëren.
    Hebben we ook wat te lezen natuurlijk zijn er die vertellen iedere keer hoe goed het eten was
    Er zijn er die hebben het iedere keer over bier
    Er zijn er die hebben het iedere keer over hoe mooi de veluwe is
    Er zijn er die vertellen iedere keer hoe vaak hij het heeft gedaan
    Laat lekker allemaal leven en laten leven
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  4. Onderstaande 5 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 9 oktober 2019),Goedemorgenallemaal (10 oktober 2019),Meme Moo ( 9 oktober 2019),Partycrasher ( 9 oktober 2019),schoolmeester ( 9 oktober 2019)

  5. #3
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Goed getikt PIET waarom zullen we treuren nog even en het kost ons helemaal noppes meer.

  6. Onderstaande leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier ( 9 oktober 2019)

  7. #4
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Prijsbeschouwingen dat is de prijs die de dames rekenen zie:
    Prijs beschouwingen NRW saunaclubs (75/100€ per uur)

    en beschouwingen mbt de entreeprijs en het geborene, zie:
    Entree prijs discussie 50 -> 60€

    zijn al zolang als het forum bestaat klaarblijkelijk favoriete onderwerpen waar we nooit over uitgepraat raken .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier ( 9 oktober 2019),schoolmeester ( 9 oktober 2019)

  9. #5
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Het geklaag maakt de clubs in NRW de walhalla voor een Dagobeer als ik. Ik bedoel, begin van het jaar clubs in Frankfurt bezocht. 70 euro voor bv Oase of Sharks.
    Beetje off topic, maar deels er aan gekoppeld. In Oase krijg je voor 5 tientjes pijpen, een standje, met een zucht misschien nog eentje, en wordt je na een kwartier van de kamer gejaagd. Even overdreven gesteld.
    Dan SC Venus waar de dames netjes hun tijd volmaken, al was het maar even lepeltje lepeltje te gaan liggen of een massage te geven (of te krijgen). Entree overigens 5 tientjes.

    Hamburg, entree rond de 65 euronen en het eten vergelijkbaar met Heaven 7. Daar is de inkom 25 met happy hour.

    Vorige maand GT in Wenen. Entree 90 pieterballen. En de dames 70p30 met een hele waslijst aan extra's ernaast, waarvan een deel in Diamond voor 40p30 inclusief is. Voor de snelle Dagoberen zelfs 30p20. En voor de vroege beren is entree zelfs GRATIS. Toegegeven, je hebt ook rekening met verschil in line up te maken...

    Ik weet nog niet wat volgend jaar op de planning staat. Wellicht Berlijn of Zwitserland, maar vrees dat het er niet goedkoper op gaat worden dan in NRW.

    Overigens m'n bezoekjes aan een normale sauna kosten 34,50 entree (Was voorheen 33, maar okay, als Dagobeer weet ik wel her en der acties te vinden voor een leuke reductie). Daar zit onbeperkt tapwater bij inbegrepen, en voor de rest niks!
    Oh wacht, sommige opgietingen zijn ook inclusief met meestal flinke wachtrijen. Maar badjas, handdoeken en slippers zijn iets van 22 euro. Een brunch/lunch je zo een tientje kost, en een avond maal rond de 20 ligt. En die onuitputtelijke tap cola bij de SC/FKK kun je vergeten. Een glaasje prik en je bent ruim 3 euro lichter. Misschien toch maar weer vaker terug naar de SC's

    Dus heren, blijven klagen a.u.b.

  10. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 8 november 2019)

  11. #6
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Idd,ga maar eens in Zwitserland kijken naar de prijzen (wel kanttekening dat in Zwitserland de lonen gemiddeld het hoogst liggen van heel Europa)
    De entree van een standaard sauna, dus zonder al die mooie meiden gaat meestal over de 30 euro en een all jou can eat,over de 20 en dan is de drank er nog niet bij.
    Dus trek zelf maar de conclusie

  12. #7
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Wie gaat ZWITSERLAND met de rest van Europa vergelijken is volgens mij weer eens een BELG.
    Zoals de meeste mensen van EUROPA gezien hebben op de TV dat de meeste BELGEN een dame gaan zoeken in THAILAND omdat ze daar een habbekrats kosten.
    Dan heb ik het nog niet over al de BELGEN die reeds verloofd zijn met een dame uit THAILAND die reeds een aandenken van ze hebben gekregen in de vorm van een kindje en die dan trouw iedere maand een paar honderd euro overmaken naar die dame.
    Een kennis van me die daar een tijdje heeft doorgebracht heeft in die periode heel wat brieven moeten schrijven naar al die goedgelovige belgen voor de maandelijkse bijdragen.
    Sommige dames hadden wel 25 verloofdes dus het was voor hem heel makkelijk met de brieven alleen de naam moest steeds veranderd worden en dat dan voor die 20 euro de hele nacht rollebollen.
    Dan heb je ook nog de dames die graag naar BELGIE wilden komen of ze maar even de reis wilden overmaken wat zo'n keer of 4 moest worden gedaan omdat ze het geld steeds erger anders voor nodig hadden.
    Wij als krentige NEDERLANDERS gaan daarom altijd maar weer neuken in een duitse saunaclub omdat het weinig kost.
    Het dure segment van 50,60 en 70 euro laten we vlug naast ons liggen omdat in die tenten de dames ook nog eens proberen de ijsbeer in de luren te leggen met kussen extra en vingeren extra te laten betalen en dies meer.
    Deze zaken kom je in een club waar je gemiddeld 30 euro entree betaald niet tegen en daarom zullen de echte neukers nooit naar ZWITSERLAND gaan voor te neuken.

  13. #8
    Geregistreerd
    16 april 2015
    Last Online
    26 maart 2024 @ 19:44
    Berichten
    362
    Discussies
    14
    Thanks
    160
    Thanked
    363 in 174 posts

    Standaard

    Ach Nederlands blijven altijd klagen. Ik vindt dat kwaliteit wat mag kosten. zowel als club. als bij de dames. Je kan je poen toch niet meenemen dus geniet!

    Bij de club is de accommodatie, het aanbod en de sfeer voor mij belangrijk. Al huur ik liever een luxe suite bij bijvoorbeeld van der Valk aangezien ik toch voornamelijk pannenkoek sessies doe.

    Bij de dames is het voor mij belangrijk dat me iedere keer weer verrassen. Zolang een dame mij weten te triggeren blijf ik wel trouw, als het de sessies repeterend worden heb ik het snel gezien en ga ik opzoek naar iets nieuws.
    Meestal spreek ik een (all in) prijs af per uur voor sessies, zonder gezeik tussen door over extra's en dergelijke. Veel dames zijn daar ook blij mee en dit komt de sessies ten goede. Meestal verblijf ik wel minimaal 3 tot 4 uur op een kamer of overnights in hotels.
    Bon vie!

  14. Onderstaande leden hebben rokkenjager bedankt voor deze bijdrage:

    keesboz ( 8 november 2019)

  15. #9
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rokkenjager Bekijk bericht
    Meestal spreek ik een (all in) prijs af per uur voor sessies, zonder gezeik tussen door over extra's en dergelijke. Veel dames zijn daar ook blij mee en dit komt de sessies ten goede. Meestal verblijf ik wel minimaal 3 tot 4 uur op een kamer of overnights in hotels.
    Als pannenkoeker zou ik niet nog eens een all in prijs gaan afspreken. Ik zou eerder afspreken om 3 of 4 uur een lekkere tijd te hebben met enkele wensen.

  16. #10
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    De entree van een standaard sauna, dus zonder al die mooie meiden gaat meestal over de 30 euro
    Die zijn er wel, alleen niet zo makkelijk boekbaar. Bovendien moet je de opa's en oma's met hun blote rimpelige lijfen met hun jaarabo op hun sauna er op de koop toe bij nemen

  17. #11
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    De entree van een standaard sauna, dus zonder al die mooie meiden gaat meestal over de 30 euro en een all jou can eat,over de 20 en dan is de drank er nog niet bij.
    Dus trek zelf maar de conclusie
    In een gewone sauna word je tenminste niet de hele tijd lastig gevallen door geile wijven.
    Best lekker hoor om bij wijze van afwisseling voor een rustig dagje te kiezen.
    Rust heeft zijn prijs.
    En Garde

  18. #12
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    In een gewone sauna word je tenminste niet de hele tijd lastig gevallen door geile wijven.
    Best lekker hoor om bij wijze van afwisseling voor een rustig dagje te kiezen.
    Rust heeft zijn prijs.
    Door geile wijven lastig gevallen te worden vind ik niet erg, mits ze in de smaak vallen. Lastig gevallen worden door levende opblaaspoppen die er op de kamer als een zandzak erbij liggen en klapeksteren, dat vind ik minder.

    En die afwisseling is inderdaad best lekker. Helemaal nu ik met een e-ink tablet ook wat werk kan verzetten in een normale sauna. E-readers worden daar vaak toegestaan/gedoogd.

  19. #13
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Overigens m'n bezoekjes aan een normale sauna kosten 34,50 entree. Daar zit onbeperkt tapwater bij inbegrepen, en voor de rest niks!
    ........Oh wacht, ..........
    Een glaasje prik en je bent ruim 3 euro lichter.
    Oh wacht......misschien dat de meeste beren die naar een 'sauna'club gaan, niet voor de sauna gaan noch voor het glaasje prik maar om te NEUKEN.
    Maar wees vrij om voor de gemoedrust een 'saunaclub' te vergelijken met sauna's, zwembaden, kroegen en restaurants. Wat kost het overigens om in die gelegenheden te neuken?

  20. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    WA (10 november 2019)

  21. #14
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Oh wacht......misschien dat de meeste beren die naar een 'sauna'club gaan, niet voor de sauna gaan noch voor het glaasje prik maar om te NEUKEN.
    Maar wees vrij om voor de gemoedrust een 'saunaclub' te vergelijken met sauna's, zwembaden, kroegen en restaurants. Wat kost het overigens om in die gelegenheden te neuken?
    Dat ligt geheel aan de dame die ervoor openstaat omdat er zoveel diverse dames rondlopen in een sauna.
    De dames op leeftijd zo tussen de 85 en 100 zijn niet op zoek naar geldelijk gewin maar willen graag nog eens flink klaarkomen en hebben daar bedragen voor over zo tussen de 100 en 500 euro en het moet gebeuren in het badje waar je geen geluid mag maken en de sterren schitteren aan het plafon zodat ze het kletsen van de lul in de kut goed kunnen horen.
    De dames tussen de 50 en 85 die willen graag gekieteld worden onder hun hangende borsten zodat ze het gevoel krijgen dat ze nog eens zo hard worden als vroeger en ondertussen 3 vingers bij zichzelf in de kut planten totdat het sap met een vloedgolf eruit vliegt,dit gebeurt meestal in het bubbelbad anders krijg je zo'n rotzooi.
    Het is gelukkig de groep die geen geld vraagt maar ook niets geeft.
    Dan de groep tussen de 30 en 50 die proberen altijd eerst een poos te kletsen om daarna met een gil je pik te pakken en er eerst flink op te sabbelen met de verontschuldiging dat ze thuis een lul van een vent hebben die dat nooit wil en maar eens in de maand een nummertje maken(dit zijn zeker de dames van de ijsberen die regelmatig naar duitsland tuffen om hun kunstjes te doen in een of andere club).
    Deze willen geen geld alleen nog flink geneukt worden in de sauna.
    De groep tussen de 18 en de 30 is toch wel de beste groep en soms zijn het nog studentjes die alles aan het uitproberen zijn.
    Sommige dames moet je eerst inwerken omdat ze bijna geen sex hebben gehad omdat ze zo verlegen zijn en het niet durven te vragen dat zijn echt de mooiste meisjes in een sauna die moet je echt omkopen om erop te komen en met euro's bedelven.
    De rest die zijn van huis uit zo geil en vragen nooit meer dan 10 euro voor een flinke beurt maar op een voorwaarde dat je ze 2 keer achter elkaar neukt anders moet je 100 euro betalen.
    Kijk maar eens goed rond op de veluwe met zijn sauna"s want daar haalt HUSKY zijn geld bij elkaar om zo vaak in duitsland te kunnen neuken.
    De mooie en prachtige veluwe met al dat vrouwelijke schoons.
    Ik hoop dat je hier wat aan heb PIC1 zodat je eens op onderzoek die sauna's kan gaan bezoeken,maar pas op want ze zijn gek op kleine spanjaarden want als ze die tussen de benen krijgen word je helemaal leeg gezogen.

  22. Onderstaande leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 (10 november 2019)

  23. #15
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Oh wacht......misschien dat de meeste beren die naar een 'sauna'club gaan, niet voor de sauna gaan noch voor het glaasje prik maar om te NEUKEN.
    Maar wees vrij om voor de gemoedrust een 'saunaclub' te vergelijken met sauna's, zwembaden, kroegen en restaurants. Wat kost het overigens om in die gelegenheden te neuken?
    Dat kan wel wezen, maar al die dingen zijn ook uitgaven voor de club, die weer terugverdiend moeten worden. Helemaal als de fusten bier niet aan te slepen zijn, de biefstukjes na 1 hap alweer weggegooid worden (en even later opnieuw besteld). En over die stapels handdoeken maar niet te spreken. Daar kom ik weer, bij een normale sauna kost een setje leen handdoeken iets van 8 euro. Daar mag je het de hele dag mee doen.

    Tuurlijk snap ik dat de etablissementen niet precies met elkaar te vergelijken zijn. Wat ik alleen maar wil zeggen is dat voor wat de saunaclubs aanbieden, ik de prijzen erg voordelig vind.
    Hiermee vergeleken vind ik privé huizen dan weer relatief duur. Een half uurtje voor 80, daar heb je met 50 euro (soms zelfs minder) in een SC een dame voor dezelfde tijd, en soms zelfs uitgebreidere service. Met 30 euro kom je menig club al binnen (al dan niet met happy hour).

  24. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester (12 november 2019),Sjeufke (12 november 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20.

Babylon 468*60