Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Carla (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 00:27
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

    Standaard Carla (Roemeense)



    Carla (Roemeense)
    Leeftijd : 25 jaar Taal : Duits (matig), Engels (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.70 m - 1.75 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC, Deepthroat, Tongzoenen, Zoenen, GFE
    Extra info : Heeft een tijdje in Sharks gewerkt. Niet te verwarren met die andere Carla uit World.





  2. #2
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 00:27
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

    Standaard

    Wel, op verzoek van Pret een verslagje...

    Deze dame kende ik dus al van Sharks. Ze werkte vroeger al in Palace maar toen deze club een dipje kreeg verhuisde ze naar Darmstadt. De concurrentie is daar behoorlijk zwaar en ze kwam dus terug. Zeker nu Palace heel knap gerenoveerd is zal het aantal bezoekers weer de hoogte ingaan.

    Carla zit blijkbaar vaak naast de doorgang naar de kino en had mij al eens aangesproken toen ik net binnen was. Ik zei noch nicht schatzi ich bin jetzt reingekommen of iets van dien aard. Ik wou eerst poolshoogte nemen van de nieuwe club en van de vele dames.

    Vele dames waren er zeker maar natuurlijk ook het upsellen : onder de 100 euro vind je geen TZ, enkele doen dat zelfs voor geen geld ter wereld. Zo was er een struise Oekraïnse met echt ros haar en ze stelde voor om enkel wat met de tong te spelen, in haar mond mocht je niet komen... Is misschien ook wel een truuk om jagende dames weg te houden : zeggen dat je alleen wil tongzoenen zonder bij te betalen.

    Dan toch maar Carla. Waarschijnlijk zal ze bij anderen wel meer geld vragen maar omdat ze mij kende kon TZ wél voor 50 euro.

    Sleuteltje gehaald en naar de kamer. Propere kamers hebben ze daar zeker, met een mooi rond bed én een houder voor een rol papier. Dat heb ik al eens vermeld dacht ik. Ook hebben de kamers airco, wat in de zomer geen overbodige luxe is.
    Carla is een mooie jonge dame zonder tatoos of piercings. Iets wat als maar zeldzamer wordt in dit wereldje en wat ik toch jammer vind. Al die sili's en opgespoten mondlippen… Carla begon me te zoenen en zakte daarna door haar knietjes om me (mc) te pijpen, langzaam en lekker diep. Ze dwong me het ronde bed op en ging daarna verder. Ze nam haar flesje met glijmiddel en kwam daarna op mij zitten. Neuken dus : en op en neer en op en neer... Tien minuten en 't was over. Heel lekker.

    Ze vertelde nog dat ze in de buurt woonde en niet meer wou verhuizen. Dat heb ik wel vaker gehoord. Als ik weer in Palace ben en ik niks beter vind is 't weer aan haar.

  3. Onderstaande 2 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    pret ( 6 oktober 2019),Sjeufke ( 6 oktober 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:41.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60