Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Last Online
    Gisteren @ 13:19
    Berichten
    571
    Discussies
    38
    Thanks
    707
    Thanked
    2.012 in 365 posts

    Standaard Breukelen, Ramontiek

    Wonderland in Breukelen, gangbang

    Ik heb er hier nog niets over gelezen dus vond ik het fair om jullie op de hoogte te brengen van een nieuw fenomeen binnen Nederland en Belgie: de gangbangs van Ramontiek.

    Ik had er al eerder over gehoord, de gangbangs van Ramontiek. En toen ik Ramon ontmoette op een feestje in Babylon vond ik dat een sympathieke snuiter. Hij vertelde dat "zijn" meiden bijna allemaal een gewone baan hadden en zelf erg veel van sex hielden. Hij noemde het zijn artiesten en ging er mee om als een bedrijfsteam, compleet met bedrijfsuitjes etc.

    Gisteren (vrijdag) ben ik een van zijn gorganiseerde "feesten" wezen bezoeken. Wonderland in Breukelen. Dat wil zeggen een afgelegen grote boerderij tussen Breukelen en Maarssen. Alleen via een smalle weg te bereiken. Na enig zoeken was ik er om even na 21.30. Ik vond nog gemakkelijk een plaatsje op de zeer ruime parkeerplaats die naast de boerderij is aangelgd. Er stonden al tientallen auto's. Binnengelaten door de portier kon ik 135 euro aftikken en daarnaast 10 euro borg betalen voor een kluisje. De leuke dame bij de receptie vroeg of ik er zin in had. En ja dat was zo!
    Een trap voert omhoog naar de zeer ruime verkleedruimte met meer dan 100 kluisjes. Ook toiletten en douches zijn hier aanwezig. Fijn is dat er ruim voldoende handdoeken voor het pakken zijn.

    Weer naar beneden voert een halletje naar de ruimte waar het allemaal gaat plaatsvinden. In het halletje stonden twee mooie meiden in sexy lingerie en met vleugels elke bezoeker welkom te heten. Dat ging gepaard met zoenen en vragen naar de naam. Dat ging bij de overige 10 aanwezige meiden in de ruimte net zo. Je voelde je er meteen thuis. Ook Ramon heette me van harte welkom.

    Het was tussen 21.00 en 22.00 verzamelen en kennismaken. Je kan aan de bar bier of fris bestellen en er lag fruit voor het pakken. Ik schat dat er zo'n 90 mannen waren. Daarnaast nog enige stellen. En de 12 vrouwen waarom het ging. Allemaal twintigers, Nederlands en de een nog mooier dan de ander. Om 22.00 legde Ramon de regels uit en stelde elke vrouw voor.

    Daarna ging het los. Verspreid over twee grote ruimtes lagen overal matrassen op de grond waar de actie plaatsvond. Vanaf 22.15 was non-stop pijpen en neuken. De meiden leken er geen genoeg van te krijgen.

    Ik begon met een colaatje te drinken en even te wachten tot de over algemeen jonge meute de eerste hitsige ladingen had geloosd. Even rondgekeken bij alle actie en vervolgens me zelf in de sex gegooid. Ik ben met 6 van de 12 meiden bezig geweest, pijpen, neuken, beffen, vingeren. En nergens hoefde ik langer dan 5 minuten te wachten voordat er actie plaatsvond.

    Je hebt bijvoorbeeld Madelon die het liefst met twee piemels bezig was terwijl ze ook werd genomen. En ze squirtte geregeld hele stralen.
    En Fajah met Arabisch bloed. Wat was het heerlijk om haar in doggy te nemen en tegen die heerlijk grote kont te stoten.
    En Annabel, voorgesteld als een typisch hockeymeisje en zo zag ze er ook ook. Wat genoot die van de sex. Ik heb haar non-stop bezig gezien.
    En Chiara heerlijk om door gepijpt te worden. Ze werd in vele verschillende standjes genomen. Pauline die zo lekker pijpte dat ik het niet meer binnen kon houden. Maar geen probleem ik kon de mond volschieten en werd daarna lekker schoongelikt.
    Ook de vrouw van een stelletje liet zich gewillig nemen door een aantal mannen. Het ander stel lag op een matras te sexen.

    Overal liggen condooms. Je kan even bijkomen op een van de banken die er staan. Er werden lekkere broodjes neergezet. Aan alles zie je dat er zorg aan is besteed. Om 24.00 werd er even pauze gehouden omdat Stella jarig werd. Ze (een Groningse boerendochter die 's morgens de geiten melkt en 's avonds mannen melkt, zo stelde Ramon haar voor) werd toegezongen en er werd zelfgebakken appeltaart rondgedeeld.

    Er was een gezellige sfeer. Niet te veel haantjesgedrag. De meiden kletsten gezellig (als hun mond niet vol zat).
    Het feest ging nog door tot 03.00. Maar ik was op en verzadigd en nam afscheid van Ramon en de rest. Het lijkt zo op het oog wat meer te kosten maar je krijgt wel waar voor je geld.

  2. Onderstaande 11 leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (28 september 2019),fg22 (30 september 2019),forgetskinnyletsgetfatty (28 september 2019),fr_loper (28 september 2019),hasta la pasta (28 september 2019),JonnyFontane (28 september 2019),noglangnietuitgewandeld (29 september 2019),Pandabeer82 (28 september 2019),pret (28 september 2019),schoolmeester (28 september 2019),snow.m (14 oktober 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 20:19
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.262
    Discussies
    40
    Thanks
    3.509
    Thanked
    3.114 in 667 posts

    Standaard

    @ Scrotum

    Breukelen. Dat wil zeggen een afgelegen grote boerderij tussen Breukelen en Maarssen.
    Kleine correctie dit is in de provincie Utrecht.

    Laat die inwoners van bovengenoemde plaatsen, het maar niet horen dat ze opeens in de provincie Noord-Holland wonen.

    De provinciegrens zit iets ten noorden van Abcoude.
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  4. Onderstaande leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (30 september 2019)

  5. #3
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Last Online
    Gisteren @ 13:19
    Berichten
    571
    Discussies
    38
    Thanks
    707
    Thanked
    2.012 in 365 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door forgetskinnyletsgetfatty Bekijk bericht
    @ Scrotum



    Kleine correctie dit is in de provincie Utrecht.

    Laat die inwoners van bovengenoemde plaatsen, het maar niet horen dat ze opeens in de provincie Noord-Holland wonen.

    De provinciegrens zit iets ten noorden van Abcoude.
    Voutje, bedankt!

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:34.

Living Room 468*60