Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard Den Haag, Studio Mystique Thai Thai, Rijswijkseweg 574, Algemeen

    Studio Mystique Thai Thai
    Rijswijkseweg 574
    Den Haag
    Tel . 070-3995959

    Internetadres : http://studio-mystique.nl/

    Verschillende thaise dames. Prijzen ongeveer 60 euro uur.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    18 september 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 15:14
    Berichten
    241
    Discussies
    3
    Thanks
    2.232
    Thanked
    739 in 146 posts

    Standaard

    Ik ben halverwege 2017 een keer by Mystique thai thal langs geweest. Vroeger kwam ik hier wel zo nu en dan wel eens met vrienden. Ik had van te voren Mina geboekt. Een wat oudere (vergeleken met de rest van de jonge dames) thais dame. Ik had haar op basis van de foto's op Kinky.nl voor anderhalf uur geboekt. Wat een dame, heerlijk! Ze heeft mij heerlijk gemasseerd, ze was echt open, ik heb haar ook een beetje gemasseerd. Er was echt een leuke klik tussen ons. Zoals zij mij heeft gemasseerd en mij heeft laten klaarkomen, geweldig. Een dame voor terug te gaan.

    PS: Eind 2015 had ik Cherie voor een uur geboekt, een jonge Thaise schone. Ze was heel lief en aardig, was duidelijk dat ze verder geen andere diensten aanbood en was zeker in de body to body niet terughouden. Cherie is een zeer mooie dame, strak maar zacht lijf. Als je een gewoon goede massage wil met een lieve jonge dame die haar vak verstaat en je op je gemakt brengt (en verder niets verwacht aan andere diensten) dan is Cherie ook een aanrader.

    Een uur massage is nu 75 euro, anderhalf uur 120 en twee uur 150. Mooie nette massage gelegenheid waar je gerust naar toe kan gaan. Gedurende de gehele week kan je tot 18:00 uur gratis parkeren, vaak voor de deur of in ieder geval zeer dichtbij. Ze hebben naar mijn smaak veelal de mooiere Thaise dames, als ik het vergelijk met andere massage salons in Den Haag.

  3. Onderstaande 2 leden hebben CVARIA bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (22 oktober 2017),pret (22 oktober 2017)

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38.

  Diamond 468*60