Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1
    Geregistreerd
    4 oktober 2010
    Last Online
    18 maart 2024 @ 14:49
    Berichten
    193
    Discussies
    12
    Thanks
    77
    Thanked
    299 in 110 posts

    Standaard Emma (Lorena) Love and Joy kamer 4

    Na lange tijd afwezigheid op bezoek geweest op de Weaze. Ik vond de bezetting over het algemeen matig. Naar een paar rondjes te hebben gelopen kwam ik bij Lorena uit. Ze bood bij de deur aan pzc en nmc standjes en in ge ochtend of over lichaam klaarkomen aan voor 50,ik dacht goeie deal.ze is 1.60 blond 50 kg cupje b en aardig gezichtje.Dus maar op haar aanbod ingegaan. Kleertjes uit en ze begint je over te zoenen. Langzaam zakt ze af naar beneden en begint aardig te pijpen waarbij de ballen ook goed verwend worden. Na verloop van tijd is het tijd voor het eerste standje. Ik kies voor doggy! Had ik dit maar niet gedaan .... er kwam me toch een penetrante lucht in Mn neus waardoor alles spontaan weigerde. Ze bood aan om me weer te pijpen maar dit werkt ook niet. Uiteindelijk me zelf geholpen terwijl ze Mn ballen likt /zuigde. Toch nog klaar gekomen maar voor mij geen herhaling vatbaar.

    Greetz Biker pc

  2. Onderstaande 3 leden hebben biker pc bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (19 september 2019),jope (21 september 2019),Sjakieb (19 september 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    10 augustus 2008
    Last Online
    Vandaag @ 04:58
    Berichten
    934
    Discussies
    43
    Thanks
    2.835
    Thanked
    2.257 in 710 posts

    Standaard

    Staat als Denisa op de website van Love n Joy

  4. Onderstaande 2 leden hebben fr_loper bedankt voor deze bijdrage:

    jope (23 september 2019),Sjakieb (21 september 2019)

  5. #3
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 17:08
    Berichten
    414
    Discussies
    65
    Thanks
    1.284
    Thanked
    1.358 in 356 posts

    Standaard

    Naam nu: Emma
    22-08 Love & Joy kamer 4
    Ik vind haar een leuk figuur hebben, ze belooft voor 50 euri heel veel,
    PZ, NMC, kissing, comming on the face, liking...ik vergeet vast nog wel een belofte.

    Vandaag op haar aanbod ingegaan de 50 euro betaald, ze kleed zich uit en mooie borsten ik schat een A, zoals ik dat mooi vind en een strak lichaam.

    Ze lijkt nog erg rustig en gaat lekker op mij liggen met begint met het stockslobberen echter na 30 seconden gaat er een jasje om terwijl zonder was afgesproken en beloofd.
    Vervolgens gaat de turbostand in werking en gaat alles op een hoog tempo en voelt alles minder prettig.
    De beloofde dingen worden totaal niet waar gemaakt, als de bevindingen van anderen ook zo zijn mag ze van mij de TMM titel krijgen.

    Dit is trouwens mij 1e slechte ervaring in Love & Joy op de 1, ik heb zelf het idee dat de eigenaar van dat pand daar op let dat er geen fraudeurs zitten en denk dat hij deze recensie ook leest en actie onderneemt.

  6. Onderstaande leden hebben jope bedankt voor deze bijdrage:

    Moontanner (23 augustus 2020)

  7. #4
    Geregistreerd
    10 december 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:26
    Berichten
    289
    Discussies
    13
    Thanks
    47
    Thanked
    563 in 166 posts

    Standaard

    Klopt. Een moeilijk meisje. Ze heeft een mooi figuur en een leuk koppie. Veel Oost-Europese mensen hebben geen idee van marketing. Dus ze denken dat ze met veel beloven klanten krijgen. Dat dit geen bestendig business model is, begrijpen ze vaak niet. Ze zegt dat ze Russisch is en ik sprak ook Russisch met haar, maar haar telefoonnummer begint met +40 (= Roe). Haar schrijf-Engels is erbarmelijk. Ik had zeer goede sex met haar, PZC en lekker geneukt in verschillende standjes. Maar je moet echt opletten dat je het tempo een beetje vertraagt anders sta je na 8 minuten weer buiten. Ik stond na 23 minuten weer buiten (voor 50 euro) maar ik merkte dat ze dat eigenlijk te lang vond duren. Maakt mij niet uit. Ik ga voor mezelf. Ze is nu terug naar Moskou en komt eind van het jaar weer terug, zegt ze. TL, DR: goed voorbereid hier heen gaan.
    beursplein seks

  8. Onderstaande 3 leden hebben altijdwakker bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (28 augustus 2020),jope (28 augustus 2020),Moontanner ( 4 september 2020)

  9. #5
    Geregistreerd
    1 december 2019
    Last Online
    24 januari 2024 @ 09:24
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard Lorena, Russische, Leeuwarden (Love & joy 14)



    Lorena (Russische)
    Leeftijd : 23 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Lichtblond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Grijs Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Eierlecken, Beffen
    Extra info : Mooi en schoon meiske. Je mag over haar borsten klaarkomen





  10. Onderstaande leden hebben Digger bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (13 juli 2022)

  11. #6
    Geregistreerd
    1 december 2019
    Last Online
    24 januari 2024 @ 09:24
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Heerlijk half uurtje bij haar gehad. Spreekt goed Engels. Ze zei dat ze net aangekomen was in Leeuwarden en ik haar eerste klant was. Standaard pakket met kijken ZC en neuken MC.

  12. Onderstaande leden hebben Digger bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (13 juli 2022)

  13. #7
    Geregistreerd
    23 oktober 2015
    Last Online
    21 januari 2024 @ 00:35
    Berichten
    17
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    27 in 13 posts

    Standaard

    volgens mij zit ze nu in kamer nr 1 , ze adverteerd ook op kinky https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-o.../6200907-flori
    ik heb haar bezocht en inderdaad bij de deur belooft ze veel maar eenmaal binnen en betaalt wordt het haastwerk en zeer onaangenaam, je mag nergens aan zitten en ze wil je zo snel mogelijk lozen......
    voor mij TMM , ik kom er nooit meer

  14. Onderstaande 2 leden hebben gbeer40 bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (15 oktober 2023),mentholbear (14 april 2023)

  15. #8
    Geregistreerd
    30 september 2022
    Last Online
    7 maart 2024 @ 07:51
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Geen goede ervaring met haar, alles kan bij de deur maar zodra je binnen bent wordt het moeilijk. Drukker met haar telefoon dan met jouw. Dame heeft wel mooi lichaam maar diensten waren mager. Betaalde 50 euro voor pzc en intiem. Pzc stelde niets voor en bij intiem hield ze haar hand ervoor zodat je niet diep kon penetreren. Voor mij niet meer.

  16. Onderstaande 2 leden hebben Dutcher bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (15 oktober 2023),mentholbear (27 juli 2023)

  17. #9
    Geregistreerd
    10 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 20:19
    Berichten
    13
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    24 in 9 posts

    Standaard

    Vorige week bij deze dame binnengeweest, maar had helaas beter moeten weten. Qua lichaam ziet het er wel goed uit maar haar attitude aan de deur sprak eigenlijk al boekdelen. In den beginne meerdere malen met haar gesproken bij mijn bezoeken aan Leeuwarden maar keer op keer wordt er van alles belooft zc om je maar zover te krijgen om naar binnen te komen. En tja, iedere keer komt ze bij navraag uit een ander land, de ene keer uit Cyprus, de andere keer uit Oekraine maar ze komt gewoon uit Roemenie. Ze komt ook uiterst timide over alsof ze geestverruimende middelen gebruikt oid.
    Toch overstag gegaan en eenmaal binnen op bed beland kwam er van pzc bitter weinig terecht, amper zo'n 5 minuten. Daarna nog twee standjes waarbij ze op doggy haar hand er tussen hield om zgn te voorkomen dat de regenjas eraf rolde. Na zo'n 12 minuten werd door mevrouw al klagend ten gehore gebracht dat ik ongeacht de uitkomst er een einde aan moest breiden waardoor ik er wel klaar mee was.
    Snel de boel gewassen, aangekleed en wegwezen. Wat een drama queen en een echte TMM.

  18. Onderstaande 3 leden hebben Chica Latina bedankt voor deze bijdrage:

    firm (16 oktober 2023),fr_loper (15 oktober 2023),mentholbear (15 oktober 2023)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:40.

  Diamond 468*60