Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1

Discussie: Natalia (Bulgaarse)

  1. #1
    Geregistreerd
    1 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    108
    Discussies
    2
    Thanks
    39
    Thanked
    348 in 48 posts

    Standaard Natalia (Bulgaarse)



    Natalia (Bulgaarse)
    Leeftijd : 26 jaar Taal : Engels (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Zwart Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Vingeren
    Extra info :






    In één woord : WOW!!!!!!

    Wat is dit een fantastische vrouw. Ze heeft de perfecte looks, zeer mooi en strak lichaam, stevige borsten, mooie benen en leuk en geil gezichtje. Enig nadeel is dat ze alleen Bulgaars / Turks spreekt en matig Engels, maar dat is naar mijn mening niet echt een probleem zolang de sex goed is, en geloof me, deze is echt TOP met een zeer hoog GFE gehalte.
    Ze vliegt met stip mijn Top 3 binnen.

    Ik zag haar op het 2e bankje (met rug tegen de bar) en was meteen verkocht. Ik kon mijn ogen niet geloven.
    Snel langs haar op het bankje gaan zitten waar ze zich netjes voorstelde.
    Ze vertelde me dat ze niet zo lang hier werkt en 26 jaar jong is.

    Ze begon al gelijk met passionele kusjes op mijn lippen waarbij haar tong mijn mond infiltreerde. Als snel ging het over naar heftig TZ.
    We gingen gelijk naar de kamer.
    Op de kamer omhelsde ze me flink waarbij zij zich met haar lichaam helemaal om mij heen kreukelde. Haar zeer geile ogen bleven me aankijken en ze vroeg mij in gebrekkig engels om haar in haar nek te kussen. Dat deed ik en we werden beide steeds geiler..... We begonnen weer rustig te TZ, en op een gegeven moment leek het wel of we met een paringsdans bezig waren. Met lange halen met haar tong maakte ze me steeds geiler, ze zoog zeker 2 minuten lang aan mijn uitgestoken tong en ik deed dat op mijn beurt weer bij haar.
    Vurige tongzoenen volgden elkaar op en het speeksel droop uit onze mondhoeken. Ze likte dit gretig op en onder het zoenen, streelde ze mijn lichaam en mijn pik. Ik schoof zachtjes mijn middelvinger voorzichtig in haar natte kutje, ze kreunde toen ze dit voelde en gaf aan zachtjes te doen.
    We zoenden ruim een kwartier.

    Ik begon ook teder aan haar tepel te zuigen die al behoorlijk hard was. Ze kreunde enorm. Ik zoog om en om aan beide tepels en daalde toen met mijn tong naar beneden.
    Ze hield me tegen en begon ook aan mijn tepels te sabbelen. Ze ging langzaam naar beneden waarbij ze mijn navel begon te likken maakte zich daarna op voor het moment suprême.
    Ze begon me al snel te pijpen. Heerlijk was dat. Natalia zoog met lange halen aan mijn pik en ging met haar tong langs mijn lul op en neer en met diepe stoten nam ze mijn lul in haar warme mond terwijl ze mij geil blijft aankijken, wat een genot! Ik kon het niet meer houden....

    Ze kwam weer met haar mond richting de mijne en begon weer met TZ waarbij ze met haar lichaam over de mijne streelde. Ze stopte mijn paal in haar natte kutje en bewoog zachtjes heen en weer. Ik hield met beide handen haar smalle taille beet en begon haar zachtjes te diep in haar te stoten.
    Ze ging overeind en maakte draaiende bewegingen met haar kontje. Ik voelde mijn pik langs de wanden van haar kutje gaan. Ook merkte ik dat ze het lekker vond, want ze begon op haar lip te bijten en mij zeer geil aan bleef kijken.
    Niet al te lang daarna kwamen we samen heerlijk klaar, tenminste ik geloof niet dat het gespeeld was van haar.
    Ze hield me stevig vast en begon weer met TZ.

    Jongen, jongen, wat een geweldige ervaring met deze fantastische meid. Ik ben later op de avond nogmaals met haar op de kamer geweest met dezelfde rituelen.

    Zeer gervaarlijk sessie en meid, zeer groot risico om zomaar verlief te worden op haar. Wees gewaarschuwd.
    Eerlijk gezegd heb ik dagenlang met haar in mijn kop rondgelopen....

    Ik ga deze week weer terug naar LL. Moet haar nog een keertje pakken..
    Laatst gewijzigd door ferescom; 17 september 2019 om 15:53

  2. Onderstaande 10 leden hebben ferescom bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 september 2019),Befke (25 september 2019),firstme (17 september 2019),fr_loper (17 september 2019),Husky (17 september 2019),jansenroy (17 september 2019),Patjax (25 september 2019),phoenix (17 september 2019),pret (17 september 2019),Sjeufke (17 september 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34.

Living Room 468*60   Diamond 468*60