Weergegeven resultaten: 1 t/m 24 van 24
  1. #1
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 06:46
    Berichten
    1.073
    Discussies
    82
    Thanks
    673
    Thanked
    1.497 in 601 posts

    Standaard Keuzestress in Frankfurt World, Mainhattan, Oase of Sharks

    Welke club zou het moeten worden ?
    Gisteren in The La place geweest. De mooiste club die ik tot dusver gezien heb. Wordt wel een beetje gek van het proberen upgraden van de meiden.
    Ik ben nu van plan zometeen naar Oase te gaan. Dinsdag naar Mainhattan, woensdag Sharks en donderdag Luder Lounge.
    Ik ben benieuwd of dit een keuze is die de meeste van jullie ook zouden maken. Voor World is er dan geen plaats meer. Luder Lounge zou ook kunnen vervallen en daar dan World voor in de plaats kunnen komen. Ik hoor graag van jullie.

  2. #2
    Geregistreerd
    29 december 2015
    Last Online
    25 maart 2024 @ 13:32
    Berichten
    1.833
    Discussies
    26
    Thanks
    2.755
    Thanked
    2.139 in 820 posts

    Standaard

    Gewoon lekker naar FKK World gaan als je toch daar in de buurt bent. Naar Luder Lounge kun je altijd nog, bijvoorbeeld in combinatie met een van de vele clubs op de terugweg vanaf Dortmund.

  3. Onderstaande 2 leden hebben Partycrasher bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 8 februari 2020),Tjeppah (16 september 2019)

  4. #3
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    In The Palace loopt nochtans een heel mooi jong blondje rond die de normale NRW-prijzen hanteert. Volgende keer beter. In Frankfurt mijd je best alvast de Duitse dames want die komen van overal in Duitsland naar deze messeclubs werken en overdrijven qua prijs nog harder dan de Roemeense .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  5. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Tjeppah (17 september 2019)

  6. #4
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    ROM in Altheim/Münster is zeker ook een aanrader. De club hoort niet thuis in het rijtje der giganten, maar vond ik veel gezelliger.

  7. #5
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Citaat:
    "...en donderdag Luder Lounge..."

    Tjeppah,
    ich gebe Partycrasher recht. Auf dem Weg nach Dortmund kommst Du mit kleinem Umweg an der World vorbei. Mache es doch abhängig, ob am Donnerstag es ein warmer, sonniger
    Clubtag werden soll. WetterApp hilft da bestimmt. Das Außengelände der World lädt dann zu 90% ein, den Tag mit einigen Nackedeis zu verbringen. Sollten Dir dort die Frauen nicht
    zusagen, bist Du in 90 Minuten am Abend noch in der LL.
    Het pret!!

    vanKees

    P.S.:
    Selbstverständlich ist Sharks am Mittwoch allererste Wahl!

  8. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Tjeppah (17 september 2019)

  9. #6
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 06:46
    Berichten
    1.073
    Discussies
    82
    Thanks
    673
    Thanked
    1.497 in 601 posts

    Standaard

    Dat blondje ben ik helaas misgelopen. De meiden durven te upgraden naar 100 tot 200 euro per half uur. Dit was in the palace en gisteren ook in oase. Daar wilde een meid het upgraden naar 250 euro voor een half uur. Ik haar op voorhand bedankt voor het aanbod. Bedankt voor je tips over de Duitse dames. Ik laat Mainhattan schieten na lang gesproken te hebben met een Duitser die zei dat deze club nogal klein is. Vandaag staat World op het programma en morgen Sharks. Donderdag naar het er nu naar uitziet Luder land en/of Luder Lounge

  10. #7
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 06:46
    Berichten
    1.073
    Discussies
    82
    Thanks
    673
    Thanked
    1.497 in 601 posts

    Standaard

    Typfoutje Is The Palace en niet the la place

  11. #8
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 06:46
    Berichten
    1.073
    Discussies
    82
    Thanks
    673
    Thanked
    1.497 in 601 posts

    Standaard

    Daar ook de messeprijzen ?

  12. #9
    Geregistreerd
    14 maart 2009
    Last Online
    29 februari 2024 @ 11:25
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    31
    Discussies
    0
    Thanks
    67
    Thanked
    20 in 4 posts

    Standaard

    Als je maar naar 1 club in Frankfurt gaat. Waar zou je dan heengaan? The Palace of Mainhatten?

  13. #10
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 06:46
    Berichten
    1.073
    Discussies
    82
    Thanks
    673
    Thanked
    1.497 in 601 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bennie28 Bekijk bericht
    Als je maar naar 1 club in Frankfurt gaat. Waar zou je dan heengaan? The Palace of Mainhatten?
    In Mainhattan ben ik niet geweest. Gehoord dat dit een relatieve kleine club zou zijn vergeleken met de anderen. The palace vind ik een erg mooie club. Vooral de bar en de zitplaatsen. Je moet wel rekening houden met 100 euro voor een half uur al zeggen sommige meiden ook wel basic aan te bieden maar dat zou dan neer komen op PMC en gewoon basic neuken maat geen aanrakingen ofzo

  14. #11
    Geregistreerd
    14 september 2019
    Last Online
    9 maart 2024 @ 03:11
    Berichten
    13
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    16 in 6 posts

    Standaard

    Ik zou Mainhattan aanraden als je van een wat kleinere, gezelligere club houdt!

    Goede, geile kino/cinema aanwezig voor veel fun!

    Sharks is GROOT! Ze adverteren de grootste van Europa en/of de wereld, lijkt wel een vliegtuig hangaar!!
    Ben daar 1x geweest op kerstavond de 24e December, en ondanks dat veel en geil aanbod, alleen een wat 'kale' sfeer vanwege de grootte van het gebouw. Ook was er toen geen kino aanwezig of was deze gesloten, weet het niet helemaal zeker meer...

    Dus hangt een beetje af van je verblijf lokatie en of je vervoer hebt?!

    Ik zou het bij Mainhattan houden voor de sfeer, maar ik zou Sharks kiezen in het geval je zin hebt in iets extreems! Denk dat het op vrijdag en zaterdag avond een gekkenhuis kan zijn daar met 75-100 meiden!

  15. Onderstaande leden hebben Triopilot bedankt voor deze bijdrage:

    Tjeppah (18 september 2019)

  16. #12
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 06:46
    Berichten
    1.073
    Discussies
    82
    Thanks
    673
    Thanked
    1.497 in 601 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Triopilot Bekijk bericht
    Ik zou Mainhattan aanraden als je van een wat kleinere, gezelligere club houdt!

    Goede, geile kino/cinema aanwezig voor veel fun!

    Sharks is GROOT! Ze adverteren de grootste van Europa en/of de wereld, lijkt wel een vliegtuig hangaar!!
    Ben daar 1x geweest op kerstavond de 24e December, en ondanks dat veel en geil aanbod, alleen een wat 'kale' sfeer vanwege de grootte van het gebouw. Ook was er toen geen kino aanwezig of was deze gesloten, weet het niet helemaal zeker meer...

    Dus hangt een beetje af van je verblijf lokatie en of je vervoer hebt?!

    Ik zou het bij Mainhattan houden voor de sfeer, maar ik zou Sharks kiezen in het geval je zin hebt in iets extreems! Denk dat het op vrijdag en zaterdag avond een gekkenhuis kan zijn daar met 75-100 meiden!
    Ik ga vandaag Shag is verkennen. Zien of ze daar ook de messeprijzen hanteren. Zo Ja dan ga ik mogelijk nog een keer naar world

  17. #13
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Het is misschien een langere terugweg (kweenie of je donderdag avond alweer richting de lage landen moet), maar ik hoor goeie verhalen over Sakura in Boblingen.

    Zelf had ik als tussenstop op de terug reis Finca Erotica gedaan. Leuke club, maar genoot meer in Oase, World, en zelfs Sharks (op het ontbreken van een rustige relax ruimte na).

  18. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    WA (18 september 2019)

  19. #14
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjeppah Bekijk bericht
    Ik ga vandaag Shag is verkennen. Zien of ze daar ook de messeprijzen hanteren. Zo Ja dan ga ik mogelijk nog een keer naar world
    Dan zul je ondertussen wel in World zitten

  20. #15
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 03:09
    Berichten
    2.032
    Discussies
    53
    Thanks
    3.893
    Thanked
    3.147 in 1.061 posts

    Standaard

    Ik vond Finca toen ik er kwam zwaar overgewaardeerd. Eten matig, service zwaar onder de maat, optik van de dames matigjes. N=1, maar goed, d'r zijn betere clubjes. Ik reed destijds van ellende ook terug naar PSR voor een betere afsluiting.

  21. #16
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    N=1, maar goed, d'r zijn betere clubjes.
    N=1. Ook wiskunde gestudeerd?

    Maar goed, ik ben ondertussen tot de vaststelling gekomen dat je beter uit het diepe Duitsland wegblijft. NRW-clubs bieden nog steeds de beste prijs-kwaliteitsverhouding, eigenlijk zijn we er gewoon rotverwend!

    Ik heb slecht één advies: blijf weg uit die toeristische megaclubs. Mijn ervaring:

    * FKK Mainhattan: dames zijn er allen gesyndiceerd. Je betaalt 100 euro voor een degelijk halfuur. Nauwelijks (geen) onderhandelingsmarge.
    * FKK Sharks: je neemt best een bazouka mee op de kamer om te eisen waarvoor je betaalt hebt.
    * FKK Goldentime (Wenen): 100 euro voor een degelijk halfuur. En dan nog is het afwachten wat je krijgt.
    * FKK Paradise: 100 euro voor een degelijk halfuur.
    * FKK Sakura: sommigen vragen 100 euro, anderen dan weer 50.

    Volgens seksenfun lopen de halfuurprijzen in FKK Oase zelfs op tot 150 euro!
    Clubs rondom Hamburg spannen de kroon hierin.

    Mijn advies: blijf gewoon in Sixsens of Babylon. Wil je toch verder doorreizen, kies dan een kleinere club (FKK ROM bvb).

  22. Onderstaande 3 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (21 september 2019),seksenfun (19 september 2019),stimpy3 (18 september 2019)

  23. #17
    Geregistreerd
    14 september 2019
    Last Online
    9 maart 2024 @ 03:11
    Berichten
    13
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    16 in 6 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    N=1. Ook wiskunde gestudeerd?

    Maar goed, ik ben ondertussen tot de vaststelling gekomen dat je beter uit het diepe Duitsland wegblijft. NRW-clubs bieden nog steeds de beste prijs-kwaliteitsverhouding, eigenlijk zijn we er gewoon rotverwend!

    Ik heb slecht één advies: blijf weg uit die toeristische megaclubs. Mijn ervaring:

    * FKK Mainhattan: dames zijn er allen gesyndiceerd. Je betaalt 100 euro voor een degelijk halfuur. Nauwelijks (geen) onderhandelingsmarge.
    * FKK Sharks: je neemt best een bazouka mee op de kamer om te eisen waarvoor je betaalt hebt.
    * FKK Goldentime (Wenen): 100 euro voor een degelijk halfuur. En dan nog is het afwachten wat je krijgt.
    * FKK Paradise: 100 euro voor een degelijk halfuur.
    * FKK Sakura: sommigen vragen 100 euro, anderen dan weer 50.

    Volgens seksenfun lopen de halfuurprijzen in FKK Oase zelfs op tot 150 euro!
    Clubs rondom Hamburg spannen de kroon hierin.

    Mijn advies: blijf gewoon in Sixsens of Babylon. Wil je toch verder doorreizen, kies dan een kleinere club (FKK ROM bvb).

    Mooie samenvatting, maar wil graag even mijn thuishaven verdedigen; Goldentime in Wenen!

    Je betaalt inderdaad veel voor een degelijk half uur en de entree is vrij hoog vergeleken met alle andere clubs, MAAR, en nu komt het; de meiden zijn BY FAR de lekkerste meiden die je ooit in een FKK club zal aantreffen.

    In andere clubs vind je wellicht 1, hooguit 2 meiden van het caliber meiden in Goldentime...en de service is naar mijn ervaring goed tot zeer goed!

    Over Hamburg sla je trouwens de spijker op z'n kop; daar zou ik een ieder afraden om met hoge (NRW) verwachtingen naar een FKK te gaan...hoge prijzen, zeer matige service, het beste werkt het om gewoon een quick fuck te doen voor instap prijs, even te relaxen en weer pleite te gaan!!

  24. #18
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Triopilot Bekijk bericht
    Mooie samenvatting, maar wil graag even mijn thuishaven verdedigen; Goldentime in Wenen!

    Je betaalt inderdaad veel voor een degelijk half uur en de entree is vrij hoog vergeleken met alle andere clubs, MAAR, en nu komt het; de meiden zijn BY FAR de lekkerste meiden die je ooit in een FKK club zal aantreffen.

    In andere clubs vind je wellicht 1, hooguit 2 meiden van het caliber meiden in Goldentime...en de service is naar mijn ervaring goed tot zeer goed!

    Over Hamburg sla je trouwens de spijker op z'n kop; daar zou ik een ieder afraden om met hoge (NRW) verwachtingen naar een FKK te gaan...hoge prijzen, zeer matige service, het beste werkt het om gewoon een quick fuck te doen voor instap prijs, even te relaxen en weer pleite te gaan!!
    Ik had dan 2x pech (Mainhattan en Oase) en 2x mazzel (World en Sharks), hoewel die laatste ik te danken had aan @Mememo.

    Je enthousiasme over GT Wenen maken me wel nieuwsgierig.

    En van Hamburg kan ik beamen, maar kan ook kwestie zijn van pech hebben.

    Vind het best logisch dat de clubs in NRW ons meer bevallen. Merendeel van ons komen daar, en zo lang we aan onze wensen houden, hou je ook dergelijke dames. Dvps die daar niet in mee gaan, vangen bot, en trekken verder. En zo lang we maar met genoeg ijsberen daar naartoe blijven trekken, dan valt er voor de gewillige dames best wat te verdienen.

  25. #19
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Triopilot Bekijk bericht
    Mooie samenvatting, maar wil graag even mijn thuishaven verdedigen; Goldentime in Wenen!
    Inderdaad een leuke club, maar overpriced (90 euro). Facilitair gezien vergelijkt ze zich met pakweg Happy Garden. Wel veel lekkere meiden, dat is waar.
    Hoe dan ook, GT is nog erg goedkoop in vergelijking met nachtclubs als Babylon en Maxime.

    @Triopilot. Ik zit één keer per jaar in Wenen voor het werk. Ik had dit jaar ook Funpalast geprobeerd, en dat was geweldig goed meegevallen! Alhoewel de club beschreven werd als een no-go, zal ik wel mazzel hebben gehad. Goedkoper dan GT, en ook veel lekkere dames. De club oogt wel minder mooi dan GT.

    Heb jij ook ervaring met saunaclub Fresh? (plan ik eventueel voor volgend jaar).


    Om nog eens terug te komen naar ons fantastische NRW, de lage prijs is waarschijnlijk het gevolg van de wet van vraag en aanbod. NRW is nu eenmaal één van de grootste metropolen van Europa. En ook: hoe armer de regio, hoe lager de prijs. Kijk maar eens naar de spotprijzen in het Ruhrgebied. Frankfurt daarentegen is het financiële hart van Europa.

  26. #20
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 06:12
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.710 in 2.900 posts

    Standaard

    Ik wik in de maand Juni naar SHARKS toegaan.
    Zijn er nog bepaalde dingen waar ik rekening mee moet houden ?
    Is er een hotel op loopafstand ?
    Ik ga met de auto op een Woensdag.
    Graag serieuse reacties. Groet, schoolmeester.

  27. #21
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 03:33
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard Keuzestress in Frankfurt World, Mainhattan, Oase of Sharks

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Is er een hotel op loopafstand ?
    .
    Hotel Contel in Darmstadt
    10 minuutjes lopen
    leuk hotel tegen een redelijke prijs

  28. #22
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 06:12
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.710 in 2.900 posts

    Standaard

    Bedankt, ik hoop dat dit hotel een 24 uurs recptie heeft, want ik wil in de morgen rond 10 uur een kamer boeken.
    Groet, schoolmeester.

  29. #23
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 06:12
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.710 in 2.900 posts

    Standaard

    Ik heb even op internet gekeken, ze hebben 24 uurs receptie, maar ik denk dat ik van tevoren via internet boek.
    Als ik op de dag van aankomst wil boeken, kan het hotel ook vol zijn.

    Groet, schoolmeester.

  30. #24
    Geregistreerd
    28 april 2017
    Last Online
    8 april 2023 @ 08:24
    Berichten
    25
    Discussies
    0
    Thanks
    40
    Thanked
    52 in 21 posts

    Standaard

    Hotel atlanta is ook prima. 10 minuten lopen van sharks. Ben er zelf al 4x geweest.

  31. Onderstaande 2 leden hebben Healthylover bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 8 februari 2020),schoolmeester ( 5 februari 2020)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:46.

Living Room 468*60