Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    21 januari 2008
    Last Online
    5 juli 2022 @ 13:06
    Berichten
    23
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    37 in 15 posts

    Standaard Violetta, Roemeense, late 20-ies

    Tijdens mijn laatste bezoek aan Artemis (was lang geleden de voorlaatste keer) wilde ik toch eens bekijken hoe het daar nu reilt en zeilt.
    Entree is nog altijd gelijk en de Line-up van de dames is inderdaad errug oogstrelend .. ik denk wel dat ze daar de mooiste selectie hebben van DVP's
    in het FKK wereldje.
    Na wat gedronken en rondgelopen te hebben werd ik in het kleine filmzaaltje naast de bar beleefd aangesproken door een zeer mooie dame met zeer mooie borsten
    en even zo mooie lippen .... of ik zin had om eens door haar verwend te worden ... met name haar "long, slow and deep blow-job" moest mij over de streep
    trekken.
    Goed dan ... we leggen ons neer ... achter ons is een koppel aan zijn 2-e sessie bezig in het openbaar, maar in het zaaltje zelf komt Violetta niet zo van de grond.
    Ze wil niet kussen en liever geen seksuele handelingen in het zaaltje ... dan komt er teveel commentaar van de andere meiden. Kussen en alle andere activiteiten
    wil ze op de kamer doen.
    OK .. wij naar boven ... en inderdaad, eenmaal op de kamer gaat er een knop om ... heerlijk zoenend en met haar handen al langzaam afdalend naar de organen
    die haar handen/vingers wel kunnen waarderen.
    Op bed legt ze zich naast je en vraagt voor de Blow Job met of zonder ... het is namelijk zo ... zonder is 50 EURO extra .... eigenlijk is alles 50 EURO extra ....
    Prostaatmassage, in de mond klaarkomen .. met andere woorden ... voor een Blow Job zonder, CIM gecombineerd met een heerlijke prostaatmassage betaal je
    daar 210 EURO voor een sessie (dat is bij Babylon of GT slechts 100 EURO) ... enfin, de pijpsessie was goddelijk .. heerlijke langzame deepthroat bewegingen ..
    heerlijk gebruik van haar tong en handen/vingers/nagels om de regio rond het gevaarte ook aandacht te geven.

    Na pijpen afgewisseld te hebben met edging (heerlijke tongbewegingen langs de onderkant van de penis), heb ik toch maar besloten voor een Rubbertje en
    hebben we de sessie op zijn hondjes heerlijk afgemaakt.

    Na afloop wordt ze iets afstandelijker ... kussen en nog even nagenieten van de daad is dan weer alleen mogelijk als je nog een 30 minuten extra boekt
    ... inderdaad, ook weer +50 EURO.
    Al met al heb ik het bij deze ene daad gelaten .... kosten 190 EURO (80 EURO entree + 110 EURO voor de sessie) ... wel met een hele mooie herinnering
    aan een zalige pijpbeurt .. maar jammer dat ze wat begrenst in haar (openlijke) actie was ... geef mij dan maar Babylon of Golden Time.

  2. Onderstaande leden hebben Rudiderbumzer bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (13 september 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28.

  FKK Artemis 468*60