Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard Isabella (Bulgaarse)



    Isabella (Bulgaarse)
    Leeftijd : 26 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Bruin Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Stevig
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : ze had tattoos, maar waar ben ik vergeten
    Piercing : Weet ik niet meer Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen
    Extra info :






    Isabell(a) (ex Yin Yang Vanessa)
    Om 19.00 zou de BBQ beginnen en ik had wel honger. Ik zat beneden in de eetgelegenheid een beetje te relaxen. Het eten buiten was al om 17.00 uur klaargezet, muv het BBQ vlees, dus wilde wachten tot 19.00 uur. Veel dames hadden blijkbaar al honger, want velen van heen namen al wat te eten.

    Zo ook Isabell(a). Nadat ze wat eten had gepakt, ging ze naar binnen en naar beneden. Daar pakte ze nog een kop soep, bestek en allerlei zaken uit de koelkast, zoals boter en mayonaise. Ik observeerde haar en dat had ze in de gaten. Na wat non-verbale communicatie, kwam ze op me afgelopen en vroeg of ze bij me mocht zitten. Ik had daar geen problemen mee en dus nam ze plaats. Ik vond haar ook wel wat hebben. Ze had wel een leuk koppie, alleen iets te veel make up, maar wel heerlijk naturele C-cups en haar kontje mocht er ook wezen. Ze zat tussen normaal en mollig in en daar houd ik wel van

    We hadden een leuk gesprekje, terwijl ze aan het eten was en tussendoor gaf ik haar ook nog een kleine massage. Tijdens het eten, kwam uiteraard de kamervraag ook en ik vroeg wat ze zoal deed op de kamer. Ze vroeg wat ik wilde en ik zei een goede pijpbeurt, neuken en tongzoenen. Dat was geen probleem en ze zou me verwennen. Ik was wel een klein beetje huiverig, want in Happy Garden is het altijd een gok met de dames, maar ze verraste me gelijk op de kamer. Haar tongzoenen waren erg lekker. Veel tong en lekker diep. En niet even een paar seconden, maar echt lekker lang.

    Tijdens het zoenen, vroeg ik, I would like to eat you pussy as well, waarop ze antwoorde dat dat €20,-- extra zou kosten..... Van dit soort praktijken houd ik dus niet. In Babylon en Sixsens zou dat amper gebeuren. Dit hoort standaard te zijn en is standaard in clubs als Sixsens en Babylon. Ik bleef haar dus maar tongzoenen, totdat dat ze vroeg of ik haar poesje nog wilde “eten”. Ik antwoordde, Neehh, I lost my appetite, en zei dat met een smile. Ze kon er wel om lachen en we gingen verder met tongzoenen, wat ze echt lekker deed.

    Daarna moest ik op m'n rug liggen en gaf ze me een blowjob. Deze was ook zeer lekker en nadat ik haar aangaf dat ze ook m'n tepels moest bewerken, kon ik er heerlijk van genieten. Na een tijdje was ik klaar om te neuken, Haar eerst in doggy genomen en daarna in missio afgemaakt met heerlijk tongzoenen en nippleplay.

    Aan het eind nog even nagepraat en zij heeft nog een sigaretje gerookt. Ze vertelde me nog dat ze voorheen in Yin Yang gewerkt had en haar naam daar was Vanessa.Dit keer weer een goede kamer gehad in Happy Garden. Alleen het vreemde upsellen was wat minder. De les in Happy Garden is om alles vooraf goed te bespreken. Wat niet besproken is, kost blijkbaar extra.....





    Naam: Isabell(a)
    Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Engels
    Leeftijd: 26
    Haarkleur: bruin/zwart
    Lengte dame: 1,65 mtr
    Postuur/Cupmaat: normaal, 60 kg, maat 38/ C-cup

  2. Onderstaande 6 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (12 september 2019),Bluebear (13 september 2019),brombeerzuid (12 september 2019),Mr Bluenose (12 september 2019),pret (12 september 2019),Sjeufke (12 september 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07.

Babylon 468*60