Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Geregistreerd
    7 september 2019
    Last Online
    3 oktober 2019 @ 13:15
    Berichten
    12
    Discussies
    1
    Thanks
    12
    Thanked
    21 in 8 posts

    Standaard Harmony in Seevetal, vlakbij Hamburg

    Vrijdag 6 sept 19
    Samenvatting: prima club; waardeloze vrouwen.

    De eerste impressie is modern en er is veel daglicht binnen de club. Bij de eetruime is er ook uitzicht op een riviertje dat onder de club loopt; mooi om te zien. Vriendelijk personeel. Prima buffet. Naast het inbegrepen buffet, kan men ook apart bijbetalen bestellen van steaks etc. Een voor- en nadeel tegelijk is de grote overzichtelijkheid in de hele club.
    Het buitengedeelte is ruim en daar bevinden de sauna’s zich ook in een bijgebouwtje middenin de tuin. Er zijn twee sauna; een bio sauna (55-75 C°) en gewone sauna (tot 90°C).
    Er waren voornamelijk Duitsers, daarnaast een Amerikaan. Ik heb €60 betaald voor de entree (te duur); prijzen voor de vrouwen begonnen bij €60 per half uur. Het huis heeft dit de vrouwen opgelegd om hierbij een karige service aan te bieden. Hier zat pmc en nmc in. Veel vrouwen deden geen tz of andere gebruikelijke service.

    De vrouwen ben ik niet onder de indruk van. Er waren bij binnenkomst 8; ze verwachtten later in de avond 25. Ik moet eerst een leuk praatje maken met de vrouwen en even wederzijds aanraken alvorens ik naar de kamer wil gaan. En geil van ze kunnen worden. De meesten wilden niet eens even handje vasthouden of meer, en vroegen €100/half uur voor kleine extra’s zoals tz. Sommigen begonnen kaal met €100/half uur. Een paar Roemeense dames kon ik even een leuk gesprek mee hebben.

    Daarentegen een tweetal Duitse vrouwen met wie ik sprak waren bijzonder onvriendelijk (eerder agressief) toen ik aangaf ook tz en andere service te zoeken. Het gesprek begon al van hun kant alleen welke service ze bieden. Er liepen een aantal vrouwen rond met overduidelijk nepborsten. De vrouwen komen over het algemeen niet zo leuk over, dat het oppervlakkige golddiggers zijn. Eerder heb ik voornamelijk kamergangen gemaakt met vrouwen die op de inhoud ook ontwikkeld en leuk als persoon zijn. De dames hebben een instelling dat er wel mannen zijn die genoegen nemen hiermee, waar ik dat niet doe. Niet voor herhaling vatbaar.

  2. Onderstaande 5 leden hebben PwnageNL bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude ( 8 september 2019),pret ( 8 september 2019),robglover ( 8 september 2019),Shakir ( 8 september 2019),stimpy3 ( 8 september 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Idee

    Toch wel. Als je van feesten houdt. Hou de site in het oog. De party's zijn écht te gek (soms zelfs alle sterke dranken inbegrepen). De dames zijn dan ook veel losser (want die mogen ook drinken dan). De inkom is dan niet hoger. Ik zal daar enkel nog maar komen met party's. Lekker feesten als de beesten en wil het toeval dat ik een treffer vind (een dame dan in dit geval) kan ook dat nog als ze nog een beetje schappelijk is met haar prijzen. Let wel: dit is een dure coté te Duitsland. Allicht zag je ook alle Porches etc. op de parking staan .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  4. #3
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 03:09
    Berichten
    2.032
    Discussies
    53
    Thanks
    3.893
    Thanked
    3.147 in 1.061 posts

    Standaard

    Ik heb sowieso wel het idee dat Niedersachsen duurder is dan NRW wbt clubs. Zie je ook bij club Zeus in Osnabruck.

  5. #4
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:44
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.711 in 2.900 posts

    Standaard

    NRW heeft de beste prijs/kwaliteitsverhouding in Duitsland.

    Groet, schoolmeester.

  6. Onderstaande 3 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 9 september 2019),stimpy3 ( 9 september 2019),uurtje ( 9 september 2019)

  7. #5
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:12
    Berichten
    1.814
    Discussies
    8
    Thanks
    8.909
    Thanked
    10.469 in 1.434 posts

    Standaard

    Schoolmeester geen saunaclub wandelingen meer de laatste tijd, ik mis je korte duidelijke recensies

  8. #6
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:44
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.711 in 2.900 posts

    Standaard

    Husky, i.v.m. privéomstandigheden moet ik het even rustig aandoen, maar met mij persoonlijk gaat het goed.

    Groet, schoolmeester.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:44.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60