Haarkleur/-lengte : Bruin, lang
Lengte dame : 172 cm
Postuur/Cupmaat : normaal (iets vollere kont), B
Nationaliteit/Taal : Turkse / duits
Leeftijd : 31 (1974)
Tatoeages/Piercings : navelpiercing met hartje
Service: goed, pzc prima, zoenen voldoende, intiem goed
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : 75 euri

Gisteravond naar YY getogen samen met Babbel om te situatie te tjekke. Het was drukker geworden sinds mijn eerste bezoek een aantal maanden geleden. een 25 vrouwen en evenveel ijsberen. De bardame heeft de situatie niet echt in de hand en is naar mijn oordeel geen voorbeeld, heeft geen natuurlijk overwicht op de dames en gasten. Dat kwam goed aan het licht toen aan het einde van de avond een man met voldoende bier op zich 'vergreep' aan - ik dacht - Luna. Luna was duidelijk bezig met een spelletje om nog wat aan hem te verdienen. Er waren nogal was handelingen aan de bar die in gt en phg niet getolereerd zouden worden. De bardame vond het in het begin wel grappig maar schreeuwde later van de andere kant van de bar dat ze beter naar de kamer konden gaan...

Nog een minpuntje zijn de douches tussen de sauna en de kleedruimte, die worden slechts af en toe warm. Das echt slecht. Oke dat waren de mindere punten

De douches op de kamer daarentegen zijn wel prima. Dat heeft de club dan weer voor op GT en PHG die geen douches op de kamers hebben (een enkele kamer uitgezonderd). De andere goede punten waren idd dat er meer dames waren, waaronder een aantal bekenden uit andere clubs. Stella die eerste in PHG heeft gewerkt liep er ook rond, mooie dame om te zien. Maar goed eerst wat eten rond 19u. Das natuurlijk gewoon goed daar, lekker zelf je vlees maken met verse groenten en diverse salades. Daar al een aantal mooie meiden gade geslagen, waaronder een kleine blonde, nederlandse sprekende (maar duidelijk import) jongedame van begin twintig en een lange blonde die volgens Babbel ook uit PHG kwam. Later in de bar nog twee dames gezien die eerder in GT gewerkt hebben (insiders weten wie ik bedoel), ene Patty uit GT en een blonde tsjechische die enkele weken in GT en PHG heeft gewerkt met heel lang haar, peper een zout kleur. Weet haar naam niet meer maar bood toen een goede service. Daarnaast nog een aantal wat oudere dames, totaal niet mijn type.

Na het eten met een biertje (dat nu overigens ook in de prijs zit) gedronken en aangesproken door Annika, lange slanke dame, met lange zwarte laarzen en lichtblond haar. Aardige meid maar wellness ging voor. Dus op naar de sauna, die was wat de lauw naar onze mening, daarna de ellende met de douches, wat gebadderd en gebubbeld en met Stella aangepapt.

Op de kamer eindelijk lekker kunnen douchen en een leuk uurtje met Stella beleefd. Pzc doet ze ontzettend goed, langzaam, zacht ...top! Na de daad nog een massage gehad en weer de bar in. Stella gaf trouwens aan dat het haar erg goed beviel in YY, lekker relaxed zonder te veel regels, ze kan goed tot rust komen en heeft meer te doen dan in PHG.

Er waren nog een paar gegadigden waaronder een mooie jonge Poolse of Tjsechische echter bezet, en de eerder genoemde import dame, ook bezet. Uiteindelijk rond 00.30u gegaan, redelijk tevreden en begonnen aan de barre tocht door de sneeuw...

Kortom: YY is verbeterd maar een paar kritische factoren zoals douches en een bardame ontbreken nog.

C'est ça!
Tiga